Wat is dat voor Chewbacca-geval?quote:
Sorry, als ik Iteejer por wordt Yvonne boos.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Static, kan jij iteejer niet een beetje porren over stats?
Jij weet niet eens wanneer ik jarig ben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:01 schreef Falco het volgende:
He Static-neger, ik had het dit keer niet over jou.
Geen punt ouwe homo, por jij Iteejer, dan por ik Yvonne.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:28 schreef static het volgende:
Sorry, als ik Iteejer por wordt Yvonne boos.
Ik (JMG) hoor liever een andere datum van jequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:30 schreef static het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wanneer ik jarig ben.
Fuck! Ja! je bent het wel!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:35 schreef Metatron het volgende:
Ik (JMG)
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Fuck! Ja! je bent het wel!
Ik had het er laatst nog met iemand over, die JMG zie je ook nooit meer..
Kan je die gasten op NWS graag effe uitleggen hoe het wel moet?
Alvast bedankt!
Ja dat dus. En het houdt gewoon niet op.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:55 schreef Metatron het volgende:
Altijd fijn, die nietszeggende, ontwijkende reacties.
Huh?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:35 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik (JMG) hoor liever een andere datum van je.
Misschien beide. Er is natuurlijk ook een enorme instroom geweest van simplistisch kutvolk dat denkt dat heel Nederland zit te wachten op hun nietszeggende Hans Teeuwen quotes. Dat is wel degelijk een punt waarop FOK! veranderd is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja dat dus. En het houdt gewoon niet op.
Maar ik denk eerlijk gezegd dat FOK! niet veranderd is maar wij.
Het is als met kroegen die je ontgroeit.
quote:
Jaha, daarom stel ik ook voor om hem eerst te martelen en hem daarna pas op te hangen.quote:
Dude! Ik dacht laatst nog aan je.quote:
Ik ook aan jou, toen ik in India zat. Ik dacht: "Mèn, stettik zou gillend wegrennen uit dit hotel!"quote:
Eens.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:06 schreef Metatron het volgende:
[..]
Misschien beide. Er is natuurlijk ook een enorme instroom geweest van simplistisch kutvolk dat denkt dat heel Nederland zit te wachten op hun nietszeggende Hans Teeuwen quotes. Dat is wel degelijk een punt waarop FOK! veranderd is.
Mag niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:00 schreef Falco het volgende:
Als die Prosac een beetje chill is (), dan sluit ie ook dit topic: Mensen die 350.000 posts hebben op een internetforum.
QFT.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:32 schreef Xenomaniac het volgende:
Men kan niet genoeg de pik op Tong80 hebben.
En terecht!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:40 schreef Prosac het volgende:
Mag niet.
Ligt aan de martelmethodequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En terecht!
Wat heb je liever; doodgemarteld worden of na fatal beatings opgehangen worden?
Alles behalve gezellig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:50 schreef Prosac het volgende:
Ligt aan de martelmethode
Daar heeft die jongen na zoveel tijd toch gewoon recht op?quote:
Uitstekende keuze!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:10 schreef Prosac het volgende:
dan kies ik voor die 2e, die is dan gezelliger
Dan kom ik wel wat later hoor, moet nog een jurk kopen. Ik wil mijn mishandelaars niet tekort doen met een flutjurkje, kan even duren dus.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:14 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Uitstekende keuze!
Doe je wel je zondagse jurk aan? Het oog wil tenslotte ook wat.
Kein keloel!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:59 schreef Falco het volgende:
Zie:
Mijn 350000ste post draag ik op aan :
Mensen die zich opwinden over iets op internet.
Kom op he, doe effe normaal!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:27 schreef optimusfunk het volgende:
prosac krijgt lekkere dikke ego erecties omdat hij denkt dat hij kankah stoer is omdat hij topics sluit, wat een rebel mod.
sarcasme.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is tong hier degene met een erectie.
Niet dat ik tong vereer, maar jij bent helemaal een kanker nerd met je domme avatar, je domme quasi intelligente gelul en bijdehante opmerkingen. Tong doet tenminste nog normaal, verder natuurlijk een statswhore maarja hij doet normaal tegen mij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:26 schreef Florian_ het volgende:
Tong80 is alles wat ik later nooit zou willen zijn.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:45 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Niet dat ik tong vereer, maar jij bent helemaal een kanker nerd met je domme avatar, je domme quasi intelligente gelul en bijdehante opmerkingen. Tong doet tenminste nog normaal, verder natuurlijk een statswhore maarja hij doet normaal tegen mij.
Tong is wel van de discussies inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:33 schreef Falco het volgende:
Toch zijn er gelukkig genoeg gedeeltes op FOK! waar het nog goed toeven is en met elkaar serieus discussies kunt voeren.
Tong heeft een hoog dorpsgek-gehalte, is ook wel leukquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Tong is wel van de discussies inderdaad.
Dat is helemaal niet leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:44 schreef Falco het volgende:
Tong heeft een hoog dorpsgek-gehalte, is ook wel leuk. Op zijn topic-diarree na is hij desalniettemin goed te tolereren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |