Ja, daar begint het alquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:28 schreef Banjerkanjer het volgende:
Eline is weer iemand aan het verzorgen... dit keer Jeroen. Ze smeert (vaseline?) op zijn oogleden.
Bedoel je die griet van gisteren, met dat roze verf op haar ogen zat bij Pauw en Witteman.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kom nu bewust niet in dat Fase-III topic, daar zit een vrouw die katten en kippen wil afslachten.
Ik laat me daar NIET door provoceren.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Kvond je verschrikkelijk irritant, maar je komt wel voor je standpunten op!
Schijnt iets zelf geknutseld te zijn van een kurk oid?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:28 schreef Banjerkanjer het volgende:
Eline is weer iemand aan het verzorgen... dit keer Jeroen. Ze smeert (vaseline?) op zijn oogleden.
Ik wil het ze ook op opdringen, maar Jeroen wou het sowieso al maar omdat Amber het niet wou deden ze het niet. Amber is nu naar huis dus wie weet gebeurt het nog wel eens.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te zien en er kunnen rare dingen mee gebeuren
klopt inderdaad maar met iemand erbij die een beetje ervaring heeft moet dit in principe wel kunnen hoor!!!quote:Absoluut het is gevaarlijk!!
Hoevaak gaat ze het nog vragenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:30 schreef swarmahoer het volgende:
MORGEN
MORGEN
regie: ja wat morgen
MORGEN
krijg ik dan mn sigaretten
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Schijnt iets zelf geknutseld te zijn van een kurk oid?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:29 schreef swarmahoer het volgende:
ah vals alarm, het was camoflagespul wat op zn ogen gesmeerd werd
we dachten even dat het makeup van marielin was, dat is een prive item, dus dan zou er een sanctie komen
zat niemand op te letten?
LOL ja dat heeft wel indruk op jou gemaakt geloof ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, niet echt nee. Ik val meer op vrouwen met grote waterbedden![]()
Misschien zaten wij juist wél op te letten?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:29 schreef swarmahoer het volgende:
we dachten even dat het makeup van marielin was, dat is een prive item, dus dan zou er een sanctie komen
op google kun je rvaringen vinden van mensen die dat hebben gedaan en daar de nare gevolgen van ondervindenquote:
Je moet vooral alles geloven wat je op google vindtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
op google kun je rvaringen vinden van mensen die dat hebben gedaan en daar de nare gevolgen van ondervinden
Afgezien van het feit of je er wel of niet in geloofd, en of er wel of niet ooit bewijs voor is geweest... Er zijn religieuze stromingen die alles wat occult is heel drastisch afwijzen. En aangezien wij de achtergronden van de deelnemers niet kennen, mag je dit dus nooit zomaar erin gooien. Het is een beetje hetzelfde als van Moslim verwachten dat hij varkensvlees gaat eten...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:30 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ik wil het ze ook op opdringen, maar Jeroen wou het sowieso al maar omdat Amber het niet wou deden ze het niet. Amber is nu naar huis dus wie weet gebeurt het nog wel eens.
Enne, echt iedereen zegt dat glaasje draaien gevaarlijk is etc. Maar ik heb nergens bewijs gezien dat er uberhout wat boven natuurlijks gebeurt. Zou toch boeiend zijn als nu voor eens en altijd live op camera uit de wereld wordt geholpen , of juist niet..
Wacht maar tot je zijn auping voeltquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
LOL ja dat heeft wel indruk op jou gemaakt geloof ik
Zit je daar weer? Ben je nu ook crew de komende dagen of wat?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:29 schreef swarmahoer het volgende:
Das napraten..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:32 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
op google kun je rvaringen vinden van mensen die dat hebben gedaan en daar de nare gevolgen van ondervinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |