Dank je welquote:
quote:
Ja, hij is niet voor mezelf.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]vet!
nog een speciale reden daarvoor?
* Cuegirllie googled even:quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:27 schreef dawg het volgende:
[..]
Luchtdrumstellen zijn veel goedkoper.
wat is een vingerdrumstel?
je kan er nog 1 voor jezelf kopenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, hij is niet voor mezelf.![]()
Vanavond verjaardagsfeestje van een vriend. Hij is muzikant dus ik denk dat ie het wel op prijs stelt.
Een mini elektronisch drumstel die je kunt bespelen met je vingers. Je kunt ook opnemen wat je gemaakt hebt en weer afspelen. Het ziet er erg grappig uit.quote:
Ja, die eerste.quote:
gaaf!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een mini elektronisch drumstel die je kunt bespelen met je vingers. Je kunt ook opnemen wat je gemaakt hebt en weer afspelen. Het ziet er erg grappig uit.
Nee, helaas ga ik hem weggeven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:30 schreef dawg het volgende:
Geinig. Dus jij wordt de nieuwe vingerdrumkampioen?
Dat doe ik elke keer als ik een hand geef hoor.quote:
Hallo.quote:
Dan heb je wel veel reserve vingers zekerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat doe ik elke keer als ik een hand geef hoor.![]()
[..]
Hallo.
Het is een gave.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toch knap, je hebt het topic gekilld.
dawg is that you ?quote:
Heeeel dubbelzinnigquote:
De mijne is tot nu toe anders best nuttig besteed.quote:
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
oooh, wat heb ik een zin om los te gaan vanavond
een vriendin van mij gaat naar index. Je mag vast wel meequote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
oooh, wat heb ik een zin om los te gaan vanavond
of in een of ander vreemd bed?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geeeeeeen idee nog, vast ergens in een of de ander kansloos cafe eindigen ';)
Nee, een ware Casanova.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waar zie je me voor aan?!een of de andere sloerie?
Oh, snap ik de opmerking niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is typisch, want ik had het tegen jou
Aaawhquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer? It never stopped.
And it never will.
Weekniequote:
Wel oke volgens mij.quote:Hoe is het met Dromer?
Dan hoopik voor haar dat t wat kalmer wordt en voor jou dat t gauw over isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie
[..]
Wel oke volgens mij.
Beetje ruw vaarwater.
Das minder, maar geen reden om te denken dat t niet goed zou zijn met m toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Mja. Heb Mex al weer >1 week niet gesproken.
Geen plannen voor dit weekend, buiten dan luieren en eindelijk eens een x opruimen.
Maar dat laatste daar kan ik me maar niet toe zetten
Hoi! Ik dacht al dat jij het was met die uitnodigingquote:
toen ik nog lief klein en onschuldig wasquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi! Ik dacht al dat jij het was met die uitnodiging
Ja!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
toen ik nog lief klein en onschuldig was
Mee gooienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
Grom problemen met telefoon...hup naar de winkel... tot laterz
Hoe is het met jou dan?quote:
Dat klinkt helemaal mooi dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:16 schreef rival het volgende:
[..]
Erg goed![]()
Druk met de garage, en alles gaat helemaal hoe we dat willen
en met jiou dan?
Moet je die zoekenquote:
je moet er idd wel wat voor doenquote:
jah voelt goed!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal mooi dus
ja hier gaat het wel goed
met wie dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
jah voelt goed!![]()
en ik ga vanavond uit, maar weet nog niet wat of waarheen... wel met wie
jij plannen?
Je zal het helemaal zelf moeten doenquote:
Ahh, lekker saai doen dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Vriendin vn mij wil naar index, maar daar ben ik te lui voor, dus ga denk ik gewoon filmpje kijken thuis
Luie donder! Ik denk dat jij gewoon niet moeilijk moet doen en gewoon mee moet gaan!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
met wie dan?
Vriendin vn mij wil naar index, maar daar ben ik te lui voor, dus ga denk ik gewoon filmpje kijken thuis
Stomquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je zal het helemaal zelf moeten doen
Thats mequote:
Haha.. en de kans dat het 6 uur wordt, terwijl ik om 2/3 uur al doodop ben.. Daarbij is het niet mijn tentquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Luie donder! Ik denk dat jij gewoon niet moeilijk moet doen en gewoon mee moet gaan!
Moet je mij niet de schuld geven!quote:
Hoe oud was jij? 60?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Thats me
[..]
Haha.. en de kans dat het 6 uur wordt, terwijl ik om 2/3 uur al doodop ben.. Daarbij is het niet mijn tent
[..]
Moet je mij niet de schuld geven!
quote:
Kom naar Aalsmeerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:20 schreef rival het volgende:
jah voelt goed!![]()
en ik ga vanavond uit, maar weet nog niet wat of waarheen... wel met wie
jij plannen?
Je bedoeld die tent waarvan je hier steeds loopt te vertellen hoe rustig en stil die is?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kom naar Aalsmeer
Al gok ik dat het gezelschap en jij dat niet zo leuk zullen vinden
Nee, ik bedoel die tent waar die onwijs leuke lekkere chick achter de bar staatquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:32 schreef rival het volgende:
Je bedoeld die tent waarvan je hier steeds loopt te vertellen hoe rustig en stil die is?
Omdat dat niet kan!!quote:
Oh of ik me daar vermaak maak ik me niet druk omquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel die tent waar die onwijs leuke lekkere chick achter de bar staatVanavond Flugel party
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |