Wat doen ze dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:16 schreef Sinceria het volgende:
Omg, wtf mijn onderburen breken de boel af
Ruzie of sex?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:16 schreef Sinceria het volgende:
Omg, wtf mijn onderburen breken de boel af
Het klonk alsof ze met zware dingen aan het gooien waren, maar toen ik ging kijken hield het op.quote:
Schrokken ze van je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het klonk alsof ze met zware dingen aan het gooien waren, maar toen ik ging kijken hield het op.
Nja.
Nou, zo angstaanjagend ben ik niet hoor.quote:
Misschien waren ze aan het bedenken om jou te gooien?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, zo angstaanjagend ben ik niet hoor.Misschien was er niets meer om mee te gooien.
Ik mag het niet hopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien waren ze aan het bedenken om jou te gooien?
Oh, nouja, er hangt iets voor je gezicht namelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, zo angstaanjagend ben ik niet hoor.Misschien was er niets meer om mee te gooien.
Mijn oogverblindende lach bedoel je.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, nouja, er hangt iets voor je gezicht namelijk.
Gebruik je Prodent?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mijn oogverblindende lach bedoel je.
Nee, schuurpapier.quote:
Niet.quote:
Slaap lekker!quote:
Je hoeft hier niet te posten he.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:29 schreef cerror het volgende:
Och gut newbievragen vergeten.
# Hoe oud ben je? - 25
# Sekse? - Man
# Woonplaats/ regio? - Meppel
# Interesses? - Biermuziekhumor
# Seksuele voorkeur? - Pug stijl.
# Lengte en postuur? - Doughboy, 1 meter 88 @ 83 kilo
# Hoe lang single? - 1 jaar, zo ongeveer.
Zo genoeg zo?
Doe ik het newbie ding is het nog niet goed.quote:
Tot nu toe kom je niet heel positief op mij overquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:29 schreef cerror het volgende:
# Hoe oud ben je? - 25
# Sekse? - Man
Zo genoeg zo?
Ook niet echt de bedoeling.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tot nu toe kom je niet heel positief op mij over
Haha, oké. Fine by mequote:
Jou kennen we (ik) toch al?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:29 schreef cerror het volgende:
# Hoe oud ben je? - 25
# Sekse? - Man
Zo genoeg zo?
Het één of het ander. Wat boeit het.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jou kennen we (ik) toch al?
of ben ik in de war?
Dat is dan weer geen antwoord op m'n vraagquote:
Op de vraag of men mij al zogenaamd kent is nogal subjectief me dunkt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is dan weer geen antwoord op m'n vraag
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Op de vraag of men mij al zogenaamd kent is nogal subjectief me dunkt.
Ging jij niet slapenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgende week za?quote:
Hoe kom je daar ineens bij? Wat mij betreft wel.quote:
Wat mij betreftquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar ineens bij? Wat mij betreft wel.
Je had me ook kunnen PM-en, of mailenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat mij betreft! Hoe ik daar in eens bij kom? Omdat ik er pas net! En dacht Noukie
Ik bedoel Noukje
ik bedoel Nouk84 die moest ik nog even hebben!
Of je kunnen bellen of faxen of skypen, maar ja! Dit kon ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je had me ook kunnen PM-en, of mailenMisschien een tip voor volgende keer
Nee hoor, want je hebt mijn telefoonnummer niet, mijn skype niet en ik heb geen faxquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of je kunnen bellen of faxen of skypen, maar ja! Dit kon ook!
Wiens nummer heb ik dan wel?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, want je hebt mijn telefoonnummer niet, mijn skype niet en ik heb geen fax
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wiens nummer heb ik dan wel?
Klopt die heb ik niet!![]()
Maar ik ga nu slapen! Het kinderbedtijd!quote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar ik ga nu slapen! Het kinderbedtijd!
Yup. Valt wel op dattie even de schijnwerper opzoekt. Cerror is zo bekend als de weg naar Rome.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jou kennen we (ik) toch al?
of ben ik in de war?
Welnee. Hup.. douchen en de deur uit!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:11 schreef djayzz het volgende:
Wat ongelofelijk kut als je om 8 uur moet opstaan op zaterdag
Heej, doe es niet zo vrolijk!quote:
Brox! Goeiemorgenquote:
Hey, jij ook nog hier?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, doe es niet zo vrolijk!
En ik hoef de deur niet uit, ik ga de zolder verbouwen samen met mijn broer en mijn vader.
Goedemorgenquote:
Oh vroeg er uit is zwaar naadje man.. echt bluhhhh.. deze hele dag ga ik me gaar voelen en jij ook ik voel het aan mn baarmoedermelk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, doe es niet zo vrolijk!
En ik hoef de deur niet uit, ik ga de zolder verbouwen samen met mijn broer en mijn vader.
Ja, ik las het en had nog niet door dat het pas 8.50u was. Zo vroeg nog!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ja, ik zei toch dat ik om 8 uur op moest staan
Jij nog lekker geslapen?
haha, jij bent ook een vrolijk ventje!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Oh vroeg er uit is zwaar naadje man.. echt bluhhhh.. deze hele dag ga ik me gaar voelen en jij ook ik voel het aan mn baarmoedermelk.![]()
![]()
![]()
Zo dan?
Oeh zolder verbouwen! Lekker warm. That means icecream. ICECREAAAAAAAAAM.
Haai kjoetiepaai!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Brox! Goeiemorgen
Ik ga deze week de stoute schoenen aantrekken. Geheel tegen m'n lefvermogen in, maar goed
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik las het en had nog niet door dat het pas 8.50u was. Zo vroeg nog!!Ja, heerlijk geslapen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
haha, jij bent ook een vrolijk ventje!
En wat bedoel je met icecream
gekeken maar ik vat hem niet [/s[s]]quote:
Hahaha! Ja hoor, tuurlijk mag je vrolijk doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:53 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Haai kjoetiepaai!Mag ik tegen jou wel vrolijk doen? Mag niet van djorzz.
![]()
Stoute schoenen? OehMet hak? Welke kleur? Foto?
Tipje van de sluier welke man je gaat verslinden?
Heel veel succes! En plezier uiteraardquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ja hoor, tuurlijk mag je vrolijk doen
Hehe, weet nog niet welke schoenen ik daarvoor aantrekTipje van de sluier he? Nou, heb een paar maanden geleden iemand leren kennen maar omdat ik met mijn hoofd nog bij iemand anders zat heb ik dat in het begin nooit kans gegeven. Hij is leuk, charmant een ontzettende goeie gesprekspartner, zeer geïnteresseerd en altijd als ik hem hoor praten geeft me dat zo'n lekker gevoel.
Dus ik ga er gewoon voor! (ik hoor het mezelf wel zeggen, maar vind het nog steeds eng) Denk dat ik maar eens begin met uit te spreken van complimenten.
Ciao bello! Niet te diep verbouwen he.. straks stuit je op een portaal.. shadow & flames.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heel veel succes! En plezier uiteraard![]()
![]()
Ik ga gauw aan het werk.
Fijne dag allemaal
Leuk! All you need is love.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ja hoor, tuurlijk mag je vrolijk doen
Hehe, weet nog niet welke schoenen ik daarvoor aantrekTipje van de sluier he? Nou, heb een paar maanden geleden iemand leren kennen maar omdat ik met mijn hoofd nog bij iemand anders zat heb ik dat in het begin nooit kans gegeven. Hij is leuk, charmant een ontzettende goeie gesprekspartner, zeer geïnteresseerd en altijd als ik hem hoor praten geeft me dat zo'n lekker gevoel.
Dus ik ga er gewoon voor! (ik hoor het mezelf wel zeggen, maar vind het nog steeds eng) Denk dat ik maar eens begin met uit te spreken van complimenten.
Hahaha! Thanks for sayingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:11 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Leuk! All you need is love.Denk dat je m zo voor je gewonnen hebt.
Jij ouwe charmeur jij.
![]()
Douche ze mop! Ik ga ook zo eens bewegen en douchen.quote:
alleen als ze een belofte maakt dat je af en toe nog wel eens hier komt postenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Thanks for saying![]()
Ik zal je aan het einde van deze week laten weten hoe het ervoor staat of ik kom tips vragenOf een aanmoediging, hehe.
En? Hoeveel mannen heb je aan de ketting?quote:
Belsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En? Hoeveel mannen heb je aan de ketting?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Bels![]()
Tsja geen kettingen uitgedeeld hier hoorwas nie zo succes gisteren
En jij leuk gehad bij je vrienden?
Ik kwam een gozer tegen waarmee ik dus blijkbaar mee op school heb gezeten, en was wel ff leuk hoor bijkletsen maar hij bleef er maar bij hangen en tegen me aan dansen en bla bla dus hij heeft alle mannen weggejaagdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoezo niet zo'n succes?
Ja gepokerd en een tientje gewonnen en een hoop lol gehadWas een leuke avond.
KF!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef KudFokker het volgende:
Godsamme wat was ik gisteren naar de klote zeg
De lul! Ik ken het. Ik ging vroeger altijd op stap met 2 meiden. Ze waren elkaars partner maar dan stonden we met zijn drietjes op de dansvloer en alle andere vrouwen dachten dat ik bij hun hoordequote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik kwam een gozer tegen waarmee ik dus blijkbaar mee op school heb gezeten, en was wel ff leuk hoor bijkletsen maar hij bleef er maar bij hangen en tegen me aan dansen en bla bla dus hij heeft alle mannen weggejaagd![]()
Haha dat klinkt zeker gezellie.. ik ben gek op pokeren
Naar de klote met een meisje erbij is niet goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef KudFokker het volgende:
Godsamme wat was ik gisteren naar de klote zeg
Ja idd maja was verder wel een leuke avond hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De lul! Ik ken het. Ik ging vroeger altijd op stap met 2 meiden. Ze waren elkaars partner maar dan stonden we met zijn drietjes op de dansvloer en alle andere vrouwen dachten dat ik bij hun hoorde
Pokeren is leuk![]()
Wij doen het vaak. Toch wel bijna eens per week denk ik.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Naar de klote met een meisje erbij is niet goed
Maar ik zie dat je over gegaan bent naar de sexpoppen?
DVD: Lars and the Real Girl:-Lars-and-the-Real-Girl.html
Hahaha ik was met een vriendquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Naar de klote met een meisje erbij is niet goed
Maar ik zie dat je over gegaan bent naar de sexpoppen?
DVD: Lars and the Real Girl:-Lars-and-the-Real-Girl.html
Ben je je geld zat dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja idd maja was verder wel een leuke avond hoor
Ohw dan moeten we xtje gaan pokeren...
Hoi Noukjequote:
Wat moet ik postenquote:
Dan doe je dat!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:03 schreef Carooltje79 het volgende:
ik verveel meheb zin om iets te doen....
Neuh wilde juist wat bijverdienenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ben je je geld zat dan?
[..]
Hoi Noukje
Wat een vrolijkheid!
Dat klinkt als een smoesje schatquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat moet ik posten?!
Ik ga nu weg, even de auto van mijn zwager op mijn oude werk op de brug zetten
Jaa ma weet nog nie wat en met wie.... Ben al aan het rond-smsen... maar nog niks terug gehadquote:
Oohquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat klinkt als een smoesje schat
Ik wilde gewoon even weten hoe het is met meisje 1? Las van de week dat jullie een date hadden. En ik was gewoon benieuwd
Op dat heb je grotere kans bij een fruitmachinequote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neuh wilde juist wat bijverdienen![]()
quote:
Ik ben autoloos momenteel, hij staat ook op de brug als het goed is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat moet ik posten?!
Ik ga nu weg, even de auto van mijn zwager op mijn oude werk op de brug zetten
Oei dat klinkt als een uitdaging he meneertjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op dat heb je grotere kans bij een fruitmachine
Moet ik je opvrolijken dan?quote:
Wat is met je auto?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:08 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben autoloos momenteel, hij staat ook op de brug als het goed is.
Perhapsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oei dat klinkt als een uitdaging he meneertje![]()
quote:
Niks, gewoon onderhoudquote:
Doe maarquote:
Doe is je msn aanzetten dan.quote:
Awwwwwquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh
Ja ga ik vrijdag mee weg
Ze wilde weg desondanks ze het hartstikke druk heeft met school
Voelde me gisteren (mede door die trip) hartstikke kut omdat ik niet van haar gehoord had...
En had daardoor ook hartstikke realistisch en kut gedroomd
Dat ik haar wilde zoenen, maar ze wilde niet...
En dat ik toen zei "aah het hoeft niet hoor !"
Waarop ze zei "Ok, we hoeven dus niet meer af te spreken?! "
Klinkt echt debiel, maar die hele nacht voelde als een marteling gewoon
Ben bang dat ik haar echt leuk vind
Duim meid hoe is het?quote:
ffies nog wel. Nou vooruit danquote:
Oow dat valt meequote:
Donequote:
Goedemorgen Duim!quote:
quote:
heerlijk, lekker weer we gaan zo er lekker op uit (daarom dus ffiesquote:
Hier goed hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
heerlijk, lekker weer we gaan zo er lekker op uit (daarom dus ffies)
mag niks klagen hier
en hoeist met jullie allemaal?
Goed! Eidnelijk weekendquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
heerlijk, lekker weer we gaan zo er lekker op uit (daarom dus ffies)
mag niks klagen hier
en hoeist met jullie allemaal?
Heb haar net weer gesprokenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Awwwww
KF toch!
Jammer dat ze niets heeft laten horen. Er is vast een reden voor. En wat een nare droom zeg... Gelukkig is het maar een droom
Ze wil met je afspreken terwijl ze het superdruk heeftDus ze maakt tijd voor je vrij!
Vrijdag is lekker dichtbij trouwensSpannend!!!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Heb haar net weer gesprokenvoel me weer KudFokker eindelijk
Nu die auto fixen
Spreke jullie :8 !!
quote:
we gaan naar de hei/ bos lekker ravotten en rennen en klimmen en klauteren en pick-nicken en gewoon genieten van het weer de frisse lucht en elkaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed! Eidnelijk weekendEn niks in de planning staan.
Oei gezelliequote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
we gaan naar de hei/ bos lekker ravotten en rennen en klimmen en klauteren en pick-nicken en gewoon genieten van het weer de frisse lucht en elkaar
niets in de planning.... kom gerust mee
Auto staat in de garage, dus helaas gaat dat niet opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
[..]
we gaan naar de hei/ bos lekker ravotten en rennen en klimmen en klauteren en pick-nicken en gewoon genieten van het weer de frisse lucht en elkaar
niets in de planning.... kom gerust mee
zwak excuus hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Auto staat in de garage, dus helaas gaat dat niet op
tnx gaat zeker lukkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oei gezellieleuk meid, have fun!
Jaa was gezelliequote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tnx gaat zeker lukken
hoe was je avondje stappen?
dan ga wat doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa was gezellie![]()
nu heb ik helemaal zin om iets te gaan doen
quote:
quote:
ohw me dinnetje belt net... ben ervandoor... lekker shoppenquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw me dinnetje belt net... ben ervandoor... lekker shoppenin den haag
fijne zaterdag allemaal
Gelukkigquote:
Witte?quote:
Beetje leuke plaanen vandaag?quote:
Belsquote:
JBtje!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hallo
Wat heb ik lekker geslapen zeg! Werd alleen wel om acht uur wakker van een stel kinderen, maar goed,ben ook weer in slaap gevallen
witte en melkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Witte?
Ik mag tijdelijk niet snoepen van mezelf.
Eigenlijk.
Alleen bij opa en oma, anders gaan ze vragen of ik aan het lijnen ben en roepen dat dat toch helemaal niet nodig is enzo
Niks bijzonders, bij vrienden geweest biertje gedronken en wat gepokerd. En jij nog een fijne avond gehad?quote:
Ja hoor, spaghetti gegeten, beetje gekletst, stond een film opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks bijzonders, bij vrienden geweest biertje gedronken en wat gepokerd. En jij nog een fijne avond gehad?
nicequote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Vandaag overdag niets en vanavond stappen in Utrecht. Jij?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
kwaak en murmeli zitten lekker in de trein
vakantie
Lekkerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
vakantie
Have fun en niet teveel neuken hè?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
vakantie
Ook lekker! Mijn weekend zit eigenlijk weer veel te vol. Maar gelukkig wel minder vol dan die van vorige week, toen had ik echt geen tijd voor mezelf.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nice
ik doe vandaag lekker rustig aan. Wordt een weekendje niks doen gok ik.
Have funn!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
vakantie
Spaghettiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor, spaghetti gegeten, beetje gekletst, stond een film op
Maar jee, gisteren was echt chaotisch!
Was blij dat ik ff niks hoefde meer
en @brox:
Die witte zijn wel lekkerder hoor![]()
Ik pak wel een boterham met haelslag, ook lekker
Heel veel plezier!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
vakantie
Jah is wel lekker, ben elk weekend afgelopen 2 maanden wel weggeweest. Dus even thuis zitten is niet zo heel erg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook lekker! Mijn weekend zit eigenlijk weer veel te vol. Maar gelukkig wel minder vol dan die van vorige week, toen had ik echt geen tijd voor mezelf.
Oehh! En dat is met Hemelvaart!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:22 schreef Q. het volgende:
Oeh, wordt 2e helft van de week weer mooi weer.!
Je kan hetquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:26 schreef Murmeli het volgende:
thanks! jullie ook een fijne week en een beetje zon bij de vondelparkmeet! ik ga proberen niet te fokken deze week...
denk dat kwaak zn mobiel moet verstoppen, hihi
Oh, trouwens! Ik heb geregeld dat ik rond de Vondelpark-meet in Delft zit en met Hemelvaart zelfs in A'dam. Misschien dat ik dus ook nog ff langs kom.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:26 schreef Murmeli het volgende:
thanks! jullie ook een fijne week en een beetje zon bij de vondelparkmeet! ik ga proberen niet te fokken deze week...
denk dat kwaak zn mobiel moet verstoppen, hihi
Oow dat zou tof zijn!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:22 schreef Q. het volgende:
Ik elke avond de afgelopen 2 maanden denk ik, of mensen over de vloer gehad. Lekker nu even niets.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah is wel lekker, ben elk weekend afgelopen 2 maanden wel weggeweest. Dus even thuis zitten is niet zo heel erg.
Morgen ook een drukke dag dan?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:22 schreef Q. het volgende:
Ja, de kinderen van mijn broer zijn heeeeeeel erg drukquote:
Dan is het idd wel effe lekker om wat rust te hebbenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik elke avond de afgelopen 2 maanden denk ik, of mensen over de vloer gehad. Lekker nu even niets..
gezellig!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, trouwens! Ik heb geregeld dat ik rond de Vondelpark-meet in Delft zit en met Hemelvaart zelfs in A'dam. Misschien dat ik dus ook nog ff langs kom.
Schop ze naar buiten en schop een bal erachteraan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, de kinderen van mijn broer zijn heeeeeeel erg druken ze hebben mijn kamer ingepikt enzo.,..
Ja, zoiets maar doen idd..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Schop ze naar buiten en schop een bal erachteraan.
Toch knap, je hebt het topic gekilld.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En jezelf er dan ook nog maar achteraan! Ff lekker uitrazen.
Heey JBquote:
Goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heey JBja goed net wakker, gister leuk verjaardagsfeest gehad ... Aparte mensen maar wel super gezellig !
Hoest daar ?
en wat versta je onder aparte mensen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heey JBja goed net wakker, gister leuk verjaardagsfeest gehad ... Aparte mensen maar wel super gezellig !
Hoest daar ?
Een mix van "nerds", alternatievelingen, "normale" mensen en metal liefhebbersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en wat versta je onder aparte mensen?
(Ik heb het vermoeden dat feestjes in mijn familie daar ook wel onder vallen)
En het verschil met de Singles-meet is?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Een mix van "nerds", alternatievelingen, "normale" mensen en metal liefhebbersDat maakte het wat apart, zeker de combinatie en de gebeurtenissen op de avond zelf
Dat het geen typische fok bezoekers waren ;+quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En het verschil met de Singles-meet is?
Ze hadden wel een leven?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat het geen typische fok bezoekers waren ;+
Goed puntquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat het geen typische fok bezoekers waren ;+
*insert vrolijkheid*quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
mensen!! waar zijn jullie?!!?![]()
Ik heb wat vrolijkheid nodig!
Dank je welquote:
quote:
Ja, hij is niet voor mezelf.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]vet!
nog een speciale reden daarvoor?
* Cuegirllie googled even:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Luchtdrumstellen zijn veel goedkoper.
wat is een vingerdrumstel?
je kan er nog 1 voor jezelf kopenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, hij is niet voor mezelf.![]()
Vanavond verjaardagsfeestje van een vriend. Hij is muzikant dus ik denk dat ie het wel op prijs stelt.
Een mini elektronisch drumstel die je kunt bespelen met je vingers. Je kunt ook opnemen wat je gemaakt hebt en weer afspelen. Het ziet er erg grappig uit.quote:
Ja, die eerste.quote:
gaaf!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een mini elektronisch drumstel die je kunt bespelen met je vingers. Je kunt ook opnemen wat je gemaakt hebt en weer afspelen. Het ziet er erg grappig uit.
Nee, helaas ga ik hem weggeven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:30 schreef dawg het volgende:
Geinig. Dus jij wordt de nieuwe vingerdrumkampioen?
Dat doe ik elke keer als ik een hand geef hoor.quote:
Hallo.quote:
Dan heb je wel veel reserve vingers zekerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat doe ik elke keer als ik een hand geef hoor.![]()
[..]
Hallo.
Het is een gave.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch knap, je hebt het topic gekilld.
dawg is that you ?quote:
Heeeel dubbelzinnigquote:
De mijne is tot nu toe anders best nuttig besteed.quote:
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
oooh, wat heb ik een zin om los te gaan vanavond
een vriendin van mij gaat naar index. Je mag vast wel meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
oooh, wat heb ik een zin om los te gaan vanavond
of in een of ander vreemd bed?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geeeeeeen idee nog, vast ergens in een of de ander kansloos cafe eindigen ';)
Nee, een ware Casanova.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waar zie je me voor aan?!een of de andere sloerie?
Oh, snap ik de opmerking niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is typisch, want ik had het tegen jou
Aaawhquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer? It never stopped.
And it never will.
Weekniequote:
Wel oke volgens mij.quote:Hoe is het met Dromer?
Dan hoopik voor haar dat t wat kalmer wordt en voor jou dat t gauw over isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie
[..]
Wel oke volgens mij.
Beetje ruw vaarwater.
Das minder, maar geen reden om te denken dat t niet goed zou zijn met m toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Mja. Heb Mex al weer >1 week niet gesproken.
Geen plannen voor dit weekend, buiten dan luieren en eindelijk eens een x opruimen.
Maar dat laatste daar kan ik me maar niet toe zetten
Hoi! Ik dacht al dat jij het was met die uitnodigingquote:
toen ik nog lief klein en onschuldig wasquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi! Ik dacht al dat jij het was met die uitnodiging
Ja!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
toen ik nog lief klein en onschuldig was
Mee gooienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
Grom problemen met telefoon...hup naar de winkel... tot laterz
Hoe is het met jou dan?quote:
Dat klinkt helemaal mooi dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
Erg goed![]()
Druk met de garage, en alles gaat helemaal hoe we dat willen
en met jiou dan?
Moet je die zoekenquote:
je moet er idd wel wat voor doenquote:
jah voelt goed!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal mooi dus
ja hier gaat het wel goed
met wie dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
jah voelt goed!![]()
en ik ga vanavond uit, maar weet nog niet wat of waarheen... wel met wie
jij plannen?
Je zal het helemaal zelf moeten doenquote:
Ahh, lekker saai doen dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Vriendin vn mij wil naar index, maar daar ben ik te lui voor, dus ga denk ik gewoon filmpje kijken thuis
Luie donder! Ik denk dat jij gewoon niet moeilijk moet doen en gewoon mee moet gaan!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
met wie dan?
Vriendin vn mij wil naar index, maar daar ben ik te lui voor, dus ga denk ik gewoon filmpje kijken thuis
Stomquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je zal het helemaal zelf moeten doen
Thats mequote:
Haha.. en de kans dat het 6 uur wordt, terwijl ik om 2/3 uur al doodop ben.. Daarbij is het niet mijn tentquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Luie donder! Ik denk dat jij gewoon niet moeilijk moet doen en gewoon mee moet gaan!
Moet je mij niet de schuld geven!quote:
Hoe oud was jij? 60?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Thats me
[..]
Haha.. en de kans dat het 6 uur wordt, terwijl ik om 2/3 uur al doodop ben.. Daarbij is het niet mijn tent
[..]
Moet je mij niet de schuld geven!
quote:
Kom naar Aalsmeerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:20 schreef rival het volgende:
jah voelt goed!![]()
en ik ga vanavond uit, maar weet nog niet wat of waarheen... wel met wie
jij plannen?
Je bedoeld die tent waarvan je hier steeds loopt te vertellen hoe rustig en stil die is?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kom naar Aalsmeer
Al gok ik dat het gezelschap en jij dat niet zo leuk zullen vinden
Nee, ik bedoel die tent waar die onwijs leuke lekkere chick achter de bar staatquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:32 schreef rival het volgende:
Je bedoeld die tent waarvan je hier steeds loopt te vertellen hoe rustig en stil die is?
Omdat dat niet kan!!quote:
Oh of ik me daar vermaak maak ik me niet druk omquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die tent waar die onwijs leuke lekkere chick achter de bar staatVanavond Flugel party
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |