Welke topic bedoel je...die van het shirt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zou je op je [TK] kunnen letten, vorig topic ook aangepast
Ik bedoel de [TK] tags in de TTquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:44 schreef Gizmo6666 het volgende:
[..]
Welke topic bedoel je...die van het shirt?
Want daar heb ik echt aanbod bij gezet.
Hij staat hier stof te happen.quote:
Oh...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:24 schreef Leep het volgende:
Is dat dezelfde als deze???
Want dan is je aanbod niet zo scherp met 36 inclusief.
dus ik bied 20 inclusief
Nee het is niet dezelfde, degene die TS aanbiedt is de Volito 1, Bol heeft de Volito 2.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:24 schreef Leep het volgende:
Is dat dezelfde als deze???
Want dan is je aanbod niet zo scherp met 36 inclusief.
dus ik bied 20 inclusief
de aanbieding van de Aldi is alweer van minstens een jaar geleden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:23 schreef Wiebelkont het volgende:
Waar is hij eventueel op te halen?
En, als de Aldi hem voor 25 euro nieuw verkoopt, waarom zou ik er dan bij jou 36,75 voor betalen
Bovendien heb je bij de Aldi, want nieuw, nog een jaar garantie
Ok, dan bied ik 25 inclusief.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:35 schreef Rijpie het volgende:
[..]
de aanbieding van de Aldi is alweer van minstens een jaar geleden.
Je hoeft hem niet bij mij te kopen ik verplicht niemand iets.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:23 schreef Wiebelkont het volgende:
En, als de Aldi hem voor 25 euro nieuw verkoopt, waarom zou ik er dan bij jou 36,75 voor betalen
Je bod heb ik gezien en vind het te weinig...dan houd ik er nog maar ¤18,25 aan over.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:54 schreef Wiebelkont het volgende:
Reageer je niet op mijn bod en mijn andere vraag?
Je geeft geen antwoord op mijn vraag, en een tegenbod deed ik al, 25 incl. Dit baseer ik op de nieuwprijs van het nieuwe model, dus hij is simpelweg niet meer waard.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:56 schreef Gizmo6666 het volgende:
Ten eerste is deze versie ook nieuw zoals je kunt lezen in mijn topic,hij is alleen uit de verpakking gehaald om te kijken ofdat alles erbij zat.
Ten tweede nogmaals verplicht ik niemand tot koop van mijn produkt.
Ten derde ipv zo moeilijk te doen,doe dan een tegenbod.![]()
3 jaar zelfsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:23 schreef Wiebelkont het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |