Ik ben dus gelukkig niet de enigequote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:04 schreef florabay het volgende:
Ik moest vandaag rijlessen om freaking half 9 's ochtends. De rest van de week rond 10 uur mn nest uit gegaan om vervolgens pas rond half 12 te gaan leren
Ik moest om 8 uur rijlessen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:08 schreef Viezze het volgende:
En hier weer verder![]()
[..]
Ik ben dus gelukkig niet de enige
Ik zet altijd heel positief de wekker om 8 uur, maar voor 10 uur ben ik mijn bed nog niet uit
Ln is niet heel lastig. Als je het een paar keer gezien hebt dan snap je het welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef yeahmen het volgende:
Hartstikke bedankt!
Hebben wij vreemd genoeg nooit geleerd op school. Dit onderdeel van differentieren: http://www.wisfaq.nl/pagina.asp?nummer=1460
Van de knop LN op de GRM heb ik al helemaal nooit gehoord :/
NOOOOO.
Nouja sommigen danquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:26 schreef Kingside het volgende:
[..]
Dan ben ik al 4 dagen klaar met de examens
Ik heb 3 juni nog Frans. Lekker puh.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:29 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik ook.
Tussen mijn laatste en een-na-laatste examen zit 4 dagen
Ik heb gelukkig wel vrij gekregen, maar morgen word ons team kampioen dus zal er morgen maar weinig geleerd worden en zondagochtend ook niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:22 schreef Lucivia het volgende:
Nog niet zenuwachtig..![]()
Morgen de hele dag werken.. geen vrij gekregen om te leren, kut werk
HALF 8? Woahquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:25 schreef Christiaan het volgende:
Ik leste om 7.30. En ik moet nog beginnen met leren, heb enkel 1 bladzijde examenbundel gemaakt. En nu werken.
HALF 8quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:25 schreef Christiaan het volgende:
Ik leste om 7.30. En ik moet nog beginnen met leren, heb enkel 1 bladzijde examenbundel gemaakt. En nu werken.
Ja, maar wel chill. Ze hadden me afgezet op school, ben alleen niet naar de les gegaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:41 schreef florabay het volgende:
[..]
HALF 8![]()
Dat is wel heeuull erg vroeg!
Nou eerst maar eens even wat eten
Hoe ben je dan thuis gekomen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:44 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja, maar wel chill. Ze hadden me afgezet op school, ben alleen niet naar de les gegaan.
Volgens mij hetzelfde als vorig jaar, dus 2008quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:31 schreef florabay het volgende:
Weet iemand met natuurkunde1 (vwo) of de examenstof voor dat vak ieder jaar hetzelfde is?
Of had bijv. 2007 dezelfde stof als wij nu en kan ikhet beste die examens oefenen?
Het kan verschillen per jaar, maar ik weet het niet precies. Als je zeker wilt zijn, kan je het beste 2007 of 2008 maken, maar voor natuurkunde 1 heb ik een examen van 2002 gemaakt en dat was ook gewoon precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:31 schreef florabay het volgende:
Weet iemand met natuurkunde1 (vwo) of de examenstof voor dat vak ieder jaar hetzelfde is?
Of had bijv. 2007 dezelfde stof als wij nu en kan ikhet beste die examens oefenen?
Trein. Wij moesten officieel tot vandaag dus naar schoolquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:48 schreef florabay het volgende:
[..]
Hoe ben je dan thuis gekomen?
Ik ben al de hele week thuis, die facultatieve lessen zijn zowieso slecht geregeld bij ons. Wij hadden een vast rooster gekregen, ieder profielvak 1x ingepland en Nederlands en Engels 2x
Echtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Trein. Wij moesten officieel tot vandaag dus naar school!
Ik heb 4 Juni pas vakantiequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:23 schreef florabay het volgende:
[..]
Echt![]()
Ben je wel gewoon iedere dag geweest of thuisgebleven?
Wij moesten voor de vakantie nog verplicht naar school, maar toen deden de meeste mensen alleen maar de vaste lessen en KWT sloegen we vaak over. Er werd ook niks van gezegd als je er niet was
Gelukkig hebben we 2 juni vakantie
Wtfquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:43 schreef Mindstate het volgende:
Ik heb zelfs iets gehoord over klasgenoten die stresspillen nemen
Hahaha ik was vandaag bij de dokter en ik overwoog te vragen of 'ie me iets kalmerends voor kon schrijvenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:43 schreef Mindstate het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:43 schreef Mindstate het volgende:
Ik ga nu beginnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:27 schreef florabay het volgende:
Ik ben alweer allang gestopt met leren..
Gewoon examens maken uit de examenbundel (als je die niet hebt, zou je kunnen kijken op examenblad.nl). Daarna nakijken en je punt berekenen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:20 schreef Cloudwalker het volgende:
Mag ik vragen hoe jij nederlans leert? Lijkt me best een moeilijk examen en ik moet ee 4.5 halen..
18 bij 2008-II (4,6)quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:32 schreef Cloudwalker het volgende:
Hoeveel punten heb ik bv. nodig voor het examen van 2008 om een 4.5 te scoren? bvd
Zie mijn post, ik heb hem aangepast.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:15 schreef Cloudwalker het volgende:
Dan kloptdie norm voor het nederlands examen dus ook niet, zal wel vwo norm zijn..
Kan iemand mij vertellen hoeveel punten ik nodig heb voor het HAVO examen nederlands 2008 om een 4.5 te scoren?
BVD
Project moderne natuurkunde, alternatief voor een groot gedeelte natuurkunde 2quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:38 schreef florabay het volgende:
PMN versie? Waar staat dat nou weer voor?
Wat is dan eigenlijk het verschil met gewoon natuurkunde 2?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:51 schreef Berepis het volgende:
[..]
Project moderne natuurkunde, alternatief voor een groot gedeelte natuurkunde 2
Bio samengevat is inderdaad enorm veel, ik moet nog 3 onderwerpen ofzo maar ik twijfel het of ik die ga maken..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:33 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
18 bij 2008-II (4,6)
17 bij 2008-I (4,5)
Bio samengevat is echt niet door te komen![]()
Ja ik ook..quote:
Moest je om 11 op school zijn op een zaterdagquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:34 schreef fusionfake het volgende:
Vraag me af hoe ik daar om 9 uur geconcentreerd een examen kan gaan maken, het lukte mij niet eens om 11 uur op school te zijn vandaag..
Iemand tips?![]()
en ook niet overschatten, gewoon oefen examen en kijken hoe je die maaktquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:26 schreef raaavi het volgende:
Het is simpel
Onderschat Nederlands niet.
Punt.
Ik wilde net zeggen, dat zie je maandag dan wel weer!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:55 schreef florabay het volgende:
Volgens mij onderschat ik Nederlands echt zwaar.
Maarja kom ik vanzelf achter dan
Da's wel een tamelijk groot gat. Een 6.9 voor het CSE en dan een 8 gemiddeld, dan zou je dus aanzienlijk hoger gehaald moeten hebben voor het SEquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:31 schreef Christiaan het volgende:
6,3 voor m'n eerste examen NL, 2008-1. Grappig dat je gewoon punten haalt door de vraag te herhalen bij samenvatting, had ik niet gedaan, kostte me drie punten. Dan had ik een 6,9 gehaald, en ik hoef maar een 6,8 te halen voor een 8 gemiddeld, een 9 gemiddeld kan met een 8,8 maar dat lijkt me lastig. Ik ga er dus niet heel veel meer aan doen.
Klopt, ik sta een 8,2 gemiddeld. Tel daarbij een 6,8 op en deel het door twee, en je komt uit op een 7,5! Ik kan dan ook goed schrijven en discussiëren, maar tekstbegrip vind ik matig.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Da's wel een tamelijk groot gat. Een 6.9 voor het CSE en dan een 8 gemiddeld, dan zou je dus aanzienlijk hoger gehaald moeten hebben voor het SE
Dat dus. Ik heb nog niets gedaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:55 schreef florabay het volgende:
Volgens mij onderschat ik Nederlands echt zwaar.
Maarja kom ik vanzelf achter dan
Dat moet je echt absoluut niet doen! Ik moest van mijn rij-instructrice ook van die kalmerende pilletjes bij de huisarts halen (moest iedereen bij die rijschool) en dat helpt voor geen ene hol, ben echt nooit zo zenuwachtig geweest.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ik was vandaag bij de dokter en ik overwoog te vragen of 'ie me iets kalmerends voor kon schrijvenjust for fun, want met de stress valt het wel mee..
Maar ik vroeg me af of er examenleerlingen zijn die daarvoor naar de huisarts gaan en het nog mee krijgen ook![]()
Bladzijde?quote:Op zondag 17 mei 2009 11:32 schreef andre347 het volgende:
Zal in het boek Nieuw Nederlands eens die Examensectie opzoeken
uh, je hoeft alleen een tekst te doen en een samenvatting schrijven?quote:Op zondag 17 mei 2009 09:26 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
En ik maak me daarom zenuwachtig voor Nederlandsdat ik allemaal dingen krijg die ik dan niet voorbereid heb.
Heb overigens voorbereid: argumentatie, alles. Tekstvormen, tekstsoorten, alles dat met tekstverklaren te maken heeft en samenvatten.
Dan heb je altijd het woordenboek nog, als je bent vergeten wat het is.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:28 schreef Sh0t het volgende:
Moeten we ook formuleren?
Dubbelop
Herhaling
Tautologie
etc. etc.?
Ik heb mijn Nederlands boek dit jaar niet eens opengehad.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:31 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik zal eerst mijn boek even zoeken. Iets met kwijt
Dat dus.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:39 schreef Viezze het volgende:
Ik maak vanmiddag nog één examen, en dan vind ik het leuk geweest voor Nederlands. Van alle dingen die ik heb gedaan voor Nederlands had ik tot nu toe nog ruim voldoende, dus dat moet wel lukken.
Dat idee heb ik ook jaquote:Op zondag 17 mei 2009 12:36 schreef lisettebooy het volgende:
Wat doet iedereen hier voor nederlands O_o.
Samenvatten en tekstverklaren.. daar hoef je niet als de malle voor te leren
Je bent niet de enigequote:Op zondag 17 mei 2009 13:38 schreef Viezze het volgende:
Ik ben vanochtend weer gefaald in op tijd opstaanIk hoop wel dat ik een beetje normale tijd kan slapen vanavond, anders ben ik morgen kapot
Waar zit je op school?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:41 schreef raaavi het volgende:
Ik heb dinsdag op me school van half 6 tot een uur of 8 een soort steunles van Ten Oorlog en Dynamiek en Stagnatie
Ja maar het is gewoon te weinig stof, het is gewoon zooooooooooveel minder dan wij voor een gewoon SE moesten leren! Kan het niet helpen, vertrouw het gewoon nietquote:Op zondag 17 mei 2009 12:01 schreef Andyy het volgende:
[..]
uh, je hoeft alleen een tekst te doen en een samenvatting schrijven?
Heb je geen slaappilletjes liggen ergens? Je kan beter gewoon jezelf dwingen vroeg te gaan slapen, en omdat je vandaag al uitgeslapen bent, dan wordt je morgen vast vroeg wakker en ben je helemaal alert enzo als je Nederlands moet makenquote:Op zondag 17 mei 2009 13:38 schreef Viezze het volgende:
Ik ben vanochtend weer gefaald in op tijd opstaanIk hoop wel dat ik een beetje normale tijd kan slapen vanavond, anders ben ik morgen kapot
Is het niet geweldigquote:Op zondag 17 mei 2009 13:47 schreef Ricard0j het volgende:
Over iets minder dan 24 uur zit ik Nederlands te maken
Wij hebben wel slaappillen hier liggen, maar die had ik eerst een keer moeten testen. Ik durf ze op een of andere manier toch niet vanavond in te nemenquote:Op zondag 17 mei 2009 13:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heb je geen slaappilletjes liggen ergens? Je kan beter gewoon jezelf dwingen vroeg te gaan slapen, en omdat je vandaag al uitgeslapen bent, dan wordt je morgen vast vroeg wakker en ben je helemaal alert enzo als je Nederlands moet maken.
En anders alsnog gewoon vroeg eruit, flinke bak koffie, ben je tegen de avond flink uitgeput en kan je wel vroeg slapen en weer vroeg eruit
Stijlfiguren enzo zal je niet hoeven weten.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:28 schreef Sh0t het volgende:
Moeten we ook formuleren?
Dubbelop
Herhaling
Tautologie
etc. etc.?
Paradox ben ik inderdaad ook een paar keer tegen gekomen, drogreden volgens mij niet. Het zijn allebei trouwens vrij simpele dingen, dus daar kan je niet over struikelen lijkt me.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:53 schreef raaavi het volgende:
Drogreden, Paradox etc..
Kwam ik net tegen in het examen van 2008
Dik?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:55 schreef Fems het volgende:
Hebben jullie ook het idee dat jullie na de examens dik zijn?
Drogreden hoort gewoon bij argumenteren, maar de kans dat je stijlfiguren tegenkomt lijkt me sterk. En anders krijg je daar 1 vraagje over en die dingen moeten zo na 3 jaar wel in je hoofd zittenquote:Op zondag 17 mei 2009 13:53 schreef raaavi het volgende:
Drogreden, Paradox etc..
Kwam ik net tegen in het examen van 2008
Inderdaad, en ik had ook genoeg domme fouten gemaakt die ik wel goed zou hebben als ik beter de opdrachten zou lezen wat al jaren een van mijn grootste problemen is.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:55 schreef raaavi het volgende:
[..]
Het valt ook serieus mee!
De stof is zeker goed te doen!
havo*
Waar vind je dat?quote:Op zondag 17 mei 2009 13:50 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Stijlfiguren enzo zal je niet hoeven weten.
Ik kijk zelf nog wel naar die verbanden (tegenstellend, opsommend, verklarend, etc.) en alineaverbanden, dan vind ik het allemaal prima.
Ja, dat je elke keer naar beneden loopt omdat je je maar zit te vervelen boven je boeken en dan de snoep/koek kast of koelkast of vriezer opentrekt die gevuld is met lekkere dingen en dan maar blijft eten?quote:
Heb je tekenen? Zo nee; wees blij! Heb een paar oefenexamens gedaan en ik kom steeds uit op zo'n 9 A4 volquote:Op zondag 17 mei 2009 13:55 schreef poffu het volgende:
Jongens stress is niet zo over Nederlands. Daaaaaaamn.
Maak 1 examen uit je examenbundel en doe dat serieus. Dan kijk je nog even halfuurtje de oefentips/opdrachten en subonderwerpen door die in het begin van je bundel staat. Dan ben je ready to go. Het is puur algemene kennis en snel denkwerk, het enige wat klote is van Nederlands is dat je tegen veel schrijven opgewassen moet zijn. Laat ik dat nou net NIET zijn
Ik moet een 5,6 minimaal halen en dat gaat wel lukken.
Hahahaha ja, en maar lekker cola zuipen de hele dag.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:58 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, dat je elke keer naar beneden loopt omdat je je maar zit te vervelen boven je boeken en dan de snoep/koek kast of koelkast of vriezer opentrekt die gevuld is met lekkere dingen en dan maar blijft eten?
Als je een 4.6 haalt = 4,5quote:Op zondag 17 mei 2009 13:59 schreef poffu het volgende:
Weet iemand trouwens als je een 4,6 uiteindelijk haalt voor je SE+CE bij elkaar, of dat een 5 word op je eindlijst?:D
Dus sta nu een 4 als ik dan een 5,5 haal sta ik een 4,75 -> word dat dan een 5 op mijn uiteindelijk eindlijst?:D ja toch ??:D
Nee, dat vind ik niet zo lekkerquote:Op zondag 17 mei 2009 13:59 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hahahaha ja, en maar lekker cola zuipen de hele dag.
Ja, en een 4.5 wordt afgerond naar boven, dus dan heb je een 5 op je eindlijst staanquote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als je een 4.6 haalt = 4,5
Als je een 4,75 haaltgeen idee. Ik denk dat je docent als hij dat ziet wel zijn best doet je nog een puntje ergens voor te geven.
Ik zit gewoon te leren in de keuken, naast de koelkastquote:Op zondag 17 mei 2009 13:58 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, dat je elke keer naar beneden loopt omdat je je maar zit te vervelen boven je boeken en dan de snoep/koek kast of koelkast of vriezer opentrekt die gevuld is met lekkere dingen en dan maar blijft eten?
Weet ik veelquote:Op zondag 17 mei 2009 13:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ben je van het nieuwe systeem of oude?
Haha, je kan beter boven gaan zitten, want dan moet je de trap nog af, en dan verbrand je nog vetten die je daarna toch weer naar binnen werkt.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:02 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te leren in de keuken, naast de koelkast![]()
* andre347 heeft geen zin meer in leren
Maar boven staat de PC met FOK! en dit topicquote:Op zondag 17 mei 2009 14:04 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, je kan beter boven gaan zitten, want dan moet je de trap nog af, en dan verbrand je nog vetten die je daarna toch weer naar binnen werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:58 schreef Fems het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:05 schreef raaavi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is precies wat ik deed na het beantwoorden van je eerste vraag, naar beneden rennen om een stroopwafel te eten_O- !!
Want ik weet niet of het nieuwe systeem dezelfde boeken heeft namelijk!quote:Op zondag 17 mei 2009 13:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ben je van het nieuwe systeem of oude?
Het nieuwe is dat achterlijke systeem dat je zelf je eigen vakkenpakket samen kan stellen ofzoquote:
Oh dan ben ik inderdaad van het oude.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Het nieuwe is dat achterlijke systeem dat je zelf je eigen vakkenpakket samen kan stellen ofzo
Het oude is met alleen 1 keuzevak.
En dat is voor vwo: blz 103 en voor havo: blz. 100quote:Op zondag 17 mei 2009 14:07 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Want ik weet niet of het nieuwe systeem dezelfde boeken heeft namelijk!
Maar:goed, het zou bij tekststructuren moeten staan.
Is totaal niet zo...quote:Op zondag 17 mei 2009 14:12 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ja, lijkt net alsof niemand zin heeft om te leren
Oh, en voor HAVO zouden ze ook welkom zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:15 schreef BigKahuna het volgende:
Heeft iemand voor mij nog wat dingetjes van VWO Economie die ik goed kan gebruiken voor in m'n rekenmachine?
quote:
You has GOT to be kidding me ! : oquote:
Zilveren eeuw, relatieve achteruitgangquote:Op zondag 17 mei 2009 14:18 schreef BoerBert het volgende:
Dynamiek en Stagnatie, Hoofdstuk 3. Ben nu alweer de helft vergeten
Jouw bright side of life is uitgaan van een herkansing?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:16 schreef Fems het volgende:
We hebben dan ook nog 5 weken, wanneer we de herkansingen meetellen.
(Always look on the bright side of life)
okay klopt nietquote:Op zondag 17 mei 2009 14:16 schreef raaavi het volgende:
[..]
gaan we dat overtreffen
?
Dat is.. nog 5 weken (+uitslag)
50 topics per week
7/8 topics per dag
1 topic per 3 uur
(is klaar met wiskunde voor vandaag)
Oefenenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:20 schreef horned_reaper het volgende:
Morgen dus NL.... heeft er IEMAND nog een tip voor de samenvatting ?
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:20 schreef horned_reaper het volgende:
Morgen dus NL.... heeft er IEMAND nog een tip voor de samenvatting ?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:56 schreef raaavi het volgende:
Dit was de werkwijze van m'n NL docent voor een samenvatting:
- Lees de punten door
- Zet de punten om in vragen
- Geef antwoord op de vragen
- Zet ze onder elkaar
- Maak er een vloeiend verhaal van
- Lees je verhaal na, of er geen voorbeelden in zitten
- Controleer of alle vragen voldoende zijn beantwoord
Haha, neehoor. Ik verwacht dat ik wel ga slagen.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:19 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jouw bright side of life is uitgaan van een herkansing?
Wordt wat met wiskunde dinsdag.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:20 schreef raaavi het volgende:
[..]
okay klopt niet
aangezien we niet 24/7 aan het fokken zijn.
Geen zin meer
Nee, ik niet in ieder geval: 3.6 voor GS door het vergeten van mijn POquote:Op zondag 17 mei 2009 14:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, neehoor. Ik verwacht dat ik wel ga slagen.
Of nu ik positief moet kijken zeg ik natuurlijk:
Ik slaag!
Maar ik geloof niet dat iedereen dezelfde positieve kant op het leven heeft als ik heb.
Maar het positieve aan onze examens is dat je ergens een 5 en een 4 voor mag halen. Dus eigenlijk hoef je voor geschiedenis maar een 3.5 te halen. en alle andere vakken goed maken, en dan ben je geslaagdquote:Op zondag 17 mei 2009 14:25 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee, ik niet in ieder geval: 3.6 voor GS door het vergeten van mijn PO. Moet dus een 7.5 halen ofzo.
Waarom heb ik 2 juni dan nog wiskundequote:Op zondag 17 mei 2009 14:27 schreef Kingside het volgende:
[..]
Pff wie wel. Ik kan nu al niet wachten tot 28 mei als ik klaar ben met Engels.
Ja x delta in de min uitgebeeld in een boxplot waarschijnlijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:25 schreef raaavi het volgende:
[..]
De kans dat we die 250 halen .....
sowiets?
Ik moet nog t/m 3 Juniquote:Op zondag 17 mei 2009 14:27 schreef Kingside het volgende:
[..]
Pff wie wel. Ik kan nu al niet wachten tot 28 mei als ik klaar ben met Engels.
Natuurkunde 2 valt wel mee (behalve die numerieke compex zooiquote:Op zondag 17 mei 2009 14:33 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat eerste ja![]()
Natuurkunde 2 en wiskunde B2 zijn toch wel zulke gigantische kutvakken
Dat dus, lekker uitgaan in dat weekend.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:32 schreef raaavi het volgende:
Ik heb voor mezelf al vanaf 27 Juni vakantie
3 Juni engels doe ik met 5 vingers in me neus
Wij hebben dat Project Moderne Natuurkunde, dat is echt om te huilenquote:Op zondag 17 mei 2009 14:34 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Natuurkunde 2 valt wel mee (behalve die numerieke compex zooiCoach 6
). B2 heb ik in april laten vallen
Dat heb ik niet, maar van anderen hoorde ik dat ze het vreselijk vinden.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:36 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wij hebben dat Project Moderne Natuurkunde, dat is echt om te huilenDat gaat zo helemaal nergens over, zo saai en moeilijk
Daar begon ik ook mee... NT met bio en geschiedenis. Wiskunde B2 in de vijfde laten vallen (want geen enkel cijfer hoger dan 4), natuurkunde 2 kort daarna. Nu dus alleen nog scheikunde2 van mijn oude pakket over..quote:Op zondag 17 mei 2009 14:33 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat eerste ja![]()
Natuurkunde 2 en wiskunde B2 zijn toch wel zulke gigantische kutvakken
Logisch. Je kan het nog makkelijk vern**ken..quote:Op zondag 17 mei 2009 14:43 schreef horned_reaper het volgende:
Wat idioot eigenlijk....
Ik sta op mijn vakken afgerond:
1X 5
1X 6
3X 7
3X 8
... en toch ben ik zenuwachtig
WHURE?quote:Op zondag 17 mei 2009 14:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Hee dat schema is wel makkelijk voor GS, kun je beetje wegstrepen wat je al kent
Ken heel DSR zo'n beetje uit mijn hoofd en TO ken ik al aardigquote:Op zondag 17 mei 2009 14:18 schreef BoerBert het volgende:
Dynamiek en Stagnatie, Hoofdstuk 3. Ben nu alweer de helft vergeten
PMN is best te doen. Zorg gewoon dat je dat deeltje-in-een-doosje gedoe goed kent en snapt, voor de rest wordt het moeilijker gemaakt dan het is.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:36 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wij hebben dat Project Moderne Natuurkunde, dat is echt om te huilenDat gaat zo helemaal nergens over, zo saai en moeilijk
He Christiaanquote:Op zondag 17 mei 2009 15:24 schreef Christiaan het volgende:
Net NL 2007-I gemaakt, had een 8,1. Dus ik maak nog een examentje en dan is het goed geweest.
Ik moet een 7.9 halen om voldoende te staanquote:Op zondag 17 mei 2009 15:25 schreef RobinC het volgende:
Ik ben erg optimistisch over de examens, behalve over geschiedenis. (dynamiek en stagnatie is zo saai)
Ik sta wel een 7.9 voor geschiedenis.
aiquote:Op zondag 17 mei 2009 15:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik moet een 7.9 halen om voldoende te staan
Volgens mij is de verhouding ongeveer 60 tegen 40.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:34 schreef yeahmen het volgende:
Hoe zit dat dan met nederlands? Kan je voor tekstverklaring max. een 5 halen, en voor de samenvatting ook, en wordt dat dan bij elkaar opgeteld?
Hehe ja, wist niet dat jij ook examen deed nuquote:Op zondag 17 mei 2009 15:28 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
He Christiaan, da's lang geleden.
Zou dat 2e examen maar lekker laten schieten, je komt er wel met een 8.1.
Ik voel voor je. Maar geschiedenis is wel een vak dat als je het weet dan is een hoog cijfer goed haalbaar.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik moet een 7.9 halen om voldoende te staan
Knap hoor... al die disciplines....quote:Op zondag 17 mei 2009 15:38 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hehe ja, wist niet dat jij ook examen deed nu. Maar ik doe het voor de zekerheid nog eens, die 8,1 kostte een uurtje, dus veel meer wil ik ook niet kwijt zijn aan degene die ik zo ga doen.
Klopt. Voor de tekst met vragen kan je doorgaans meer punten scoren.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:35 schreef emopuntgif het volgende:
[..]
Volgens mij is de verhouding ongeveer 60 tegen 40.
Print dit maar uit:quote:Op zondag 17 mei 2009 15:42 schreef Mindstate het volgende:
Heeft iemand voor mij een officiële bron waarin staat of je nou wel of niet al je shit in je GR mag houden? Dan kan ik die ff uitprinten en in m'n tas leggen. Niet dat ik verwacht er zo veel gebruik van te maken, maar het is meer dat je in je achterhoofd hebt dat als je een bep. iets niet meer weet dat je het even kunt opzoeken
Eindelijk dan toch..quote:Op zondag 17 mei 2009 15:38 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hehe ja, wist niet dat jij ook examen deed nu. Maar ik doe het voor de zekerheid nog eens, die 8,1 kostte een uurtje, dus veel meer wil ik ook niet kwijt zijn aan degene die ik zo ga doen.
Whehe, "wat is je bron"quote:Op zondag 17 mei 2009 15:44 schreef raaavi het volgende:
[..]
Print dit maar uit:
Je mag alle functies van de Grafische Rekenmachine gebruiken.
Als het niet mocht dan was dat echt wel duidelijk verteld
Je mag tijdens de toets ook gewoon, als een docent naast je staat, door tekst bladeren
Maw je mag complete spiekbrieven dmv programma's in je GR moduleren om ze vervolgens onder het toeziend oog van een surveillant op te lepelen?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:44 schreef raaavi het volgende:
[..]
Print dit maar uit:
Je mag alle functies van de Grafische Rekenmachine gebruiken.
Als het niet mocht dan was dat echt wel duidelijk verteld
Je mag tijdens de toets ook gewoon, als een docent naast je staat, door tekst bladeren
Zorg dat je minimaal een 3.9 haalt en voor de rest van je profielvakken een voldoende. Dan ben je er ook.. 7.9 kun je proberen, maar ik denk dat je dan alleen al door de druk het niet haaltquote:Op zondag 17 mei 2009 15:48 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
PO afgekeurd.. de lul
zou het haalbaar zijn?
Docent: Niet zo schelden jongeman!quote:Op zondag 17 mei 2009 15:49 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Whehe, "wat is je bron"
- ja eh zo'n gast van fok
Jaquote:Op zondag 17 mei 2009 15:50 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Maw je mag complete spiekbrieven dmv programma's in je GR moduleren om ze vervolgens onder het toeziend oog van een surveillant op te lepelen?
Ja, Ik dacht dat die al klaar was, maar hij moest nog in de oven dusquote:Op zondag 17 mei 2009 15:50 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ging je die niet al 2 uur geleden eten en daarna aan je wiskunde?
Ja alleen sta ik voor eco en wiskunde ook een 5, dus dan zou ik er nog niet zijnquote:Op zondag 17 mei 2009 15:50 schreef lezut het volgende:
[..]
Zorg dat je minimaal een 3.9 haalt en voor de rest van je profielvakken een voldoende. Dan ben je er ook.. 7.9 kun je proberen, maar ik denk dat je dan alleen al door de druk het niet haalt
Nog meer motivatie om te slagenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:50 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ja![]()
Binnen een paar jaar is dit feest afgelopen
In de examenkrant staat: Zet voor alle zekerheid een aantal formules in het geheugen, met een index, om ze snel terug te vinden.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:42 schreef Mindstate het volgende:
Heeft iemand voor mij een officiële bron waarin staat of je nou wel of niet al je shit in je GR mag houden? Dan kan ik die ff uitprinten en in m'n tas leggen. Niet dat ik verwacht er zo veel gebruik van te maken, maar het is meer dat je in je achterhoofd hebt dat als je een bep. iets niet meer weet dat je het even kunt opzoeken
Hahaha, allemaal fastfood.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:50 schreef Tuttebel. het volgende:
Had ik ook maar een pizza, ligt niet in de vriezerbegin echt veel te eten door het idee dat 't mrg begint
slecht voor de concentratiequote:Op zondag 17 mei 2009 15:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Hahaha, allemaal fastfood.
Ik at gister dubbelop, patat en spaghetti!
Die had je toch al in moeten leveren of niet?:Pquote:Op zondag 17 mei 2009 16:13 schreef horned_reaper het volgende:
Hoe zit het nu met de Binas ?
Ik heb daar wel de nodige geheugensteuntjes in staan namelijk..... moet ik nu een nieuwe Binas ergens vandaan halen ?
Ik heb nog helemaal niets in hoeven leverenquote:Op zondag 17 mei 2009 16:14 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Die had je toch al in moeten leveren of niet?:P
Dan een nieuwe zoeken. De kans is klein maar je bent wel echt de sjaak als ze het ontdekken.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:19 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niets in hoeven leveren![]()
Maar.... krijg je nieuwe ofzo tijdens de examens ? want sommige dingen staan er bij mij met pen in
Ik begon in de eerste klas met popcorn eten tijdens huiswerk. Uiteindelijk gestopt zo rond de 4e. Nadeel is dat je schrift + boek zo vies wordtquote:Op zondag 17 mei 2009 16:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Hee dat is wel een goed idee voor van de week, lekker knagen
Dat inderdaad, morgen alquote:Op zondag 17 mei 2009 16:53 schreef Fingon het volgende:
En ik ben totaal niet gestresst, heb het gevoel alsof de examens nog ver weg zijn, ik zit in de ontkenning
Ik heb geen schriftenquote:Op zondag 17 mei 2009 17:04 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik begon in de eerste klas met popcorn eten tijdens huiswerk. Uiteindelijk gestopt zo rond de 4e. Nadeel is dat je schrift + boek zo vies wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |