hier nog een *ik-drink-geen-koffie-exemplaar* maar mijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:53 schreef Vicky het volgende:
There we go again...
Ik drink ook geen koffie, M. wel, wij hebben een gewoon koffiezetapparaat maar de Senseo is veel sneller
mijn ouders hebben een Senseo Latte en dan vind ik een kopje koffie nog wel te doen.. althans, ik neem dan de Latte maar als ie bij de koffie is stop ik 'mquote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:55 schreef Stout het volgende:
[..]
hier nog een *ik-drink-geen-koffie-exemplaar* maar mijnwel en die vind gewone lekkerder
Ik heb geen idee ik vind het wel lekker ruiken smorgens zo'n vers kopje koffie
heerlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:00 schreef Stout het volgende:
hahha... melk met een smaakje , t lijkt me![]()
Nou ik ga een uurtje (ja, een uurtje, AT basis ) werken, als ik er net zo moe van wordt als gisteren dan wordt het een saaie middag voor TimoBen nog duf in mijn hoofd van gisteren en nu dus alweer...
Moet je ons wat vertellen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:00 schreef DJMO het volgende:
ik zie koffie staan.. dan moet ik wel even kijkenik drink gewone koffie, alhoewel ik er de laatste dagen niet vrolijker van wordt
ik word er misselijk van
ja ik ben heel erg, ik wilde net al onder de douche springen om naar de benzinepomp te lopen voor colaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:07 schreef miss_sly het volgende:
Dit bankje gaat wat langzamer he?
Hier tijdens de zwangerschap geen koffie, enige waar ik echt geen trek in heb. We hebben een Latissima en die bevalt echt heel goed. Lekkere koffie, cappuccino, espresso en latte.
Huup, drink wat cola voor de cafeine
bah Free!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:14 schreef freecell het volgende:
* freecell geeft een kusje op huupjes voet
Tenenkaas
ik weet (nog) van niets hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Moet je ons wat vertellen?
Hier wel koffie. En Senseo is wel erg lekker, vooral de hazelnoot. En hier niet veel duurder, want als je een hele pot zet, drink je hem vrijwel nooit helemaal leeg is mijn ervaringNu een halve gezet, maar weet ook niet of dat wel op gaat.
En ik heb het koffiezetapparaat normaal niet in mijn keuken staan. Hij stond er nu toevallig nog van de bijbelstudiegroepEn helemaal geen koffie was vanmorgen vals geweest
Moet je tegen Huup zeggenquote:
whaha muts..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Moet je tegen Huup zeggen
Ow, ik ben zo moe en ook melig...Rampje!
En ik was vanmorgen onder de 67 kgHoezee! Kan ik best vrolijk van worden
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha muts..
zal ik "wraak" nemen op mijn buuf??
ze zette gisteravond om half 11 ineens heel hard de muziek aan..
ze is nu nog niet wakker en ik moet stofzuigen
lol...quote:
quote:
ja idd.. ik kijk regelmatig op de klok hoelaat het is voordat ik ga bellenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Met kinderen heb je soms ook gewoon niet door hoe vroeg het voor anderen nog is
Ik bel regelmatig mensen wakker om 9:00Voor mij is dat halverwege de morgen
En sorry voor de voetsels Huup
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Met kinderen heb je soms ook gewoon niet door hoe vroeg het voor anderen nog is
Ik bel regelmatig mensen wakker om 9:00Voor mij is dat halverwege de morgen
En sorry voor de voetsels Huup
ik had gisteren rond deze tijd ook al de kip in de oven en de aardappels gekookt. en banaan verwerkt enz.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Of je begint om 9 uur `s ochtends al met spek uitbakken. Ieuw
Gelukkig ben ik niet zwanger
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Of je begint om 9 uur `s ochtends al met spek uitbakken. Ieuw
Gelukkig ben ik niet zwanger
Ja, dankjewel. 11 jaar geleden was het mooier weer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:03 schreef easy-going het volgende:
Dankjewel
Buuf, van harte
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:11 schreef Belana het volgende:
trouwdag vandaag? van harte
koffie is mjammie, maar echt heel goed is het niet he...
buuf, heeft het invloed op je gewrichten ook? jeu!
Yeahquote:ik trakteer jullie vandaag ook, ik ben 1 maand gestopt met roken![]()
Ik heb zo een dvd. Echt grappig! Maar geen dicipline, dat zat er dan niet bij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:12 schreef Belana het volgende:
ow en morgen ga ik een proefles Zumba doen![]()
lijkt me wel leuk
En wat een mooie dag was het.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
buuf en ik zijn op 15 mei 1998 om 14.15 uur getrouwd
![]()
[..]
Yeahonee, ik bedoel Yeah
Ja, sorry, maar dat vind ik toch nog steeds mijn eigen geboorte, de mooiste dag van míjn leven.quote:
waar ga je wonenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:51 schreef Luchtbel het volgende:
Ah huuphuup, ik heb ook altijd klassiek gedanst (en stijldansen) en nu nog voor de lol bij mij zat het probleem bij dingen als Zumba enzo in de schoenen
ik sport daarom altijd op blote voeten. Behalve cardio en hardlopen. Ik doe zelfs combat op blote voeten. Suf of niet.
En Belana, het is knap! Stoppen met roken en meteen aan de sport!
Mijn werk gaat defenitief verhuizen. Ik moet echt gauw een nieuwe oppas vinden voor Jolie. Stress!
herkenbaarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:50 schreef Vicky het volgende:
die vent van mij is trouwens ook lekker makkelijk hoor...
heb ik woendag het helehuis gedweild, zegt ie gister: ik denk dat je de keuekn nog maar een keer moet dweilen.. het plakt..Pak verdomme zelf een dweil
enik merk net dat stofzuigen onder de vogelkooi en onder de bedden niet meer echt gaat met die dikke pens
haha ik sport ook het liefst op blote voetenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:51 schreef Luchtbel het volgende:
Ah huuphuup, ik heb ook altijd klassiek gedanst (en stijldansen) en nu nog voor de lol bij mij zat het probleem bij dingen als Zumba enzo in de schoenen
ik sport daarom altijd op blote voeten. Behalve cardio en hardlopen. Ik doe zelfs combat op blote voeten. Suf of niet.
Mijn werk gaat defenitief verhuizen. Ik moet echt gauw een nieuwe oppas vinden voor Jolie. Stress!
ik geef m net zo makkelijk een sneer terug hoor...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:00 schreef Reinhilde het volgende:
die van mij moet eens proberen om zoiets te zeggen![]()
ik mag dan wel huisvrouw zijn, ik ben geen poetsvrouw.
Nou idd!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:00 schreef Reinhilde het volgende:
die van mij moet eens proberen om zoiets te zeggen![]()
ik mag dan wel huisvrouw zijn, ik ben geen poetsvrouw.
Nouhouquote:
Waar zoek je een oppas LB?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:51 schreef Luchtbel het volgende:
ik begrijp trouwens niet helemaal waarom je andere opas moet alleen omdat je werk verhuist?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:41 schreef Luchtbel het volgende:
Haha. Ik weet niet hoor. Ik heb overigens al één dame op bezoek gehad. Maar daar klikte het niet mee. Ik ben natuurlijk ook niet de makkelijkste en iemand moet wel passen bij ons huishouden. Deze dame begreep niet dat er mensen zijn die niet elke dag om 17.00 uur warm eten. Dat idee.
Wij eten waarschijnlijk twee keer per jaar om 17.00 uur ofzowe eten ook maar drie keer per week echt samen. Andere momenten zitten we wel samen aan tafel hoor maar dan komt het net allemaal anders uit. Ik heb gewoon iemand nodig die daar ook een beetje in mee kan gaan. Ons oppasmeisje en onze oppasjongen kunnen dat alletwee heel goed. En de gastouder ook. Die staan hier voor open, voelen zich verantwoordelijk en helpen daarin ook echt mee. Maar daar gaan we het niet meer mee redden helaas. Aaaaadem in, aaaadem uit
Nou niet alleen omdat mijn werk verhuist. Maar alles kon nu precies. Net aan in het schema.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:47 schreef Belana het volgende:
[..]
ik begrijp trouwens niet helemaal waarom je andere opas moet alleen omdat je werk verhuist?
ja hoor, heel duidelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:23 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nou niet alleen omdat mijn werk verhuist. Maar alles kon nu precies. Net aan in het schema.
Jolie zit vlakbij de huidige vestiging van mijn werk op school, 9 km bij ons huis vandaan. Ik werk op drie dagen onder haar schooltijd en de rest vanuit huis of s avonds. En twee hele dagen. Eén middag gaat ze naar bso. Eén andere dag gaat ze naar de gastouder, dan is ze nog vrij van school.
Aankomend schooljaar gaat ze niet emer naar de gastouder omdat ze dan niet meer op woensdag vrij is van school. Dan zou er dus één middag extra bso bij komen. Maar nu verhuist mijn werk, richting ons huis.... Dus dan dan dan past ons schema helemaal niet meer. Want ik kan dan niet meer haar op tijd op school brengen en halen en op tijd op m'n werk zijn. Plus elke keer zo veel fietsen kost gewoon te veel tijd. Daarnaast als ze niet meer naar de gastouder kan hierdoor mis ik één van mijn flexibele krachten. Want met dit schema past het allemaal precies. Maar dat schema is het nooit precies.
Begrijp je het nog
hier werkt t gewoon via mijning dan hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Even iets heel anders: ligt MijnPostbank/ING eruit? Ik kan niet op de site komen hier
Hm... hier wil ie niet. Dank je welquote:
heb nog even in IE geprobeerd en daar doet ie t niet, FF welquote:
ja dat snap ik ja. dat zou ideaal zijn en daar moet je dan ook naar streven!! ik hoop dat het gastouderbureau snel iemand voor je vind!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:35 schreef Luchtbel het volgende:
Dat kan wel maar dan zijn we meer samen tijd kwijt dan ik eigenlijk wil. Een oppas aan huis zou bijvoorbeeld ook met haar naar balletles kunnen gaan en naar zwemles. Dan zouden we de twee middagen dat ik vrij ben ook echt vrij zijn. Plus als ik om 17.00 uur eerst nog naar haar bso moet fietsen en dan mee naar huis dan zijn we drie dagen pas om 18.00/ 18.15 thuis. Als ik het zo inschat want echt op tijd werkt natuurlijk allemaal nooit. Als zij dan al thuis zou zijn dan zouden we vanaf 17.15 al helemaal samen thuis zijn. Dat voelt echt beter en minder gehaast.
Goh ik wist niet eens dat Easy en Buuf een stelletje waren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Easy en Debuurvrouw gefeliciteerd!![]()
[ afbeelding ]
Wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:43 schreef dutchie het volgende:
[..]
Goh ik wist niet eens dat Easy en Buuf een stelletje waren.
Ik heb alleen nog maar Purr voor mijn dochter bij elkaar gespaard. Het gaat niet harder.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:32 schreef Dakota het volgende:
enne ik heb Briezknuffel van Hema. en nog 2 bijna volle spaarkaarten (op allebei nog 1
) en dan heb ik woof & purr
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef pinquit het volgende:
zo, poehpoeh hèhè, ik heb een ochtend gewerkt op de PSZ.
ben toch blij dat dat niet mijn dagelijks werk is zegik vind het écht niet leuk
en moeoe!
free! gefeli met je onder de 67. ik ben heel druk bezig met onder de 63waar ik nu toch wel een endje boven zit
Easydebuuv gefeli met jullie trouw!!
![]()
Belana, gefeli met je maandrookvrij![]()
![]()
![]()
![]()
lois, je droom![]()
![]()
als ik weer es bij Hema koop voor een godsvermogen dan mag je mijn zegeltjes wel hebbenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:38 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar Purr voor mijn dochter bij elkaar gespaard. Het gaat niet harder.En Tristan wil ook zo graag zo'n knuffeldiertje. Scheelt wel dat Wouter zo allergisch is voor huisstofmijt, dus die hoeft geen knuffel. Maar Sterre zit ook alweer te azen op een diertje. Eerst maar eens kijken of ik überhaupt nog zo'n kaart volkrijg.
Echt? Da's lief!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
als ik weer es bij Hema koop voor een godsvermogen dan mag je mijn zegeltjes wel hebben![]()
(ik vermoed dat het niet lang meer duurt, mezelf kennende)
haha nee dat hoeft niet hoor (ik heb er hier nog een stuk of 12 zelf liggenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:49 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Echt? Da's lief!Kan ik jou dan bijvoorbeeld blij maken met volle Eftelingzegelkaarten?
Ja ik wist het eigenlijk alquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]gek haha. Nouja weet je dat ook weer dat je daar geen carriere hoef na te streven
wat ga je doen dan? Qua opleiding? volgens mij heb k nie opgelet ergensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:58 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ja ik wist het eigenlijk al![]()
kga niet voor niks nog lekker naar school straks(ok, ook omdat ik het gewoon heerlijk vind
)
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:09 schreef Belana het volgende:
ik ga maandag zoooo koffie halen bij de Coffee Company op de Dam
sjees dat kende ik dus niet
ooooh dat! ja volgens mij was dat toen je nog aan het verkennen was wat je wilde ofzo?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:02 schreef pinquit het volgende:
wist je wel btwwant je zei toen nog dat je broer dat ook 1 dag ofzo heeft gedaan
ja heerlijk ice coffee en de ice tea van de Starbucksquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:19 schreef p_iglet het volgende:
Oew coffee company![]()
Net als starbucks een van de weinige plekken waar ze cappucino, ice coffee en andere lekkere dingen ook met sojamelk maken.
ja maar dies niet lekkerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:52 schreef MamsX het volgende:
ijskoffie hebben ze ook bij de Hema hoorhahaha
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:21 schreef pinquit het volgende:
Ohja, ik wij kijken altijd naar 'nieuws uit de natuur', want dat vind ik leuk![]()
![]()
![]()
En het ging deze week over tomatenplantjes en zaadjes planten en alles wat daarbij hoort.
Dus nu hebben max en ik van onze favoriete tomaat wat pitjes laten drogen en gezaait![]()
![]()
ben zo benieuwd
je moet alles tot level max krijgen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik doe een eenvoudig maar irritant spel op spele.nl. zoonlief kreeg m niet opgelost maar ik ook niet![]()
Je moet grondstoffen in de juiste volgorde inbrengen om een eiland te laten bloeien. Verslavend! irritant!!![]()
voor wie het proberen wil
hahahaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik doe een eenvoudig maar irritant spel op spele.nl. zoonlief kreeg m niet opgelost maar ik ook niet![]()
Je moet grondstoffen in de juiste volgorde inbrengen om een eiland te laten bloeien. Verslavend! irritant!!![]()
voor wie het proberen wil
Ja! maar het kan toch potdorie niet zo zijn dat ik dit niet opgelost krijg!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha![]()
mn lief speelt dat soort spelletjes ook graag. Hij speelt nu civilization IV online met een vriend![]()
voor zover ik kan zien idd erg verslavend ja! En aangezien ik al verslaafd raak aan die bubbleshooter games ga ik et maar niet proberen...
hmm k kom alleen tot batterij, schoorsteen en hout maxquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! maar het kan toch potdorie niet zo zijn dat ik dit niet opgelost krijg!Hij had ook een andere, die had ik zomaar voor elkaar.
Ja Ynske, ze moeten allemaal naar max. En ik heb al heel veel dingen zien gebeuren dus wéét hoe leuk het kan zijn, als álles max is
Een uur per week?? Daar redden ze het hier niet mee hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:04 schreef Stout het volgende:
De jongens zijn hier begonnen met Settler...t is nu vechten om de laptop.. gelukkig hebben zij maar een uur per week laptoptijd
o dat heb ik vaak met folders.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:14 schreef huuphuup het volgende:
omg![]()
ik dacht net nog van och ik hoef bij Hema alleen nog maar basis spul voor mn meisje te hebben, moltons en hydrofiel luiers enzo. Maar nu zit ik die folder te kijken en zie ik ineens allemaal bikini's en shirtjes en sjaals en tassen/slippers die ik zelf wil hebben![]()
en een picknickkleed![]()
RotHema
ghehe ja dit was de online folder. Ik ging kijken hoelang dat zegeltjes gebeuren nog duurtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o dat heb ik vaak met folders.
dan gooi ik ze gewoon weg.
is het meteen over
in theorie hoor.. praktijk is meestal dat ze op woensdag en het weekend elk een uurtje mogen (per dag) :dquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een uur per week?? Daar redden ze het hier niet mee hoor.Jongste heeft 20 minuten, middelste een half uur en oudste 3 kwartier. Per dag dan hè.
Hou ik denk dat het hier is . t wordt ineens heel donker hier en in de verte hoor ik gerommelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:15 schreef _Bar_ het volgende:
zooo de onweer en regen is weer actief in zeeland hoor....
mensen als dit naar boven schuift, beloofd het voor jullie nog wat.....
Nou, dan zal het wel niets worden met zwemles denk ik zo. ff buienradar kijken dan maar.....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Hou ik denk dat het hier is . t wordt ineens heel donker hier en in de verte hoor ik gerommel
ligt er aan hoe oud de jongen zijn, als ze net uit het ei zijn dan niet. Maar zijn ze al redelijk groot en op punt van uitvliegen dan lukt het soms wel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:17 schreef lady-wrb het volgende:
oh fuck
een van mijn katten heeft een koolmeesje vermoord.
ik vrees dat het één van de ouders van het nestkastje van de buren is.
zou een éénoudergezin het ook kunnen redden?
ik denk dat ik die monsters voorlopig niet meer buitenlaat. pas als ik zeker weet dat de jongen uitgevlogen zijn mogen ze weer alleen naar buiten.
(te laat, ik weet het)
en bedankt hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:15 schreef _Bar_ het volgende:
zooo de onweer en regen is weer actief in zeeland hoor....
mensen als dit naar boven schuift, beloofd het voor jullie nog wat.....
Ik wilde ook al aan een ark beginnenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:35 schreef easy-going het volgende:
De auto's stoppen gewoon met rijden hier nu
Mag ie ze nu ff halen ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:38 schreef Dakota het volgende:
oh stout..ik heb nog 8 nicko's voor timo..om uit te delen
Stout, kan hij koot ff lekker lang ophouden? Dan zit ze niet in het V&A topicquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:49 schreef Dakota het volgende:
ah dan ga ik alvast klaar staan om BOE te roepen
*pets*quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:51 schreef Raissa het volgende:
[..]
Stout, kan hij koot ff lekker lang ophouden? Dan zit ze niet in het V&A topic
* Raissa is trots op Vickyquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:59 schreef Vicky het volgende:![]()
trots is op zelf!!
De strijk is klaaaaaaar!!
het onweert hier ook...
uhhhquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:00 schreef Raissa het volgende:
[..]
* Raissa is trots op Vicky
Kom je nu hier strijken?
Ik strijk nooit. Ik ben er ook echt heel erg slecht in. Als ik iets gestreken wil hebben dan geef ik het aan mijn schoonouders, die hebben een stomerijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhhh![]()
ik ben blij dat mijn eigen strijk weer klaar is!
dat lag al een week of 3 ofzo
whaha das lekker makkelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik strijk nooit. Ik ben er ook echt heel erg slecht in. Als ik iets gestreken wil hebben dan geef ik het aan mijn schoonouders, die hebben een stomerij
Mijn man strijktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:02 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik strijk nooit. Ik ben er ook echt heel erg slecht in. Als ik iets gestreken wil hebben dan geef ik het aan mijn schoonouders, die hebben een stomerij
Ik schaam me af en toe wel hoor, er gaat best wel veel heen namelijk.. Het is zo makkelijk idd! Maar ze zeggen gelukkig zelf al: "Strijk het zelf maar niet hoor! Dat doen wij welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha das lekker makkelijk
Ik strijk niet al te veel hoor, maar M's overhemden en shirts moeten toch echt gestreken worden... ziet er zo lullig uit als ie op zijn werk komt met een shirt met piskreukels
Zo leukquote:
lolquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:05 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik schaam me af en toe wel hoor, er gaat best wel veel heen namelijk.. Het is zo makkelijk idd! Maar ze zeggen gelukkig zelf al: "Strijk het zelf maar niet hoor! Dat doen wij wel" Dus ik geloof dat ze doorhebben dat ik niet de ideale schoondochter ben
of hierquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:37 schreef Dakota het volgende:
en mensen die van hun hemazegels afmoeten<------
ah mooiquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:56 schreef Stout het volgende:
Die Timo ! Appel nummer 3 vandaag
Ik ga t zo wel horen, hij komt eraan !
Hij vond het wel leuk ! Jammer dat er een in de put viel maar hij kwam dik lachend thuis
al gelukt? ik had m bíjíjna!! maar 2 dingen niet op zn maxquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! maar het kan toch potdorie niet zo zijn dat ik dit niet opgelost krijg!Hij had ook een andere, die had ik zomaar voor elkaar.
Ja Ynske, ze moeten allemaal naar max. En ik heb al heel veel dingen zien gebeuren dus wéét hoe leuk het kan zijn, als álles max is
haai, was t leuk?quote:
Ahw meidquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:31 schreef Estrys het volgende:
bah, ik denk dat ik me er bij neer moet leggen dat onze poes niet meer terug komt
ghehe Avequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:42 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb net vingerverf gehaald. Morituri te salutant.
oeh!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:56 schreef Rewimo het volgende:
Estrys, rot hoor
Mijn schoonmoeder heeft gekookt. Joepie. Ze is lief hoor, maar ik ben niet weg van haar stijl van koken
vuilniszakken opensnijden en op de grondquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:17 schreef k_i_m het volgende:
Ja, d'r vader is morgen jarig, dus we gaan een blaadje bekladden en in een lijstje doen.
Het plan van aanpak is als volgt;
Zonder kleren in de badkamer en dan gelijk onder de douche.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:20 schreef k_i_m het volgende:
Veel te veel werk. In de badkamer kan ik haar gelijk afspuiten.
Meer als in zonder kruiden of wat dan ook. Gehaktballen met helemaal niks erdoor en zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:01 schreef huuphuup het volgende:
oeh!
glazige aardappels met tot snot gekookte groenten?![]()
bij mijn ouders ging alles altijd stipt 20 minuten op het vuur, met zo'n kookwekker ernaast zeg maar. Daarna was het "klaar" steevast aardappels die net niet helemaal gaar waren en van die prei die je tot moes kon maken met je vork zeg maarbrrr.
oh en biefstuk die 20 minuten gebakken is is ook vies![]()
Ben wel benieuwd naar het resultaatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:23 schreef k_i_m het volgende:
Ik laat straks wel even zien wat we gemaakt hebben.
Hee, hier ook een kind met een jarige papa morgenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:17 schreef k_i_m het volgende:
Ja, d'r vader is morgen jarig, dus we gaan een blaadje bekladden en in een lijstje doen.
Nee joh!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:13 schreef PM-girl het volgende:
Luchtbel, ik heb altijd gedacht dat jij in Brabant woonde! Kom je daar eigenlijk wel vandaan?
dancing with the starsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:52 schreef Raissa het volgende:
Heeft iemand nog tips qua televisie kijken vanavond?
Kan je de hand schuddenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:00 schreef pinquit het volgende:
oh estrysis ze nog niet terug joh
wat erg zeg!
ik hoop zo dat ze tóch nog komt!
ik ben ziekdus ik zit met een dekentje en een blikje cola met rietje op de bank
in mn eentje, met lappie en tv
ziek zijn is niet áltijd erg, alleen het voelt niet zo prettig verder
Ohjee... Griep?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:00 schreef pinquit het volgende:
oh estrysis ze nog niet terug joh
wat erg zeg!
ik hoop zo dat ze tóch nog komt!
ik ben ziekdus ik zit met een dekentje en een blikje cola met rietje op de bank
in mn eentje, met lappie en tv
ziek zijn is niet áltijd erg, alleen het voelt niet zo prettig verder
Nee maar daar krijg ik dan wel weer 2 vrije dagen voorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:58 schreef miss_sly het volgende:
Lois, heb je met Hemelvaartsdag geen vrij?
Whahaha dat zei Iris dus precies hetzelfde, helemaal ongerust "maar ik kan nog niet zwemmen en hoe moet dat nou?"quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dochter van mijn collega wil niet op zwemles, want ze kan niet zwemmen!
jaaa was leuk! En gezellig! Er bleek ook een oud buurmeisje van me te gast te zijn, was wel tevalligquote:
zeker kingdom of Heavenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Hier geen dancing with the stars ben ik bang... Manlief wilde een film zien.
" Manon Thomas stond vanmorgen al te rekken en strekken in haar tutu", Hoor hier naast me op de bank En zijn daar ook filmpjes van...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:46 schreef Vicky het volgende:
en ja hoor, de kijkers kunnen weer stemmen bij Dancing...
En Lieke kan niet presenteren..
* Rewimo koelkast opentrektquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Miss_sly: Doe ik!
Ik heb zo'n grappig pakje maat 50 gekocht voor de babyGroen met appeltjes!
*Ik ga meer koffie drinken vanaf nu in de hoop op een roodharig klein kind*
Hahahahahaaaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
" Manon Thomas stond vanmorgen al te rekken en strekken in haar tutu", Hoor hier naast me op de bank En zijn daar ook filmpjes van...
krijg je daar roodharige kindjes van?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Miss_sly: Doe ik!
Ik heb zo'n grappig pakje maat 50 gekocht voor de babyGroen met appeltjes!
*Ik ga meer koffie drinken vanaf nu in de hoop op een roodharig kind*
Toen ik klein was wilde ik altijd de koffiekopjes van de visite leegdrinken en mij werd toen altijd verteld dat ik dan rood haar zou krijgenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:57 schreef miss_sly het volgende:
Is er een link tussen koffie en roodharig? Dan moet ik zekers meer koffie drinken, heb de hele zwangerschap pas een kop of 4 op en zo'n mooi roodharig meisje wil ik wel
Gaan we weerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:56 schreef Estrys het volgende:
Hopen dat je niet over roodharige vrouwen gaat dromen vannacht Lois
quote:
Ranking heb ik de eerste keer gezien, maar dat viel me zo tegen dat ik besloten heb nog een paar afleveringen te wachten tot het presentatie-duo er wat meer in zat zeg maar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:01 schreef Vicky het volgende:
Dancing is weer verbannen van de tv.. M. zit Ranking the Stars te kijken, is wel grappig.
tis nog wel een beetje een ongeorganiseerd zooitje.. maar tis beter dan Dancing...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ranking heb ik de eerste keer gezien, maar dat viel me zo tegen dat ik besloten heb nog een paar afleveringen te wachten tot het presentatie-duo er wat meer in zat zeg maar.Dan kijk ik wel online.
Gewoon van internet gejat hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:57 schreef huuphuup het volgende:
Rewimo die taart! Wat doe je![]()
ziet er goed uit.
Hoe kan dat nou? Die heeft bij mij altijd al op mijn zenuwen gewerkt. Nog irritanter lijkt me bijna onmogelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:07 schreef Dakota het volgende:
ik kijk ranking nu
ik vind brigetbig steeds irritanter
was 1,5 persoonsbankje. Precies geschikt pour moiquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:05 schreef snoopy het volgende:
Hoe kan je nou op het verkeerde speeltuinbankje hebben gezeten Rocka?Met allemaal vreemden?
hormonstert is t nuquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:08 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Die heeft bij mij altijd al op mijn zenuwen gewerkt. Nog irritanter lijkt me bijna onmogelijk
Wow... ik geloof dat ik je maar eens uit moet nodigen voor een taartencursus aan onze leerlingenquote:
Nee. Oh wat goed!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:18 schreef pinquit het volgende:
[..]
al gelukt? ik had m bíjíjna!! maar 2 dingen niet op zn max
Ik denk dat ze alleen het plaatje gejat heeft en niet de skilzzquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:11 schreef Stout het volgende:
[..]
Wow... ik geloof dat ik je maar eens uit moet nodigen voor een taartencursus aan onze leerlingen
Precies ,was ook mijn idee, dan heb ik in elk geval nog wat leuk om naar te kijken luisteren en ach Merijn brult alles meequote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:13 schreef Vicky het volgende:
hier nu Jan...
100 zenders en geen bal op de tv...
och hij liet er in elk geval geen twijfel over bestaanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:03 schreef Estrys het volgende:
ik ben benieuwd naar Mari![]()
Trouwens een collega van me woonde vroeger bij Mari in de straat, alle jongens in de straat gingen voetballen, Mari niet die tekende bruidsjurken met stoepkrijt op de straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |