Dat heet negerenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:28 schreef riames het volgende:
ja dit zet jullie aan t denken he .....eindelijk
k zeg er niks meer overquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:32 schreef NrTH het volgende:
Marielin: Waar is Pim? Hij moet het ook even zien..
Ze voelt zich totaal niet ongemakkelijk om zo te showen met alles he.. en toen iemand anders iets kreeg was het janken, bah trut
Niemand gaat klagen, dus ze gaat dit winnen. Prijs: 24 uur isoleer, lijkt me wel gepastquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:32 schreef NrTH het volgende:
Ze voelt zich totaal niet ongemakkelijk om zo te showen met alles he.. en toen iemand anders iets kreeg was het janken, bah trut
zonder peuken en een slaapzak he, was het niet Back to Basicquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Niemand gaat klagen, dus ze gaat dit winnen. Prijs: 24 uur isoleer, lijkt me wel gepast
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:32 schreef NrTH het volgende:
Marielin: Waar is Pim? Hij moet het ook even zien..
Respect voor die anderen!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:34 schreef blomst het volgende:
Het valt de redaktie ook tegen zeker dat de anderen niet gaan klagen, nu doen ze er ook al champagne bij.
Graag achter het douchegordijn dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:36 schreef Stefan het volgende:
Zou mooi zijn als dr vriend een uur de bunker in mag om haar even oraal te verwennen.
Dat zal wel in het kader van Fase II zijn: er mag niets gedeeld worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:35 schreef Stefan het volgende:
Waarom mag Marielin niet delen eigenlijk, hebben ze daar een reden voor gegeven?
Onzin. Ze speelt t spel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
marielin ken ook overdrijven zeg ze slaat een beetje door nu
Kan zijn, maar het eten is binnen, en de morele boost ook....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:33 schreef NrTH het volgende:
Ze moet wel alles zo weer inleveren na deze opdracht toch?
Mag hopen dat ze bij fase 3 niet meer elke dag een extraatje krijgt in de vorm van rookwaar idd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
goeiemorgen
marielin ken ook overdrijven zeg ze slaat een beetje door nude rest van de dagen geen peuken meer als dr opdracht gelukt is kijken hoe leuk ze er dan bij zit
Oh oke. Ja de fases heb ik een beetje gemist.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zal wel in het kader van Fase II zijn: er mag niets gedeeld worden.
moet je even de poll bekijken op de site hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:37 schreef Stefan het volgende:
Wat winnen de anderen als ze 24 uur niet klagen?
Er komt zelfs nog een Fase III waarin ze het nog zwaarder krijgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oh oke. Ja de fases heb ik een beetje gemist.
naast selectief lezen en selectief quoten bestaat er nu ook selectief cappen. Als iemand zit te eten is het niet moeilijk daar een minder charmante cap van te maken hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:38 schreef NrTH het volgende:
Alleen nog even haar vieze smoel op internet gooien
[ afbeelding ]
Graag zelfs.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Er komt zelfs nog een Fase III waarin ze het nog zwaarder krijgenDementor heeft daar een topic voor geopend, je kunt suggesties geven
dit is geen spel meer dit is gewoon misbruik maken van de situatie nog even en ze bestelt een zonnebank ..quote:
Dat was bij DGK een sport apart Dannyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:40 schreef Danny het volgende:
[..]
naast selectief lezen en selectief quoten bestaat er nu ook selectief cappen. Als iemand zit te eten is het niet moeilijk daar een minder charmante cap van te maken he
Ik kies voor deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gedaan. Nog niet gezienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:39 schreef Danny het volgende:
[..]
moet je even de poll bekijken op de site he
Ja is leuk om te zien maar ook wel zieligquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:44 schreef Stefan het volgende:
is leuk te zien dat Marielin gewoon buiten wordt gesloten in feite. De anderen laten zich niet gek makuh
En terecht. Ik zou zeggen stuur een ook opdracht in... laat d'r stoppen met roken en elke keer wanneer ze klaagt een sanctie. Jee zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:41 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
dit is geen spel meer dit is gewoon misbruik maken van de situatie nog even en ze bestelt een zonnebank ..
och, ik vind 't wel grappig. achteraf bezien had alsnog m'n oorspronkelijke idee gebruikt moeten worden waarbij de regie haar wat extra privileges geeft. Op de manier zoals het nu gedaan is krijgt ze wel ERG veel luxe én zal er niemand gaan klagen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:41 schreef Poezewoes het volgende:
Vind dit echt overdreven met al dat eten terwijl die andere op een houtje moeten bijten
Dat goed eruit zien komt door iets bruins uit een potje.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:45 schreef akveor het volgende:
[..]
En terecht. Ik zou zeggen stuur een ook opdracht in... laat d'r stoppen met roken en elke keer wanneer ze klaagt een sanctie. Jee zo moeilijk is het toch niet?
Ze legt het er heerlijk dik bovenop. Ze ziet er ondertussen ook een stuk beter uit wat ook genoeg zegt hoe zwaar ze het wel niet heeft gehad. Maar dat is, lekker makkelijk, snel vergeten.
En I'm loving itquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:40 schreef Danny het volgende:
[..]
naast selectief lezen en selectief quoten bestaat er nu ook selectief cappen. Als iemand zit te eten is het niet moeilijk daar een minder charmante cap van te maken he
heb je werkelijk nooit van interpunctie gehoord je vergeet zo nu en dan een leesteken te gek hoor hoe je dat tikt een soort puzzel wat bedoelt riames met een beetje fantasie kun je er alles van maken de garoetenga doet vreemde dingen met je blijkbaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:47 schreef riames het volgende:
stefan heeft t bijna door goed zo stefan jij bent de bijdehandste van t stel
Volgens mij gaat dat over een ei uit de gemeenschappelijke voorraad?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:49 schreef Stefan het volgende:
Oh ze mogen toch delen? Wel tof van Marielin
Oh, ik hoorde het en zag het niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat over een ei uit de gemeenschappelijke voorraad?
Eerder vroeg Eline ook al of ze haar stukje brood mochten hebben. Arme zielen, dit gaat best verquote:
Valt wel mee. Ik vind de sancties persoonlijk te ver gaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerder vroeg Eline ook al of ze haar stukje brood mochten hebben. Arme zielen, dit gaat best ver
Blijkbaar vind de gemene deler dat die formule overboord gezet moest worden. IPV een Jeroen weg te stemmen laat men Peter vertrekken. Keuzes die ik niet begrijp.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:48 schreef Stefan het volgende:
Ik snap dat niet mogen delen alleen niet. Het format was toch juist ook dat ze gedwongen zouden worden samen te werken tegen de medogenloze kijker/voter.
Is dat niet mogen delen niet ingegaan toen Jeroen zijn sigaretten liep uit te delen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Blijkbaar vind de gemene deler dat die formule overboord gezet moest worden. IPV een Jeroen weg te stemmen laat men Peter vertrekken. Keuzes die ik niet begrijp.
Rupsje nooitgenoegquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef NrTH het volgende:
Ipv blij zijn met wat ze heeft, gaat ze klagen over wat er niet in zit..
Watvalteraandoortehebbendaniksnaphetzeijemaar ervalttochnietveelaantesnappen?ofweldan?quote:
Nee, echt bij fase 2, en toen moesten ze daarvoor alles inleveren, Jeroen ook zijn sigaretten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat niet mogen delen niet ingegaan toen Jeroen zijn sigaretten liep uit te delen?
Ik snap dat ook niet. Ik ben het spel een beetje kwijt op dat gebied. Als ik de regels van fase3 zie dan heb ik geen idee welke kant het op moet tot zaterdag,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Blijkbaar vind de gemene deler dat die formule overboord gezet moest worden. IPV een Jeroen weg te stemmen laat men Peter vertrekken. Keuzes die ik niet begrijp.
Ja klopt, ik bedoel alleen of dat soms de oorzaak geweest kan zijn. Maar het zal wel niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, echt bij fase 2, en toen moesten ze daarvoor alles inleveren, Jeroen ook zijn sigaretten.
Bij mijn weten heeft Bart dit kenbaar gemaakt tijdens de pannenkoek opdracht. Waar Eline in eerste instantie haar spiegeltje mocht houden is pas de volgende ochtend, nadat Pim ook dat spiegeltje gebruikte, ingenomen. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen dat de hele make up tas werd ingenomen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat niet mogen delen niet ingegaan toen Jeroen zijn sigaretten liep uit te delen?
Fase twee ging bij mijn weten in na de pannenkoek opdracht.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, echt bij fase 2, en toen moesten ze daarvoor alles inleveren, Jeroen ook zijn sigaretten.
o ja das waar ook peter is ingehuurd hoe verklaar je dat hij nu weg is dan leg uit ik ben benieuwd wat je nieuwe theorie is en vertel eens wat er door te hebben valt wat heb je precies door wees duidelijk overtuig ons we zijn benieuwd naar wat je te zeggen hebt echt waar we geloven je op je woord kom op met die complotten we willen alles weten de garoetengaquote:
De andere drie trekken naar elkaar toe en ze gunnen het Marielinquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:03 schreef JediMasterLucia het volgende:
snap echt niet dat er nog niemand zijn of haar mond heeft opengetrokken
Als je iets liefs of positiefs kunt vinden over haar dan moet je dat gewoon posten.... wel zo eerlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:02 schreef Toverheks het volgende:
Echt, Marilien is de duivel in eigen persoon, nooit gebeurd, nooit een happering nooit een stilstaande stream, en ja hoor Bingo.......Dus voortaan moet ik weer lief doen over Marilien???
Dat van die spiegel was eerder dan Fase II he? Meende ik me ook al te herinneren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Bij mijn weten heeft Bart dit kenbaar gemaakt tijdens de pannenkoek opdracht. Waar Eline in eerste instantie haar spiegeltje mocht houden is pas de volgende ochtend, nadat Pim ook dat spiegeltje gebruikte, ingenomen. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen dat de hele make up tas werd ingenomen.
Dat Jeroen die sigaretten heeft gekregen snap ik sowieso niet en dan ook nog dat gewonnen 'persoonlijke' item delen al helemaal niet.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:02 schreef Toverheks het volgende:
Echt, Marilien is de duivel in eigen persoon, nooit gebeurd, nooit een happering nooit een stilstaande stream, en ja hoor Bingo.......Dus voortaan moet ik weer lief doen over Marilien???
Ze is een sterke vrouw die zich niet gek laat maken. Een winnaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als je iets liefs of positiefs kunt vinden over haar dan moet je dat gewoon posten....
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze is een sterke vrouw die zich niet gek laat maken. Een winnaar.
dat gingen ze al niet. ze hebben zelf al bedacht dat de streamer gestemd heeft op een verwendag voor marielin.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:02 schreef Stefan het volgende:
De inhoud van de fanmail voor Marielin zorgt juist dat de anderen HELEMAAL NIET MEER gaan klagen. De tendens van de inhoud is: je hebt het verdient schat. En de anderen worden ook genoemd. Wat de fanmail zegt is: geniet er nog even van, straks is t anders maar je hebt t verdiend. En de rest is het daar mee eens.
Dus nu gaat helemaal niemand meer klagen.
je heb het nu over eline neem ik aanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze is een sterke vrouw die zich niet gek laat maken. Een winnaar.
na de anticlimax van gisteravond moet ik wat hequote:
Wat ze zeggen kon wel eens anders zijn dan wat ze denkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:02 schreef Stefan het volgende:
De inhoud van de fanmail voor Marielin zorgt juist dat de anderen HELEMAAL NIET MEER gaan klagen. De tendens van de inhoud is: je hebt het verdient schat. En de anderen worden ook genoemd. Wat de fanmail zegt is: geniet er nog even van, straks is t anders maar je hebt t verdiend. En de rest is het daar mee eens.
Dus nu gaat helemaal niemand meer klagen.
IIg werd er gezegd dat het te winnen persoonlijk item niet meer gedeeld mocht worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat van die spiegel was eerder dan Fase II he? Meende ik me ook al te herinneren.
Dat van Jeroen was gewoon fout, die werd ingezet als speeltje van de redactie. Maar gelukkig is dat daarna niet meer gebeurd.
banny zeg je .....dat is apart want er is een heel specifiek groep mensen die me zo noemen ....denk ik dat je een geflipte huisvrouw bent blijkt je eigenlijk een oud gebande te zijn .....én een geflipte huisvrouw .....en interpunctie betekent niet elke zin beginnen met een handvol puntjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:08 schreef riames het volgende:
peter is niet ingehuurd heb ik nooit gezegt ....peter en marielin zijn de enige echte spelers heb ik gezegd banny boy goed lezen he ......en wat betreft de uitleg aan jou .....ik zou zeggen .....dat weet jij t beste
o ik snap het marielin is de eerstvolgende die er uitgaat en dan hebben ze geen winnaar en dan krijgen bram en bart allesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:08 schreef riames het volgende:
peter is niet ingehuurd heb ik nooit gezegt ....peter en marielin zijn de enige echte spelers heb ik gezegd banny boy goed lezen he ......en wat betreft de uitleg aan jou .....ik zou zeggen .....dat weet jij t beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |