Graag achter het douchegordijn dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:36 schreef Stefan het volgende:
Zou mooi zijn als dr vriend een uur de bunker in mag om haar even oraal te verwennen.
Dat zal wel in het kader van Fase II zijn: er mag niets gedeeld worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:35 schreef Stefan het volgende:
Waarom mag Marielin niet delen eigenlijk, hebben ze daar een reden voor gegeven?
Onzin. Ze speelt t spel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
marielin ken ook overdrijven zeg ze slaat een beetje door nu
Kan zijn, maar het eten is binnen, en de morele boost ook....quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:33 schreef NrTH het volgende:
Ze moet wel alles zo weer inleveren na deze opdracht toch?
Mag hopen dat ze bij fase 3 niet meer elke dag een extraatje krijgt in de vorm van rookwaar idd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:37 schreef koffieleutjuh het volgende:
goeiemorgen
marielin ken ook overdrijven zeg ze slaat een beetje door nude rest van de dagen geen peuken meer als dr opdracht gelukt is kijken hoe leuk ze er dan bij zit
Oh oke. Ja de fases heb ik een beetje gemist.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zal wel in het kader van Fase II zijn: er mag niets gedeeld worden.
moet je even de poll bekijken op de site hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:37 schreef Stefan het volgende:
Wat winnen de anderen als ze 24 uur niet klagen?
Er komt zelfs nog een Fase III waarin ze het nog zwaarder krijgenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Oh oke. Ja de fases heb ik een beetje gemist.
naast selectief lezen en selectief quoten bestaat er nu ook selectief cappen. Als iemand zit te eten is het niet moeilijk daar een minder charmante cap van te maken hequote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:38 schreef NrTH het volgende:
Alleen nog even haar vieze smoel op internet gooien
[ afbeelding ]
Graag zelfs.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Er komt zelfs nog een Fase III waarin ze het nog zwaarder krijgenDementor heeft daar een topic voor geopend, je kunt suggesties geven
dit is geen spel meer dit is gewoon misbruik maken van de situatie nog even en ze bestelt een zonnebank ..quote:
Dat was bij DGK een sport apart Dannyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:40 schreef Danny het volgende:
[..]
naast selectief lezen en selectief quoten bestaat er nu ook selectief cappen. Als iemand zit te eten is het niet moeilijk daar een minder charmante cap van te maken he
Ik kies voor deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gedaan. Nog niet gezienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:39 schreef Danny het volgende:
[..]
moet je even de poll bekijken op de site he
Ja is leuk om te zien maar ook wel zieligquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:44 schreef Stefan het volgende:
is leuk te zien dat Marielin gewoon buiten wordt gesloten in feite. De anderen laten zich niet gek makuh
En terecht. Ik zou zeggen stuur een ook opdracht in... laat d'r stoppen met roken en elke keer wanneer ze klaagt een sanctie. Jee zo moeilijk is het toch niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:41 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
dit is geen spel meer dit is gewoon misbruik maken van de situatie nog even en ze bestelt een zonnebank ..
och, ik vind 't wel grappig. achteraf bezien had alsnog m'n oorspronkelijke idee gebruikt moeten worden waarbij de regie haar wat extra privileges geeft. Op de manier zoals het nu gedaan is krijgt ze wel ERG veel luxe én zal er niemand gaan klagen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:41 schreef Poezewoes het volgende:
Vind dit echt overdreven met al dat eten terwijl die andere op een houtje moeten bijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |