We gaan dansen met z'n allen, waar is Eline nu gebleven?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
iig geen kroegdie feestjes van DGK waren wel leuk, vooral op fok
heb meer het idee dat haar inlegkruisje verkeerd omzit zoals zij danst ....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:39 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haar vriend had geschreven dat het dansen de vorige keer zo goed bevallen was bij de streamers...
Dus aanschouw dit voorspelbare gedrag!
Heeft ze nu verdorie óók nog inlegkruisjes gekregen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef snetje het volgende:
[..]
heb meer het idee dat haar inlegkruisje verkeerd omzit zoals zij danst ....
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:49 schreef stillive het volgende:
ik ben niet zo'n poster, maar ik vermaak me prima vanavond hier.
De dark side zal zich zometeen openbaren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:48 schreef NrTH het volgende:
Pim voelt zich vrij ongemakkelijk volgens mij
Leuk Stillivequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:49 schreef stillive het volgende:
ik ben niet zo'n poster, maar ik vermaak me prima vanavond hier.
Vergeten, het bestequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:50 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik zou helemaal para worden door van die kutcamera's
Die is altijd blij en weet uit het meest negatieve nog iets positiefs te halen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik moet echt lachen om ElineHelemaal blij, maar ook al helemaal teut
Ow ik dacht dat je moest proberen om zoveel mogelijk in de camera te kijken....quote:
De rest wel bedoel je?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:51 schreef Kinga het volgende:
LOL Jeroen kan niet dansen.
Nee, hier niet Piet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef pietpaniek het volgende:
hebben jullie ook audio probleem tis erg stil hier
dat weer niet, maar zo kunnen wij ze goed bezig zienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef Oorlogsheld het volgende:
gezellige verlichting ook..
Alleen als je wilt moonen en flashenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat je moest proberen om zoveel mogelijk in de camera te kijken....
Zou het echt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:49 schreef FuTilE het volgende:
[..]
De dark side zal zich zometeen openbaren.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk Stillivehet is gezellig he? beregezellig, zou marilyn haar mond voorbij praten, als er nog meer drank in komt??
![]()
De camera's vergeet je al na een minuut of 10 daarna zijn het voor je gevoel niet meer dan nieuwsgierige huisdieren en je kan er lol mee hebben!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:50 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ik zou helemaal para worden door van die kutcamera's
Shinequote:
Da's een inneemster hoor!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ik moet echt lachen om ElineHelemaal blij, maar ook al helemaal teut
Maar zelfs beschonken is ze leuk (vond ik iig wel). En over de geur van vaatwasdoekjes.... lamaar!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's een inneemster hoor!
Hoewel, ze heeft haar grenzen, som komt er een vaatdoekje aan te pas.
Toppiequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef swarmahoer het volgende:
de spelletjespoll is positief afgesloten, ik heb m net in de voorraadkast mogen plaatsennu nog wachten op de que
[Rosco-mode]quequeque[/Rosco-mode]quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef swarmahoer het volgende:
de spelletjespoll is positief afgesloten, ik heb m net in de voorraadkast mogen plaatsennu nog wachten op de que
bofkont dat je daar bentquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef swarmahoer het volgende:
Drankspel dus?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:55 schreef swarmahoer het volgende:
Nog iets losser en leuker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar zelfs beschonken is ze leuk (vond ik iig wel).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |