dat is het ook..quote:Op zondag 17 mei 2009 23:02 schreef sinadO het volgende:
Ik heb net even wat gelezen over dat what.cd maar jezus nog aan toe, je moet bijna een universitaire graad in FLAC hebben om er überhaupt bij te mogen horen... Dat moet wel heeeeeeeel wat zijn dan.
Kun je mij niet inviten?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:08 schreef kthxbye het volgende:
[..]
dat is het ook..beste site die ik in jaren ben tegengekomen. seedboxje aangeschaft en ben nu mijn complete muziekcollectie opnieuw aan het downloaden in FLAC. een tijdrovend klusje, maar het eindresultaat wordt zo chill
ff 1 TB externe HD aanschaffen binnenkort.
echt álles is te vinden op What, je houdt het niet voor mogelijk. en als je het niet kan vinden check je ff op waffles, waar het dan meestal wél op staat. de dingen die ik daar niet op kan vinden koop ik en upload ik op beide sites (als de CD het kopen waard is uiteraard)
ik kan helaas nog niet inviten. ben wel al poweruser, maar moet er nog even op wachten. wat voor muziekcollectie heb je?quote:
quote:
Dat is ook de gene waar ik het meeste over hoor ja, zal ik me daar maar gewoon voor inschrijven straks? en welke newsreader gebruiken jullie, grabit?quote:
Ehm... In MP3 bedoel je? Of in 'echte' cd's?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:12 schreef kthxbye het volgende:
[..]
ik kan helaas nog niet inviten. ben wel al poweruser, maar moet er nog even op wachten. wat voor muziekcollectie heb je?
Grabit en eweka is niet zo tof meer samen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:24 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Dat is ook de gene waar ik het meeste over hoor ja, zal ik me daar maar gewoon voor inschrijven straks? en welke newsreader gebruiken jullie, grabit?
Sabnzbdquote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:58 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Grabit en eweka is niet zo tof meer samen.
Ik gebruikt Alt-binz, is veel gebruiksvriendelijker
Ik heb nu ook die, en waarmee zoek je dan je NZB bestanden? er zijn een hele hoop zoeksites, maar welke is de beste?quote:
nzbindex.nlquote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:23 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Ik heb nu ook die, en waarmee zoek je dan je NZB bestanden? er zijn een hele hoop zoeksites, maar welke is de beste?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:25 schreef Game_Error het volgende:
Zieke shit trouwens hoe snel dit gaat, waarom heb ik die 7,50 niet eerder betaald...
een kleine 3 megabyte per second tegen de krappe 1 die ik voorheen haalde bij mn private torrents
Sab werkt gewoon?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:29 schreef Game_Error het volgende:
ik moet jullie op mn blote knietjes bedanken denk ik
Valt meequote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:31 schreef Game_Error het volgende:
ja joh, ik had het binnen 5 min geconfigureerd en gaan met die banaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |