abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70990864
Whahahaha zo dan kan ik nu Fok! af gaan rennen wegens obstructie van het foto's plaatsen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_70995284
hmm das minder Solly! erg of ?
pi_70995352
ja weer terug bij af he? Gister naar de HA geweest en die kon zien dat de virus symptomen terug kwamen dus ik moest rust nemen. Dus meteen weer volledig ziek gemeld en vannacht lekker het klokje rond geslapen
pi_70996436
Och nee, balen zeg!! Hoe lang loop je er nu mee? En hebben ze niets afdoendes? (vraag vast naar de bekende weg).
pi_70996484
sinds eind maart geloof ik, tja pfeiffer (of een vergelijkbaar virus) en niet genoeg rust krijgen is funest he? Helaas is er niks anders wat je er aan kan doen...
pi_70996824
Is je wg niet zo dat ze het salaris inhouden bij langdurige (gedeeltelijke) ziekte?
Anders is het dubbel vervelend (jaja zit op mijn werk net even een berekening te doen voor een langdurig zieke vandaar).

Veel rust houden hmm ja dat schiet niet op zo..slapen jij hihi nee snap dat je daar geen trek in hebt.
pi_70996895
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:24 schreef Ml-etje het volgende:
Is je wg niet zo dat ze het salaris inhouden bij langdurige (gedeeltelijke) ziekte?
Anders is het dubbel vervelend (jaja zit op mijn werk net even een berekening te doen voor een langdurig zieke vandaar).

Veel rust houden hmm ja dat schiet niet op zo..slapen jij hihi nee snap dat je daar geen trek in hebt.
na een jaar pas gaan ze over op 70% geloof ik. En als het eerder is... da's dan zuur voor mij maar ik kan gewoon echt nog niet volledig aan het werk.

slapen... ik ben net wakker man!
ik lig nu met mijn laptopje op de bank, dus zo heel veel die ik nou ook weer niet, van dat bewegen van mijn vingers put ik mezelf zo uit dat ik zo maar weer een dutje ga doen ja..
pi_70997022

[ Bericht 100% gewijzigd door Dengaman op 15-07-2009 12:34:27 ]
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  woensdag 15 juli 2009 @ 16:09:58 #160
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_71004354
Succes!

Met alles...
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_71006767
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 12:27 schreef styliste het volgende:

[..]

na een jaar pas gaan ze over op 70% geloof ik. En als het eerder is... da's dan zuur voor mij maar ik kan gewoon echt nog niet volledig aan het werk.

slapen... ik ben net wakker man!
ik lig nu met mijn laptopje op de bank, dus zo heel veel die ik nou ook weer niet, van dat bewegen van mijn vingers put ik mezelf zo uit dat ik zo maar weer een dutje ga doen ja..
Ok dan heb je nog wel even gelukkig Klopt ook wel de meeste Cao's hebben na een jaar 70% als ik goed heb opgelet. Als je van slapen beter wordt gewoon doen .

On topic fotokes?
pi_71006898
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:17 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ok dan heb je nog wel even gelukkig Klopt ook wel de meeste Cao's hebben na een jaar 70% als ik goed heb opgelet. Als je van slapen beter wordt gewoon doen .

On topic fotokes?
inderdaad, foto's willen we zien
pi_71007582
ik ga op naar naailes, zal vanavond nog eens spieken (zo wordt het mee r een docussoap ipv n topic )
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:11:56 #165
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71012016
Stelletje theemutsen! Ben ik even weg, lullen jullie bijna een pagina vol .

Even een klein zoethoudertje, vandaag namelijk geen foto's gemaakt maar geshopt bij Eijerkamp in Zutphen. Ik moest namelijk nog een bank, en snel ook. Ik was er al hardstikke laat mee... Maar Mission Accomplished!

Het is deze bank geworden, in een iets donkerder uitvoering dat op het ploatje:

Ik heb er een hocker van 90x90cm bij gekocht. Dan kunnen we net als op onze hoekbank lekker met z'n tweetjes languit liggen .

Verder nog mooie, veel te dure , badmatten gescoord en een groot dienblad, bijvoorbeeld voor op de hocker als we die als salontafel in willen zetten.

Vandaag is al het leisteen voor de vloeren (100m2) afgeleverd, jeumig wat veel en zwaar. Ook is de stuccer begonnen met de Pandomo-behandeling van de muren in de badkamer. En dat gaat echt heel mooi worden!!!

Kortom: het gaat lekker in het huis, zo fijn dat er nu zichtbare veranderingen zijn. Dat geeft de burger moed . Ik voel me vandaag weer wat meer mens dan de afgelopen anderhalve week, ook dat is heel plezierig om te merken! Dat je iedereen die je ziet wel een snauw wilt verkopen is ook niet heel leuk namelijk .

Morgen meer!!!
  woensdag 15 juli 2009 @ 20:12:40 #166
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71012040
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 18:10 schreef styliste het volgende:
ook voor jou even een tipje:

http://www.eigenhuis.nl/V(...)/Laag+BTW-tarief.htm
Thanks, we wisten het gelukkig al zodat het met de rekening van schilder en stucadoor wel snor zit. Maar fijn dat je het toch ook even hier liet weten!
pi_71012389
sowwy

Mooie bank!! Wij hebben een Kramfors bank van IKEA met lounge gedeelte en dat ligt (zit) zo heerlijk!
Ik wil ook shoppen....

Fijn dat jullie het al wisten! Wij gaan het er even over hebben met de (een) stucadoor. Ik neem aan dat die daar geen probleem van zal maken.
pi_71015578
Oh, die bank is heel mooi! Was ie ook in meerdere formaten beschikbaar?
pi_71017342
Oooooh moohoooi! Hahaha wist je dat ik deze in een beige tint heb opgeslagen
En bedacht me nog daar wil ik een hocker bij dan kan ik gewoon liggen en zitten net zoals nu
Hij stond pas in het wonenis magazine.

Fijn dat het beter gaat en wel weer leuk dat je je zelf registreert dat je mensen afsnauwt goed teken iig.
Ben benieuwd naar het stucwerk gaat het aan onze stucadoor voorleggen tzt.
Levering tot op de stoep vh leisteen?
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:19:48 #170
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71018806
@styliste: Bij ons kwamen de schilder en de stuccer zelf op de proppen met dat lage btw-tarief, is ook een verkoopargument voor ze natuurlijk.

Thanks voor de complimentjes aangaande de bank! Ik vind 'm zelf ook errug mooi.

@Syyton: de bank is leverbaar in een:
  • 2,5-zitsbank (222 cm breed)
  • 3-zitsbank (242 cm breed)
  • 4-zitsbank (262 cm breed)
  • love seat
  • fauteuil.

Wij hebben zelf de 2,5-zits gekozen omdat de afstand naar houtkachel anders te klein wordt, dat durf ik niet aan. Er zit nu 60cm tussen en dat is volgens de verkopers ook een veilige marge.

@MI-etje: grappig al die overeenkomsten in onze woonvoorkeuren . Wat de leisteen betreft, deze is zelfs achter het huis gezet . Met een verzakking van het pad naar de poort als gevolg, jemig wat zwaar.
  • pi_71023683
    Grappig ja . Dat doe je goed met de leisteen..onze steentjes worden op de dijk geparkeerd (zeggen ze, natuurlijk piepen we dan dat 2 meter verder de garage open staat ).
    Dat is nou weer goed om te weten dat er ook een love seat van is! Maar ik ga pas meubelen kopen als het grotendeels af is.
      donderdag 16 juli 2009 @ 08:14:08 #172
    248562 Rallydame
    We klussen nog even verder..
    pi_71023731
    Mooie bank TM!

Zoiets zoeken wij ook nog.. Alleen een hoekbank en iets minder diep (het zitgedeelte ziet er op het plaatje diep uit). Ik ben niet zo groot dus mijn voetjes bungelen dan zo als je een keer nood gedwongen netjes op de bank moet zitten

Goed om te horen dat je je weer een beetje beter begint te voelen. Het is ook allemaal niet niks wat er de laatste tijd is gebeurd.
      donderdag 16 juli 2009 @ 08:23:15 #173
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_71023824
    quote:
    Op donderdag 16 juli 2009 08:14 schreef Rallydame het volgende:
    Mooie bank TM!

Zoiets zoeken wij ook nog.. Alleen een hoekbank en iets minder diep (het zitgedeelte ziet er op het plaatje diep uit). Ik ben niet zo groot dus mijn voetjes bungelen dan zo als je een keer nood gedwongen netjes op de bank moet zitten

Goed om te horen dat je je weer een beetje beter begint te voelen. Het is ook allemaal niet niks wat er de laatste tijd is gebeurd.
    Thanks meis!

En die bank... is uitermate geschikt voor korte beentjes! Daar ben ik namelijk ook mee 'gezegend' . Ik kon hier zowel fatsoenlijk op zitten (zonder achterover te vallen) als liggen. Ideale combi dus .
    pi_71023948
    das mooi ben wel benieuwd of hij ook stevig is (eeuwige rugpijn hier).
      donderdag 16 juli 2009 @ 08:52:09 #175
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_71024188
    quote:
    Op donderdag 16 juli 2009 08:34 schreef Ml-etje het volgende:
    das mooi ben wel benieuwd of hij ook stevig is (eeuwige rugpijn hier).
    Hij heeft een hele stevige vering MI-etje. Ik lijk wel van het Eijerkamp-promotieteam
    pi_71027387
    idd ik zal het doorgeven Mis alleen de prijs nog maar die ga ik zelf bekijken over 7 mnden.
      vrijdag 17 juli 2009 @ 08:43:52 #177
    248562 Rallydame
    pi_71055804
    quote:
    Op donderdag 16 juli 2009 08:52 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Hij heeft een hele stevige vering MI-etje. Ik lijk wel van het Eijerkamp-promotieteam
    Zolang je er korting door krijgt is dat natuurlijk niet erg
      vrijdag 17 juli 2009 @ 09:10:47 #178
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_71056400
    Helaas, hij was al in de aanbieding...
    pi_71092479
    Heb ik de nieuwe foto's nu met1 voor altijd weggejaagd?
    pi_71092810
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 09:10 schreef twentemeisje het volgende:
    Helaas, hij was al in de aanbieding...
    Was die korting van VT wonen nog steeds geldig, of was ie gewoon in de aanbieding bij de winkel waar je 'm gekocht hebt?
    Ik zag dat ze die bank bij mij in de buurt (Delft) ook verkopen bij een andere winkel, maar zonder die korting scheelt het wel veel.
      zaterdag 18 juli 2009 @ 17:44:38 #181
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_71098175
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 13:52 schreef Syytön het volgende:

[..]

Was die korting van VT wonen nog steeds geldig, of was ie gewoon in de aanbieding bij de winkel waar je 'm gekocht hebt?
    Ik zag dat ze die bank bij mij in de buurt (Delft) ook verkopen bij een andere winkel, maar zonder die korting scheelt het wel veel.
    Bij Eijerkamp issie nog met VT Wonen-korting . Scheelt inderdaad 400 euro! Ik heb nu de 2,5-zits plus de hocker voor 1300 euro. Ze bezorgen gratis door heel NL, misschien een optie, je eigen brandstof- of OV-kosten heb je er dan zat uit...

De foto's komen morgen MI-etje, dan hebben we een relaxdagje ingepland .

Ben vandaag wel verliefd geworden op een verfje . Elephant's Breath van Farrow & Ball, op de muur op deze foto:

Het is deze kleur:

Eens even kijken of ik iets vind dat hier bij in de buurt komt zodat onze schilder het bij ons op de muren kan gooien. We laten het plafond wel wit en er komen hoge witte plinten langs de onderkant.

[ Bericht 0% gewijzigd door twentemeisje op 18-07-2009 18:03:20 ]
    pi_71103704
    mooie kleur, zal zo eens zoeken heb die kleurcode volgens mij van de sigma waaier gehaald.
      zaterdag 18 juli 2009 @ 22:27:47 #183
    82814 BBQ-kip
    never say no to panda!
    pi_71104669
    De nieuwe Flexa-kleurlijn heeft ook veel grijstinten, wellicht zit die olifantenkleur er ook tussen.

Leuke bank trouwens!
    Wij hebben hier het probleem dat we niet zulke grote banken kwijt kunnen en tsja, da's nu wel helemaal in overal... maar goed, gaat vast goedkomen
    Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
      zondag 19 juli 2009 @ 02:32:45 #184
    81363 Hilzillah
    Fall Dead!
    pi_71109940
    *zucht*
    Ik ben gewoonweg verliefd op je huis!
    Echt benieuwd naar het eind resultaat!

Ik ben bij vriendje ingetrokken en ben zijn kale vrijgezellen huis een beetje aan het opleuken!
    Met resultaat dat ik geler (van de verf) ben dan de trap
    pi_71114576
    S3005-R50B = donkergrijs bij sigma. Even uit mijn hoofd (de kleurenstaal ligt in België) lijkt het er sprekend op.
      dinsdag 21 juli 2009 @ 22:38:13 #186
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_71197697
    Wij worden zelf ook met de dag verliefder Hilzillah .

Thanks voor de kleurentips u allen, ik ga nog eens grondig onderzoek verrichten.

En dan nu EIN-DE-LIJK.... FO-TO-UP-DATE

Raggelen, tengelen, latten, whatever

De kat krabt de krullen van de trap... Met wat goede afbijt hadden we de zoldertrap redelijk snel ontdaan van zijn jasje(s) verf. Nu nog de trap van de hal naar de eerste verdieping. De schilder gaat na de bouwvak binnen aan de slag, hun offerte heeft ons doen besluiten om ze het hele huis van binnen te laten doen. We hoeven zelf dus geen kwast ter hand te nemen .

Pech in de badkamer: deel I...

Zo lijkt het wel wat die muur met watervaste stuc van Pandomo (vind het zelfs erg mooi). Maar je ziet toch echt de YTONG-blokken er door heen als je er voor staat... We vinden het concept wel heel gaaf btw! Het voelt echt spiegelglad als je er over heen voelt, het lijkt dan ook best op zijn dure broertje tadelakt .

Pech in de badkamer: deel II... De stuccer was verkeerd voorgelicht over de voorstrijk op de YTONG-blokken. Dit is nu opgelost, nieuwe laag Pandomo er overheen. Maar.... het ziet er nu compleet anders uit dan in eerste instantie... En dit vinden we dus niet zo mooi. Te grof geschuurd en de kleur is ook veel donkerder.

Het moet volgende week dus nog een keer opnieuw.... Chips!

Maar... de vloer ligt er wel goed in! (links nog een horror-pandomo-muurtje)

Moet uiteraard nog gereinigd worden, nu zit er nog smerigheid van het voegen over de hele vloer.

De muren in de bijkeuken zijn nu ook gestuct:

Het steunmuurtje voor het betonnen werkblad is ook gezet:

En... de plafonds zijn gestuct!!!

Dat terwijl de leistenen vloer buiten geduldig staat te wachten op de legmeneer...

De 'dunne' exemplaren zijn voor binnen, de dikke voor buiten. We laten de vloer namelijk doorlopen in het terras.

Toni Macaroni heeft ondertussen ook al een dorpel geplaatst tussen hal en toilet, van granito welteverstaan.

Wat een vakwerk is dat! Volgens was het net een kok die aan het werk was, korreltje hier, korreltje daar en roeren maar. De plankjes zijn uiteraard ter bescherming van het geheel.
      dinsdag 21 juli 2009 @ 22:38:48 #187
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_71197720
    Oeps, ik ben nog helemaal niet klaar! Ik ga zo in een nieuwe post nog ff verder :-).
    pi_71197973
    Vind de eerste gestucte muur in je badkamer erg hopen dat het uiteindelijk ook zo wordt en dan zonder ytong raampjes erin!
    Zooo das wel geweldig leisteen door laten lopen en sjiek die dorpel!
      dinsdag 21 juli 2009 @ 22:57:47 #189
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_71198459
    Zoals jullie weten is Toni Spagheroni bezig met het restaureren van onze granitovloer, en dat gaat (al zul je dat nu nog niet denken na het zien van de foto's) heel erg mooi worden!!!

De vloer na de eerste keer schuren:

Na nog een keer (of wat) te zijn geschuurd wordt er nog een laagje cement over de vloer gestreken om wat poreuze delen te herstellen.

En dan het slotstuk, de leistenen vloer ligt er voor een groot deel in! Uiteraard ligt er nog een enorme cementwaas over, moet ie nog gevoegd worden en daarna gereinigd. Het ziet er dus nog niet heel representatief uit, maar wat een lekkere vorderingen zijn dit!!!

Voordat u roept, leisteen is geen glad materiaal, het is een natuurproduct en het ziet er dus inderdaad ruwer uit dan een tegelvloertje .

Zo, was dit een mega-update of niet?

[ Bericht 2% gewijzigd door twentemeisje op 21-07-2009 23:16:08 ]
    pi_71198625
    Pff net voor mijn batt leeg is
    Ik hiel mijn hoofd idd als scheef van euhh das niet glad maar idd daar moet even aan gewend worden.
    Ben benieuwd hoe het is zonder waas ! en ja het is een mega-update die het wachten waard was
      dinsdag 21 juli 2009 @ 23:12:36 #191
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_71199029
    jij bent ook trouw publiek!

Ik had vanmorgen ook een kleine stress-oprisping moet ik bekennen, maar dat was na een paar stenen. Nu het er bijna helemaal in ligt ben ik errug enthousiast! Het is een levendige vloer, we keken elkaar vandaag aan en waren zo blij dat we niet voor een gietvloer hadden gekozen!

Het oppervlak van de leisteen ziet er ongeveer zo uit:
      dinsdag 21 juli 2009 @ 23:15:17 #192
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_71199136
    En omdat het allemaal laagjes zijn, kun je eventuele grote oneffenheden er gewoon met een beitel uitslaan .
      woensdag 22 juli 2009 @ 09:22:16 #193
    248562 Rallydame
    pi_71205375

Wat een vorderingen en wat ziet het er nu al mooi uit
    Jammer van de badkamermuur. Gaat de volgende laag er gewoon overheen om de muren er weer uit te laten zien (qua kleur) als de eerste laag? Of moet er eerst weer voorstrijk of "erger" nog wat afgebikt worden?
      woensdag 22 juli 2009 @ 09:25:59 #194
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_71205446
    Ik weet het niet, misschien kan hij het opnieuw schuren, instrijken en polijsten. Hope so . Ik ga eens ff bij jou spieken om te zien of er al een keuken-in-opbouw-report is!
      woensdag 22 juli 2009 @ 09:32:57 #195
    248562 Rallydame
    pi_71205582
    Helaas...
    En uitgerekend nu heeft zijn telefoon gesloopt tijdens het klussen. Dus nu heeft ie de reserve telefoon bij zich, zonder camera functie
    Ik weet en zie dus ook echt niets totdat ik er vanmiddag zelf ben. Probeer wel net voor of na het eten wat foto's te posten.
    pi_71206141
    Haha TM was gisteravond home alone en heb een heeeele ri mails met adreswijzigingen verzonden dus ja was heel trouw publiek gisteravond
    Vind dat ruwe wel mooi juist (zie je ook niet zo veel op haha).

hier is overtuigd maar dan moet het wel witte stuc worden omdat we al grijze tegels hebben. Hij gaat het de stucadoor (weet nog amper wie) vragen.

Balen Rallydame! Maar telefoons en camera's sneuvelen het meest helaas met verbouwen.
    pi_71207455
    Horror in de badkamer....
      woensdag 22 juli 2009 @ 11:18:33 #198
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_71208231
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 10:48 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
    Horror in de badkamer....
      woensdag 22 juli 2009 @ 12:50:14 #199
    248266 heartwork
    Works of heart bleeding dark
    pi_71211246
    wow, mooie vloeren zeg!
    Granito en leisteen. Prachtig! Ben zeer benieuwd hoe het is wanneer het af is.
    Blijf het zeker volgen (tvp)
    Big mouth strikes again
      woensdag 22 juli 2009 @ 13:40:33 #200
    68591 twentemeisje
    Onmeunig Twents
    pi_71212999
    Thanks heartwork!

Ben net even langsgereden en tot mijn verrassing is Toni Canneloni vandaag ook bezig met de vloer. Ik dacht dat ie er morgen zou zijn om het af te maken, maar hij is er vandaag dus ook. We betalen 650 euro voor het restaureren van die vloer en het plaatsen van een nieuwe dorpel tussen hal en wc, als ik zie wat voor werk er in gaat zitten dan valt dat achteraf echt mee.

Even snel foto geschoten met mobiel. Het begint er nu echt op te lijjken .

De vloer (vergeten een fotootje te knippen) in de woonkamer en keuken ligt er nu ook in . Het is mo-ho-ooi! Vanavond maak ik nieuwe foto's.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')