abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70990864
Whahahaha zo dan kan ik nu Fok! af gaan rennen wegens obstructie van het foto's plaatsen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_70995284
hmm das minder Solly! erg of ?
pi_70995352
ja weer terug bij af he? Gister naar de HA geweest en die kon zien dat de virus symptomen terug kwamen dus ik moest rust nemen. Dus meteen weer volledig ziek gemeld en vannacht lekker het klokje rond geslapen
pi_70996436
Och nee, balen zeg!! Hoe lang loop je er nu mee? En hebben ze niets afdoendes? (vraag vast naar de bekende weg).
pi_70996484
sinds eind maart geloof ik, tja pfeiffer (of een vergelijkbaar virus) en niet genoeg rust krijgen is funest he? Helaas is er niks anders wat je er aan kan doen...
pi_70996824
Is je wg niet zo dat ze het salaris inhouden bij langdurige (gedeeltelijke) ziekte?
Anders is het dubbel vervelend (jaja zit op mijn werk net even een berekening te doen voor een langdurig zieke vandaar).

Veel rust houden hmm ja dat schiet niet op zo..slapen jij hihi nee snap dat je daar geen trek in hebt.
pi_70996895
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:24 schreef Ml-etje het volgende:
Is je wg niet zo dat ze het salaris inhouden bij langdurige (gedeeltelijke) ziekte?
Anders is het dubbel vervelend (jaja zit op mijn werk net even een berekening te doen voor een langdurig zieke vandaar).

Veel rust houden hmm ja dat schiet niet op zo..slapen jij hihi nee snap dat je daar geen trek in hebt.
na een jaar pas gaan ze over op 70% geloof ik. En als het eerder is... da's dan zuur voor mij maar ik kan gewoon echt nog niet volledig aan het werk.

slapen... ik ben net wakker man!
ik lig nu met mijn laptopje op de bank, dus zo heel veel die ik nou ook weer niet, van dat bewegen van mijn vingers put ik mezelf zo uit dat ik zo maar weer een dutje ga doen ja..
pi_70997022

[ Bericht 100% gewijzigd door Dengaman op 15-07-2009 12:34:27 ]
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:09:58 #160
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_71004354
Succes!

Met alles...
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_71006767
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:27 schreef styliste het volgende:

[..]

na een jaar pas gaan ze over op 70% geloof ik. En als het eerder is... da's dan zuur voor mij maar ik kan gewoon echt nog niet volledig aan het werk.

slapen... ik ben net wakker man!
ik lig nu met mijn laptopje op de bank, dus zo heel veel die ik nou ook weer niet, van dat bewegen van mijn vingers put ik mezelf zo uit dat ik zo maar weer een dutje ga doen ja..
Ok dan heb je nog wel even gelukkig Klopt ook wel de meeste Cao's hebben na een jaar 70% als ik goed heb opgelet. Als je van slapen beter wordt gewoon doen .

On topic fotokes?
pi_71006898
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ok dan heb je nog wel even gelukkig Klopt ook wel de meeste Cao's hebben na een jaar 70% als ik goed heb opgelet. Als je van slapen beter wordt gewoon doen .

On topic fotokes?
inderdaad, foto's willen we zien
pi_71007582
ik ga op naar naailes, zal vanavond nog eens spieken (zo wordt het mee r een docussoap ipv n topic )
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:11:56 #165
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71012016
Stelletje theemutsen! Ben ik even weg, lullen jullie bijna een pagina vol .

Even een klein zoethoudertje, vandaag namelijk geen foto's gemaakt maar geshopt bij Eijerkamp in Zutphen. Ik moest namelijk nog een bank, en snel ook. Ik was er al hardstikke laat mee... Maar Mission Accomplished!

Het is deze bank geworden, in een iets donkerder uitvoering dat op het ploatje:

Ik heb er een hocker van 90x90cm bij gekocht. Dan kunnen we net als op onze hoekbank lekker met z'n tweetjes languit liggen .

Verder nog mooie, veel te dure , badmatten gescoord en een groot dienblad, bijvoorbeeld voor op de hocker als we die als salontafel in willen zetten.

Vandaag is al het leisteen voor de vloeren (100m2) afgeleverd, jeumig wat veel en zwaar. Ook is de stuccer begonnen met de Pandomo-behandeling van de muren in de badkamer. En dat gaat echt heel mooi worden!!!

Kortom: het gaat lekker in het huis, zo fijn dat er nu zichtbare veranderingen zijn. Dat geeft de burger moed . Ik voel me vandaag weer wat meer mens dan de afgelopen anderhalve week, ook dat is heel plezierig om te merken! Dat je iedereen die je ziet wel een snauw wilt verkopen is ook niet heel leuk namelijk .

Morgen meer!!!
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:12:40 #166
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71012040
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:10 schreef styliste het volgende:
ook voor jou even een tipje:

http://www.eigenhuis.nl/V(...)/Laag+BTW-tarief.htm
Thanks, we wisten het gelukkig al zodat het met de rekening van schilder en stucadoor wel snor zit. Maar fijn dat je het toch ook even hier liet weten!
pi_71012389
sowwy

Mooie bank!! Wij hebben een Kramfors bank van IKEA met lounge gedeelte en dat ligt (zit) zo heerlijk!
Ik wil ook shoppen....

Fijn dat jullie het al wisten! Wij gaan het er even over hebben met de (een) stucadoor. Ik neem aan dat die daar geen probleem van zal maken.
pi_71015578
Oh, die bank is heel mooi! Was ie ook in meerdere formaten beschikbaar?
pi_71017342
Oooooh moohoooi! Hahaha wist je dat ik deze in een beige tint heb opgeslagen
En bedacht me nog daar wil ik een hocker bij dan kan ik gewoon liggen en zitten net zoals nu
Hij stond pas in het wonenis magazine.

Fijn dat het beter gaat en wel weer leuk dat je je zelf registreert dat je mensen afsnauwt goed teken iig.
Ben benieuwd naar het stucwerk gaat het aan onze stucadoor voorleggen tzt.
Levering tot op de stoep vh leisteen?
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:19:48 #170
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71018806
@styliste: Bij ons kwamen de schilder en de stuccer zelf op de proppen met dat lage btw-tarief, is ook een verkoopargument voor ze natuurlijk.

Thanks voor de complimentjes aangaande de bank! Ik vind 'm zelf ook errug mooi.

@Syyton: de bank is leverbaar in een:
  • 2,5-zitsbank (222 cm breed)
  • 3-zitsbank (242 cm breed)
  • 4-zitsbank (262 cm breed)
  • love seat
  • fauteuil.

Wij hebben zelf de 2,5-zits gekozen omdat de afstand naar houtkachel anders te klein wordt, dat durf ik niet aan. Er zit nu 60cm tussen en dat is volgens de verkopers ook een veilige marge.

@MI-etje: grappig al die overeenkomsten in onze woonvoorkeuren . Wat de leisteen betreft, deze is zelfs achter het huis gezet . Met een verzakking van het pad naar de poort als gevolg, jemig wat zwaar.
  • pi_71023683
    Grappig ja . Dat doe je goed met de leisteen..onze steentjes worden op de dijk geparkeerd (zeggen ze, natuurlijk piepen we dan dat 2 meter verder de garage open staat ).
    Dat is nou weer goed om te weten dat er ook een love seat van is! Maar ik ga pas meubelen kopen als het grotendeels af is.
      donderdag 16 juli 2009 @ 08:14:08 #172
    248562 Rallydame
    We klussen nog even verder..
    pi_71023731
    Mooie bank TM!

Zoiets zoeken wij ook nog.. Alleen een hoekbank en iets minder diep (het zitgedeelte ziet er op het plaatje diep uit). Ik ben niet zo groot dus mijn voetjes bungelen dan zo als je een keer nood gedwongen netjes op de bank moet zitten

Goed om te horen dat je je weer een beetje beter begint te voelen. Het is ook allemaal niet niks wat er de laatste tijd is gebeurd.
      donderdag 16 juli 2009 @ 08:23:15 #173
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_71023824
    quote:
    Op donderdag 16 juli 2009 08:14 schreef Rallydame het volgende:
    Mooie bank TM!

Zoiets zoeken wij ook nog.. Alleen een hoekbank en iets minder diep (het zitgedeelte ziet er op het plaatje diep uit). Ik ben niet zo groot dus mijn voetjes bungelen dan zo als je een keer nood gedwongen netjes op de bank moet zitten

Goed om te horen dat je je weer een beetje beter begint te voelen. Het is ook allemaal niet niks wat er de laatste tijd is gebeurd.
    Thanks meis!

En die bank... is uitermate geschikt voor korte beentjes! Daar ben ik namelijk ook mee 'gezegend' . Ik kon hier zowel fatsoenlijk op zitten (zonder achterover te vallen) als liggen. Ideale combi dus .
    pi_71023948
    das mooi ben wel benieuwd of hij ook stevig is (eeuwige rugpijn hier).
      donderdag 16 juli 2009 @ 08:52:09 #175
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_71024188
    quote:
    Op donderdag 16 juli 2009 08:34 schreef Ml-etje het volgende:
    das mooi ben wel benieuwd of hij ook stevig is (eeuwige rugpijn hier).
    Hij heeft een hele stevige vering MI-etje. Ik lijk wel van het Eijerkamp-promotieteam
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')