Helemaal eens. Ik snap ook niet wat sommigen/de meesten in de sterfscene van Julliet zien, ik vond dat echt tenenkrommend vervelend, overdreven en slecht geacteerd. Vergelijk dat inderdaad eens met de finales van House van de afgelopen twee jaar, waar ik beide wel een brok in de keel van kreeg....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:25 schreef Espabilado het volgende:
[..]![]()
Naja wat ik er aan miste valt moeilijk uit te leggen in woorden. Feitelijk zijn de gebeurtenissen interessant, en boeiend, maar de manier waarop het gebracht wordt bestaat uit talloze elementen, elementen die samen de juiste snaar moeten raken, en dat gebeurde niet. Ik weet niet of je House kijkt maar daar komt dan wel weinig karakterontwikkeling aan te pas, en is elke aflevering vrijwel hetzelfde liedje, maar het einde van de finale daarvan was zo goed uitgevoerd dat je er gewoon kippenvel van krijgt, en met mond open zit te kijken... terwijl het verhaal-technisch nou weer niet zo heel origineel was.
Maar goed de magie daarvan valt niet echt uit te leggen in woorden dus, dus een discussie heeft weinig zin. Hoewel ik wel kan zeggen dat ik de Juliet - Sawyer scene maar uitermate cliche vond bedacht en uitgevoerd.
Inderdaad, dit was echt TE slechtquote:I HATED how Jack and Sawyer and Kate and Juliet were changing their minds and making important decisions based on their freaking love lives. Awful. All while poor Sayid is bleeding out. In my notepad I wrote, "The Love Quadrangle Is Responsible for Blowing Up the Island."
Eens. Als dat gezeik er niet in had gezeten had ik de aflevering zeker een 9 gegeven. Ik zat me steeds te verbijten toen we van Locke overschakelden naar opnieuw een tenenkrommend slechte scene in het Dharma tijdperk. Dat van Juliet was niet eens het enige lame, die hele shoot out sloeg ook nergens op en zag er vooral lachtwekkend uit.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef SnuggLe het volgende:
http://longlivelocke.blogspot.com/
[..]
Inderdaad, dit was echt TE slecht
Waarom zou die sub geen opblaasboot voor noodgevallen aan boord kunnen hebben?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef Unhuman het volgende:
Net zoals dat Sawyer, Kate en Juliet opeens een prachtige rubberboot hebben terwijl ze net uit een onderzeeër zijn gestaptEven snel opgeblazen?
Uhm... Dat is wel de bedoeling van een reddingsbootje he? Niet dat je eerst 3 uur moet staan blazen enzoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef Unhuman het volgende:
Ligt eraan.. het zou me niets verbazen als tijdens die hele scene iets essentieels is achtergehouden voor volgend seizoen.
En trouwens, die bom heeft die val ook overleefd terwijl hij door een kleine klap van een steen wél opeens kan ontploffen. Gewoon een spannendmakertje, of iets wat gewoon niet klopt en verder niks. Net zoals dat Sawyer, Kate en Juliet opeens een prachtige rubberboot hebben terwijl ze net uit een onderzeeër zijn gestaptEven snel opgeblazen?
Dat sowieso. Want het zag er precies hetzelfde uit als met alle andere tijdreis-gevallen.quote:Het kan ook een "tijd-zap-flits" zijn
De rest van Lost of welke tvserie dan ook is dan ook zeer geloofwaardigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:49 schreef Unhuman het volgende:
Ik geef je 500 euro als jij uit een gat met een diameter van 1 meter kan klimmen, terwijl je buiten de onderzeeboot even de reddingsboot klaarmaakt, en vervolgens mij zijn drieën instapt zonder 1 druppel water op je lichaam te krijgen. Het zag er in ieder geval niet echt geloofwaardig uit
[..]
Dat sowieso. Want het zag er precies hetzelfde uit als met alle andere tijdreis-gevallen.
Op een onderzeeër kun je in sommige gevallen toch ook gewoon staan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:49 schreef Unhuman het volgende:
Ik geef je 500 euro als jij uit een gat met een diameter van 1 meter kan klimmen, terwijl je buiten de onderzeeboot even de reddingsboot klaarmaakt, en vervolgens mij zijn drieën instapt zonder 1 druppel water op je lichaam te krijgen. Het zag er in ieder geval niet echt geloofwaardig uit
[..]
Dat sowieso. Want het zag er precies hetzelfde uit als met alle andere tijdreis-gevallen.
Alleen daarom?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:25 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
jacob's enemy vs. jacob?
Black vs White?
Kwaad vs. Goed?
Ik kan fucking niet wachten op seizoen 6
Haha ja dat vond ik ook lachwekkendquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef SnuggLe het volgende:
http://longlivelocke.blogspot.com/
[..]
Inderdaad, dit was echt TE slecht
Echt he. Gaan zeiken over de 'ongeloofwaardigheid' van een opblaasbootje terwijl de serie o.a. over tijdsreizen gaat. Niet echt het helderste licht..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:12 schreef Klummie het volgende:
[..]
De rest van Lost of welke tvserie dan ook is dan ook zeer geloofwaardig![]()
Wat een gemiep
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:36 schreef T3rr0r het volgende:
Echt he. Gaan zeiken over de 'ongeloofwaardigheid' van een opblaasbootje terwijl de serie o.a. over tijdsreizen gaat. Niet echt het helderste licht..
Zo'n gevoel had ik ook, maar wat willen ze doen dan? De acteurs voor Boone, Shannon, Michael, Walt, Charlie etc. allemaal terug laten komen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:02 schreef Itisbanging het volgende:
Mijn gevoel zegt: 815 crasht alleen weten ze nu wél wat ze moeten doen.
Aangezien Smokey via de gedaante van Alex tegen Ben verteld dat hij alles moet doen wat Locke/"Anti-Jacob" doet, lijkt het me dat zowel smokey als alle spookverschijningen zoals bijvoorbeeld ook Christian allemaal gedaantes zijn van Anti-Jacob om alle mensen op het eiland zo te sturen dat de tijdslijn precies zo verloopt dat Anti-Jacob samen met Ben bij Jacob aankomen en Ben hem vermoord.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:02 schreef Itisbanging het volgende:
Mooi die theorieën hier over wat we allemaal hebben gezien. Zeer goed leesvoer.
Waar ik nu tegenaan hik... is het feit dat we een 'witte' aftiteling kregen en dat in de mini promo voor s6... we alles in het wit zien... 'destiny' voorbij komt en dat Jack weer wakker gaat worden op het eiland.
Mijn gevoel zegt: 815 crasht alleen weten ze nu wél wat ze moeten doen.
Ook denk ik trouwens dat je Anti-Jacob, Jacob & Smokey hebt. Smokey staat denk ik niet aan een kant maar die 'judged' zo nu en dan de bewoners van het eiland.
En heel tof dat de as-ring is doorbroken en dat er ook ineens een loop-hole is.
Mijn god, het allerallervetste zou zijn als ze dat al jaren geleden hebben opgenomen... dat het allemaal al bedacht was.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:07 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Zo'n gevoel had ik ook, maar wat willen ze doen dan? De acteurs voor Boone, Shannon, Michael, Walt, Charlie etc. allemaal terug laten komen?
In dit shot is hij strak in het pak, terwijl hij in de finale van seizoen 5 een dharma pak aan heeft. Dus dat precieze shot zullen we waarschijnlijk niet als gevolg van de knal/flits zienquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf denken dat dit shot nog een keer in beeld komt in seizoen 6. (Eerste shot van Lost)
Misschien wel in de final, er is nooit verklaard waarom Jack helemaal in de jungle lag, misschien wel een tripje tijdreizen?
Zou echt iets voor Lost zijn.
Behalve als hij door de knal/flits nooit bij Dharma gezeten heeftquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In dit shot is hij strak in het pak, terwijl hij in de finale van seizoen 5 een dharma pak aan heeft. Dus dat precieze shot zullen we waarschijnlijk niet als gevolg van de knal/flits zien
Aangezien ze tijdens de eerste twee seizoenen echt nog niet het groene licht hadden gekregen van ABC voor een seizoen 6 lijkt me dat erg stugquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:53 schreef Guppi het volgende:
[..]
Mijn god, het allerallervetste zou zijn als ze dat al jaren geleden hebben opgenomen... dat het allemaal al bedacht was.
Maar ik gok van niet.
Net als dezequote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blijf denken dat dit shot nog een keer in beeld komt in seizoen 6. (Eerste shot van Lost)
Misschien wel in de final, er is nooit verklaard waarom Jack helemaal in de jungle lag, misschien wel een tripje tijdreizen?
Zou echt iets voor Lost zijn.
Nee, de loophole is dat Esau Jacob niet direct kan doden, maar dus wel als hij iemand anders zover krijgt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:03 schreef HiZ het volgende:
De loophole is toch gewoon dat de pseudo-Locke Benjamin laat geloven dat hij is gepasseerd, terwijl hij gewoon nog steeds 'The Leader' is? Want alleen de leader mag naar Jacob, Benjamin dus, en Locke kan alleen naar Jacob omdat hij met Benjamin meegaat. Alleen denkt Ben dat het andersom is.
Overigens heeft Niles wel een goede, dat zat ik dus ook te denken dat misschien die bom wel het incident is dat tot alles leidt.
Dat is iets uit de hekserij, om entiteiten ergens vast te houden, maar soms ook juist om ze ergens buiten te houden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wat is precies het verhaal van die as-ring dan?
Er zijn wel enorm veel andere dingen niet verklaard, dus ach. Waarom lag Desmond helemaal naakt in het gras? Hoe zijn de overlevenden van elkaar gesplitst in vlucht 316, en hoe komt het dat ook zij helemaal verspreid door de jungle zijn beland?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:42 schreef tralalala het volgende:
er is nooit verklaard waarom Jack helemaal in de jungle lag, misschien wel een tripje tijdreizen?
alleen zn kofferquote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:28 schreef Unhuman het volgende:
[..]
De man die Kate gevangen had genomen lag ook ergens op de bodem van een meer..
Oja klopt. Maar ik kan mij ook herinneren dat ze er een lichaam van iemand tegenkwamen terwijl ze die koffer zochten?quote:
Gewoon wat dode passagiers...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:02 schreef Unhuman het volgende:
[..]
Oja klopt. Maar ik kan mij ook herinneren dat ze er een lichaam van iemand tegenkwamen terwijl ze die koffer zochten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |