Wat doen ze dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:16 schreef Sinceria het volgende:
Omg, wtf mijn onderburen breken de boel af
Ruzie of sex?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:16 schreef Sinceria het volgende:
Omg, wtf mijn onderburen breken de boel af
Het klonk alsof ze met zware dingen aan het gooien waren, maar toen ik ging kijken hield het op.quote:
Schrokken ze van je?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:20 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het klonk alsof ze met zware dingen aan het gooien waren, maar toen ik ging kijken hield het op.
Nja.
Nou, zo angstaanjagend ben ik niet hoor.quote:
Misschien waren ze aan het bedenken om jou te gooien?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, zo angstaanjagend ben ik niet hoor.Misschien was er niets meer om mee te gooien.
Ik mag het niet hopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien waren ze aan het bedenken om jou te gooien?
Oh, nouja, er hangt iets voor je gezicht namelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, zo angstaanjagend ben ik niet hoor.Misschien was er niets meer om mee te gooien.
Mijn oogverblindende lach bedoel je.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, nouja, er hangt iets voor je gezicht namelijk.
Gebruik je Prodent?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mijn oogverblindende lach bedoel je.
Nee, schuurpapier.quote:
Niet.quote:
Slaap lekker!quote:
Je hoeft hier niet te posten he.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:29 schreef cerror het volgende:
Och gut newbievragen vergeten.
# Hoe oud ben je? - 25
# Sekse? - Man
# Woonplaats/ regio? - Meppel
# Interesses? - Biermuziekhumor
# Seksuele voorkeur? - Pug stijl.
# Lengte en postuur? - Doughboy, 1 meter 88 @ 83 kilo
# Hoe lang single? - 1 jaar, zo ongeveer.
Zo genoeg zo?
Doe ik het newbie ding is het nog niet goed.quote:
Tot nu toe kom je niet heel positief op mij overquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:29 schreef cerror het volgende:
# Hoe oud ben je? - 25
# Sekse? - Man
Zo genoeg zo?
Ook niet echt de bedoeling.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tot nu toe kom je niet heel positief op mij over
Haha, oké. Fine by mequote:
Jou kennen we (ik) toch al?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:29 schreef cerror het volgende:
# Hoe oud ben je? - 25
# Sekse? - Man
Zo genoeg zo?
Het één of het ander. Wat boeit het.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jou kennen we (ik) toch al?
of ben ik in de war?
Dat is dan weer geen antwoord op m'n vraagquote:
Op de vraag of men mij al zogenaamd kent is nogal subjectief me dunkt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is dan weer geen antwoord op m'n vraag
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Op de vraag of men mij al zogenaamd kent is nogal subjectief me dunkt.
Ging jij niet slapenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Volgende week za?quote:
Hoe kom je daar ineens bij? Wat mij betreft wel.quote:
Wat mij betreftquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar ineens bij? Wat mij betreft wel.
Je had me ook kunnen PM-en, of mailenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat mij betreft! Hoe ik daar in eens bij kom? Omdat ik er pas net! En dacht Noukie
Ik bedoel Noukje
ik bedoel Nouk84 die moest ik nog even hebben!
Of je kunnen bellen of faxen of skypen, maar ja! Dit kon ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je had me ook kunnen PM-en, of mailenMisschien een tip voor volgende keer
Nee hoor, want je hebt mijn telefoonnummer niet, mijn skype niet en ik heb geen faxquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Of je kunnen bellen of faxen of skypen, maar ja! Dit kon ook!
Wiens nummer heb ik dan wel?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, want je hebt mijn telefoonnummer niet, mijn skype niet en ik heb geen fax
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wiens nummer heb ik dan wel?
Klopt die heb ik niet!![]()
Maar ik ga nu slapen! Het kinderbedtijd!quote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar ik ga nu slapen! Het kinderbedtijd!
Yup. Valt wel op dattie even de schijnwerper opzoekt. Cerror is zo bekend als de weg naar Rome.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jou kennen we (ik) toch al?
of ben ik in de war?
Welnee. Hup.. douchen en de deur uit!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:11 schreef djayzz het volgende:
Wat ongelofelijk kut als je om 8 uur moet opstaan op zaterdag
Heej, doe es niet zo vrolijk!quote:
Brox! Goeiemorgenquote:
Hey, jij ook nog hier?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, doe es niet zo vrolijk!
En ik hoef de deur niet uit, ik ga de zolder verbouwen samen met mijn broer en mijn vader.
Goedemorgenquote:
Oh vroeg er uit is zwaar naadje man.. echt bluhhhh.. deze hele dag ga ik me gaar voelen en jij ook ik voel het aan mn baarmoedermelk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heej, doe es niet zo vrolijk!
En ik hoef de deur niet uit, ik ga de zolder verbouwen samen met mijn broer en mijn vader.
Ja, ik las het en had nog niet door dat het pas 8.50u was. Zo vroeg nog!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ja, ik zei toch dat ik om 8 uur op moest staan
Jij nog lekker geslapen?
haha, jij bent ook een vrolijk ventje!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:51 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Oh vroeg er uit is zwaar naadje man.. echt bluhhhh.. deze hele dag ga ik me gaar voelen en jij ook ik voel het aan mn baarmoedermelk.![]()
![]()
![]()
Zo dan?
Oeh zolder verbouwen! Lekker warm. That means icecream. ICECREAAAAAAAAAM.
Haai kjoetiepaai!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Brox! Goeiemorgen
Ik ga deze week de stoute schoenen aantrekken. Geheel tegen m'n lefvermogen in, maar goed
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik las het en had nog niet door dat het pas 8.50u was. Zo vroeg nog!!Ja, heerlijk geslapen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
haha, jij bent ook een vrolijk ventje!
En wat bedoel je met icecream
gekeken maar ik vat hem niet [/s[s]]quote:
Hahaha! Ja hoor, tuurlijk mag je vrolijk doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:53 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Haai kjoetiepaai!Mag ik tegen jou wel vrolijk doen? Mag niet van djorzz.
![]()
Stoute schoenen? OehMet hak? Welke kleur? Foto?
Tipje van de sluier welke man je gaat verslinden?
Heel veel succes! En plezier uiteraardquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ja hoor, tuurlijk mag je vrolijk doen
Hehe, weet nog niet welke schoenen ik daarvoor aantrekTipje van de sluier he? Nou, heb een paar maanden geleden iemand leren kennen maar omdat ik met mijn hoofd nog bij iemand anders zat heb ik dat in het begin nooit kans gegeven. Hij is leuk, charmant een ontzettende goeie gesprekspartner, zeer geïnteresseerd en altijd als ik hem hoor praten geeft me dat zo'n lekker gevoel.
Dus ik ga er gewoon voor! (ik hoor het mezelf wel zeggen, maar vind het nog steeds eng) Denk dat ik maar eens begin met uit te spreken van complimenten.
Ciao bello! Niet te diep verbouwen he.. straks stuit je op een portaal.. shadow & flames.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heel veel succes! En plezier uiteraard![]()
![]()
Ik ga gauw aan het werk.
Fijne dag allemaal
Leuk! All you need is love.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Ja hoor, tuurlijk mag je vrolijk doen
Hehe, weet nog niet welke schoenen ik daarvoor aantrekTipje van de sluier he? Nou, heb een paar maanden geleden iemand leren kennen maar omdat ik met mijn hoofd nog bij iemand anders zat heb ik dat in het begin nooit kans gegeven. Hij is leuk, charmant een ontzettende goeie gesprekspartner, zeer geïnteresseerd en altijd als ik hem hoor praten geeft me dat zo'n lekker gevoel.
Dus ik ga er gewoon voor! (ik hoor het mezelf wel zeggen, maar vind het nog steeds eng) Denk dat ik maar eens begin met uit te spreken van complimenten.
Hahaha! Thanks for sayingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:11 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Leuk! All you need is love.Denk dat je m zo voor je gewonnen hebt.
Jij ouwe charmeur jij.
![]()
Douche ze mop! Ik ga ook zo eens bewegen en douchen.quote:
alleen als ze een belofte maakt dat je af en toe nog wel eens hier komt postenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Thanks for saying![]()
Ik zal je aan het einde van deze week laten weten hoe het ervoor staat of ik kom tips vragenOf een aanmoediging, hehe.
En? Hoeveel mannen heb je aan de ketting?quote:
Belsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En? Hoeveel mannen heb je aan de ketting?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Bels![]()
Tsja geen kettingen uitgedeeld hier hoorwas nie zo succes gisteren
En jij leuk gehad bij je vrienden?
Ik kwam een gozer tegen waarmee ik dus blijkbaar mee op school heb gezeten, en was wel ff leuk hoor bijkletsen maar hij bleef er maar bij hangen en tegen me aan dansen en bla bla dus hij heeft alle mannen weggejaagdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoezo niet zo'n succes?
Ja gepokerd en een tientje gewonnen en een hoop lol gehadWas een leuke avond.
KF!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef KudFokker het volgende:
Godsamme wat was ik gisteren naar de klote zeg
De lul! Ik ken het. Ik ging vroeger altijd op stap met 2 meiden. Ze waren elkaars partner maar dan stonden we met zijn drietjes op de dansvloer en alle andere vrouwen dachten dat ik bij hun hoordequote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik kwam een gozer tegen waarmee ik dus blijkbaar mee op school heb gezeten, en was wel ff leuk hoor bijkletsen maar hij bleef er maar bij hangen en tegen me aan dansen en bla bla dus hij heeft alle mannen weggejaagd![]()
Haha dat klinkt zeker gezellie.. ik ben gek op pokeren
Naar de klote met een meisje erbij is niet goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:53 schreef KudFokker het volgende:
Godsamme wat was ik gisteren naar de klote zeg
Ja idd maja was verder wel een leuke avond hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De lul! Ik ken het. Ik ging vroeger altijd op stap met 2 meiden. Ze waren elkaars partner maar dan stonden we met zijn drietjes op de dansvloer en alle andere vrouwen dachten dat ik bij hun hoorde
Pokeren is leuk![]()
Wij doen het vaak. Toch wel bijna eens per week denk ik.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Naar de klote met een meisje erbij is niet goed
Maar ik zie dat je over gegaan bent naar de sexpoppen?
DVD: Lars and the Real Girl:-Lars-and-the-Real-Girl.html
Hahaha ik was met een vriendquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Naar de klote met een meisje erbij is niet goed
Maar ik zie dat je over gegaan bent naar de sexpoppen?
DVD: Lars and the Real Girl:-Lars-and-the-Real-Girl.html
Ben je je geld zat dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja idd maja was verder wel een leuke avond hoor
Ohw dan moeten we xtje gaan pokeren...
Hoi Noukjequote:
Wat moet ik postenquote:
Dan doe je dat!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:03 schreef Carooltje79 het volgende:
ik verveel meheb zin om iets te doen....
Neuh wilde juist wat bijverdienenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ben je je geld zat dan?
[..]
Hoi Noukje
Wat een vrolijkheid!
Dat klinkt als een smoesje schatquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat moet ik posten?!
Ik ga nu weg, even de auto van mijn zwager op mijn oude werk op de brug zetten
Jaa ma weet nog nie wat en met wie.... Ben al aan het rond-smsen... maar nog niks terug gehadquote:
Oohquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat klinkt als een smoesje schat
Ik wilde gewoon even weten hoe het is met meisje 1? Las van de week dat jullie een date hadden. En ik was gewoon benieuwd
Op dat heb je grotere kans bij een fruitmachinequote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neuh wilde juist wat bijverdienen![]()
quote:
Ik ben autoloos momenteel, hij staat ook op de brug als het goed is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat moet ik posten?!
Ik ga nu weg, even de auto van mijn zwager op mijn oude werk op de brug zetten
Oei dat klinkt als een uitdaging he meneertjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Op dat heb je grotere kans bij een fruitmachine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |