Ja, ziet er knus uit, allemaal al laveloos denk ik ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, leuk he, lekker dansen en drinken
daar had ik ook nog op gehoopt, maar denk dat dit bunker 2 wordt!!quote:glaasje draaien zou ik ook nog wel leuk vinden om te zien
dat hoef ik niet te zien en er kunnen rare dingen mee gebeurenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:25 schreef logicc123 het volgende:
glaasje draaien zou ik ook nog wel leuk vinden om te zien![]()
zelf durf ik het niet en mocht er wat gebeuren staat alles voor het eerst op beeld!.
Hmmm dat is ook niet de bedoeling dan doe ik het wel met de esc knopquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet echt, of je moet de website blokkeren maar dan zie je ook geen stilstaande plaatjes meer
Kvond je verschrikkelijk irritant, maar je komt wel voor je standpunten op!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:26 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
alleen maar beter dat je dat niet durft het is occulte rotzooi!!
Pim staat weer gezellig mee te huppelen aan de zijkantquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:23 schreef stillive het volgende:
Goh wat kan die Pim toch lekker dansen!!!! Zoals die jongen uit zijn dak kan ..... onbeschrijvelijk......
Hahahahaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kom nu bewust niet in dat Fase-III topic, daar zit een vrouw die katten en kippen wil afslachten.
Ik laat me daar NIET door provoceren.
Absoluut het is gevaarlijk!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te zien en er kunnen rare dingen mee gebeuren
Zoveel weet ik nog niet van hem, wel dat hij z'n koffie graag met suiker heeftquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hoertje kan ie wel betalen neem ik aan
Nee, niet echt nee. Ik val meer op vrouwen met grote waterbeddenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
je bent toch niet jaloers op zijn acties hè?
Ja, daar begint het alquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:28 schreef Banjerkanjer het volgende:
Eline is weer iemand aan het verzorgen... dit keer Jeroen. Ze smeert (vaseline?) op zijn oogleden.
Bedoel je die griet van gisteren, met dat roze verf op haar ogen zat bij Pauw en Witteman.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kom nu bewust niet in dat Fase-III topic, daar zit een vrouw die katten en kippen wil afslachten.
Ik laat me daar NIET door provoceren.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Kvond je verschrikkelijk irritant, maar je komt wel voor je standpunten op!
Schijnt iets zelf geknutseld te zijn van een kurk oid?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:28 schreef Banjerkanjer het volgende:
Eline is weer iemand aan het verzorgen... dit keer Jeroen. Ze smeert (vaseline?) op zijn oogleden.
Ik wil het ze ook op opdringen, maar Jeroen wou het sowieso al maar omdat Amber het niet wou deden ze het niet. Amber is nu naar huis dus wie weet gebeurt het nog wel eens.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dat hoef ik niet te zien en er kunnen rare dingen mee gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |