abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2009 @ 10:10:01 #106
56471 pinquit
oh my lama!
pi_69080707
blurgh, net laatste afl. gekeken.

waaah janken vreselijk.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 mei 2009 @ 10:16:32 #107
163650 Greys
pi_69080794
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 09:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik zat gisteren trouwens te denken dat George dood gaat. Anders zou TR echt volgend seizoen ontzettend lang in de make up moeten zitten, neem ik aan. Alhoewel....Rebecca had ook lekker veel littekens....die Sloane is goed
Daar heb je een punt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69081418
Ja jongens, geloof mij nou. Izzie gaat eruit omdat ze geen chirurg meer wil zijn. Dat zei ze op het strand tegen Denny/zichzelf. Dus die overleeft het, dumpt Alex omdat hij het DNR had moeten respecteren (zeker nu George ook dood is, hadden ze gezellig whateveritisthatGeorgeandIzziedo kunnen doen up in heaven) en gaat iets compleet anders doen. Zo kan ze altijd nog een keer terug komen.

George was al 5 seizoenen nauwlijks in beeld, dus die gaat gewoon dood.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_69083418
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 03:12 schreef on_air het volgende:
4 maanden tvp.
pi_69083470
Zo heb ff wat bij te lezen....
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:23:00 #111
331 Merel
Be here now.
pi_69083516
Ik had dus echt pas door dat het George was toen Meredith het doorhad. Ik zat net zo hard te gillen als zijn En janken, janken, janken...

En nu ga ik de rest van het topic lezen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:31:54 #112
331 Merel
Be here now.
pi_69083762
En het was me dus ook echt niet opgevallen dat George er zo'n groot stuk van de aflevering niet in zat (tenminste, dat dachten we..). Wat Shonda zei dus, dat George de laatste tijd al zo weinig te doen had dat het nu ook niet opviel dat ie er niet was, en dat de verrassing dat John Doe eigenlijk George was dus extra groot is.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:49:52 #113
144213 Adidah
Het was wraak
pi_69084196
Ik hoop in ieder geval dat er iemand dood gaat. Het zou toch wel een teleurstelling zijn als ze allebei blijven leven.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:50:31 #114
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_69084214
Ik dacht ook dat die vrouw die John Doe voor de bus had geduwd o.i.d. Ik had echt geen enkele link met George gelegd. Ik had het wel door toen ie het schreef in Mer's hand, net een fractie voordat zij het door had. Ik zat in de trein te kijken op mn ipod en mensen om me heen keken op van mijn vershrikte zucht.

Verder, Christina zegt 'yes' tegen 'meeting Hunt halfway'. Want Hunt vroeg aan Christina of ze hem tegemoet wilde komen in de soort van relatie die ze hebben. En daar zei ze yes op.

En verder wil ik niet zo lang wachten! Ik hoop wel dat izzie het nog overleefd, omdat ze in de lift weer terug leek te gaan zeg maar. Net alsof de lift een soort in between life and death is, George al buiten de lift want dood en Izzie nog in de lift. Maar ik wacht wel af...
pi_69084802
Ik dacht wel meteen dat het George was, maar ik vroeg me dus constant af hoe ze daar achter zouden komen.
Een fractie eerder was hij nog in het ziekenhuis en vertelde hij Bailey dat hij het leger in ging, het volgende moment werd hij binnengebracht.Ik dacht : wat moest ie nou buiten?Had hij z'n ziekenhuispak nog aan?Waar is z'n pieper?Toen hij de eerste keer Meredith's hand pakte wist ik het zeker, dit is George. Ik dacht echt dat dat meisje zou zeggen dat hij een operatiebroek aan had of zo, of dat ze hem moesten oppiepen en dat ze dan die pieper hoorden afgaan terwijl ze met hem bezig waren.Of dat dat meisje ergens een foto van George zou zien en dan zou zeggen dat het haar redder was.
Enfin, het moment dat Meredith erachter kwam was ik evengoed supergeschokt, Ellen Pompano speelde het ook zooooooo goed.
En ik hoop dat ze allebei blijven leven, dat heb ik ook gestemd in de poll.
pi_69084891
Die liftscene op het einde was toch gewoon geript uit die aflevering waar Denny doodging?
  zaterdag 16 mei 2009 @ 13:27:24 #117
139330 TNA
For the stars that shine
pi_69085104
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:18 schreef Tegan het volgende:
Die liftscene op het einde was toch gewoon geript uit die aflevering waar Denny doodging?
Jij had toch zo'n ijzeren geheugen?
pi_69086320
Dat met die pieper zat al een keer in ER, dus dat kon niet meer gebruikt worden!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_69086516
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:18 schreef Tegan het volgende:
Nee dus

Na jouw post heb ik die 2 scenes naast elkaar gezet en afgespeeld en bij de ene had ze haar haar heel anders...
Noot noot.
pi_69086616
Izzie die met Alex praat over haar DNR voor haar operatie

Christina over George in het leger: he is going to be killed by his own gun

Izzie in de ligt, had écht verwacht dat Denny daar zou staan ipv George!

En George, mijn gevoel zei gewoon op 't moment dat ie werd binnen gebracht dat hij 't was, maar toen Mer erachter kwam, door de 007

Mer & Der met de post-it
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
pi_69086658
Maar dat had ik niet verwacht (hoewel het in retrospect natuurlijk voor de hand lag...) dat George daar zou staan! Ik keek al helemaal uit naar Denny.

Nu bedenk ik me misschien ging hij wel ineens in het leger zodat hij idd niet zijn scrubs aan zou hebben en het vanaf het begin duidelijk zou zijn dat het George was.

"OMG OMG ITS GEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORGE!!!!! 007 IS GEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORGE!!!"
  zaterdag 16 mei 2009 @ 14:37:22 #122
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_69086709
Holy fuck, heavy shit zeg!!

De eerste aflevering was niet heel boeiend (wel veel leuke one-liners, en de strijd tussen the Chief en Arizona vond ik wel vermakelijk ), maar de tweede was heerlijk shocking. Ik heb dit topic sinds vrijdagochtend vermeden dus had geen idee dat het om George ging - was er überhaupt niet mee bezig dat het een bekende zou kunnen zijn.
Ook op de niet-Georgeverhaaltjes weinig aan te merken, en op de acteerprestaties al helemaal niet - van mij mag de Emmy naar Heigl. Allen de strandscènes, die hadden van mij dan weer niet gehoeven...

De aflevering van vorige week vond ik overigens beter; deze had de shockeffecten, maar vorige week heb ik volgens mij 'n half uur non-stop zitten grienen... zal de eerste van seizoen 6 ook weer zoveel tranen in petto hebben?! (ik vrees het wel. byebye George... )

Nog 4 maanden..... CRAP!!
pi_69086772
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:37 schreef babette21 het volgende:
Ik heb dit topic sinds vrijdagochtend vermeden dus had geen idee dat het om George ging - was er überhaupt niet mee bezig dat het een bekende zou kunnen zijn.
Same here, alleen had ik dus tijdens de aflevering wel 't onderbuikgevoel dat 't om George ging ..
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_69086870
Nuhahaha als het niet zo saaaaad zou zijn zou Yang vast roepen dat George al doodgaat door alleen maar te joinen.

Ik heb het net nog even zitten kijken en als je het weet is het idd overduidelijk dat het George is. Ik realiseer me nu pas dat ik nooit echt naar de patienten kijk.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 14:52:08 #125
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_69087035
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nuhahaha als het niet zo saaaaad zou zijn zou Yang vast roepen dat George al doodgaat door alleen maar te joinen.

Ik heb het net nog even zitten kijken en als je het weet is het idd overduidelijk dat het George is. Ik realiseer me nu pas dat ik nooit echt naar de patienten kijk.
tja als het er niet zo fris uitziet, kijk ik ook altijd maar half. Bovendien komen die gezichten vaak maar een seconde in beeld, dus valt er weinig te zien.
Ik vind het eigenlijk wel suf dat hij niet door de anderen herkent werd; de dokters kunnen i.t.t. ons, wel lang naar hem kijken en het was nou ook weer niet zo dat hij z'n hele gezicht kwijt was ofzo... Het is dat het zo'n mooi shockeffect opleverde, maar eigenlijk slaat het natuurlijk nergens op!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 15:41:01 #126
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_69088073
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 00:35 schreef Steve het volgende:
Ik dacht dat er iets met die vrouw was. Dat zij hem eronder had geduwd ofzo. En meeging om te kijken of 'ie wel echt dood ging.
Ik zat me ook de hele tijd af te vragen wat voor "mysterie" achter die verhaallijn school
Had geen moment gedacht dat het George was. En zelfs toen hij 007 schreef, dacht ik een fractie van een seconde "WTF, is hij een internationaal spion?! " Met daarna natuurlijk meteen een beschaamd "Ohhhh, 007, riggghhhht... "
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zaterdag 16 mei 2009 @ 15:46:30 #127
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_69088196
Uit dat Shonda Rhimes interview:
quote:
There was a period there where the show was being relentless mocked, especially where the "ghost sex" was concerned. Did you ever take it personally?
RHIMES: You're the first person to tell me that, because I, of course, don't read a lot of press. One thing we've gotten used to is being in the public eye and we learned to let everything roll off our backs. We knew where we were going; we had a road map. The rest of the audience didn't know where we were going. We all thought it was really surprising that anybody thought there was a ghost on our show. We're a medical show. We thought it was surprising that anybody would look at it and go, "Gee, that's a ghost." So that was surprising to us. But, other than that, we took it with a grain of salt.
Pleeeeeaaase Meredith heeft in het afterlife gebabbeld met dooie Denny en haar dooie moeder. Dat was niet iets met een medische verklaring, dat was het fucking afterlife. Dus een beetje lame dat Shonda nu opeens gaat beweren van "OMG, we zijn een doktersserie, we zijn wetenschappelijk en doen geen paranormale shizzle, jeweetssss"
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_69088595
Ik bedacht me net opeens iets over Izzie en George.
Izzie heeft haar oude prom dress aan, verleden tijd dus. George heeft z'n legeroutfit in, wat voor hem de toekomst is/zou zijn. Zou het kunnen dat George dan blijft leven? Aangezien Shonda toch altijd van die mooie symbolische dingetjes heeft?

Just a thought
Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
pi_69089479
Mja, hij had zich al aangemeldt en hij zou de volgende dag vertrekken. Ws. heb je dan dus al je uniform en trek je dat ook aan... Denk ik... Dus dan zou het heden vs. past zijn...

En als je dood gaat is het in TV series vaak als een flashbackachtig iets naar toen je het gelukkigst was. Izzy was denk ik het gelukkigst toen ze naar Denny toeging (little did she know...) en George was blij eindelijk zn roeping te hebben gevonden na een beetje overloos rondhangen in dat ziekenhuis, dus dat was ook het mooiste moment van zn leven?

Of...
Of...
Of....

Shit! Hoe lang nog?
pi_69089554
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 16:02 schreef -Marlii- het volgende:
Ik bedacht me net opeens iets over Izzie en George.
Izzie heeft haar oude prom dress aan, verleden tijd dus. George heeft z'n legeroutfit in, wat voor hem de toekomst is/zou zijn. Zou het kunnen dat George dan blijft leven? Aangezien Shonda toch altijd van die mooie symbolische dingetjes heeft?

Just a thought
Dat, en ik denk dat we een scene zoals die met Mer's moeder krijgen, waarbij George terugmoet en Izzie blijft. Hopelijk niet zo uitgewerkt als toen met die afterlifescenes, maar die liftscene op zich vond ik wel mooi en niet storend zweverig.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 16:47:45 #131
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_69089846
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 16:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat, en ik denk dat we een scene zoals die met Mer's moeder krijgen, waarbij George terugmoet en Izzie blijft. Hopelijk niet zo uitgewerkt als toen met die afterlifescenes, maar die liftscene op zich vond ik wel mooi en niet storend zweverig.
Ik zag 'm eerder andersom, dat George degene is die "blijft" en Izzie terugmoet. Want ze keken eerst allebei een soort van opgelucht en blij toen ze elkaar zagen, en toen zag je bij Izzie een gezichtsuitdrukkig alsof ze wegmoest/George weer achter moest laten. Later leek 't kwartje ook bij George te vallen.
Het klinkt misschien tegenstrijdig (dat dus degene die sip kijkt juist niet doodgaat), maar je hoort toch altijd dat mensen bij een near-death experience helemaal niet terugwilden?!

Ik vond 't ook 'n mooie scène, met name door de acteerprestaties van beiden (minimalisme )
  zaterdag 16 mei 2009 @ 16:51:39 #132
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_69089956
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 15:46 schreef Zhenar het volgende:
Uit dat Shonda Rhimes interview:
[..]
ik vind haar heel vervelend overkomen in dat interview, die vrouw heeft het echt 'n beetje te hoog in haar bol. Te beroerd om toe te geven dat sommige dingen niet aansloegen bij het publiek, doe of ze de bladen niet leest (yeah right).... Het is dat ze - nou ja, zij én een heel team! - zo goed is in doktersromannetjes schrijven!
pi_69090053
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 16:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja, hij had zich al aangemeldt en hij zou de volgende dag vertrekken. Ws. heb je dan dus al je uniform en trek je dat ook aan... Denk ik... Dus dan zou het heden vs. past zijn...

En als je dood gaat is het in TV series vaak als een flashbackachtig iets naar toen je het gelukkigst was. Izzy was denk ik het gelukkigst toen ze naar Denny toeging (little did she know...) en George was blij eindelijk zn roeping te hebben gevonden na een beetje overloos rondhangen in dat ziekenhuis, dus dat was ook het mooiste moment van zn leven?

Of...
Of...
Of....

Shit! Hoe lang nog?
Izzie zei al dat ze Denny associeerde met de dood, en daarom over hem hallucineerde. Haar gelukkigste moment zal haar huwelijk zijn geweest, terwijl dat moment in de lift het moment was dat ze naar de dood toe liep. Dat zou dus zeggen dat zij dood aan het gaan is.

Als we dan toch over symboliek gaan speculeren .
pi_69090127
Oh, even tussen alle drama door, de chief met z'n ' Who's Santa?' en Baileys lightsabergeluiden waren zó grappig .
pi_69090250
Not anymore, sir...
pi_69090460
hoi ping!
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_69090575
In USA speculeren ze er ook op los op diverse fora en ik las ergens ook iets over de liftscene, idd iets over het verleden en de toekomst.
Izzie in haar jurk> het verleden en George in een uniform > de toekomst.
Sorry ik kan het even zo snel de bron niet meer vinden.
pi_69091640
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 13:27 schreef TNA het volgende:

[..]

Jij had toch zo'n ijzeren geheugen?
Ik ging daar vanuit, totdat jullie dingen gingen afleiden uit haar blik, wat dus niet kan als het een oud stukje is .
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 14:28 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nee dus

Na jouw post heb ik die 2 scenes naast elkaar gezet en afgespeeld en bij de ene had ze haar haar heel anders...
Oh, wel zelfde jurk iig...
pi_69091682
Als het niet George was in de lift, maar Denny, dan was het vast dat Izzie echt dood ging.
pi_69091686
Prachtig al die speculaties
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')