Fase twee ging bij mijn weten in na de pannenkoek opdracht.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, echt bij fase 2, en toen moesten ze daarvoor alles inleveren, Jeroen ook zijn sigaretten.
o ja das waar ook peter is ingehuurd hoe verklaar je dat hij nu weg is dan leg uit ik ben benieuwd wat je nieuwe theorie is en vertel eens wat er door te hebben valt wat heb je precies door wees duidelijk overtuig ons we zijn benieuwd naar wat je te zeggen hebt echt waar we geloven je op je woord kom op met die complotten we willen alles weten de garoetengaquote:
De andere drie trekken naar elkaar toe en ze gunnen het Marielinquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:03 schreef JediMasterLucia het volgende:
snap echt niet dat er nog niemand zijn of haar mond heeft opengetrokken
Als je iets liefs of positiefs kunt vinden over haar dan moet je dat gewoon posten.... wel zo eerlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:02 schreef Toverheks het volgende:
Echt, Marilien is de duivel in eigen persoon, nooit gebeurd, nooit een happering nooit een stilstaande stream, en ja hoor Bingo.......Dus voortaan moet ik weer lief doen over Marilien???
Dat van die spiegel was eerder dan Fase II he? Meende ik me ook al te herinneren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Bij mijn weten heeft Bart dit kenbaar gemaakt tijdens de pannenkoek opdracht. Waar Eline in eerste instantie haar spiegeltje mocht houden is pas de volgende ochtend, nadat Pim ook dat spiegeltje gebruikte, ingenomen. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen dat de hele make up tas werd ingenomen.
Dat Jeroen die sigaretten heeft gekregen snap ik sowieso niet en dan ook nog dat gewonnen 'persoonlijke' item delen al helemaal niet.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:02 schreef Toverheks het volgende:
Echt, Marilien is de duivel in eigen persoon, nooit gebeurd, nooit een happering nooit een stilstaande stream, en ja hoor Bingo.......Dus voortaan moet ik weer lief doen over Marilien???
Ze is een sterke vrouw die zich niet gek laat maken. Een winnaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als je iets liefs of positiefs kunt vinden over haar dan moet je dat gewoon posten....
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze is een sterke vrouw die zich niet gek laat maken. Een winnaar.
dat gingen ze al niet. ze hebben zelf al bedacht dat de streamer gestemd heeft op een verwendag voor marielin.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:02 schreef Stefan het volgende:
De inhoud van de fanmail voor Marielin zorgt juist dat de anderen HELEMAAL NIET MEER gaan klagen. De tendens van de inhoud is: je hebt het verdient schat. En de anderen worden ook genoemd. Wat de fanmail zegt is: geniet er nog even van, straks is t anders maar je hebt t verdiend. En de rest is het daar mee eens.
Dus nu gaat helemaal niemand meer klagen.
je heb het nu over eline neem ik aanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze is een sterke vrouw die zich niet gek laat maken. Een winnaar.
na de anticlimax van gisteravond moet ik wat hequote:
Wat ze zeggen kon wel eens anders zijn dan wat ze denkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:02 schreef Stefan het volgende:
De inhoud van de fanmail voor Marielin zorgt juist dat de anderen HELEMAAL NIET MEER gaan klagen. De tendens van de inhoud is: je hebt het verdient schat. En de anderen worden ook genoemd. Wat de fanmail zegt is: geniet er nog even van, straks is t anders maar je hebt t verdiend. En de rest is het daar mee eens.
Dus nu gaat helemaal niemand meer klagen.
IIg werd er gezegd dat het te winnen persoonlijk item niet meer gedeeld mocht worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat van die spiegel was eerder dan Fase II he? Meende ik me ook al te herinneren.
Dat van Jeroen was gewoon fout, die werd ingezet als speeltje van de redactie. Maar gelukkig is dat daarna niet meer gebeurd.
banny zeg je .....dat is apart want er is een heel specifiek groep mensen die me zo noemen ....denk ik dat je een geflipte huisvrouw bent blijkt je eigenlijk een oud gebande te zijn .....én een geflipte huisvrouw .....en interpunctie betekent niet elke zin beginnen met een handvol puntjesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:08 schreef riames het volgende:
peter is niet ingehuurd heb ik nooit gezegt ....peter en marielin zijn de enige echte spelers heb ik gezegd banny boy goed lezen he ......en wat betreft de uitleg aan jou .....ik zou zeggen .....dat weet jij t beste
o ik snap het marielin is de eerstvolgende die er uitgaat en dan hebben ze geen winnaar en dan krijgen bram en bart allesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:08 schreef riames het volgende:
peter is niet ingehuurd heb ik nooit gezegt ....peter en marielin zijn de enige echte spelers heb ik gezegd banny boy goed lezen he ......en wat betreft de uitleg aan jou .....ik zou zeggen .....dat weet jij t beste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |