Wat doen ze dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:16 schreef Sinceria het volgende:
Omg, wtf mijn onderburen breken de boel af
Ruzie of sex?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:16 schreef Sinceria het volgende:
Omg, wtf mijn onderburen breken de boel af
Het klonk alsof ze met zware dingen aan het gooien waren, maar toen ik ging kijken hield het op.quote:
Schrokken ze van je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het klonk alsof ze met zware dingen aan het gooien waren, maar toen ik ging kijken hield het op.
Nja.
Nou, zo angstaanjagend ben ik niet hoor.quote:
Misschien waren ze aan het bedenken om jou te gooien?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, zo angstaanjagend ben ik niet hoor.Misschien was er niets meer om mee te gooien.
Ik mag het niet hopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien waren ze aan het bedenken om jou te gooien?
Oh, nouja, er hangt iets voor je gezicht namelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, zo angstaanjagend ben ik niet hoor.Misschien was er niets meer om mee te gooien.
Mijn oogverblindende lach bedoel je.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, nouja, er hangt iets voor je gezicht namelijk.
Gebruik je Prodent?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mijn oogverblindende lach bedoel je.
Nee, schuurpapier.quote:
Niet.quote:
Slaap lekker!quote:
Je hoeft hier niet te posten he.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:29 schreef cerror het volgende:
Och gut newbievragen vergeten.
# Hoe oud ben je? - 25
# Sekse? - Man
# Woonplaats/ regio? - Meppel
# Interesses? - Biermuziekhumor
# Seksuele voorkeur? - Pug stijl.
# Lengte en postuur? - Doughboy, 1 meter 88 @ 83 kilo
# Hoe lang single? - 1 jaar, zo ongeveer.
Zo genoeg zo?
Doe ik het newbie ding is het nog niet goed.quote:
Tot nu toe kom je niet heel positief op mij overquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:29 schreef cerror het volgende:
# Hoe oud ben je? - 25
# Sekse? - Man
Zo genoeg zo?
Ook niet echt de bedoeling.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tot nu toe kom je niet heel positief op mij over
Haha, oké. Fine by mequote:
Jou kennen we (ik) toch al?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:29 schreef cerror het volgende:
# Hoe oud ben je? - 25
# Sekse? - Man
Zo genoeg zo?
Het één of het ander. Wat boeit het.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jou kennen we (ik) toch al?
of ben ik in de war?
Dat is dan weer geen antwoord op m'n vraagquote:
Op de vraag of men mij al zogenaamd kent is nogal subjectief me dunkt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is dan weer geen antwoord op m'n vraag
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Op de vraag of men mij al zogenaamd kent is nogal subjectief me dunkt.
Ging jij niet slapenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgende week za?quote:
Hoe kom je daar ineens bij? Wat mij betreft wel.quote:
Wat mij betreftquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar ineens bij? Wat mij betreft wel.
Je had me ook kunnen PM-en, of mailenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat mij betreft! Hoe ik daar in eens bij kom? Omdat ik er pas net! En dacht Noukie
Ik bedoel Noukje
ik bedoel Nouk84 die moest ik nog even hebben!
Of je kunnen bellen of faxen of skypen, maar ja! Dit kon ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je had me ook kunnen PM-en, of mailenMisschien een tip voor volgende keer
Nee hoor, want je hebt mijn telefoonnummer niet, mijn skype niet en ik heb geen faxquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of je kunnen bellen of faxen of skypen, maar ja! Dit kon ook!
Wiens nummer heb ik dan wel?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, want je hebt mijn telefoonnummer niet, mijn skype niet en ik heb geen fax
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wiens nummer heb ik dan wel?
Klopt die heb ik niet!![]()
Maar ik ga nu slapen! Het kinderbedtijd!quote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar ik ga nu slapen! Het kinderbedtijd!
Yup. Valt wel op dattie even de schijnwerper opzoekt. Cerror is zo bekend als de weg naar Rome.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jou kennen we (ik) toch al?
of ben ik in de war?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |