Mja, dat werkt inderdaad wel goed.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:24 schreef Pencile het volgende:
[..]
Oja kroelen![]()
![]()
Maarja nog even een truc dan. Doe alsof je valt en dan oh sorry sorryen dan een praatje maken. Kan prima in de kroeg, daar is het zo druk dat je altijd wordt omgebeukt.
ps. niet zelf getest
Behalve als de gast waar het voor bedoeld is je gewoon laat vallen haha.quote:
Dat is nog niet gebeurd.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:53 schreef Zaith het volgende:
[..]
Behalve als de gast waar het voor bedoeld is je gewoon laat vallen haha.
Heb je het echt geprobeerd!?quote:
Één keer ging ik echt bijna op mn bek. En werd ik opgevangen.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:44 schreef Zaith het volgende:
[..]
Heb je het echt geprobeerd!?![]()
Dat is wel leuk, beetje lef.
quote:
Dat dus. Opgelost.quote:
Openingszinnen schijnen het wel goed te doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat dus. Opgelost.
Als er iets kansloos is, is het wel om van tevoren bedachte zinnetjes te gaan gebruiken.
gekke henkie is zo gek nog nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:55 schreef Gekke-Henkie het volgende:
jezelf blijve en niet zo moeilijk doen
Nee, dat is niet goed. Ook triest.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Openingszinnen schijnen het wel goed te doen.
Maar om deze nou van te voren te gaan verzinnen is inderdaad een beetje triest, tenzij je natuurlijk een hele goeie hebt, zoals "Oh sorry, ik had jeuk aan jouw knie".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |