Overigens kunnen we lotgenotenclub daarna meteen wel weer opheffen danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:36 schreef DaMart het volgende:
Dat seksprobleem ken ik overigens ook wel... zullen we een lotgenotenclub oprichten en elkaar helpen?.
Ik heb vorig jaar zomer nog wat rum in de cola gedaan, maar daarna geen alcohol meer gedronken. Ik drink namelijk ook geen cola meerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:38 schreef Pheno het volgende:
Mijn laatste alcohol was japan, 2007, in een ryokan bij Miyama , koude sake. Warm vernaggelt de smaak. Sindsdien geen druppel meer gedronken, en dat had niet met die sake te maken
Hm, dat kanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geëcperimenteerd met drank, maar dat beviel niet... ik vind het gewoon niet lekker.
Dat seksprobleem ken ik overigens ook wel... zullen we een lotgenotenclub oprichten en elkaar helpen?.
Waarom dan wel?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:38 schreef Pheno het volgende:
Mijn laatste alcohol was japan, 2007, in een ryokan bij Miyama , koude sake. Warm vernaggelt de smaak. Sindsdien geen druppel meer gedronken, en dat had niet met die sake te maken
Hoezo?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Overigens kunnen we lotgenotenclub daarna meteen wel weer opheffen dan.
[..]
Sarcasme was me wel duidelijk hoor... ik speelde ook gewoon even meequote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:45 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, dat kanzo zijn er wel meer (ik hoor daar niet bij
)
Eeeuh, het was sarcastisch bedoeld: ze staan voor me in de rij!(dat ook..)
[..]
Als je elkaar helpt om van een "probleem" af te komen, dan heb je geen probleem meer, en heb je dus ook geen lotgenoten meer voor dat probleem.quote:
En games en e-booksquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen software is illegaal om te downloaden.
[..]
Ah, gelukkigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sarcasme was me wel duidelijk hoor... ik speelde ook gewoon even mee.
En ik zag in jouw quote dat typen vandaag echt niet helemaal goed gaat bij me....
Netjes naar de AA toe nu hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:39 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vorig jaar zomer nog wat rum in de cola gedaan, maar daarna geen alcohol meer gedronken. Ik drink namelijk ook geen cola meer.
Mja, maar dat is weer een addon, die niet door FTD ondersteund wordtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en dat is met een simpel bestandje, waarvan de link op FTD staat, weer terug te zetten
Games schaar ik onder softwarequote:
Dus je vindt mij wel een loser?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:49 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, gelukkig(dadelijk kom ik nog echt op de loser-lijst)
quote:Ik zag het, maar ach, jij bent het
Ik zou een uitstekend voorbeeld voor ze zijn, inderdaadquote:
Trouwens, je zegt niet dat je niet rookt... dat doe ik ook nog eens nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik BEN braaf, echt. Geen drank, geen drugs, geen seks
Ik zie nu voor het eerste de zon vanochtend... het is heel lang schemerig en nat geweest onder dat wolkendekquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:59 schreef Klonk het volgende:
de hele dag droog tot nu toe, en drie maal raden wie vanmiddag 30 km mag gaan fietsen
dan krijgen jullie nu het mooie weer wat wij hebben gehad vanmorgen, en wij een voorproefje op wat jullie later op de dag gaan krijgenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie nu voor het eerste de zon vanochtend... het is heel lang schemerig en nat geweest onder dat wolkendek.
Ik mis het niet. En het is geen antwoord op de vraag, maar dat laat ik lekker zo.quote:
Ik weet dat mijnusse het niet leuk vind als je thee over hem heen laat vallenquote:
Lekker!quote:
Ik ook niet en nee, ik vind je geen loserquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trouwens, je zegt niet dat je niet rookt... dat doe ik ook nog eens niet.
Fha!quote:
Als het gaat om kapotmakenquote:
Zucht, daar ga ik weerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:13 schreef Frutsel het volgende:
iemand verstand van laptops?
We zijn zo liefffffquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:19 schreef Nijns het volgende:
Ik ook niet en nee, ik vind je geen loser(dat was heus maar een grapje hoor: ik ken meer losers die wel seksen dan losers die niet seksen..)
Haayquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet dat mijnusse het niet leuk vind als je thee over hem heen laat vallen
dat heeft nix met die laptop te maken... dat is de onwetende gebruikerquote:
?quote:
Ja, ik heb er verstand van.quote:
Ah kijk, dat wist ik nog nietquote:
ik heb het van horen zeggenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah kijk, dat wist ik nog nietZo komen we ergens
Je moet die groene hebbenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb het van horen zeggen
heb nog nooit een laptop gehad
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik heb het van horen zeggen
heb nog nooit een laptop gehad
eerlijk delen FTWquote:
*scheurt broodje in tweeen*quote:
jeeeejquote:
beantwoord en weggegooid. De 0 berichten moet blijvenquote:
quote:
Irritant is dat jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Haay
Mjah die is er nog niet haha. Ik moet nog van mijn tutor te horen krijgen hoe die brief er nou eigenlijk uit moet zien. Heel fijn, van die docenten die maar 1x in de week hun mail kijken
Hoe is het met je scriptie?
LLquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Mijn laatste alcohol was gisterenavond. Gewoon een biertje overigens.
tja, normaal loop ik er niet zo mee te koop, maar als iedereen laat weten dat de laatste alcohol alweer zo lang geleden is....quote:
Dat is niet goed! Hou er mee op!! nu!!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:02 schreef Nijns het volgende:
Irritant is dat ja
Ja, het lijkt zowaar op te schieten! En erger nog: ik begin het nog leuk te vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |