inderdaad, moet dat nou ?quote:
Ik kijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:40 schreef qonmann het volgende:
"We kijken nu naar de ronde van Italie"..hij is de enige aan tafel die daarnaar kijkt, schat ik
Ik ook, maar wij zitten niet aan die tafel daarquote:
Alsof er binnenkort verkiezingen zijnquote:
Niemand is voor Wilders! Toch krijgt hij veel stemmen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Ooh het is weer tijd om met ze allen Wilders af te branden
Mart zei nog "negeren", om vervolgens weer een kwartier over Geert te lullen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze willen er niet mee reageren, maar beginnen wel voortdurend over de PVV.
Idd. Iedereen zegt dat ze tegen hem zijn, maar ondertussen wel de grootste partij in de peilingen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Ooh het is weer tijd om met ze allen Wilders af te branden
Krachtig statement, en Wilders is een media-profeet wat dat betreft. Volgens mij zijn ze gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:47 schreef Lkw het volgende:
Men doet alsof je door op te stappen geen statement kunt maken, maar dat is natuurlijk onzin.
Oja, die ene van Maurice de Hond.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Iedereen zegt dat ze tegen hem zijn, maar ondertussen wel de grootste partij in de peilingen.
september ofzoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:59 schreef IHVK het volgende:
Wanneer zijn ze weer terug?
Ergens in september.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:59 schreef IHVK het volgende:
Wanneer zijn ze weer terug?
Ik zag het net inderdaad. Maar wel internetpeilingen en ik ben daar toch wat cynisch over geworden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook in andere peilingen is de PVV zeker niet de kleinste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |