Kladblokquote:
quote:
Rotstekeningenquote:
Zou je denken he? Helaas is het niet zo simpel...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:54 schreef Frinkandelleman het volgende:
koop die film gewoon kansloze rukker dat je bent
Kan het nog verder terugquote:
http://www.amazon.com/s/?url=search-alias%3Daps&field-keywords=B001TK80CU|%20B00004RPR3|%206303031889|%206303031897|%20B0000014TI&tag=imdb-adboxquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:56 schreef sinadO het volgende:
Zou je denken he? Helaas is het niet zo simpel...
http://www.bol.com/nl/p/d(...)000011409/index.html
Ja op VHS zeker.quote:
Je zei dat het niet zo makkelijk was om de film te kopen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:01 schreef sinadO het volgende:
Ja op VHS zeker.![]()
De DVD (re-)release is pas op 26 mei.
1999 belde, ze willen jou en je film=VHS denkbeelden terug.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je zei dat het niet zo makkelijk was om de film te kopen.
I proved you wrong.
De oerknal belde. Ze willen je atomen terug.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:04 schreef sinadO het volgende:
1999 belde, ze willen jou en je film=VHS denkbeelden terug.
Och, zolang het in Nederland nog volkomen legaal is films te downloaden maak ik me weinig zorgen hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De oerknal belde. Ze willen je atomen terug.
PS: er rust copyright op de film die je wilt downloaden. Dus ik denk niet dat dit topic nog lang open is
Ik heb wel al een andere film in gedachten om te gaan kijken, die is wel al klaar.quote:
Wat dacht je van The Matrix.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik heb wel al een andere film in gedachten om te gaan kijken, die is wel al klaar.
Een surrealistisch en volgens sommigen post-apocalyptisch sprookje over de bijzondere band tussen mens en dier.Ook wel een metafoor voor de moderne tijd.
http://www.imdb.com/title/tt0072355/
Nee ik denk het wordt deze, ik zag dat die ineens ook snel klaar was:quote:
BREIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef Devo het volgende:
Films en muziek mag je gewoon downloaden mits het voor eigen gebruik is.
Ik hoef niet te betalen voor Usenet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef Droomert het volgende:
[..]
Betalen voor illegaal downloaden![]()
Dan verpest je het idee
Betalen voor een megaupload/rapidshare-accountquote:
Het downloaden mag dan legaal zijn, het uploaden is het niet en dat doe je ook via torrents.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:08 schreef sinadO het volgende:
Och, zolang het in Nederland nog volkomen legaal is films te downloaden maak ik me weinig zorgen hoor.
Dan zet je je upload-limiet op 0 kb...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het downloaden mag dan legaal zijn, het uploaden is het niet en dat doe je ook via torrents.
Goede samenvatting!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:24 schreef Siniti het volgende:
Mensen die films kijken
Mensen die ademen
Marokkanen
Het leven
De oerknal
Bier en tieten
Dvdripquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef boskameel het volgende:
Een audiofiel die dvd's kijkt. Yeah right, falert.
dvd.
1080p.
Laat mij maar eens zien dat downloaden ILLEGAAL isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:04 schreef Granaatappel het volgende:
Torrents ______________![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
[..]
BREIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DOWNLOADEN IS ILLEGAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Zodat er weer een topic geopend kan worden dat er geen seeders zijn.quote:
Flv dan, de swf leest het alleen maar uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:37 schreef miodzio het volgende:
CAM TS met brakke mobiel gefilmd in .Swf formaat!
AUDIOfiel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef boskameel het volgende:
Een audiofiel die dvd's kijkt. Yeah right, falert.
dvd.
1080p.
Precies!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef Droomert het volgende:
[..]
Dan verpest je het idee
uTorrent > Bittorrent.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:09 schreef sinadO het volgende:
Ik kan niet met usenet omgaan en ik download niet genoeg om er moeite voor te willen doen. Bittorrent FTW!
http://www.amazon.co.uk/M(...)enberg/dp/B000F1IILMquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:01 schreef sinadO het volgende:
De DVD (re-)release is pas op 26 mei.
Nee, de oerknal was oké.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:24 schreef Siniti het volgende:
Mensen die films kijken
Mensen die ademen
Marokkanen
Het leven
De oerknal
Bier en tieten
De moeite voor de gebruiker is precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:09 schreef sinadO het volgende:
Ik kan niet met usenet omgaan en ik download niet genoeg om er moeite voor te willen doen. Bittorrent FTW!
Je bent zelf een illusiequote:
Als het leven een illusie is, lijkt het mij logisch dat ik ook een illusie benquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je bent zelf een illusieIk niet, want ik denk dus ik ben
En ik denk dat de oerknal oké was.
Maar als ik denk dus ben, ben ik geen illusie. Dus kan mijn leven geen illusie zijn. Jouw leven kan wel mijn illusie zijn, dus jouw post ook. Dus weegt mijn oordeel zwaarder dan het jouwe, en ik zeg dat het leven géén illusie is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Als het leven een illusie is, lijkt het mij logisch dat ik ook een illusie ben
Maar als jij zegt dat je denkt, dus je bent, is dat slechts relatief. Vanuit mijn standpunt geld dit causaal verband niet, derhalve ben je alsnog een illusie. Hierdoor zouden ons beider oordelen niet tellen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar als ik denk dus ben, ben ik geen illusie. Dus kan mijn leven geen illusie zijn. Jouw leven kan wel mijn illusie zijn, dus jouw post ook. Dus weegt mijn oordeel zwaarder dan het jouwe, en ik zeg dat het leven géén illusie is.
'Cogito ergo sum' wordt juist gezien als de enige absolute kennis die een mens kan bezitten, omdat het niet is gebaseerd op subjectieve waarneming (pleonasme). Derhalve is het niet relatief.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar als jij zegt dat je denkt, dus je bent, is dat slechts relatief. Vanuit mijn standpunt geld dit causaal verband niet, derhalve ben je alsnog een illusie. Hierdoor zouden ons beider oordelen niet tellen.
Maar als je een illusie bent, ben je nog steeds niet echt. Dus gaat dit verhaaltje niet op.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
'Cogito ergo sum' wordt juist gezien als de enige absolute kennis die een mens kan bezitten, omdat het niet is gebaseerd op subjectieve waarneming (pleonasme).
Daar faal ik in, en jij dus ook. Dus zijn wij allebei niet. Dus zijn wij niet echt. Wij zijn slechts illusies.quote:Derhalve is het niet relatief.
Mijn onderbewustzijn zorgt dat mijn hallucinaties in stand gehouden worden door ze overtuigend over te laten komen. Bewijs maar dat je echt bent. Je zult merken dat je hierin faalt.
Ik weet dat mijn gedachten bestaan, dus besta ik ook. Misschien niet in stoffelijke vorm, maar ik moet dus wel bestaan. Snap dat nou.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar als je een illusie bent, ben je nog steeds niet echt. Dus gaat dit verhaaltje niet op.
[..]
Daar faal ik in, en jij dus ook. Dus zijn wij allebei niet. Dus zijn wij niet echt. Wij zijn slechts illusies.
Nee, jouw gedachten kunnen net zo goed van iemand anders zijn, die met jouw lichaam denkt. Jouw gedachten zijn dus nog steeds geen bewijs dat jij bestaat.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn gedachten bestaan, dus besta ik ook. Misschien niet in stoffelijke vorm, maar ik moet dus wel bestaan. Snap dat nou.
Een lichaam is stoffelijk en waarneembaar, dus of dat bestaat is discutabel. Het zou wel kunnen dat mijn gedachten gecontroleerd of gestuurd worden door een ander, maar het zijn dan nog wel mijn gedachten. Ik denk namelijk alleen vanuit mijzelf.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, jouw gedachten kunnen net zo goed van iemand anders zijn, die met jouw lichaam denkt. Jouw gedachten zijn dus nog steeds geen bewijs dat jij bestaat.
Ga eens naar bed.quote:
Belhamel, we zijn hier met een uiterst interessante discussie bezig, heb je er soms problemen mee dat wij op dit tijdstip het intellectuele niveau van KLB een stuk omhoog helpen?quote:
Volgens jouw gevoel wel ja, maar je denkt natuurlijk niet uit jezelf als deze andere persoon uit jouw denkt. Als deze persoon geen illusie is en jouw heeft gecreëert als een illusie, dan kan hij uit jouw denken en zijn het ook niet jouw gedachten. Dan bezit hij jouw en zijn het dus zijn gedachten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:11 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Een lichaam is stoffelijk en waarneembaar, dus of dat bestaat is discutabel. Het zou wel kunnen dat mijn gedachten gecontroleerd of gestuurd worden door een ander, maar het zijn dan nog wel mijn gedachten. Ik denk namelijk alleen vanuit mijzelf.
Als die master of puppets vanuit mij denkt, is hij mij. Ik kan namelijk mezelf in stoffelijke vorm zelf hebben bedacht, want al denkend kan dat. Als de andere persoon mijn gedachten 'is', en mijn lichaam en alle andere waarneembare zaken zijn door diegene bedacht, dan leeft diegene dus mijn leven. Zijn leven is dan mijn leven, dus is diegene mij.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Volgens jouw gevoel wel ja, maar je denkt natuurlijk niet uit jezelf als deze andere persoon uit jouw denkt. Als deze persoon geen illusie is en jouw heeft gecreëert als een illusie, dan kan hij uit jouw denken en zijn het ook niet jouw gedachten. Dan bezit hij jouw en zijn het dus zijn gedachten.
Diegene is dan jouw, maar dan ben jij niet diegene. Diegene is jouw gedachten, is jouw lichaam, jij bent echter niet jouw gedachten of jouw lichaam, omdat jij diegene niet bent. Diegene is dus alles wat jij denkt, voelt, ruikt, ziet, en jij bent slechts de illusie die hij gebruikt om te denken, voelen, ruiken en zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als die master of puppets vanuit mij denkt, is hij mij. Ik kan namelijk mezelf in stoffelijke vorm zelf hebben bedacht, want al denkend kan dat. Als de andere persoon mijn gedachten 'is', en mijn lichaam en alle andere waarneembare zaken zijn door diegene bedacht, dan leeft diegene dus mijn leven. Zijn leven is dan mijn leven, dus is diegene mij.
Diegene moet dan dus nog een leven naast het mijne hebben. Dat lijkt me lastig, twee levens tegelijk leven.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Diegene is dan jouw, maar dan ben jij niet diegene. Diegene is jouw gedachten, is jouw lichaam, jij bent echter niet jouw gedachten of jouw lichaam, omdat jij diegene niet bent.
Maar hoe kan diegene dan een illusie nodig hebben om nog meer illusies waar te nemen? Iets dat niet bestaat kun je niet gebruiken om iets anders waar te nemen, ongeacht of dat andere dan wel echt is of niet.quote:Diegene is dus alles wat jij denkt, voelt, ruikt, ziet, en jij bent slechts de illusie die hij gebruikt om te denken, voelen, ruiken en zien.
Diegene is een machtig man. Zo machtig dat hij inderdaad meerdere illusies kan maken, leven, waarnemen en zelfs leven. Dit kunnen wij niet met onze bekrompen kennis omvatten, maar diegene is hiertoe in staat.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Diegene moet dan dus nog een leven naast het mijne hebben. Dat lijkt me lastig, twee levens tegelijk leven.
[..]
Maar hoe kan diegene dan een illusie nodig hebben om nog meer illusies waar te nemen? Iets dat niet bestaat kun je niet gebruiken om iets anders waar te nemen, ongeacht of dat andere dan wel echt is of niet.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Diegene is een machtig man. Zo machtig dat hij inderdaad meerdere illusies kan maken, leven, waarnemen en zelfs leven. Dit kunnen wij niet met onze bekrompen kennis omvatten, maar diegene is hiertoe in staat.
Jij stelt dus dat diegene ons bewustzijn alleen volledig kan delen en dat wij anders een eigen bewustzijn hebben? Dit is mijns inziens een goed voorbeeld van de menselijke arrogantie. Wij kunnen het ons niet verbeelden dat deze persoon wel degelijk alles van ons kan controleren, terwijl wij een illusie blijven. Deze persoon geeft ons expres de informatie van de illusie niet, zodanig hij zijn eigen wereld beter kan controleren en er meer lol aan beleeft. Dit betekent weer niet dat wij een eigen bewustzijn hebben. Je zou het kunnen vergelijken met de Sims, wij controleren de mannetjes en zeggen alles wat zij doen, maar zij hebben geen eigen bewustzijn. Maar wie zijn wij om te denken dat de mannetjes zelf niet denken dat zij wel een eigen bewustzijn hebben?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:53 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dan worden wij bewust dom gehouden, want als diegene zelf in onze gedachten zit zouden wij dat kunnen weten. Dus gebruikt diegene een ander soort bewustzijn voor ons, een soort flauwe afspiegeling, waardoor wij niet hetzelfde bewustzijn en dezelfde kennis hebben als diegene. Ons bewustzijn is dus wel gecontroleerd en gestuurd, maar het is niet precies hetzelfde als diegene zijn bewustzijn. Dus onze gedachten zijn misschien niet die van ons, maar ze bestaan wel en zijn niet gelijk aan die van diegene. Dus bestaan onze gedachten, en dus wijzelf, alsnog.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij stelt dus dat diegene ons bewustzijn alleen volledig kan delen en dat wij anders een eigen bewustzijn hebben?
Als wij helemaal niet bestaat, en dus een hersenspinsel zijn, hoe kan diegene ons dan bewust sturen en informatie voor ons achterhouden? Je houdt toch ook geen informatie achter voor een personage uit een droom oid?quote:Dit is mijns inziens een goed voorbeeld van de menselijke arrogantie. Wij kunnen het ons niet verbeelden dat deze persoon wel degelijk alles van ons kan controleren, terwijl wij een illusie blijven. Deze persoon geeft ons expres de informatie van de illusie niet, zodanig hij zijn eigen wereld beter kan controleren en er meer lol aan beleeft. Dit betekent weer niet dat wij een eigen bewustzijn hebben.
quote:Je zou het kunnen vergelijken met de Sims, wij controleren de mannetjes en zeggen alles wat zij doen, maar zij hebben geen eigen bewustzijn. Maar wie zijn wij om te denken dat de mannetjes zelf niet denken dat zij wel een eigen bewustzijn hebben?
Dat een bewustzijn niet geheel gelijk is, betekent niet dat dit meteen een eigen bewustzijn is. Dat iemand één aspect van ons bewustzijn voor ons verbergt, omdat hij daar meer plezier uit haalt maakt niet meteen dat wij een eigen bewustzijn hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat we een eigen bewustzijn hebben, maar dat ons bewustzijn bestaat en niet geheel gelijk is aan dat van diegene die het controleert. Diegene zijn bewustzijn is dus niet gelijk aan dat van ons, het is een verlengstuk.
[..]
Omdat deze persoon zijn hele eigen wereld creëert, voor zijn eigen amusement. Deze wereld zou zijn behoefte aan amusement echter niet bevredigen als iedereen weet dat hij/zij slechts een illusie is.quote:Als wij helemaal niet bestaat, en dus een hersenspinsel zijn, hoe kan diegene ons dan bewust sturen en informatie voor ons achterhouden? Je houdt toch ook geen informatie achter voor een personage uit een droom oid?
Daar heb je een punt, de Sims zijn dan ook niet het perfecte voorbeeld. Beeld je de Sims in waar jij weet dat de Sims zelf een eigen bewustzijn denken te hebbenquote:[..]
Wij weten inderdaad niet of de Sims een eigen bewustzijn hebben en zelfstandig denken, maar als de Sims dat hebben en kunnen weten ze het zelf wel. Maar wij weten dat dus niet, en kunnen dus ook niet 'in' hun gedachten kijken.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:05 schreef maartena het volgende:
[..]
http://www.amazon.co.uk/M(...)enberg/dp/B000F1IILM
En Amazon.co.uk verscheept gewoon naar Nederland.
Verwachte tegenklachten:
1) Ik ben een pauper zonder credit card.![]()
2) Maar dan heb ik geen Nederlands hoesje, en misschien ook wel geen ondertiteling!
3) Ik wil stiekem sowieso niet betalen.
Ik gok op een combinatie van 1, 2 en 3.
Wat?!quote:
Dat betekent het wel. Als jij en ik overal precies hetzelfde over denken, op een paar details na, dan zijn onze persoonlijkheden nog niet inwisselbaar.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat een bewustzijn niet geheel gelijk is, betekent niet dat dit meteen een eigen bewustzijn is. Dat iemand één aspect van ons bewustzijn voor ons verbergt, omdat hij daar meer plezier uit haalt maakt niet meteen dat wij een eigen bewustzijn hebben.
Maar hij kan er ook voor zorgen dat de gedachte niet eens in ons opkomt. Als wij in ons geheel niet bestaan, zijn we een soort gecompliceerde dagdroom. Dan kan diegene dus precies invullen wat wij denken, dus hij zou ook kunnen zorgen dat wij hier niet over nadenken, of dat het ons gewoon niet uitmaakt.quote:[..]
Omdat deze persoon zijn hele eigen wereld creëert, voor zijn eigen amusement. Deze wereld zou zijn behoefte aan amusement echter niet bevredigen als iedereen weet dat hij/zij slechts een illusie is.
De Sims hebben ook een eigen 'bewustzijn'. Als je ze geen opdrachten geeft, gaan ze uit zichzelf wat doen, wat is afhankelijk van de situatie en hun persoonlijkheid. Ik denk dat het bij de mens ook alleen zo zou kunnen werken. Een bewustzijn dat gecreëerd en ingevuld is door een ander, die het controleert en opdrachten geeft, maar dat wel onafhankelijk van dat van diegene bestaat en kan handelen.quote:[..]
Daar heb je een punt, de Sims zijn dan ook niet het perfecte voorbeeld. Beeld je de Sims in waar jij weet dat de Sims zelf een eigen bewustzijn denken te hebben
Een beetje iemand laat voor zich downloaden en heeft alles tot nu toe netjes geordend op z'n schijven stanquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:47 schreef afcajos het volgende:
Zal ik em dan maar maken?
Torrents
Nieuwsgroepen
Heb jij soms een neger in dienst of zo?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een beetje iemand laat voor zich downloaden en heeft alles tot nu toe netjes geordend op z'n schijven stan
Een downloadneger.quote:
Mijn god wat heb ik vannacht allemaal geschreven zegquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat betekent het wel. Als jij en ik overal precies hetzelfde over denken, op een paar details na, dan zijn onze persoonlijkheden nog niet inwisselbaar.
Diegene moet zelfs een bewustzijn hebben dat overkoepelend werkt, hij moet namelijk een ander bewustzijn controleren. We zouden dan eerder een soort robots moeten zijn, met een bewustzijn ingevuld naar zijn wensen.
[..]
Maar hij kan er ook voor zorgen dat de gedachte niet eens in ons opkomt. Als wij in ons geheel niet bestaan, zijn we een soort gecompliceerde dagdroom. Dan kan diegene dus precies invullen wat wij denken, dus hij zou ook kunnen zorgen dat wij hier niet over nadenken, of dat het ons gewoon niet uitmaakt.
[..]
De Sims hebben ook een eigen 'bewustzijn'. Als je ze geen opdrachten geeft, gaan ze uit zichzelf wat doen, wat is afhankelijk van de situatie en hun persoonlijkheid. Ik denk dat het bij de mens ook alleen zo zou kunnen werken. Een bewustzijn dat gecreëerd en ingevuld is door een ander, die het controleert en opdrachten geeft, maar dat wel onafhankelijk van dat van diegene bestaat en kan handelen.
Wat een excuusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mijn god wat heb ik vannacht allemaal geschreven zeg
Volgens mij kan ik zulke discussies alleen voeren als het diep in de nacht is, herinner me dan maar weer ofzo
*meldtquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Heb jij soms een neger in dienst of zo?
Screenshot van jou 'schijven?'quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
Een beetje iemand laat voor zich downloaden en heeft alles tot nu toe netjes geordend op z'n schijven stan
Alsof ik alle software handmatig ga instellen als ik een slipstreamed vista dvd install... vista still sucks btw ... ga weer lekker terug naar xp dan maar 3 Gbquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:57 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
mensen die nero installeren met alle crap erbij als nero scout
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De oerknal belde. Ze willen je atomen terug.
Lees je eens inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef Droomert het volgende:
[..]
Dan verpest je het idee
Is een externe HDD... van Western Digital toch?quote:
http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=466quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:39 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
VistaEn dan een hdd naar apple noemen
Dronken posten = niet het beste idee dat je ooit had.quote:Op zondag 17 mei 2009 06:11 schreef CR0 het volgende:
hahaa dude torrents zijn kut ga aan de nieuwsgroepen! veel betur
en oude content dan? De zeldzame dingen ga je daar niet vindenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:13 schreef oinkoink12 het volgende:
En nog heeft ie gelijk
Nieuwsgroepen, geen gezeur met uploaden. Gratis, en 20 mbit downstream
toedeledokie torrents
dingen die ouder dan 200 dagen zijn, heb je bij 99,9% van de torrents ook geen seeders meer. En je kan het altijd requesten. Meestal als je nog een torrentseeder hebt voor 1 zeldzame dvd, duurt het minimaal een maand.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:15 schreef zquing het volgende:
[..]
en oude content dan? De zeldzame dingen ga je daar niet vinden
je hebt duidelijk geen verstand van bittorrentquote:Op zondag 17 mei 2009 16:24 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
dingen die ouder dan 200 dagen zijn, heb je bij 99,9% van de torrents ook geen seeders meer.
Langzamer. En dat is ook zo. Want sneller dan maximaal kan niet.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef Siniti het volgende:
Mensen die denken dat via torrents downloaden langzaam gaat
Daar zit je heeeeeeeeeeeeeel erg fout. alles wat ik ooit heb willen downloaden waren seeders voor.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:24 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
dingen die ouder dan 200 dagen zijn, heb je bij 99,9% van de torrents ook geen seeders meer. En je kan het altijd requesten. Meestal als je nog een torrentseeder hebt voor 1 zeldzame dvd, duurt het minimaal een maand.
Ik was jarenlang een bittorrent hooligan, vlak na de FXP tijd. En het downloaden gaat op de meeste private trackers ongeveer even snel als met nieuwsgroepen, alleen is het op private trackers weer van belang dat je minimaal 0.8x terugseed, wat dus minimaal 8 x zo lang duurt als het downloaden ervan.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef zquing het volgende:
[..]
je hebt duidelijk geen verstand van bittorrent
Dat sneller downloaden snap ik nooit, ik kan het begrijpen als het om pron gaat en je snel wil fappen, maar anders kan je een computer ook gewoon een hele dag/nacht aan laten staan. Wat is het verschil?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:25 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Langzamer. En dat is ook zo. Want sneller dan maximaal kan niet.
Alles wat ik ooit heb willen downloaden op nieuwsgroepen was ook beschikbaar of binnen een dag beschikbaar gemaakt door de community.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Daar zit je heeeeeeeeeeeeeel erg fout. alles wat ik ooit heb willen downloaden waren seeders voor.
Zeg ik soms dat dat niet zo is?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:29 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Alles wat ik ooit heb willen downloaden op nieuwsgroepen was ook beschikbaar of binnen een dag beschikbaar gemaakt door de community.
LOLOL IK HEB EEN 100MBIT SERVER EN IK DOWNLOAD ALLES EN SEED MET MINIMAAL RATIO VAN 10 TERUG LOLOL FUCKING N00Bquote:Op zondag 17 mei 2009 16:28 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Ik was jarenlang een bittorrent hooligan, vlak na de FXP tijd. En het downloaden gaat op de meeste private trackers ongeveer even snel als met nieuwsgroepen, alleen is het op private trackers weer van belang dat je minimaal 0.8x terugseed, wat dus minimaal 8 x zo lang duurt als het downloaden ervan.
Op het vervolgcommentaar dat gegarandeerd gaat komen.
"LOLOL IK HOEF NIET TE SEEDEN" --> Dan download je of van een openbare tracker die traag is, of je helpt persoonlijk je community om zeep.
"LOLOL HET UPLOADEN MAAKT ME NIET UIT WANT IK HEB TOCH GLASVEZEL/TIJDTEVEEL/MIJN PC STAAT TOCH ALTIJD AAN" ---> dan moet je niet zeggen dat t sneller/beter is.
quote:
Ik heb het ook niet persoonlijk tegen jou, maar meer tegen de groep die zegt dat torrents sneller/beter en completer zijn dan nieuwsgroepen. Dat is gewoon niet zo.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat sneller downloaden snap ik nooit, ik kan het begrijpen als het om pron gaat en je snel wil fappen, maar anders kan je een computer ook gewoon een hele dag/nacht aan laten staan. Wat is het verschil?
Seeden doe ik graag, hoort idd bij private trackersquote:Op zondag 17 mei 2009 16:28 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Ik was jarenlang een bittorrent hooligan, vlak na de FXP tijd. En het downloaden gaat op de meeste private trackers ongeveer even snel als met nieuwsgroepen, alleen is het op private trackers weer van belang dat je minimaal 0.8x terugseed, wat dus minimaal 8 x zo lang duurt als het downloaden ervan.
Op het vervolgcommentaar dat gegarandeerd gaat komen.
"LOLOL IK HOEF NIET TE SEEDEN" --> Dan download je of van een openbare tracker die traag is, of je helpt persoonlijk je community om zeep.
seedboxquote:"LOLOL HET UPLOADEN MAAKT ME NIET UIT WANT IK HEB TOCH GLASVEZEL/TIJDTEVEEL/MIJN PC STAAT TOCH ALTIJD AAN" ---> dan moet je niet zeggen dat t sneller/beter is.
Nieuwsgroepen kosten geld, torrents niet. Ik hou het dus op torrents, snel genoeg en je kan er alles vinden.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:30 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het ook niet persoonlijk tegen jou, maar meer tegen de groep die zegt dat torrents sneller/beter en completer zijn dan nieuwsgroepen. Dat is gewoon niet zo
Newsservers zijn mischien wel beter voor nieuwe releases, maar oude, specifieke content is veel beter te vinden met bittorrent. Op usenet vind je echt nooit de zelfde content als op what.cd bijvoorbeeldquote:Op zondag 17 mei 2009 16:30 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het ook niet persoonlijk tegen jou, maar meer tegen de groep die zegt dat torrents sneller/beter en completer zijn dan nieuwsgroepen. Dat is gewoon niet zo.
Nieuwsgroepen kosten bij de meeste providers niets.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen kosten geld, torrents niet. Ik hou het dus op torrents, snel genoeg en je kan er alles vinden.
Dat puntje wil ik je wel geven, ondanks ik van mening ben dat dit in een hoop gevallen wel extreem lang duurt. Is er toch meer ouwe meuk beschikbaar op de torrentcommunity. Het moeilijkere hiervan is wel dat het moeilijker zoeken is. (omdat je een hoop verschillende sites langs moet gaan)quote:Op zondag 17 mei 2009 16:33 schreef zquing het volgende:
[..]
Newsservers zijn mischien wel beter voor nieuwe releases, maar oude, specifieke content is veel beter te vinden met bittorrent. Op usenet vind je echt nooit de zelfde content als op what.cd bijvoorbeeld
Hmm, voor zover ik het snapte kostte et altijd geldquote:Op zondag 17 mei 2009 16:33 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen kosten bij de meeste providers niets.
Als je met oude content op oude films en muziek doelt, is het allemaal te vinden op torrentz.comquote:[..]
Dat puntje wil ik je wel geven, ondanks ik van mening ben dat dit in een hoop gevallen wel extreem lang duurt. Is er toch meer ouwe meuk beschikbaar op de torrentcommunity. Het moeilijkere hiervan is wel dat het moeilijker zoeken is. (omdat je een hoop verschillende sites langs moet gaan)
Onzin...Newsservers zijn leuk voor custom NL DVDrs...De rest is veel completer op torrent.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:33 schreef zquing het volgende:
[..]
Newsservers zijn mischien wel beter voor nieuwe releases, maar oude, specifieke content is veel beter te vinden met bittorrent. Op usenet vind je echt nooit de zelfde content als op what.cd bijvoorbeeld
Zo leren we allemaal wat.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hmm, voor zover ik het snapte kostte et altijd geld
[..]
Als je met oude content op oude films en muziek doelt, is het allemaal te vinden op torrentz.com
nee sorry dat is het nietquote:Op zondag 17 mei 2009 16:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hmm, voor zover ik het snapte kostte et altijd geld
[..]
Als je met oude content op oude films en muziek doelt, is het allemaal te vinden op torrentz.com
Scenereleases op private trackers en usenet zijn allemaal het zelfde hoorquote:Op zondag 17 mei 2009 16:39 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Onzin...Newsservers zijn leuk voor custom NL DVDrs...De rest is veel completer op torrent.
0day, mp3 en TV dvdrips worden niet zo snel gepost @ newsservers.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:41 schreef zquing het volgende:
[..]
Scenereleases op private trackers en usenet zijn allemaal het zelfde hoor
Voor populaire series wel hoor..quote:Op zondag 17 mei 2009 16:42 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
0day, mp3 en TV dvdrips worden niet zo snel gepost @ newsservers.
PC iso, TV rips in XViD,X264 enzo wel.
Overigens is torrent veel sneller met van alles...4 minuten na pre @ tracker maximaal voor DVDr
Nee? Ow ik dacht van welquote:Op zondag 17 mei 2009 16:42 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
0day, mp3 en TV dvdrips worden niet zo snel gepost @ newsservers.
PC iso, TV rips in XViD,X264 enzo wel.
Overigens is torrent veel sneller met van alles...4 minuten na pre @ tracker maximaal voor DVDr
Alle populaire zooi word vaak wel gepost @ newsservers... (niet altijd)quote:
Lost dvd rips? Je bedoelt nl retail?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:46 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Alle populaire zooi word vaak wel gepost @ newsservers... (niet altijd)
Bv. de nieuwe Lost dvdrips zijn nergens te vinden @ newsserver (S05)
Nee DVDRips.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:49 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Lost dvd rips? Je bedoelt nl retail?
Ow zo, geen idee. Ik denk dat er niet echt mensen zijn die daar behoefte aan hebben als je OF de HD versies kan downloaden of de gewone xvids, of gewoon de retails.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:51 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Nee DVDRips.
Doordnormale 350MB xvid DVDRips
lost s05 is niet eens op dvd uitquote:Op zondag 17 mei 2009 16:51 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Nee DVDRips.
Doordnormale 350MB xvid DVDRips
Het gaat er niet om of iemand er behoefte aan heeft om niet..Het ging om de content en die is er niet altijd en dit is slechts 1 voorbeeld.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:55 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Ow zo, geen idee. Ik denk dat er niet echt mensen zijn die daar behoefte aan hebben als je OF de HD versies kan downloaden of de gewone xvids, of gewoon de retails.
Conclusie ieder zijn eigen dinge
quote:
Elders welquote:
Alleen disc 1 en 2 van één of andere "Braziliaanse" bron die een half jaar voor de officiële release uitkomenquote:Op zondag 17 mei 2009 17:29 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Elders wel
http://binsearch.info/viewNFO.php?oid=37571646&server=
http://binsearch.info/viewNFO.php?oid=37571612&server=
etc etc
Er zijn meerdere dvdsquote:Op zondag 17 mei 2009 17:55 schreef Meddo het volgende:
[..]
Alleen disc 1 en 2 van één of andere "Braziliaanse" bron die een half jaar voor de officiële release uitkomen![]()
Dat lijkt me niet echt iets voor release groepen om DVDrips van te maken
Kwaliteit is vaak bagger met allemaal kut tagsquote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef Siniti het volgende:
trouwens is voor de meeste muziek rapidshare/megaupload nog et handigst
quote:Op zondag 17 mei 2009 18:55 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Kwaliteit is vaak bagger met allemaal kut tags
Hey die heb ik ookquote:Op zondag 17 mei 2009 16:30 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
LOLOL IK HEB EEN 100MBIT SERVER EN IK DOWNLOAD ALLES EN SEED MET MINIMAAL RATIO VAN 10 TERUG LOLOL FUCKING N00B
EN SERVER IS NOG GRATIS OOK LOLOL
als ik jou was zou ik proberen om een invite voor what.cd of waffles te versierenquote:Op zondag 17 mei 2009 18:52 schreef Siniti het volgende:
trouwens is voor de meeste muziek rapidshare/megaupload nog et handigst
Daar ben ik toch veel te lui voorquote:Op zondag 17 mei 2009 22:56 schreef zquing het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik proberen om een invite voor what.cd of waffles te versieren
quote:Op zondag 17 mei 2009 23:02 schreef sinadO het volgende:
Ik heb net even wat gelezen over dat what.cd maar jezus nog aan toe, je moet bijna een universitaire graad in FLAC hebben om er überhaupt bij te mogen horen... Dat moet wel heeeeeeeel wat zijn dan.
Je hebt de lid-word procedure niet gelezen of zo? Je moet eerst op een interview wachten en tijdens dat interview moet je bewijzen dat je een bepaalde internetsnelheid hebt en ook nog eens vijf of zes websites uit je hoofd kennen. Nee, dank je,quote:Op zondag 17 mei 2009 23:10 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Ze stellen gewoon eisen aan hun FLAC uploads om de kwaliteit hoog te houden...Om erbij te horen hoef je zelf echt niets te weten buiten dat je een ratio van 1.0 minimaal moet hebben
Dat is als je geen vrienden hebt...quote:Op zondag 17 mei 2009 23:12 schreef sinadO het volgende:
[..]
Je hebt de lid-word procedure niet gelezen of zo? Je moet eerst op een interview wachten en tijdens dat interview moet je bewijzen dat je een bepaalde internetsnelheid hebt en ook nog eens vijf of zes websites uit je hoofd kennen. Nee, dank je,Zal me ook een dolle boel zijn daar.
Nou, vriend, regel dat dan eens voor me.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:17 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Dat is als je geen vrienden hebt...
Mensen zonder vrienden = grote kans op debielen
Je moet gewoon iemand vinden met een invite...kan je je gelijk registreren
Overigens heeft what.cd zo'n half miljoen muziek torrents wat best wel fijn is
I liek mudkipzquote:Op zondag 17 mei 2009 23:17 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Doe mij eens een invite van een leuke sitequote:Op zondag 17 mei 2009 23:17 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
vind een nieuwe private tracker en wordt daar topuploader, dan komen de invites je aanwaaienquote:Op zondag 17 mei 2009 23:19 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Doe mij eens een invite van een leuke siteMoet ff wat private sites uitbreiden met de seedbox
Een 100mbit OVHquote:Op zondag 17 mei 2009 23:23 schreef mudkipzz het volgende:
JuiceJuice...Wat voor seedbox heb je?
Ik kan je op de snelste* BT site krijgen als je een 100Mbit box hebt
*Ik hou via bittorrent irc race channels bij wie de snelste is en deze site is de snelste
Ik neem zometeen wel ff contact met je op via pm...Je hebt toch wel Linux draaien he?quote:
Yeah gewoon linux in tha housequote:Op zondag 17 mei 2009 23:26 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Ik neem zometeen wel ff contact met je op via pm...Je hebt toch wel Linux draaien he?(werkt iets fijner op server dan windows
)
Volgens mij is in dit topic overal over gepraat behalve waar dit topic voor bedoelt was. Of misschien de eerste pagina nogquote:Op zondag 17 mei 2009 23:31 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Maar je hebt wel een beetje gelijk, back ontopic zou ik zeggen.
dat ookquote:Op zondag 17 mei 2009 23:44 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je geen invite kreeg
mudkipsquote:Op zondag 17 mei 2009 23:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
dat ook
en omdat ik geen mudkip ben
want ik houd van mudkips
mudkips zijn lief
mudkips
mudkips
dat is het ook..quote:Op zondag 17 mei 2009 23:02 schreef sinadO het volgende:
Ik heb net even wat gelezen over dat what.cd maar jezus nog aan toe, je moet bijna een universitaire graad in FLAC hebben om er überhaupt bij te mogen horen... Dat moet wel heeeeeeeel wat zijn dan.
Kun je mij niet inviten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:08 schreef kthxbye het volgende:
[..]
dat is het ook..beste site die ik in jaren ben tegengekomen. seedboxje aangeschaft en ben nu mijn complete muziekcollectie opnieuw aan het downloaden in FLAC. een tijdrovend klusje, maar het eindresultaat wordt zo chill
ff 1 TB externe HD aanschaffen binnenkort.
echt álles is te vinden op What, je houdt het niet voor mogelijk. en als je het niet kan vinden check je ff op waffles, waar het dan meestal wél op staat. de dingen die ik daar niet op kan vinden koop ik en upload ik op beide sites (als de CD het kopen waard is uiteraard)
ik kan helaas nog niet inviten. ben wel al poweruser, maar moet er nog even op wachten. wat voor muziekcollectie heb je?quote:
quote:
Dat is ook de gene waar ik het meeste over hoor ja, zal ik me daar maar gewoon voor inschrijven straks? en welke newsreader gebruiken jullie, grabit?quote:
Ehm... In MP3 bedoel je? Of in 'echte' cd's?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:12 schreef kthxbye het volgende:
[..]
ik kan helaas nog niet inviten. ben wel al poweruser, maar moet er nog even op wachten. wat voor muziekcollectie heb je?
Grabit en eweka is niet zo tof meer samen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:24 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Dat is ook de gene waar ik het meeste over hoor ja, zal ik me daar maar gewoon voor inschrijven straks? en welke newsreader gebruiken jullie, grabit?
Sabnzbdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:58 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Grabit en eweka is niet zo tof meer samen.
Ik gebruikt Alt-binz, is veel gebruiksvriendelijker
Ik heb nu ook die, en waarmee zoek je dan je NZB bestanden? er zijn een hele hoop zoeksites, maar welke is de beste?quote:
nzbindex.nlquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:23 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Ik heb nu ook die, en waarmee zoek je dan je NZB bestanden? er zijn een hele hoop zoeksites, maar welke is de beste?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:25 schreef Game_Error het volgende:
Zieke shit trouwens hoe snel dit gaat, waarom heb ik die 7,50 niet eerder betaald...
een kleine 3 megabyte per second tegen de krappe 1 die ik voorheen haalde bij mn private torrents
Sab werkt gewoon?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:29 schreef Game_Error het volgende:
ik moet jullie op mn blote knietjes bedanken denk ik
Valt meequote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:31 schreef Game_Error het volgende:
ja joh, ik had het binnen 5 min geconfigureerd en gaan met die banaan
Welkom bij het echte downloaden vriendquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:45 schreef Game_Error het volgende:
ik maar zoeken waarom ie het ineens niet meer deed, blijkt ie achter mn rug om ff 5 gieg aan het unrarren te zijn, niet zo vreemd dat je dan niet reageerd
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:14 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Welkom bij het echte downloaden vriend
* Up: 222.02 GBquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:28 schreef sbk het volgende:
what.cd <3
maar seeden is wel lastig na die freeleechOp dit moment
* Up: 10.43 GB
* Down: 4.77 GB
* Ratio: 2.18
Maar t gaat heel snel omlaag
Epic Boobsquote:Op zondag 31 mei 2009 03:12 schreef Siniti het volgende:
Oh god het begint weer te neigen in een nerdtopic te veranderen.
Tieten dan maar:
[ afbeelding ]
Ik wil ook een invite voor what.cdquote:Op zondag 31 mei 2009 00:22 schreef kthxbye het volgende:
[..]
* Up: 222.02 GB
* Down: 68.20 GB
* Ratio: 3.25
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |