Zie het als een nieuwe spaaractie van de AHquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
Het wordt ook steeds erger
Waarschijnlijk ga ik nu zelfs notes krijgen als ik hier in durf te posten
Kan geregeld worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:31 schreef Psychonikeo het volgende:
Het wordt ook steeds erger
Waarschijnlijk ga ik nu zelfs notes krijgen als ik hier in durf te posten
Ik heb al flinke collectiequote:
roosvice toeschuiven en "het komt wel goed, schatje" zeggen, is geen oplossing meer geloof ik he?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:34 schreef Daph_ het volgende:
Hmmpf. Stomme scriptie. Blegh. Ik heb geen zin meer. Mijn maag rammelt en er is geen fruit. Lunch is pas om 12.00 uur. Verdomme. Ik zit nog steeds vast met m'n scriptie. Bah!
Ik heb er 6, en geen 1 positievequote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb al flinke collectie
[..]
roosvice toeschuiven en "het komt wel goed, schatje" zeggen, is geen oplossing meer geloof ik he?
Geen oplossing nee, maar het maakt het wel dragelijkerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb al flinke collectie
[..]
roosvice toeschuiven en "het komt wel goed, schatje" zeggen, is geen oplossing meer geloof ik he?
Dan hoor je er echt niet meer bij hoorquote:
Ga dan maar weg hier. Heb liever niet dat ik in hetzelfde topic word gezien met zo'n braaf figuurquote:
Net alsof jij zo veel notes hebtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ga dan maar weg hier. Heb liever niet dat ik in hetzelfde topic word gezien met zo'n braaf figuur
Isdatzo,, regel mij er es 1 xDquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan hoor je er echt niet meer bij hoor
Bedankt voor dit geweldige vertrouwenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goed bezig Daph. Ik weet zeker dat je het kunt
6, ik ben een certified gangster, jwt zlfquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Net alsof jij zo veel notes hebt. Zelfs dinges heeft er meer
.
echt? dus ik kan nog steeds mod worden?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Valt wel mee, heb ongeveer een factor 10 van dat.
niet serieus?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:46 schreef jna het volgende:
[..]
6, ik ben een certified gangster, jwt zlf
(let op: ook deze post was niet serieus)
de toegevoegde d bij aangepast en de weggehaalde t bij wordt heeft een mod gedaan. En op mijn werk zit ik nu, dus geen mogelijkheid tot toevoegen van een OP.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef Olment het volgende:
TT klopt van geen kanten, OP evenminBen je zo lui Luctor?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:46 schreef jna het volgende:
[..]
6, ik ben een certified gangster, jwt zlf
(let op: ook deze post was niet serieus)
en dat doen ze nogal vaak de laatste tijdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Waren tijden dat ik er 6 per dag kreeg joh.
Als ajax verloor bijvoorbeeld.
hmm,, niet echt,, maar als het geld kost dan ga ik wel voor een gratis overtredeing xDquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gaat je wel kosten hè, had jij m'n rekeningnummer nou al?.
Die liveverslagen topics zijn ook hilarisch inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Waren tijden dat ik er 6 per dag kreeg joh.
Als ajax verloor bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en dat doen ze nogal vaak de laatste tijd
hmm,, excusus aanvaardquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de toegevoegde d bij aangepast en de weggehaalde t bij wordt heeft een mod gedaan. En op mijn werk zit ik nu, dus geen mogelijkheid tot toevoegen van een OP.
* Isdatzo kucht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:53 schreef Olment het volgende:
[..]
hmm,, niet echt,, maar als het geld kost dan ga ik wel voor een gratis overtredeing xD
* Olment geeft Isdatzo een zakdoekjequote:
Zullen we wel met R. Koeman opgescheept worden, totdat er weer een trein langskomtquote:
Jodenclub en treinen. Ik ga de grap niet makenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zullen we wel met R. Koeman opgescheept worden, totdat er weer een trein langskomt
alsof er geen negers met die treinen meegingen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:58 schreef jna het volgende:
[..]
Jodenclub en treinen. Ik ga de grap niet maken
Ronald Koeman, geweldigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zullen we wel met R. Koeman opgescheept worden, totdat er weer een trein langskomt
Prima excuus voor WOG.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:59 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben mijn wachtwoord van mijn werkaccount vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |