hier nog een *ik-drink-geen-koffie-exemplaar* maar mijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:53 schreef Vicky het volgende:
There we go again...
Ik drink ook geen koffie, M. wel, wij hebben een gewoon koffiezetapparaat maar de Senseo is veel sneller
mijn ouders hebben een Senseo Latte en dan vind ik een kopje koffie nog wel te doen.. althans, ik neem dan de Latte maar als ie bij de koffie is stop ik 'mquote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:55 schreef Stout het volgende:
[..]
hier nog een *ik-drink-geen-koffie-exemplaar* maar mijnwel en die vind gewone lekkerder
Ik heb geen idee ik vind het wel lekker ruiken smorgens zo'n vers kopje koffie
heerlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:00 schreef Stout het volgende:
hahha... melk met een smaakje , t lijkt me![]()
Nou ik ga een uurtje (ja, een uurtje, AT basis ) werken, als ik er net zo moe van wordt als gisteren dan wordt het een saaie middag voor TimoBen nog duf in mijn hoofd van gisteren en nu dus alweer...
Moet je ons wat vertellen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:00 schreef DJMO het volgende:
ik zie koffie staan.. dan moet ik wel even kijkenik drink gewone koffie, alhoewel ik er de laatste dagen niet vrolijker van wordt
ik word er misselijk van
ja ik ben heel erg, ik wilde net al onder de douche springen om naar de benzinepomp te lopen voor colaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:07 schreef miss_sly het volgende:
Dit bankje gaat wat langzamer he?
Hier tijdens de zwangerschap geen koffie, enige waar ik echt geen trek in heb. We hebben een Latissima en die bevalt echt heel goed. Lekkere koffie, cappuccino, espresso en latte.
Huup, drink wat cola voor de cafeine
bah Free!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:14 schreef freecell het volgende:
* freecell geeft een kusje op huupjes voet
Tenenkaas
ik weet (nog) van niets hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Moet je ons wat vertellen?
Hier wel koffie. En Senseo is wel erg lekker, vooral de hazelnoot. En hier niet veel duurder, want als je een hele pot zet, drink je hem vrijwel nooit helemaal leeg is mijn ervaringNu een halve gezet, maar weet ook niet of dat wel op gaat.
En ik heb het koffiezetapparaat normaal niet in mijn keuken staan. Hij stond er nu toevallig nog van de bijbelstudiegroepEn helemaal geen koffie was vanmorgen vals geweest
Moet je tegen Huup zeggenquote:
whaha muts..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Moet je tegen Huup zeggen
Ow, ik ben zo moe en ook melig...Rampje!
En ik was vanmorgen onder de 67 kgHoezee! Kan ik best vrolijk van worden
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:18 schreef Vicky het volgende:
[..]
whaha muts..
zal ik "wraak" nemen op mijn buuf??
ze zette gisteravond om half 11 ineens heel hard de muziek aan..
ze is nu nog niet wakker en ik moet stofzuigen
lol...quote:
quote:
ja idd.. ik kijk regelmatig op de klok hoelaat het is voordat ik ga bellenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Met kinderen heb je soms ook gewoon niet door hoe vroeg het voor anderen nog is
Ik bel regelmatig mensen wakker om 9:00Voor mij is dat halverwege de morgen
En sorry voor de voetsels Huup
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Met kinderen heb je soms ook gewoon niet door hoe vroeg het voor anderen nog is
Ik bel regelmatig mensen wakker om 9:00Voor mij is dat halverwege de morgen
En sorry voor de voetsels Huup
ik had gisteren rond deze tijd ook al de kip in de oven en de aardappels gekookt. en banaan verwerkt enz.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Of je begint om 9 uur `s ochtends al met spek uitbakken. Ieuw
Gelukkig ben ik niet zwanger
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Of je begint om 9 uur `s ochtends al met spek uitbakken. Ieuw
Gelukkig ben ik niet zwanger
Ja, dankjewel. 11 jaar geleden was het mooier weer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:03 schreef easy-going het volgende:
Dankjewel
Buuf, van harte
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:11 schreef Belana het volgende:
trouwdag vandaag? van harte
koffie is mjammie, maar echt heel goed is het niet he...
buuf, heeft het invloed op je gewrichten ook? jeu!
Yeahquote:ik trakteer jullie vandaag ook, ik ben 1 maand gestopt met roken![]()
Ik heb zo een dvd. Echt grappig! Maar geen dicipline, dat zat er dan niet bij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:12 schreef Belana het volgende:
ow en morgen ga ik een proefles Zumba doen![]()
lijkt me wel leuk
En wat een mooie dag was het.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:13 schreef easy-going het volgende:
[..]
buuf en ik zijn op 15 mei 1998 om 14.15 uur getrouwd
![]()
[..]
Yeahonee, ik bedoel Yeah
Ja, sorry, maar dat vind ik toch nog steeds mijn eigen geboorte, de mooiste dag van míjn leven.quote:
waar ga je wonenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:51 schreef Luchtbel het volgende:
Ah huuphuup, ik heb ook altijd klassiek gedanst (en stijldansen) en nu nog voor de lol bij mij zat het probleem bij dingen als Zumba enzo in de schoenen
ik sport daarom altijd op blote voeten. Behalve cardio en hardlopen. Ik doe zelfs combat op blote voeten. Suf of niet.
En Belana, het is knap! Stoppen met roken en meteen aan de sport!
Mijn werk gaat defenitief verhuizen. Ik moet echt gauw een nieuwe oppas vinden voor Jolie. Stress!
herkenbaarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:50 schreef Vicky het volgende:
die vent van mij is trouwens ook lekker makkelijk hoor...
heb ik woendag het helehuis gedweild, zegt ie gister: ik denk dat je de keuekn nog maar een keer moet dweilen.. het plakt..Pak verdomme zelf een dweil
enik merk net dat stofzuigen onder de vogelkooi en onder de bedden niet meer echt gaat met die dikke pens
haha ik sport ook het liefst op blote voetenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:51 schreef Luchtbel het volgende:
Ah huuphuup, ik heb ook altijd klassiek gedanst (en stijldansen) en nu nog voor de lol bij mij zat het probleem bij dingen als Zumba enzo in de schoenen
ik sport daarom altijd op blote voeten. Behalve cardio en hardlopen. Ik doe zelfs combat op blote voeten. Suf of niet.
Mijn werk gaat defenitief verhuizen. Ik moet echt gauw een nieuwe oppas vinden voor Jolie. Stress!
ik geef m net zo makkelijk een sneer terug hoor...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:00 schreef Reinhilde het volgende:
die van mij moet eens proberen om zoiets te zeggen![]()
ik mag dan wel huisvrouw zijn, ik ben geen poetsvrouw.
Nou idd!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:00 schreef Reinhilde het volgende:
die van mij moet eens proberen om zoiets te zeggen![]()
ik mag dan wel huisvrouw zijn, ik ben geen poetsvrouw.
Nouhouquote:
Waar zoek je een oppas LB?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:51 schreef Luchtbel het volgende:
ik begrijp trouwens niet helemaal waarom je andere opas moet alleen omdat je werk verhuist?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:41 schreef Luchtbel het volgende:
Haha. Ik weet niet hoor. Ik heb overigens al één dame op bezoek gehad. Maar daar klikte het niet mee. Ik ben natuurlijk ook niet de makkelijkste en iemand moet wel passen bij ons huishouden. Deze dame begreep niet dat er mensen zijn die niet elke dag om 17.00 uur warm eten. Dat idee.
Wij eten waarschijnlijk twee keer per jaar om 17.00 uur ofzowe eten ook maar drie keer per week echt samen. Andere momenten zitten we wel samen aan tafel hoor maar dan komt het net allemaal anders uit. Ik heb gewoon iemand nodig die daar ook een beetje in mee kan gaan. Ons oppasmeisje en onze oppasjongen kunnen dat alletwee heel goed. En de gastouder ook. Die staan hier voor open, voelen zich verantwoordelijk en helpen daarin ook echt mee. Maar daar gaan we het niet meer mee redden helaas. Aaaaadem in, aaaadem uit
Nou niet alleen omdat mijn werk verhuist. Maar alles kon nu precies. Net aan in het schema.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:47 schreef Belana het volgende:
[..]
ik begrijp trouwens niet helemaal waarom je andere opas moet alleen omdat je werk verhuist?
ja hoor, heel duidelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:23 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Nou niet alleen omdat mijn werk verhuist. Maar alles kon nu precies. Net aan in het schema.
Jolie zit vlakbij de huidige vestiging van mijn werk op school, 9 km bij ons huis vandaan. Ik werk op drie dagen onder haar schooltijd en de rest vanuit huis of s avonds. En twee hele dagen. Eén middag gaat ze naar bso. Eén andere dag gaat ze naar de gastouder, dan is ze nog vrij van school.
Aankomend schooljaar gaat ze niet emer naar de gastouder omdat ze dan niet meer op woensdag vrij is van school. Dan zou er dus één middag extra bso bij komen. Maar nu verhuist mijn werk, richting ons huis.... Dus dan dan dan past ons schema helemaal niet meer. Want ik kan dan niet meer haar op tijd op school brengen en halen en op tijd op m'n werk zijn. Plus elke keer zo veel fietsen kost gewoon te veel tijd. Daarnaast als ze niet meer naar de gastouder kan hierdoor mis ik één van mijn flexibele krachten. Want met dit schema past het allemaal precies. Maar dat schema is het nooit precies.
Begrijp je het nog
hier werkt t gewoon via mijning dan hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Even iets heel anders: ligt MijnPostbank/ING eruit? Ik kan niet op de site komen hier
Hm... hier wil ie niet. Dank je welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |