witte en melkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Witte?
Ik mag tijdelijk niet snoepen van mezelf.
Eigenlijk.
Alleen bij opa en oma, anders gaan ze vragen of ik aan het lijnen ben en roepen dat dat toch helemaal niet nodig is enzo
Niks bijzonders, bij vrienden geweest biertje gedronken en wat gepokerd. En jij nog een fijne avond gehad?quote:
Ja hoor, spaghetti gegeten, beetje gekletst, stond een film opquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks bijzonders, bij vrienden geweest biertje gedronken en wat gepokerd. En jij nog een fijne avond gehad?
nicequote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Vandaag overdag niets en vanavond stappen in Utrecht. Jij?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
kwaak en murmeli zitten lekker in de trein
vakantie
Lekkerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
vakantie
Have fun en niet teveel neuken hè?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
vakantie
Ook lekker! Mijn weekend zit eigenlijk weer veel te vol. Maar gelukkig wel minder vol dan die van vorige week, toen had ik echt geen tijd voor mezelf.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nice
ik doe vandaag lekker rustig aan. Wordt een weekendje niks doen gok ik.
Have funn!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
vakantie
Spaghettiquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja hoor, spaghetti gegeten, beetje gekletst, stond een film op
Maar jee, gisteren was echt chaotisch!
Was blij dat ik ff niks hoefde meer
en @brox:
Die witte zijn wel lekkerder hoor![]()
Ik pak wel een boterham met haelslag, ook lekker
Heel veel plezier!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:18 schreef Murmeli het volgende:
vakantie
Jah is wel lekker, ben elk weekend afgelopen 2 maanden wel weggeweest. Dus even thuis zitten is niet zo heel erg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook lekker! Mijn weekend zit eigenlijk weer veel te vol. Maar gelukkig wel minder vol dan die van vorige week, toen had ik echt geen tijd voor mezelf.
Oehh! En dat is met Hemelvaart!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:22 schreef Q. het volgende:
Oeh, wordt 2e helft van de week weer mooi weer.!
Je kan hetquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:26 schreef Murmeli het volgende:
thanks! jullie ook een fijne week en een beetje zon bij de vondelparkmeet! ik ga proberen niet te fokken deze week...
denk dat kwaak zn mobiel moet verstoppen, hihi
Oh, trouwens! Ik heb geregeld dat ik rond de Vondelpark-meet in Delft zit en met Hemelvaart zelfs in A'dam. Misschien dat ik dus ook nog ff langs kom.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:26 schreef Murmeli het volgende:
thanks! jullie ook een fijne week en een beetje zon bij de vondelparkmeet! ik ga proberen niet te fokken deze week...
denk dat kwaak zn mobiel moet verstoppen, hihi
Oow dat zou tof zijn!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:22 schreef Q. het volgende:
Ik elke avond de afgelopen 2 maanden denk ik, of mensen over de vloer gehad. Lekker nu even niets.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah is wel lekker, ben elk weekend afgelopen 2 maanden wel weggeweest. Dus even thuis zitten is niet zo heel erg.
Morgen ook een drukke dag dan?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:22 schreef Q. het volgende:
Ja, de kinderen van mijn broer zijn heeeeeeel erg drukquote:
Dan is het idd wel effe lekker om wat rust te hebbenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik elke avond de afgelopen 2 maanden denk ik, of mensen over de vloer gehad. Lekker nu even niets..
gezellig!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, trouwens! Ik heb geregeld dat ik rond de Vondelpark-meet in Delft zit en met Hemelvaart zelfs in A'dam. Misschien dat ik dus ook nog ff langs kom.
Schop ze naar buiten en schop een bal erachteraan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, de kinderen van mijn broer zijn heeeeeeel erg druken ze hebben mijn kamer ingepikt enzo.,..
Ja, zoiets maar doen idd..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Schop ze naar buiten en schop een bal erachteraan.
Toch knap, je hebt het topic gekilld.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:37 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En jezelf er dan ook nog maar achteraan! Ff lekker uitrazen.
Heey JBquote:
Goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heey JBja goed net wakker, gister leuk verjaardagsfeest gehad ... Aparte mensen maar wel super gezellig !
Hoest daar ?
en wat versta je onder aparte mensen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heey JBja goed net wakker, gister leuk verjaardagsfeest gehad ... Aparte mensen maar wel super gezellig !
Hoest daar ?
Een mix van "nerds", alternatievelingen, "normale" mensen en metal liefhebbersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en wat versta je onder aparte mensen?
(Ik heb het vermoeden dat feestjes in mijn familie daar ook wel onder vallen)
En het verschil met de Singles-meet is?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Een mix van "nerds", alternatievelingen, "normale" mensen en metal liefhebbersDat maakte het wat apart, zeker de combinatie en de gebeurtenissen op de avond zelf
Dat het geen typische fok bezoekers waren ;+quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En het verschil met de Singles-meet is?
Ze hadden wel een leven?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat het geen typische fok bezoekers waren ;+
Goed puntquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat het geen typische fok bezoekers waren ;+
*insert vrolijkheid*quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
mensen!! waar zijn jullie?!!?![]()
Ik heb wat vrolijkheid nodig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |