na een jaar pas gaan ze over op 70% geloof ik. En als het eerder is... da's dan zuur voor mij maar ik kan gewoon echt nog niet volledig aan het werk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:24 schreef Ml-etje het volgende:
Is je wg niet zo dat ze het salaris inhouden bij langdurige (gedeeltelijke) ziekte?
Anders is het dubbel vervelend (jaja zit op mijn werk net even een berekening te doen voor een langdurig zieke vandaar).
Veel rust houden hmm ja dat schiet niet op zo..slapen jijhihi nee snap dat je daar geen trek in hebt.
Ok dan heb je nog wel even gelukkigquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:27 schreef styliste het volgende:
[..]
na een jaar pas gaan ze over op 70% geloof ik. En als het eerder is... da's dan zuur voor mij maar ik kan gewoon echt nog niet volledig aan het werk.
slapen... ik ben net wakker man!
ik lig nu met mijn laptopje op de bank, dus zo heel veel die ik nou ook weer niet, van dat bewegen van mijn vingers put ik mezelf zo uit dat ik zo maar weer een dutje ga doen ja..
inderdaad, foto's willen we zienquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ok dan heb je nog wel even gelukkigKlopt ook wel de meeste Cao's hebben na een jaar 70% als ik goed heb opgelet. Als je van slapen beter wordt gewoon doen
.
On topic fotokes?
Thanks, we wisten het gelukkig al zodat het met de rekening van schilder en stucadoor wel snor zit. Maar fijn dat je het toch ook even hier liet weten!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:10 schreef styliste het volgende:
ook voor jou even een tipje:
http://www.eigenhuis.nl/V(...)/Laag+BTW-tarief.htm
Thanks meis!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:14 schreef Rallydame het volgende:
Mooie bank TM!![]()
Zoiets zoeken wij ook nog.. Alleen een hoekbank en iets minder diep (het zitgedeelte ziet er op het plaatje diep uit). Ik ben niet zo groot dus mijn voetjes bungelen dan zo als je een keer nood gedwongen netjes op de bank moet zitten![]()
![]()
Goed om te horen dat je je weer een beetje beter begint te voelen. Het is ook allemaal niet niks wat er de laatste tijd is gebeurd.
Hij heeft een hele stevige vering MI-etje. Ik lijk wel van het Eijerkamp-promotieteamquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:34 schreef Ml-etje het volgende:das mooi ben wel benieuwd of hij ook stevig is (eeuwige rugpijn hier).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |