Wat is dat voor Chewbacca-geval?quote:
Sorry, als ik Iteejer por wordt Yvonne boos.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Static, kan jij iteejer niet een beetje porren over stats?
Jij weet niet eens wanneer ik jarig ben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:01 schreef Falco het volgende:
He Static-neger, ik had het dit keer niet over jou.
Geen punt ouwe homo, por jij Iteejer, dan por ik Yvonne.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:28 schreef static het volgende:
Sorry, als ik Iteejer por wordt Yvonne boos.
Ik (JMG) hoor liever een andere datum van jequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:30 schreef static het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wanneer ik jarig ben.
Fuck! Ja! je bent het wel!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:35 schreef Metatron het volgende:
Ik (JMG)
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Fuck! Ja! je bent het wel!
Ik had het er laatst nog met iemand over, die JMG zie je ook nooit meer..
Kan je die gasten op NWS graag effe uitleggen hoe het wel moet?
Alvast bedankt!
Ja dat dus. En het houdt gewoon niet op.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:55 schreef Metatron het volgende:
Altijd fijn, die nietszeggende, ontwijkende reacties.
Huh?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:35 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik (JMG) hoor liever een andere datum van je.
Misschien beide. Er is natuurlijk ook een enorme instroom geweest van simplistisch kutvolk dat denkt dat heel Nederland zit te wachten op hun nietszeggende Hans Teeuwen quotes. Dat is wel degelijk een punt waarop FOK! veranderd is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ja dat dus. En het houdt gewoon niet op.
Maar ik denk eerlijk gezegd dat FOK! niet veranderd is maar wij.
Het is als met kroegen die je ontgroeit.
quote:
Jaha, daarom stel ik ook voor om hem eerst te martelen en hem daarna pas op te hangen.quote:
Dude! Ik dacht laatst nog aan je.quote:
Ik ook aan jou, toen ik in India zat. Ik dacht: "Mčn, stettik zou gillend wegrennen uit dit hotel!"quote:
Eens.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:06 schreef Metatron het volgende:
[..]
Misschien beide. Er is natuurlijk ook een enorme instroom geweest van simplistisch kutvolk dat denkt dat heel Nederland zit te wachten op hun nietszeggende Hans Teeuwen quotes. Dat is wel degelijk een punt waarop FOK! veranderd is.
Mag niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:00 schreef Falco het volgende:
Als die Prosac een beetje chill is (), dan sluit ie ook dit topic: Mensen die 350.000 posts hebben op een internetforum.
QFT.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:32 schreef Xenomaniac het volgende:
Men kan niet genoeg de pik op Tong80 hebben.
En terecht!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:40 schreef Prosac het volgende:
Mag niet.
Ligt aan de martelmethodequote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En terecht!
Wat heb je liever; doodgemarteld worden of na fatal beatings opgehangen worden?
Alles behalve gezellig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:50 schreef Prosac het volgende:
Ligt aan de martelmethode
Daar heeft die jongen na zoveel tijd toch gewoon recht op?quote:
Uitstekende keuze!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:10 schreef Prosac het volgende:
dan kies ik voor die 2e, die is dan gezelliger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |