abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 mei 2009 @ 02:54:20 #101
144213 Adidah
Het was wraak
pi_69078809
Wat een kut einde . En nu weer wachten .
pi_69078892
Haha meteen toen er werd gezegd in dat recruiting bureautje van 'we got another one, he's a doctor' wist ik metééñ dat het O Malley zou zijn, soms is het 'onvoorspelbare' in series zo voorspelbaar
pi_69078941
4 maanden tvp.
This is way beyond my remote concern of being condescending.
Anders of Niets
Luister Live
pi_69079167
Nu ep24 ook gekeken, wel heftig dat John Doe O Malley bleek te zijn Ik snapte de '007' even niet, even vergeten dat dat zijn nickname was daar een tijdje....
pi_69080372
Ik zat gisteren trouwens te denken dat George dood gaat. Anders zou TR echt volgend seizoen ontzettend lang in de make up moeten zitten, neem ik aan. Alhoewel....Rebecca had ook lekker veel littekens....die Sloane is goed
  zaterdag 16 mei 2009 @ 10:10:01 #106
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69080707
blurgh, net laatste afl. gekeken.

waaah janken vreselijk.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 mei 2009 @ 10:16:32 #107
163650 Greys
pi_69080794
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 09:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik zat gisteren trouwens te denken dat George dood gaat. Anders zou TR echt volgend seizoen ontzettend lang in de make up moeten zitten, neem ik aan. Alhoewel....Rebecca had ook lekker veel littekens....die Sloane is goed
Daar heb je een punt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69081418
Ja jongens, geloof mij nou. Izzie gaat eruit omdat ze geen chirurg meer wil zijn. Dat zei ze op het strand tegen Denny/zichzelf. Dus die overleeft het, dumpt Alex omdat hij het DNR had moeten respecteren (zeker nu George ook dood is, hadden ze gezellig whateveritisthatGeorgeandIzziedo kunnen doen up in heaven) en gaat iets compleet anders doen. Zo kan ze altijd nog een keer terug komen.

George was al 5 seizoenen nauwlijks in beeld, dus die gaat gewoon dood.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_69083418
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 03:12 schreef on_air het volgende:
4 maanden tvp.
pi_69083470
Zo heb ff wat bij te lezen....
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:23:00 #111
331 Merel
Be here now.
pi_69083516
Ik had dus echt pas door dat het George was toen Meredith het doorhad. Ik zat net zo hard te gillen als zijn En janken, janken, janken...

En nu ga ik de rest van het topic lezen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:31:54 #112
331 Merel
Be here now.
pi_69083762
En het was me dus ook echt niet opgevallen dat George er zo'n groot stuk van de aflevering niet in zat (tenminste, dat dachten we..). Wat Shonda zei dus, dat George de laatste tijd al zo weinig te doen had dat het nu ook niet opviel dat ie er niet was, en dat de verrassing dat John Doe eigenlijk George was dus extra groot is.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:49:52 #113
144213 Adidah
Het was wraak
pi_69084196
Ik hoop in ieder geval dat er iemand dood gaat. Het zou toch wel een teleurstelling zijn als ze allebei blijven leven.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:50:31 #114
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_69084214
Ik dacht ook dat die vrouw die John Doe voor de bus had geduwd o.i.d. Ik had echt geen enkele link met George gelegd. Ik had het wel door toen ie het schreef in Mer's hand, net een fractie voordat zij het door had. Ik zat in de trein te kijken op mn ipod en mensen om me heen keken op van mijn vershrikte zucht.

Verder, Christina zegt 'yes' tegen 'meeting Hunt halfway'. Want Hunt vroeg aan Christina of ze hem tegemoet wilde komen in de soort van relatie die ze hebben. En daar zei ze yes op.

En verder wil ik niet zo lang wachten! Ik hoop wel dat izzie het nog overleefd, omdat ze in de lift weer terug leek te gaan zeg maar. Net alsof de lift een soort in between life and death is, George al buiten de lift want dood en Izzie nog in de lift. Maar ik wacht wel af...
pi_69084802
Ik dacht wel meteen dat het George was, maar ik vroeg me dus constant af hoe ze daar achter zouden komen.
Een fractie eerder was hij nog in het ziekenhuis en vertelde hij Bailey dat hij het leger in ging, het volgende moment werd hij binnengebracht.Ik dacht : wat moest ie nou buiten?Had hij z'n ziekenhuispak nog aan?Waar is z'n pieper?Toen hij de eerste keer Meredith's hand pakte wist ik het zeker, dit is George. Ik dacht echt dat dat meisje zou zeggen dat hij een operatiebroek aan had of zo, of dat ze hem moesten oppiepen en dat ze dan die pieper hoorden afgaan terwijl ze met hem bezig waren.Of dat dat meisje ergens een foto van George zou zien en dan zou zeggen dat het haar redder was.
Enfin, het moment dat Meredith erachter kwam was ik evengoed supergeschokt, Ellen Pompano speelde het ook zooooooo goed.
En ik hoop dat ze allebei blijven leven, dat heb ik ook gestemd in de poll.
pi_69084891
Die liftscene op het einde was toch gewoon geript uit die aflevering waar Denny doodging?
  zaterdag 16 mei 2009 @ 13:27:24 #117
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69085104
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:18 schreef Tegan het volgende:
Die liftscene op het einde was toch gewoon geript uit die aflevering waar Denny doodging?
Jij had toch zo'n ijzeren geheugen?
pi_69086320
Dat met die pieper zat al een keer in ER, dus dat kon niet meer gebruikt worden!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_69086516
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:18 schreef Tegan het volgende:
Die liftscene op het einde was toch gewoon geript uit die aflevering waar Denny doodging?
Nee dus

Na jouw post heb ik die 2 scenes naast elkaar gezet en afgespeeld en bij de ene had ze haar haar heel anders...
Noot noot.
pi_69086616
Izzie die met Alex praat over haar DNR voor haar operatie

Christina over George in het leger: he is going to be killed by his own gun

Izzie in de ligt, had écht verwacht dat Denny daar zou staan ipv George!

En George, mijn gevoel zei gewoon op 't moment dat ie werd binnen gebracht dat hij 't was, maar toen Mer erachter kwam, door de 007

Mer & Der met de post-it
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
pi_69086658
Maar dat had ik niet verwacht (hoewel het in retrospect natuurlijk voor de hand lag...) dat George daar zou staan! Ik keek al helemaal uit naar Denny.

Nu bedenk ik me misschien ging hij wel ineens in het leger zodat hij idd niet zijn scrubs aan zou hebben en het vanaf het begin duidelijk zou zijn dat het George was.

"OMG OMG ITS GEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORGE!!!!! 007 IS GEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORGE!!!"
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 16 mei 2009 @ 14:37:22 #122
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_69086709
Holy fuck, heavy shit zeg!!

De eerste aflevering was niet heel boeiend (wel veel leuke one-liners, en de strijd tussen the Chief en Arizona vond ik wel vermakelijk ), maar de tweede was heerlijk shocking. Ik heb dit topic sinds vrijdagochtend vermeden dus had geen idee dat het om George ging - was er überhaupt niet mee bezig dat het een bekende zou kunnen zijn.
Ook op de niet-Georgeverhaaltjes weinig aan te merken, en op de acteerprestaties al helemaal niet - van mij mag de Emmy naar Heigl. Allen de strandscènes, die hadden van mij dan weer niet gehoeven...

De aflevering van vorige week vond ik overigens beter; deze had de shockeffecten, maar vorige week heb ik volgens mij 'n half uur non-stop zitten grienen... zal de eerste van seizoen 6 ook weer zoveel tranen in petto hebben?! (ik vrees het wel. byebye George... )

Nog 4 maanden..... CRAP!!
pi_69086772
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:37 schreef babette21 het volgende:
Ik heb dit topic sinds vrijdagochtend vermeden dus had geen idee dat het om George ging - was er überhaupt niet mee bezig dat het een bekende zou kunnen zijn.
Same here, alleen had ik dus tijdens de aflevering wel 't onderbuikgevoel dat 't om George ging ..
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
pi_69086870
Nuhahaha als het niet zo saaaaad zou zijn zou Yang vast roepen dat George al doodgaat door alleen maar te joinen.

Ik heb het net nog even zitten kijken en als je het weet is het idd overduidelijk dat het George is. Ik realiseer me nu pas dat ik nooit echt naar de patienten kijk.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 16 mei 2009 @ 14:52:08 #125
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_69087035
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nuhahaha als het niet zo saaaaad zou zijn zou Yang vast roepen dat George al doodgaat door alleen maar te joinen.

Ik heb het net nog even zitten kijken en als je het weet is het idd overduidelijk dat het George is. Ik realiseer me nu pas dat ik nooit echt naar de patienten kijk.
tja als het er niet zo fris uitziet, kijk ik ook altijd maar half. Bovendien komen die gezichten vaak maar een seconde in beeld, dus valt er weinig te zien.
Ik vind het eigenlijk wel suf dat hij niet door de anderen herkent werd; de dokters kunnen i.t.t. ons, wel lang naar hem kijken en het was nou ook weer niet zo dat hij z'n hele gezicht kwijt was ofzo... Het is dat het zo'n mooi shockeffect opleverde, maar eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')