abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2009 @ 02:54:20 #101
144213 Adidah
Het was wraak
pi_69078809
Wat een kut einde . En nu weer wachten .
pi_69078892
Haha meteen toen er werd gezegd in dat recruiting bureautje van 'we got another one, he's a doctor' wist ik metééñ dat het O Malley zou zijn, soms is het 'onvoorspelbare' in series zo voorspelbaar
pi_69078941
4 maanden tvp.
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_69079167
Nu ep24 ook gekeken, wel heftig dat John Doe O Malley bleek te zijn Ik snapte de '007' even niet, even vergeten dat dat zijn nickname was daar een tijdje....
pi_69080372
Ik zat gisteren trouwens te denken dat George dood gaat. Anders zou TR echt volgend seizoen ontzettend lang in de make up moeten zitten, neem ik aan. Alhoewel....Rebecca had ook lekker veel littekens....die Sloane is goed
  zaterdag 16 mei 2009 @ 10:10:01 #106
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69080707
blurgh, net laatste afl. gekeken.

waaah janken vreselijk.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 mei 2009 @ 10:16:32 #107
163650 Greys
pi_69080794
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 09:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik zat gisteren trouwens te denken dat George dood gaat. Anders zou TR echt volgend seizoen ontzettend lang in de make up moeten zitten, neem ik aan. Alhoewel....Rebecca had ook lekker veel littekens....die Sloane is goed
Daar heb je een punt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69081418
Ja jongens, geloof mij nou. Izzie gaat eruit omdat ze geen chirurg meer wil zijn. Dat zei ze op het strand tegen Denny/zichzelf. Dus die overleeft het, dumpt Alex omdat hij het DNR had moeten respecteren (zeker nu George ook dood is, hadden ze gezellig whateveritisthatGeorgeandIzziedo kunnen doen up in heaven) en gaat iets compleet anders doen. Zo kan ze altijd nog een keer terug komen.

George was al 5 seizoenen nauwlijks in beeld, dus die gaat gewoon dood.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_69083418
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 03:12 schreef on_air het volgende:
4 maanden tvp.
pi_69083470
Zo heb ff wat bij te lezen....
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:23:00 #111
331 Merel
Be here now.
pi_69083516
Ik had dus echt pas door dat het George was toen Meredith het doorhad. Ik zat net zo hard te gillen als zijn En janken, janken, janken...

En nu ga ik de rest van het topic lezen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:31:54 #112
331 Merel
Be here now.
pi_69083762
En het was me dus ook echt niet opgevallen dat George er zo'n groot stuk van de aflevering niet in zat (tenminste, dat dachten we..). Wat Shonda zei dus, dat George de laatste tijd al zo weinig te doen had dat het nu ook niet opviel dat ie er niet was, en dat de verrassing dat John Doe eigenlijk George was dus extra groot is.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:49:52 #113
144213 Adidah
Het was wraak
pi_69084196
Ik hoop in ieder geval dat er iemand dood gaat. Het zou toch wel een teleurstelling zijn als ze allebei blijven leven.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:50:31 #114
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_69084214
Ik dacht ook dat die vrouw die John Doe voor de bus had geduwd o.i.d. Ik had echt geen enkele link met George gelegd. Ik had het wel door toen ie het schreef in Mer's hand, net een fractie voordat zij het door had. Ik zat in de trein te kijken op mn ipod en mensen om me heen keken op van mijn vershrikte zucht.

Verder, Christina zegt 'yes' tegen 'meeting Hunt halfway'. Want Hunt vroeg aan Christina of ze hem tegemoet wilde komen in de soort van relatie die ze hebben. En daar zei ze yes op.

En verder wil ik niet zo lang wachten! Ik hoop wel dat izzie het nog overleefd, omdat ze in de lift weer terug leek te gaan zeg maar. Net alsof de lift een soort in between life and death is, George al buiten de lift want dood en Izzie nog in de lift. Maar ik wacht wel af...
pi_69084802
Ik dacht wel meteen dat het George was, maar ik vroeg me dus constant af hoe ze daar achter zouden komen.
Een fractie eerder was hij nog in het ziekenhuis en vertelde hij Bailey dat hij het leger in ging, het volgende moment werd hij binnengebracht.Ik dacht : wat moest ie nou buiten?Had hij z'n ziekenhuispak nog aan?Waar is z'n pieper?Toen hij de eerste keer Meredith's hand pakte wist ik het zeker, dit is George. Ik dacht echt dat dat meisje zou zeggen dat hij een operatiebroek aan had of zo, of dat ze hem moesten oppiepen en dat ze dan die pieper hoorden afgaan terwijl ze met hem bezig waren.Of dat dat meisje ergens een foto van George zou zien en dan zou zeggen dat het haar redder was.
Enfin, het moment dat Meredith erachter kwam was ik evengoed supergeschokt, Ellen Pompano speelde het ook zooooooo goed.
En ik hoop dat ze allebei blijven leven, dat heb ik ook gestemd in de poll.
pi_69084891
Die liftscene op het einde was toch gewoon geript uit die aflevering waar Denny doodging?
  zaterdag 16 mei 2009 @ 13:27:24 #117
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69085104
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:18 schreef Tegan het volgende:
Die liftscene op het einde was toch gewoon geript uit die aflevering waar Denny doodging?
Jij had toch zo'n ijzeren geheugen?
pi_69086320
Dat met die pieper zat al een keer in ER, dus dat kon niet meer gebruikt worden!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_69086516
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:18 schreef Tegan het volgende:
Nee dus

Na jouw post heb ik die 2 scenes naast elkaar gezet en afgespeeld en bij de ene had ze haar haar heel anders...
Noot noot.
pi_69086616
Izzie die met Alex praat over haar DNR voor haar operatie

Christina over George in het leger: he is going to be killed by his own gun

Izzie in de ligt, had écht verwacht dat Denny daar zou staan ipv George!

En George, mijn gevoel zei gewoon op 't moment dat ie werd binnen gebracht dat hij 't was, maar toen Mer erachter kwam, door de 007

Mer & Der met de post-it
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
pi_69086658
Maar dat had ik niet verwacht (hoewel het in retrospect natuurlijk voor de hand lag...) dat George daar zou staan! Ik keek al helemaal uit naar Denny.

Nu bedenk ik me misschien ging hij wel ineens in het leger zodat hij idd niet zijn scrubs aan zou hebben en het vanaf het begin duidelijk zou zijn dat het George was.

"OMG OMG ITS GEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORGE!!!!! 007 IS GEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORGE!!!"
  zaterdag 16 mei 2009 @ 14:37:22 #122
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_69086709
Holy fuck, heavy shit zeg!!

De eerste aflevering was niet heel boeiend (wel veel leuke one-liners, en de strijd tussen the Chief en Arizona vond ik wel vermakelijk ), maar de tweede was heerlijk shocking. Ik heb dit topic sinds vrijdagochtend vermeden dus had geen idee dat het om George ging - was er überhaupt niet mee bezig dat het een bekende zou kunnen zijn.
Ook op de niet-Georgeverhaaltjes weinig aan te merken, en op de acteerprestaties al helemaal niet - van mij mag de Emmy naar Heigl. Allen de strandscènes, die hadden van mij dan weer niet gehoeven...

De aflevering van vorige week vond ik overigens beter; deze had de shockeffecten, maar vorige week heb ik volgens mij 'n half uur non-stop zitten grienen... zal de eerste van seizoen 6 ook weer zoveel tranen in petto hebben?! (ik vrees het wel. byebye George... )

Nog 4 maanden..... CRAP!!
pi_69086772
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:37 schreef babette21 het volgende:
Ik heb dit topic sinds vrijdagochtend vermeden dus had geen idee dat het om George ging - was er überhaupt niet mee bezig dat het een bekende zou kunnen zijn.
Same here, alleen had ik dus tijdens de aflevering wel 't onderbuikgevoel dat 't om George ging ..
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_69086870
Nuhahaha als het niet zo saaaaad zou zijn zou Yang vast roepen dat George al doodgaat door alleen maar te joinen.

Ik heb het net nog even zitten kijken en als je het weet is het idd overduidelijk dat het George is. Ik realiseer me nu pas dat ik nooit echt naar de patienten kijk.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 14:52:08 #125
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_69087035
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nuhahaha als het niet zo saaaaad zou zijn zou Yang vast roepen dat George al doodgaat door alleen maar te joinen.

Ik heb het net nog even zitten kijken en als je het weet is het idd overduidelijk dat het George is. Ik realiseer me nu pas dat ik nooit echt naar de patienten kijk.
tja als het er niet zo fris uitziet, kijk ik ook altijd maar half. Bovendien komen die gezichten vaak maar een seconde in beeld, dus valt er weinig te zien.
Ik vind het eigenlijk wel suf dat hij niet door de anderen herkent werd; de dokters kunnen i.t.t. ons, wel lang naar hem kijken en het was nou ook weer niet zo dat hij z'n hele gezicht kwijt was ofzo... Het is dat het zo'n mooi shockeffect opleverde, maar eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 15:41:01 #126
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_69088073
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 00:35 schreef Steve het volgende:
Ik dacht dat er iets met die vrouw was. Dat zij hem eronder had geduwd ofzo. En meeging om te kijken of 'ie wel echt dood ging.
Ik zat me ook de hele tijd af te vragen wat voor "mysterie" achter die verhaallijn school
Had geen moment gedacht dat het George was. En zelfs toen hij 007 schreef, dacht ik een fractie van een seconde "WTF, is hij een internationaal spion?! " Met daarna natuurlijk meteen een beschaamd "Ohhhh, 007, riggghhhht... "
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zaterdag 16 mei 2009 @ 15:46:30 #127
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_69088196
Uit dat Shonda Rhimes interview:
quote:
There was a period there where the show was being relentless mocked, especially where the "ghost sex" was concerned. Did you ever take it personally?
RHIMES: You're the first person to tell me that, because I, of course, don't read a lot of press. One thing we've gotten used to is being in the public eye and we learned to let everything roll off our backs. We knew where we were going; we had a road map. The rest of the audience didn't know where we were going. We all thought it was really surprising that anybody thought there was a ghost on our show. We're a medical show. We thought it was surprising that anybody would look at it and go, "Gee, that's a ghost." So that was surprising to us. But, other than that, we took it with a grain of salt.
Pleeeeeaaase Meredith heeft in het afterlife gebabbeld met dooie Denny en haar dooie moeder. Dat was niet iets met een medische verklaring, dat was het fucking afterlife. Dus een beetje lame dat Shonda nu opeens gaat beweren van "OMG, we zijn een doktersserie, we zijn wetenschappelijk en doen geen paranormale shizzle, jeweetssss"
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_69088595
Ik bedacht me net opeens iets over Izzie en George.
Izzie heeft haar oude prom dress aan, verleden tijd dus. George heeft z'n legeroutfit in, wat voor hem de toekomst is/zou zijn. Zou het kunnen dat George dan blijft leven? Aangezien Shonda toch altijd van die mooie symbolische dingetjes heeft?

Just a thought
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_69089479
Mja, hij had zich al aangemeldt en hij zou de volgende dag vertrekken. Ws. heb je dan dus al je uniform en trek je dat ook aan... Denk ik... Dus dan zou het heden vs. past zijn...

En als je dood gaat is het in TV series vaak als een flashbackachtig iets naar toen je het gelukkigst was. Izzy was denk ik het gelukkigst toen ze naar Denny toeging (little did she know...) en George was blij eindelijk zn roeping te hebben gevonden na een beetje overloos rondhangen in dat ziekenhuis, dus dat was ook het mooiste moment van zn leven?

Of...
Of...
Of....

Shit! Hoe lang nog?
pi_69089554
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 16:02 schreef -Marlii- het volgende:
Ik bedacht me net opeens iets over Izzie en George.
Izzie heeft haar oude prom dress aan, verleden tijd dus. George heeft z'n legeroutfit in, wat voor hem de toekomst is/zou zijn. Zou het kunnen dat George dan blijft leven? Aangezien Shonda toch altijd van die mooie symbolische dingetjes heeft?

Just a thought
Dat, en ik denk dat we een scene zoals die met Mer's moeder krijgen, waarbij George terugmoet en Izzie blijft. Hopelijk niet zo uitgewerkt als toen met die afterlifescenes, maar die liftscene op zich vond ik wel mooi en niet storend zweverig.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 16:47:45 #131
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_69089846
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 16:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat, en ik denk dat we een scene zoals die met Mer's moeder krijgen, waarbij George terugmoet en Izzie blijft. Hopelijk niet zo uitgewerkt als toen met die afterlifescenes, maar die liftscene op zich vond ik wel mooi en niet storend zweverig.
Ik zag 'm eerder andersom, dat George degene is die "blijft" en Izzie terugmoet. Want ze keken eerst allebei een soort van opgelucht en blij toen ze elkaar zagen, en toen zag je bij Izzie een gezichtsuitdrukkig alsof ze wegmoest/George weer achter moest laten. Later leek 't kwartje ook bij George te vallen.
Het klinkt misschien tegenstrijdig (dat dus degene die sip kijkt juist niet doodgaat), maar je hoort toch altijd dat mensen bij een near-death experience helemaal niet terugwilden?!

Ik vond 't ook 'n mooie scène, met name door de acteerprestaties van beiden (minimalisme )
  zaterdag 16 mei 2009 @ 16:51:39 #132
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_69089956
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 15:46 schreef Zhenar het volgende:
Uit dat Shonda Rhimes interview:
[..]
ik vind haar heel vervelend overkomen in dat interview, die vrouw heeft het echt 'n beetje te hoog in haar bol. Te beroerd om toe te geven dat sommige dingen niet aansloegen bij het publiek, doe of ze de bladen niet leest (yeah right).... Het is dat ze - nou ja, zij én een heel team! - zo goed is in doktersromannetjes schrijven!
pi_69090053
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 16:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja, hij had zich al aangemeldt en hij zou de volgende dag vertrekken. Ws. heb je dan dus al je uniform en trek je dat ook aan... Denk ik... Dus dan zou het heden vs. past zijn...

En als je dood gaat is het in TV series vaak als een flashbackachtig iets naar toen je het gelukkigst was. Izzy was denk ik het gelukkigst toen ze naar Denny toeging (little did she know...) en George was blij eindelijk zn roeping te hebben gevonden na een beetje overloos rondhangen in dat ziekenhuis, dus dat was ook het mooiste moment van zn leven?

Of...
Of...
Of....

Shit! Hoe lang nog?
Izzie zei al dat ze Denny associeerde met de dood, en daarom over hem hallucineerde. Haar gelukkigste moment zal haar huwelijk zijn geweest, terwijl dat moment in de lift het moment was dat ze naar de dood toe liep. Dat zou dus zeggen dat zij dood aan het gaan is.

Als we dan toch over symboliek gaan speculeren .
pi_69090127
Oh, even tussen alle drama door, de chief met z'n ' Who's Santa?' en Baileys lightsabergeluiden waren zó grappig .
pi_69090250
Not anymore, sir...
pi_69090460
hoi ping!
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_69090575
In USA speculeren ze er ook op los op diverse fora en ik las ergens ook iets over de liftscene, idd iets over het verleden en de toekomst.
Izzie in haar jurk> het verleden en George in een uniform > de toekomst.
Sorry ik kan het even zo snel de bron niet meer vinden.
pi_69091640
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:27 schreef TNA het volgende:

[..]

Jij had toch zo'n ijzeren geheugen?
Ik ging daar vanuit, totdat jullie dingen gingen afleiden uit haar blik, wat dus niet kan als het een oud stukje is .
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:28 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nee dus

Na jouw post heb ik die 2 scenes naast elkaar gezet en afgespeeld en bij de ene had ze haar haar heel anders...
Oh, wel zelfde jurk iig...
pi_69091682
Als het niet George was in de lift, maar Denny, dan was het vast dat Izzie echt dood ging.
pi_69091686
Prachtig al die speculaties
Noot noot.
pi_69092396
Wat een heftige aflevering! Was totaal geschokt toen ik ontdekte dat het George was

Wanneer begint seizoen 6?
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_69092953
Alex weet nog steeds niet dat Izzy een kind heeft of wel?
Noot noot.
pi_69093475
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:58 schreef Jojoortje het volgende:
Niemand toch? Alleen Bailey?
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_69093507
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:17 schreef -Marlii- het volgende:

[..]

Niemand toch? Alleen Bailey?
En George, maar verder niemand volgens mij
  zaterdag 16 mei 2009 @ 19:23:00 #145
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69093624
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk dat Shonda Rhimes het ook is vergeten.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 20:10:05 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_69094953
Ik had het met 007 wel meteen door. Wat een schok! Ik heb de scenes met hem erin nu nog en keer gekeken en ik snap niet dat ik hem niet eerder herkend had. Met name toen Mer zijn schedel had doorboord...daar kun je het heel goed zien.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 20:11:37 #147
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_69095002
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:04 schreef Tegan het volgende:
Als het niet George was in de lift, maar Denny, dan was het vast dat Izzie echt dood ging.
Inderdaad, die gedachte heb ik ook. En George draagt bovendien een uniform - in het harnas gestorven.
pi_69095385
tvp
hopelijk kan ik de laatste aflevering morgen nog effe gaan kijken!
pi_69095505
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 20:22 schreef Koningin het volgende:
tvp
hopelijk kan ik de laatste aflevering morgen nog effe gaan kijken!
Ik hoop voor je dat je nog niet te veel hebt gelezen hier!
pi_69095620
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 20:26 schreef girlyli het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je nog niet te veel hebt gelezen hier!
Spoilers vind ik niet erg, die zoek ik zelfs meestal op...
pi_69098176
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 20:29 schreef Koningin het volgende:

[..]

Spoilers vind ik niet erg, die zoek ik zelfs meestal op...
Ja ik ook! maar bij deze aflevering vond ik dat wel balen want was leuker geweest als ik minder wist!
pi_69098584
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 20:10 schreef Aventura het volgende:
Ik had het met 007 wel meteen door. Wat een schok! Ik heb de scenes met hem erin nu nog en keer gekeken en ik snap niet dat ik hem niet eerder herkend had. Met name toen Mer zijn schedel had doorboord...daar kun je het heel goed zien.
Op het moment dat Mer trouwens zijn schedel doorboort, schrok ik behoorlijk. Want opeens was er een soort van gekraak, dat ze er door heen waren, begon 't te bloeden en daarna opende George z'n ogen als ik 't goed gezien heb ..
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_69098704
Klopt. Toen was de druk van het bloed op zijn schedel weg, en toen herstelde hij dus weer een beetje...
pi_69100574
Krijg nog steeds de rillingen als Mer 'Oh God' roept wanneer ze er achter komt dat 't George is .. *rilt*
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_69100841
Ik vond de 2e 'Oh God' slecht geacteerd Maar dat ligt denk ik aan mij
Noot noot.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 22:47:39 #156
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_69101313
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vond de 2e 'Oh God' slecht geacteerd Maar dat ligt denk ik aan mij
't gaat ook vooral over de eerste
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_69102736
Ik had het echt niet aan zien komen dat het George was! Net voor Meredith het begreep (007) viel bij mij het kwartje, heftig hoor! Heb wel even een traantje gelaten, zeker bij de lift scene.

Ik denk dat het twee kanten op kan. George staat buiten de ligt en is dood, Izzy twijfelt of ze naar hem toe moet of dat ze in de lift moet blijven staan = blijven leven.
Aan de andere kant, vlak voor Denny doodging, ging Izzy met de lift naar hem toe in dezelfde jurk. De lift kan dus ook symbool staan voor de dood, dat ze nu naar Denny gaat. George staat buiten de lift dus leeft nog. Izzy twijfelt wat ze moet doen.

Ik ben benieuwd, ik kan niet zolang wachten! Helemaal nu alle series tegelijk een pauze lijken te hebben...
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_69105088
Weer even afkicken van de series... eerst house, nu greys ff wennen, dan lekker van de zomer genieten en daarna weer alles volgen
they say a dirty mind is a joy forever...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 mei 2009 @ 00:41:38 #160
163650 Greys
pi_69105765
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 19:23 schreef TNA het volgende:

[..]

Ik denk dat Shonda Rhimes het ook is vergeten.
Ik dacht hetzelfde!
Toch vreemd dat haar kind helemaal niet aan de orde komt terwijl ze op sterven ligt

Overigens denk ik dat Izzie in de lift blijft staan, dat George nog iets prachtigs tegen haar zegt en dat ze dan de deuren weer laat sluiten en weer terug gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 17 mei 2009 @ 00:57:18 #161
144213 Adidah
Het was wraak
pi_69106169
quote:
Op zondag 17 mei 2009 00:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik dacht hetzelfde!
Toch vreemd dat haar kind helemaal niet aan de orde komt terwijl ze op sterven ligt
Dat hoeft natuurlijk niet perse. Ze heeft haar kind immers ter adoptie afgestaan. Om het maar even cru te stellen, heeft ze in feite niets meer met haar biologische kind te maken.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 17 mei 2009 @ 01:07:01 #162
163650 Greys
pi_69106390
quote:
Op zondag 17 mei 2009 00:57 schreef Adidah het volgende:

[..]

Dat hoeft natuurlijk niet perse. Ze heeft haar kind immers ter adoptie afgestaan. Om het maar even cru te stellen, heeft ze in feite niets meer met haar biologische kind te maken.
Daar heb je ook wel weer gelijk in... dom van me
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 17 mei 2009 @ 08:47:15 #163
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_69109933
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 00:35 schreef Steve het volgende:
Ik dacht dat er iets met die vrouw was. Dat zij hem eronder had geduwd ofzo. En meeging om te kijken of 'ie wel echt dood ging.
Dat dacht ik dus ook! Ik vond haar vet verdacht en ze kon in mijn hoofd elk moment een kussen over zn gezicht drukken om het 'af te maken'.

Ik had niet door dat het Georgie was! Pas toen Mer hardop ging nadenken. O O.. double O.. 7? Haar reactie vond ik ook supergoed geacteerd.

Ik heb hem gisteravond gekeken voordat ik ging slapen en wordt er vanmorgen weer mee wakker haha.. Zit er helemaal in! Ik denk dat Izzie in die lift even bedenkelijk keek, omdat ze dus wordt gereanimeerd, terwijl ze er juist heel vredig uitzag (net als George). Ik denk dat George uiteindelijk haar hand pakt en uit de lift trekt en dan dus een dubbele RIP.

Pffffffffffff... Ik moet nu naar m'n werk en ik denk niet dat er veel mensen op het terras komen te zitten. Kan ik de hele dag nadenken over Greys. Hoe sad haha
  zondag 17 mei 2009 @ 11:16:10 #164
105263 Litso
Interlectueel.
pi_69111937
quote:
Op zondag 17 mei 2009 00:57 schreef Adidah het volgende:

[..]

Dat, en tijdens de beenmergtransplantatie hadden ze dat kind de keuze gegeven of ze Izzie wilde zien of niet, en daar kwam uit dat Izzie haar niet kon zien.

En ach, met de Dennyepisodes had Izzie wel geneog aan haar hoofd .
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  zondag 17 mei 2009 @ 12:59:12 #165
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_69114569
o my god!!!

wat een aflevering, ik ben zooo blij dat ik al die spoilers niet gezien heb en hier de laatste 2 dagen weggebleven ben!

ik vond die post-its juist heel leuk, en ik had t ook een fractie voor mer door dat t george was, ik kreeg kippevel over mijn hele lichaam! ik heb zo hard gejankt dat mijn keel pijn deed. Ik heb n keer op mijn werk een collega gekregen als zijnde een jane doe en t moment van herkenning was heel herkenbaar! en ook dat je op de een of andere manier nog harder je best doet om iemand te redden..

george met kort haar is veeeeel beter!

ik ben zooo benieuwd naar de reactie van mijn vriendinnetjes die het op net5 volgen en nog even moeten wachten op de finale, dus ik mag niks zeggen!
pi_69116955
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 23:32 schreef ColdFeet het volgende:
Sidney was echt vreselijk Doe mij Arizona maar!

En ben ik nou de enige die totaal in shock was van het 007? Ik zag het totaaaal niet aankomen
ik zag het ook totaal niet aankomen
ook totaal in schock en bijpassende 'neeeeee '
en nu zolang wachten ..
pi_69117190
quote:
Op zondag 17 mei 2009 14:17 schreef _LotT het volgende:

[..]

ik zag het ook totaal niet aankomen
ook totaal in schock en bijpassende 'neeeeee '
en nu zolang wachten ..
dus dat, ben blijjjjjjjjjjjjj dat ik eze topic nupas doorlees en niet wist dat het om george ging
pi_69118359
Zo,

Let the waiting begin.
  zondag 17 mei 2009 @ 21:23:34 #169
211002 Goodbye
Awesome!
pi_69131493
Vier maanden wachten Private Practice had ook al zo'n enorme cliffhanger en daar moet ik óók op gaan wachten.

Het leven is zwaar
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_69132219
nu ik de laatste 5 minuten weer gezien heb denk ik dat het george is die vertrekt, izzie blijft
  zondag 17 mei 2009 @ 22:04:13 #171
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69133225
Liefjens, bekijk het positief!

Het nieuwe seizoen is alweer 2 dagen dichterbij dan eergisteren
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69133571
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:

Whoehoe!!!
  maandag 18 mei 2009 @ 09:19:04 #173
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69141477
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:04 schreef Muis006 het volgende:

Haha, dat is wel een goede ja
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 mei 2009 @ 10:26:08 #174
163650 Greys
pi_69143148
Maar ze moeten het nog beginnen te schrijven

*jank*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69145507
Wat een einde, wat is dat liedje de laatste minuten?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_69146865
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:41 schreef MaxC het volgende:
Wat een einde, wat is dat liedje de laatste minuten?
Title: Off I Go
Performer: Greg Laswell

Alex hugs Izzie. Izzie passes out. Meredith tells Owen and Callie that John Doe is George. Alex tries to wake up Izzie. Cristina yells for Bailey, Richard and Derek. Owen, Callie and Meredith run down the hall with George.
pi_69147135
IS seizoen 6 al begonnen? wachten sucks
  maandag 18 mei 2009 @ 12:35:44 #178
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_69147172
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
Maar ze moeten het nog beginnen te schrijven

*jank*
ik wil ze wel 'n handje helpen hoor!
  maandag 18 mei 2009 @ 12:49:57 #179
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_69147678
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:35 schreef babette21 het volgende:

[..]

ik wil ze wel 'n handje helpen hoor!
Gaat er dan iemand uit?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 18 mei 2009 @ 12:57:58 #180
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_69147972
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:49 schreef automatic_ het volgende:
Gaat er dan iemand uit?
Hm, ik geloof dat ik wel de neiging zou hebben om George eruit te gooien, alleen al omdat het van die mooie dramaverhalen kan opleveren (jankuuuh). Ik heb hem het afgelopen jaar weinig gemist, dus hoe dramatisch het ook zal worden, ik zie hem toch liever gaan dan Izzie...

En ik zou Addison terughalen.... gewoon omdat het kan!
en dan mag ze die leuke neger uit PP wel gezellig meenemen
pi_69151996
Net gekeken, zonder spoilers.
Ik had geen idee dat het George was. Ik had wel een vermoeden dat het iemand zou zijn die Meredith kent, maar ik dacht steeds aan Thatcher. Nu is het wel funny dat Mer's moeder George ook als Thatcher zag

Maargoed, tranen vloeiden, vooral toen ik Alex zag huilen, en natuurlijk toen Izzie George zag bij de lift.

En nu 4 maanden wachten
Tralalalaaa
  maandag 18 mei 2009 @ 15:01:53 #182
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_69152107
Mijn god net gekeken.... wat heftig weer zeg!! Heb echt met open mond op het einde zitten kijken terwijl de tranen uit mijn ogen liepen.... mooie boodschap zat er ook in het verhaal dat Meredith vertelde... zo simpel maar zooo waar!!! Had al wel gelezen dat het om George ging maar eigenlijk had ik het helemaal niet door dat hij het was die door de bus geraakt was.
Hoop zo dat ze het beide overleven... maar al overleven ze het beide niet dan is dat ook goed... dan was dit een heel mooi einde..
  maandag 18 mei 2009 @ 17:24:09 #183
160346 Mavro
Black & Red
pi_69156898
Vreselijk. Ik kon het vandaag pas kijken en ik was serieus in shock, ondanks de spoilers die ik al gezien had.

Wat betreft George en Izzie: it can go either way. Kheb echt geen idee. Het is ook niet zo dat ik het de een meer gun dan de ander ofzo, zij staan voor mij op een gelijk niveau.

Nu nog heeeel lang wachten...
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  maandag 18 mei 2009 @ 22:03:41 #184
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69168533
Steek Greys hier een poot onder de riem

Iedereen klikken behalve Greys.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 18 mei 2009 @ 23:09:39 #185
163650 Greys
pi_69172197
Hara

Ik durf me nergens meer te vertonen straks
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 18 mei 2009 @ 23:11:37 #186
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_69172301
quote:
Op maandag 18 mei 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Hara

Ik durf me nergens meer te vertonen straks
Wees blij dat zoveel mensen om je geven
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_69205600
Ik ga klikken!

Tevens TVP.

Tevens FUP, frustratie-uit-punt. Zo laaaaaaaaaaaang nog!!!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:25:08 #188
211002 Goodbye
Awesome!
pi_69206820
Om de maanden een beetje door te komen: kijk reclame. Misschien hoor je McDreamy nog zeggen dat 'he's worth it'
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:28:04 #189
331 Merel
Be here now.
pi_69206958
De Nederlandse uitzendingen komen ook al best in de buurt toch? Zoveel lopen die niet meer achter. Kunnen we dus herinneringen mee ophalen
pi_69207065
In Nederland is Denny nog niet eens terug...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 mei 2009 @ 22:30:58 #191
163650 Greys
pi_69207120
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:28 schreef Merel het volgende:
De Nederlandse uitzendingen komen ook al best in de buurt toch? Zoveel lopen die niet meer achter. Kunnen we dus herinneringen mee ophalen
Van de Ned. afleveringen was afgelopen maandag voorlopig de laatste tot na de zomerstop
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69207189
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:28 schreef Merel het volgende:
Volgens mij was gisteren de laatste aflevering in NL voorlopig, volgende week komt McLeod's Daughters weer. Dacht dat tenminste ergens gehoord/gelezen te hebben...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:36:15 #193
331 Merel
Be here now.
pi_69207336
Ze doen het expres, straks krijg ik ontwenningsverschijnselen
pi_69213551
Net de aflevering afgekeken. Ik had totaal geen spoilers gezien of gehoord over de laatste episode, dus dat John Doe/George gebeuren was echt een enorme shock!! Ik kreeg echt een vreeeemd gevoel in m'n maag toen bleek dat het George was, ik had echt GEEN idee!

Ik ben ervan overtuigd dat ze beide doodgaan... Kweenie waarom...

Maar goed, geweldige episode, echt waar! Op driekwart dacht ik echt, hoe gaan ze NU nog de verhaallijnen van George en Izzie afmaken, en het ging dan ook heel snel, wat op zich ook wel fijn (en spannend!) was. God... Ik ben nog steeds een beetje in shock van dat George gebeuren, ik moet er niet aan denken dat je een stervende John Doe in het ziekenhuis hebt die ineens een van je beste vrienden blijkt te zijn!

Oh, en de Emmy mag voor mijn part inderdaad naar Chandra Wilson; de scene met de Chief was subliem.
  woensdag 20 mei 2009 @ 08:18:27 #195
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_69214594
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:29 schreef Tegan het volgende:
In Nederland is Denny nog niet eens terug...
o jawel hoor die is al geweest
pi_69215951
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:25 schreef Goodbye het volgende:
Om de maanden een beetje door te komen: kijk reclame. Misschien hoor je McDreamy nog zeggen dat 'he's worth it'
Whehe . Hij stond ook op de achterkant van het Kruidvatreclameblaadje.
Maandag was in Nederland de aflevering dat Derek Mark op z'n bek slaat.
  woensdag 20 mei 2009 @ 14:56:07 #197
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69227084
Net pas de finale gekeken...

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!! Izzy en George mogen niet dood!! Allebei niet! George moet naar Irak!!! Idioot! Echt zo'n George actie om zelf voor een bus te springen ipv een ander. Zak! Waarom! OMG! Die had ik echt zo niet zien aankomen! !

Izzy moet terug :"(!

Laatste shot van Alex trouwens, oef helemaal geweldig. !

Bailey !!!!
Whatever I want.
pi_69273059
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen echte spoiler, maar toch voor de zekerheid .
  vrijdag 22 mei 2009 @ 00:37:10 #199
167112 emss
pi_69279248
Dat Owen niet gek wordt in the vent. Die schaduwen op de muur, en die grote ronddraaiende ventilator, lijkt toch ook op helicopterbladen??
  vrijdag 22 mei 2009 @ 09:59:32 #200
55243 meami
pi_69283526
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 00:37 schreef emss het volgende:
Dat Owen niet gek wordt in the vent. Die schaduwen op de muur, en die grote ronddraaiende ventilator, lijkt toch ook op helicopterbladen??
Dat vroeg ik me dus ook al af.
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
De snelste VPN - FastestVPNPathe Thuis - Net uit de bios nu al op je tvAnoniem en veilig met ProtonVPN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')