Zie het als een nieuwe spaaractie van de AHquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
Het wordt ook steeds erger
Waarschijnlijk ga ik nu zelfs notes krijgen als ik hier in durf te posten
Kan geregeld worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
Het wordt ook steeds erger
Waarschijnlijk ga ik nu zelfs notes krijgen als ik hier in durf te posten
Ik heb al flinke collectiequote:
roosvice toeschuiven en "het komt wel goed, schatje" zeggen, is geen oplossing meer geloof ik he?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:34 schreef Daph_ het volgende:
Hmmpf. Stomme scriptie. Blegh. Ik heb geen zin meer. Mijn maag rammelt en er is geen fruit. Lunch is pas om 12.00 uur. Verdomme. Ik zit nog steeds vast met m'n scriptie. Bah!
Ik heb er 6, en geen 1 positievequote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb al flinke collectie
[..]
roosvice toeschuiven en "het komt wel goed, schatje" zeggen, is geen oplossing meer geloof ik he?
Geen oplossing nee, maar het maakt het wel dragelijkerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb al flinke collectie
[..]
roosvice toeschuiven en "het komt wel goed, schatje" zeggen, is geen oplossing meer geloof ik he?
Dan hoor je er echt niet meer bij hoorquote:
Ga dan maar weg hier. Heb liever niet dat ik in hetzelfde topic word gezien met zo'n braaf figuurquote:
Net alsof jij zo veel notes hebtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ga dan maar weg hier. Heb liever niet dat ik in hetzelfde topic word gezien met zo'n braaf figuur
Isdatzo,, regel mij er es 1 xDquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan hoor je er echt niet meer bij hoor
Bedankt voor dit geweldige vertrouwenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goed bezig Daph. Ik weet zeker dat je het kunt
6, ik ben een certified gangster, jwt zlfquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Net alsof jij zo veel notes hebt. Zelfs dinges heeft er meer
.
echt? dus ik kan nog steeds mod worden?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Valt wel mee, heb ongeveer een factor 10 van dat.
niet serieus?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:46 schreef jna het volgende:
[..]
6, ik ben een certified gangster, jwt zlf
(let op: ook deze post was niet serieus)
de toegevoegde d bij aangepast en de weggehaalde t bij wordt heeft een mod gedaan. En op mijn werk zit ik nu, dus geen mogelijkheid tot toevoegen van een OP.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef Olment het volgende:
TT klopt van geen kanten, OP evenminBen je zo lui Luctor?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:46 schreef jna het volgende:
[..]
6, ik ben een certified gangster, jwt zlf
(let op: ook deze post was niet serieus)
en dat doen ze nogal vaak de laatste tijdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Waren tijden dat ik er 6 per dag kreeg joh.
Als ajax verloor bijvoorbeeld.
hmm,, niet echt,, maar als het geld kost dan ga ik wel voor een gratis overtredeing xDquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gaat je wel kosten hè, had jij m'n rekeningnummer nou al?.
Die liveverslagen topics zijn ook hilarisch inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Waren tijden dat ik er 6 per dag kreeg joh.
Als ajax verloor bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en dat doen ze nogal vaak de laatste tijd
hmm,, excusus aanvaardquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de toegevoegde d bij aangepast en de weggehaalde t bij wordt heeft een mod gedaan. En op mijn werk zit ik nu, dus geen mogelijkheid tot toevoegen van een OP.
* Isdatzo kucht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:53 schreef Olment het volgende:
[..]
hmm,, niet echt,, maar als het geld kost dan ga ik wel voor een gratis overtredeing xD
* Olment geeft Isdatzo een zakdoekjequote:
Zullen we wel met R. Koeman opgescheept worden, totdat er weer een trein langskomtquote:
Jodenclub en treinen. Ik ga de grap niet makenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zullen we wel met R. Koeman opgescheept worden, totdat er weer een trein langskomt
alsof er geen negers met die treinen meegingen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:58 schreef jna het volgende:
[..]
Jodenclub en treinen. Ik ga de grap niet maken
Ronald Koeman, geweldigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zullen we wel met R. Koeman opgescheept worden, totdat er weer een trein langskomt
Prima excuus voor WOG.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben mijn wachtwoord van mijn werkaccount vergeten
Heb je iig eens in de twee jaar een kampioenschapquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ronald Koeman, geweldig![]()
.
Dan ga ik maar VVV supporteren.
Om de afgelopen 5 jaar goed te maken moeten we zo'n 2 kampioenschappen per jaar halenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je iig eens in de twee jaar een kampioenschap
Die waren er toen nog amper. Ja of je moet zigeuners bedoelen...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
alsof er geen negers met die treinen meegingen?
winter- plus zomerkampioenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Om de afgelopen 5 jaar goed te maken moeten we zo'n 2 kampioenschappen per jaar halen.
Kan je nagaan hoe goed die treinen het dedenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:03 schreef jna het volgende:
[..]
Die waren er toen nog amper. Ja of je moet zigeuners bedoelen...
CL winnen zit er ook al niet meer inquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed die treinen het deden
Als we daar gewoon minimaal gelijk hadden gespeeld, hadden we nog mogelijk in de CL kunnen spelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
CL winnen zit er ook al niet meer in.
Sparta.
wat zie ik niet?? (sadface) was niet op mijn werkplek dus heb een aantal posts niet meegekregen xDquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon niet hè.
Dan verwijder ik 'm wel weer.
Je +1.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:14 schreef Olment het volgende:
[..]
wat zie ik niet?? (sadface) was niet op mijn werkplek dus heb een aantal posts niet meegekregen xD
Ja, of je verliest even met 4-0quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als we daar gewoon minimaal gelijk hadden gespeeld, hadden we nog mogelijk in de CL kunnen spelen.
Had dat ook wel verwacht dat AZ Twente zou helpenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, of je verliest even met 4-0.
En AZ die totaal geen moeite doet tegen twente.
Het is gewoon de schuld van die grensrechter tegen Heracles thuis.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, of je verliest even met 4-0.
En AZ die totaal geen moeite doet tegen twente.
Je snapt het nog steeds nietquote:
WTFquote:De politie heeft donderdag op de A6 tussen Lelystad en Almere in 6,5 uur tijd 1900 snelheidsbekeuringen uitgedeeld.
Verf je tanden en nagels zwart en bespring hem in 't donkerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:19 schreef jna het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van die grensrechter tegen Heracles thuis.Als die niet blind was hadden we nu CL voorrondes gespeeld. Ik zeg lynchen die gast
![]()
Met Rijkaard welquote:Niet dat we de CL ook daadwerkelijk hadden gehaald, maar toch,,,
ja omdat Vermeer geblesseerd wasquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar wel typisch dat Van Basten opstapt en Stekelenburg weer in het doel staat
Speaking of which.. wacht dan met opstappen tot na twente, come on zeg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar wel typisch dat Van Basten opstapt en Stekelenburg weer in het doel staat
Nope,, jij bent de mod,, leg es uit =)quote:
vond ik ook, had die laatste wedstrijd dan ook nog ff gedaan. Zoveel maakt dat dan toch niet meer uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Speaking of which.. wacht dan met opstappen tot na twente, come on zeg.
dat snapte ik ook nog wel xDquote:
Dan hadden we vast in de halve finale een scheids gehad die een Nederlandse finale wilde voorkomen en ons geen penalty had gegevenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:19 schreef jna het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van die grensrechter tegen Heracles thuis.Als die niet blind was hadden we nu CL voorrondes gespeeld. Ik zeg lynchen die gast
![]()
Niet dat we de CL ook daadwerkelijk hadden gehaald, maar toch,,,
Net alsof van 't Schip een eigen mening heeftquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
je lijkt er idd wel veel opquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:47 schreef jna het volgende:
Ik ben een nieuw bedrijf begonnen
http://www.bigfrank.nl/
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:47 schreef jna het volgende:
Wat slecht gesoept, dat hij op die R1 zitquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:47 schreef jna het volgende:
indeed...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De kindjes in Afrika zijn er niks bij!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
indeed...
gelukkig moet ik, zoals de recruiter van de politie zei, mijn ' d's en t's maar even goed gaan oefenen op internet met testjes enzo, want daar zakken toch veel mensen op! '
Feliquote:m.a.w. ik mag door naar de testen voor de politieselectie: intakegesprek was positief
ik zag veel mensen in de zaal moeilijk kijkenquote:
dank!quote:[..]
Feli.
Mij ga je niet bekeuren hè, dat hadden we al afgesproken toch?
whjahahahaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:51 schreef jna het volgende:
Hij staat nog echt ingeschreven bij de kvk ook
inderdaad.. ik had het ook net gecheckedquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:51 schreef jna het volgende:
Hij staat nog echt ingeschreven bij de kvk ook
En het is allemaal zo makkelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zag veel mensen in de zaal moeilijk kijkenen ik dacht
![]()
![]()
![]()
Ik heb gister de zaal uitgelegd wat 'toezeggen' inhoudT, dusquote:[..]
dank!
en ik heb gisteren de zaal uitgelegd wat 'integriteit' inhoud, dus sorry
Ja als ie een bedrijf heeft is het toch niet raar dat ie zich inschrijft bij de kvk?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:53 schreef Olment het volgende:
[..]
whjahahaha
kameraad van me heeft zich er ook bij ingeschreveneen computerrepareerbedrijfje
Doet me denken aan de blabla jones(?)-big-ass-rental-and-storage-service oid? Stond op de dumper een tijdje geleden.. was wel humorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. ik had het ook net gechecked
je snapte m'n opzettelijke grap nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En het is allemaal zo makkelijk!
[..]
Ik heb gister de zaal uitgelegd wat 'toezeggen' inhoudT, dus.
hij is nog geen 18 en volgens mij weten zjin ouders dr niks van xDquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ja als ie een bedrijf heeft is het toch niet raar dat ie zich inschrijft bij de kvk?![]()
m'n vader staat ook gewoon ingeschreven bij de kvk met z'n 1mansbedrijfje (nee m'n vader is niet Big Frank)
Jaaaaaja, daar zou ik 't ook op gooienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je snapte m'n opzettelijke grap niet
like, wtfquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:58 schreef Isdatzo het volgende:
Ja dus,.
http://www.jonesbigasstruckrentalandstorage.com/
http://www.dumpert.nl/mediabase/323751/58e51c3a/jones_trucks.html
Tjaaaaaa...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:58 schreef Olment het volgende:
Isdatzo, je ondertitel klopt niet helemaal, k zit beetje in mijn maag met het woord "metzonder" is het met OF zonder?
tuurlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaaaaaja, daar zou ik 't ook op gooien.
En anders was hij gewoon te subtiel.
dat laatstequote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaaaaaja, daar zou ik 't ook op gooien.
En anders was hij gewoon te subtiel.
als er niets toe te geven valt niet meequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:00 schreef Olment het volgende:
[..]
tuurlijkje gaat je eigen fout toch niet toegeven
![]()
Had je een andere zin moeten formulerenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat laatste
als ik 't allebei fout zou doen (uitgelegt en inhoud) dan was 't té obvious
nou, dan geloof je 't nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had je een andere zin moeten formuleren.
Maak sowieso weinig taalfouten, maar ik lees m'n posts niet door voordat ze post. Als er toch een foutje in staat zie ik het meestal pas nadat ik op invoeren geklikt heb..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als er niets toe te geven valt niet meemaak ook zelden grammatica-vaudten (dus per ongeluk) aangezien ik ál m'n posten doorlees voordat ik op 'invoeren' klik.
ghehe,, ben ook altijd te lui om na te kijken of het nu met een ei of ij moet of d, t, dt. maar er zijn hier genoeg mensen die het leuk vinden om anderen te verbeteren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als er niets toe te geven valt niet meemaak ook zelden grammatica-vaudten (dus per ongeluk) aangezien ik ál m'n posten doorlees voordat ik op 'invoeren' klik.
ben altijd panisch om zelf (domme) fouten te maken.. en als ik iets niet zeker weet, dan zeg ik 't er achter..![]()
zo van (schrijf je dat zo???) als ik te lui ben om VanDale.nl te gebruiken
Hoi.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:04 schreef Olment het volgende:
[..]
ghehe,, ben ook altijd te lui om na te kijken of het nu met een ei of ij moet of d, t, dt. maar er zijn hier genoeg mensen die het leuk vinden om anderen te verbeteren.
ja, maar, ik ben echt panisch voor taal- en grammaticavaudtenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Anders reageer je er even serieus op.
Herken 't wel een beetje, maar ik ga iig niet m'n posts na zitten lezenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, maar, ik ben echt panisch voor taal- en grammaticavaudtenen als ik dan er zelf een zou maken, dan heb ik echt even een kort '
' momentje.. en dan neem ik mezelf voor om NOG beter na te kijken
Dan edit je 'm toch als mod zijndequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Herken 't wel een beetje, maar ik ga iig niet m'n posts na zitten lezen.
Vind 't wel altijd kut als ik een foutje in een post van me spot en hem wil editten maar hij is al - met fout en al - gequote.
.
Komt er wel zo'n regeltje met "post x% gewijzigd door Isdatzo om <tijd>" onderquote:
Zynte kan ook nog.quote:
Ga danquote:oh ja, ik ging weg hè?
Ken je het?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:27 schreef jna het volgende:
Misschien vinden jullie dit boek wel leuk.
klikkerdeklik
De schrijfster is ook cabaretier en zit bij ons impresariaat. Alle reacties die we krijgen zijn enorm enthousiast, het is net uit en zit al aan de 4de druk. Heb het zelf nog niet gelezen maar alle reacties we krijgen zijn dus heel positief.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ken je het?
Ik zou 't trouwens wel leuk vinden denk ik ja.
Mag jij raden wie de TT zo heeft aangepastquote:
Glim de muis?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mag jij raden wie de TT zo heeft aangepast
die kans is redelijk groot jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:47 schreef Isdatzo het volgende:
't Zal vast wel weer zo'n kut-blauwe geweest zijn.
Afschieten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die kans is redelijk groot ja
Zou die er dan geen School en Stage bij gezet hebben?quote:
Toen ik je naam zag was ik even bang voor weer een klaagzang maar dit is positief!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:59 schreef Daph_ het volgende:
Zo. Buik weer gevuld en weer verder met de werkprocessen - uitvoering
Ik ga dit afkrijgen!!!
Dus het WK van 2018 zit straks in de pocket...quote:
quote:
Het viel mee he? Ik ga straks nog wel even klagen, ook over de situatie op kantoor, maar dat doe ik nu niet.. Ik heb net alle kopjes alvast neergezet voor in het rapport, dus dan kan ik precies zien hoeveel ik nog moet. Ik had een paar weken geleden moeite om 100 woorden in Word te krijgen, nu heb ik in de hele ochtend al bijna 1500 woorden geproduceerd!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Toen ik je naam zag was ik even bang voor weer een klaagzang maar dit is positief!!
whooohoo.. You go girl!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Het viel mee he? Ik ga straks nog wel even klagen, ook over de situatie op kantoor, maar dat doe ik nu niet.. Ik heb net alle kopjes alvast neergezet voor in het rapport, dus dan kan ik precies zien hoeveel ik nog moet. Ik had een paar weken geleden moeite om 100 woorden in Word te krijgen, nu heb ik in de hele ochtend al bijna 1500 woorden geproduceerd!!En het is allemaal ook nog eens in het goede format, whoopie
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whoeeehoeeee!!
[ afbeelding ]
*gaat weer verder*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
Er worden teveel schattige katjes gepost hier.
Even compenseren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik dacht na het zien van de eerste 2 foto's: Post dan tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gelukkig was die spoiler er nog
Jawel, je keek.
Ik kan wel íetsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ik dacht na het zien van de eerste 2 foto's: Post dan tieten![]()
gelukkig was die spoiler er nog
Alleen weer jammer dat die spoiler het koud heeftquote:
Wacht, laat mij maar ff..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen weer jammer dat die spoiler het koud heeft
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
Er worden teveel schattige katjes gepost hier.
Even compenseren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]motorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat het een ducati ishihiquote:
Sorry ik sla door![]()
QFT.quote:
Wat is er mis met ducati's? Als ik ooit genoeg geld heb koop ik een ducquote:Jammer dat het een ducati is
Voorlopig heb ik de glimmende kant nog boven weten te houden *klopt af*quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
QFT.
Totdat je ze crasht.. been there done that.
Doet pijn, afrader.
[..]
Wat is er mis met ducati's? Als ik ooit genoeg geld heb koop ik een duc.
Wat rijd jequote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik de glimmende kant nog boven weten te houden *klopt af*
Eenschquote:En niets mis met Ducati, maar iedereen weet: Stukgaati
Nee, serieus mooie dingen.
Ik rijd een yamahaFZ750 uit '85quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat rijd je?
Bij deze heb ik de glimmende kant ook al een keer onder een talud neergelegdWel amper schade though. Grind + bocht + talud = gescheurde hamstring
.
[..]
Eensch.
Nouja, 't is wel zo dat 't onderhoud nogal prijzig is, maar dat moet je er maar voor over hebben.
Hier is het gewoon nog steeds benauwd..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:20 schreef Isdatzo het volgende:
Join the club.
Het giet er nu uit hier, leuk om naar buiten te kijken.
Die ken ik welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik rijd een yamahaFZ750 uit '85Zie fobo
of het yamahaFZ topic op MF, maar dan kom je oma tegen denk ik
Mwah, 2e-hands kom je met 10k al een heel eind voor een leuke ducquote:Maar als je een duc kan betalen, dan kan je dat onderhoud ook wel betalen
ontzettendquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die ken ik welNooit op gereden though. Is dat niet een beetje een olieboot?
Mja.. dat is nog steeds teveel voor mij op het momentquote:[..]
Mwah, 2e-hands kom je met 10k al een heel eind voor een leuke duc.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:30 schreef Daph_ het volgende:
1823google is zo funnySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergaderen![]()
Spoileren gaat niet echt goed he?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[ afbeelding ][/spoiler]
google is zo funny
Vergaderen
Doet de mijne ook, en die zuipt geen oliequote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ontzettend
Maar hij geeft lekkere klappen met terugschakelen![]()
Mwah, als ik m'n R6 verkoop moet 't wel te doen zijn maar ik heb het er nu niet voor over en ik ben een beetje bang voor de onderhoudskostenquote:[..]
Mja.. dat is nog steeds teveel voor mij op het moment
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou weet ik alleen nog niet wat die cijfers inhouden
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Het viel mee he? Ik ga straks nog wel even klagen, ook over de situatie op kantoor, maar dat doe ik nu niet.. Ik heb net alle kopjes alvast neergezet voor in het rapport, dus dan kan ik precies zien hoeveel ik nog moet. Ik had een paar weken geleden moeite om 100 woorden in Word te krijgen, nu heb ik in de hele ochtend al bijna 1500 woorden geproduceerd!!En het is allemaal ook nog eens in het goede format, whoopie
![]()
Je zit nu dus al aan bijna 2.000 woordenquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doet de mijne ook, en die zuipt geen olie.
Klappen zijn![]()
.
[..]
Mwah, als ik m'n R6 verkoop moet 't wel te doen zijn maar ik heb het er nu niet voor over en ik ben een beetje bang voor de onderhoudskosten.
En ik ken mezelf, ik zou me hartstikke.......
.
.
.
.
.
.
.
!
Nee.. moet snel, want ik ging vergaderenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Spoileren gaat niet echt goed he?
Veel plezier
Ik hoef nog maar 7 dingen in te vullen van de werkprocessen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:06 schreef Daph_ het volgende:
Ik begin het idee te krijgen dat ik dit nog af kan krijgen in twee uur ook
Jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
![]()
Die discussie moet elke motorrijder volgens mij minimaal 2 keer per week voeren geloof ik
moet je het vandaag inleveren? is er niet iemand anders die het kan nakijken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:41 schreef Daph_ het volgende:
Gosh, ik begin me nu toch wel af te vragen hoe ik dat ga fixen met inleveren als mijn begeleider het allemaal nog niet gelezen heeftHij is gewoon de hele dag niet bereikbaar geweest verder dus ik weet het allemaal niet!!
Ik stuur hem straks wel een mail met het bestand erin met als onderwerp iets van SPOED: kun je hier naar kijken voordat ik deze uiterlijk vanavond opstuur naar begeleidster?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
Het is óf inleveren zonder dat hij het gelezen heeft óf helemaal niet inleveren.
Makkelijk zat toch?
Ja, het moet vandaag en nee, er is niemand anders die het na kan kijken. Iedereen is al naar huis toe.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef Olment het volgende:
[..]
moet je het vandaag inleveren? is er niet iemand anders die het kan nakijken?
Kan je 'm niet ff bellen dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik stuur hem straks wel een mail met het bestand erin met als onderwerp iets van SPOED: kun je hier naar kijken voordat ik deze uiterlijk vanavond opstuur naar begeleidster?
Anders vind ik het ook niet netjes..
Whoepie, ik heb weer overuren staan deze weekNu al bijna 5 uur en ik kan die uren niet opnemen of iets
Joehoeee
ja.. ik ken hetquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja.
Word er echt moe van ondertussen. Mensen in m'n omgeving hebben het ondertussen afgeleerd (kostte wel de nodige moeite) maar bij het tankstation enzo is het weer regelmatig raak.
blabla
- balbal
ja, ik zou ook wel een motor willen.. maar..
Je kent 't wel hè.
Iedere keer heb ik zoiets van:quote:
Niks borrel hier..quote:Dag zit er bijna op! Bijna tijd voor de borrel
Nee hij is de hele dag bij verschillende klanten dus telefonisch ook niet bereikbaarquote:
beste planquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Iedere keer heb ik zoiets van:here we go again *met ogen rolt*. Rond 't gesprek meestal snel af zonder er echt op te reageren. Geen tijd verspillen aan simpele mensen
.
Ik denk dat ik het ook heel kort hou hoor. Lekker op tijd naar huis.. Nog even schoonmaken voor m'n vriendin langskomtquote:[..]
Niks borrel hier..over een minuutje of 10 houd ik het hier voor gezien. Bijna weekend
.
Is het officieelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
beste plan
[..]
Ik denk dat ik het ook heel kort hou hoor. Lekker op tijd naar huis.. Nog even schoonmaken voor m'n vriendin langskomt
ik las kidsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En wanneer krijgen we de eerst pics?
GMTA.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En wanneer krijgen we de eerst pics?
prettig weekendquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
GMTA.
Euh, of was het DMTA.
Anyway, dat dus.
En feli hè..![]()
* Isdatzo eens richting huis rijdt.
Zijn makkelijk te vinden als je je best doet hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En wanneer krijgen we de eerste pics?
fijne dagenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
GMTA.
Euh, of was het DMTA.
Anyway, dat dus.
En feli hè..![]()
* Isdatzo eens richting huis rijdt.
Ja.. als een neger het lukt, dan kan het ook geen hard werk zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:12 schreef jna het volgende:
[..]
Zijn makkelijk te vinden als je je best doet hoor![]()
(verkapte "ik heb dr gezien" post)![]()
ja joh, gelijk beginnen, voor je het weet, is het over.quote:
wat is haar hyves dan?quote:Maar doe maar hyven
Ja maar saaaaamenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. als een neger het lukt, dan kan het ook geen hard werk zijn
goed zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:13 schreef Daph_ het volgende:
Procesbeschrijvingen zijn klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
Voor nu
Geen goed plan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja joh, gelijk beginnen, voor je het weet, is het over.
[..]
wat is haar hyves dan?
Das wel zo.. propsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:14 schreef jna het volgende:
[..]
ja nu is het veel makkelijker geworden om dr te vinden
Sherlock Holmes en de moord op de bananenverkoperquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja.. als een neger het lukt, dan kan het ook geen hard werk zijn
Zal het niet doen. Dalijk bieden ze me een echte baan aanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:15 schreef Isdatzo het volgende:
Ik moest natuurlijk eerst even die pics bekijken voordat ik naar huis ging.. gezien dus,.
Nu ben ik écht weg. Have fun en blijf niet langer dan strikt noodzakelijk op stage, tabee.
ja, dan moet ik nog altijd die van jouw weten. Of zijn wij al vrienden?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
goed zo
[..]
Geen goed plan.
En haar hyves? zoek mij eens op, dan is het zo gevonden
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:15 schreef jna het volgende:
[..]
de bananenverkoper en de moord op de blanke Sherlock Holmes
Schnitzelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:15 schreef Isdatzo het volgende:
Ik moest natuurlijk eerst even die pics bekijken voordat ik naar huis ging.. gezien dus,.
Nu ben ik écht weg. Have fun en blijf niet langer dan strikt noodzakelijk op stage, tabee.
Ik heb bijna de hele middag alleen op de kamer gezeten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:17 schreef Daph_ het volgende:
er zijn nog 6 mensen in dit deel van het kantoor
Hoe denk je dat Nico in het echt heet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, dan moet ik nog altijd die van jouw weten. Of zijn wij al vrienden?
Aangezien ik van de meesten hyves-FOK!-vrienden niet weet wie-wie is
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, dan moet ik nog altijd die van jouw weten. Of zijn wij al vrienden?
Aangezien ik van de meesten hyves-FOK!-vrienden niet weet wie-wie is
geen punt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet mijn wachtwoord van hyves niet meer
Dus ik zoek straks thuis wel even.
Hahaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb bijna de hele middag alleen op de kamer gezeten.En sinds 19 minuten weer alleen. Geen idee hoeveel er nog op de andere kamer(s) zitten.
ik hoop nico, zou het voor mij namelijk makkelijker maken.quote:
"Hoi, ik ben die neger"quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik hoop nico, zou het voor mij namelijk makkelijker maken.
Dat wordt op de meet ook wat.Ik stel voor dat we op de meet allemaal naamplaatjes dragen met daarop je FOK!-naam en je echte naam. Anders ben ik na de voorstelronde weer van de meesten hun naam vergeten
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:28 schreef Daph_ het volgende:
Luctor zou je mij ook niet meer herkennen?![]()
Bedoel er niks mee, ben gewoon benieuwd of iemand zich mijn gezicht herinnert
ik wel denk ik! herinner me de foto's nogquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:28 schreef Daph_ het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zou wel cool zijn als er opeens 3 negers zijn op die meet
of balletje balletjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:31 schreef jna het volgende:
[..]
Kan er meteen een spelletje "Wie van de 3" worden gedaan
Heb ik wel eens foto's van jou gezien?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:28 schreef Daph_ het volgende:
stamstam?quote:
heb je die gemist?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik wel eens foto's van jou gezien?
zijn wel de leukste mensenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:38 schreef Daph_ het volgende:
jna en Nico gelukkig maar.. Dat scheelt weer
Nou dan zou ik toch stoppen en me gaan orienteren op iets andersquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:07 schreef Stefanovich het volgende:
Blegh, ben nu aan het leren voor het vak Organisatie en Management, ik heb het echt helemaal gehad....
Heb op VWO profiel E&M gedaan, doe nu een economische studie, maar het boeit me totaal niet en heeft het nooit echt gedaan eigenlijkMaar ik heb ook geen idee wat ik anders moet gaan doen
Ruitenwissers ftwquote:
Ja, uitzoeken wat je wél wil gaan doen. Hoe moet ik nou weten wat jij leuk vindtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:07 schreef Stefanovich het volgende:
Blegh, ben nu aan het leren voor het vak Organisatie en Management, ik heb het echt helemaal gehad....
Heb op VWO profiel E&M gedaan, doe nu een economische studie, maar het boeit me totaal niet en heeft het nooit echt gedaan eigenlijkMaar ik heb ook geen idee wat ik anders moet gaan doen
jou herkennen, moet wel lukken dan, maar of ik ook je naam onthoud.quote:
ik snapte je hint nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:31 schreef Psychonikeo het volgende:
Heb je het nou gevonden luctor of was ik te subtiel?
de punt aan het einde van de zin..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond
thuis en gegeten
[..]
jou herkennen, moet wel lukken dan, maar of ik ook je naam onthoud.
[..]
ik snapte je hint niet
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de punt aan het einde van de zin..
Ja, ik wou ff net een potje Hawx online spelen...quote:
3.000 op een dagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:18 schreef Daph_ het volgende:
3.000 woordenIk ga best hard.. Ik moet nog 2 a4tjes met eisen van de branchevereniging verwerken. Klinkt als veel, maar ik heb er dus al 8 gehad
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:52 schreef PieterBas het volgende:
Hallo allemaal
Nu heeft officieel mijn xbox360 het begeven..![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:18 schreef Daph_ het volgende:
3.000 woordenIk ga best hard.. Ik moet nog 2 a4tjes met eisen van de branchevereniging verwerken. Klinkt als veel, maar ik heb er dus al 8 gehad
quote:
quote:
quote:
10quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:38 schreef PieterBas het volgende:
Hoeveel pagina's heb je ondertussen wel niet..
Vrolijke Fritsquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
10In mijn nieuwe bestand dan, dit is gelijk het rapport dat aan de branchevereniging moet worden gegeven, maar dat komt dus nog in mijn scriptie en die is nu zo'n 15 pagina's zonder de vandaag getypte stukken
je kan dat rapport altijd nog als bijlage opnemenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:56 schreef PieterBas het volgende:
[..].. Ben je niet straks bang dat je moet gaan schrappen in je scriptie...
Maar dat moet je ook wel eens in schrappen.. Ik ging van 40 pagina's bijlage naar 25...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je kan dat rapport altijd nog als bijlage opnemen
Bij jullie welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:zon
chipolata pudding
cola
engoede muziek
een goed begin van het weekend
Nee, want dit rapport heb ik opgesteld aan de hand van de eisen die de brancheorganisatie stelt. Ze hebben een document gepubliceerd met daarin de 'ten minste op te nemen'-items en dat heb ik uitgewerkt. Ze hebben 10 pagina's eisen, dus ik vind het best netjes dat ik op ongeveer 10 pagina's kom als het uitgewerkt is.. Dit is een van de producten die ik moet afleveren, want als dit niet goed is kunnen ze geen lid worden van de brancheorganisatie..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:56 schreef PieterBas het volgende:
[..].. Ben je niet straks bang dat je moet gaan schrappen in je scriptie...
Ik moet voor mijn scriptie:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar dat moet je ook wel eens in schrappen.. Ik ging van 40 pagina's bijlage naar 25...
Das best een heleboelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet voor mijn scriptie:
- een marktonderzoek doen (waarbij ook een SWOT analyse hoort)
- de eisen van de brancheorganisatie uiteenzetten
- de ao/ic beschrijven voor mijn stagekantoor zoals de brancheorganisatie dit wil zien
- onderzoeken of de diensten rendabel te maken zijn en of het kantoor dus eigenlijk wel door moet gaan met het aanbieden van de diensten
Ik heb minimale bijlagen, tot nu toe alleen maar 3 pagina's van een ander marktonderzoek dat ik betrokken heb bij mijn eigen onderzoek
Daarom.. Ik vond mezelf al redelijk beperkt in mijn scriptiequote:
Caliquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef Californium het volgende:
zal ik mijn minnie mouse pakje naar de meet aantrekkendan herkennen mensen mij gelijk
Dan kom ik zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef Californium het volgende:
zal ik mijn minnie mouse pakje naar de meet aantrekkendan herkennen mensen mij gelijk
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef Californium het volgende:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef Californium het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |