Daar heb je een punt!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik zat gisteren trouwens te denken dat George dood gaat. Anders zou TR echt volgend seizoen ontzettend lang in de make up moeten zitten, neem ik aan. Alhoewel....Rebecca had ook lekker veel littekens....die Sloane is goed
Jij had toch zo'n ijzeren geheugen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:18 schreef Tegan het volgende:
Die liftscene op het einde was toch gewoon geript uit die aflevering waar Denny doodging?
Nee dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:18 schreef Tegan het volgende:
Die liftscene op het einde was toch gewoon geript uit die aflevering waar Denny doodging?
Same here, alleen had ik dus tijdens de aflevering wel 't onderbuikgevoel dat 't om George ging ..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:37 schreef babette21 het volgende:
Ik heb dit topic sinds vrijdagochtend vermeden dus had geen idee dat het om George ging - was er überhaupt niet mee bezig dat het een bekende zou kunnen zijn.
tja als het er niet zo fris uitziet, kijk ik ook altijd maar half. Bovendien komen die gezichten vaak maar een seconde in beeld, dus valt er weinig te zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nuhahaha als het niet zo saaaaad zou zijn zou Yang vast roepen dat George al doodgaat door alleen maar te joinen.
Ik heb het net nog even zitten kijken en als je het weet is het idd overduidelijk dat het George is. Ik realiseer me nu pas dat ik nooit echt naar de patienten kijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |