Manipuleert?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:33 schreef NoCigar het volgende:
Dit is dus de droom van elke kunstenaar.
En ze manipuleert jullie allemaal: Tinkebell is geen persoon maar hooguit een concept: de onbekendheid met hedendaagse kunst speelt hier iedereen parten merk ik aangezien iedereen haar met de werkelijkheid verwardt terwijl het iedereen recht in het gezicht staart.
Dat is één van de meest vermoeiende aspecten van het ´project´. Zo makkelijk en fantasieloos.quote:Het is zo makkelijk.
Jawel hoor, vooral jouw verontwaardiging is helemaal geregisseerd. Stel je een lekker voor aan je eigen doelgroep, misschien kom je in haar volgende boek.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Manipuleert?![]()
Niemand verwardt helemaal niks.![]()
[..
Ik kan vast ook wel iets bedenken dat mij niet aan staat bij jou, kom kom, wees eens iets ruimdenkender en probeer niet iedereen die je tegenstaat het leven zuur te maken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:46 schreef antipias het volgende:
Zijn er mensen die willen helpen dit zieke mens juridisch aan te klagen??
Hatemails leveren haar alleen maar geld op. Het moet toch mogelijk zijn haar "carriere" te beindigen????
Je bent niet te volgen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:49 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Jawel hoor, vooral jouw verontwaardiging is helemaal geregisseerd. Stel je een lekker voor aan je eigen doelgroep, misschien kom je in haar volgende boek.
Excuus, je hebt gelijk. Ik bedoelde dat reacties zoals die van jou juist de bedoeling van haar zijn. Ik ben zelf geen kunstproject, maar slechts een vermoeide Fokker.quote:
Inderdaad, wat 'n non-nieuws.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:20 schreef Jane het volgende:
Maar goed, het verbaast me dus nog het meest dat ze bij P&W mag komen over een boek met ontvangen e-mails van verontwaardigde mensen. Who's next?
Mwah.... een (ex-)FOK!ker op tv. Dan krijg je dat al snel.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er zijn weinig P&W-gasten die bijna een heel topic vol krijgen hoor.
Ik mod AEX, daar komen alleen maar hele brave beurshandelaren, economiestudenten en wat accountants.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:31 schreef Jane het volgende:
Serieus?Dan doe je iets verkeerd!
Ik weet dat sommige van je collega's regelmatig mailtjes ontvangen.
Zelf ben ik ooit drie maanden columnist op de FP geweest en toen kreeg ik ook al de vreemdste mails van mensen die het blijkbaar nodig vonden om mij deelgenoot te maken van hun bizarre gedachtenkronkels, die soms niet eens echt met de column te maken hadden. Dus als iemand dan iets echt controversieels of provocerends doet vind ik het niet zo raar dat z'n mailbox volloopt. Er zijn gewoon toch veel mensen die primair reageren en direkt in de (digitale) pen kruipen. Blijkbaar.
Akkoord. Tot op zekere hoogte is dat waar, maar als dat onder manipulatie valt kun je zeggen dat Nederland twee weken geleden door Karst T. is gemanipuleerd, lijkt me niet helemaal het juiste woord, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Excuus, je hebt gelijk. Ik bedoelde dat reacties zoals die van jou juist de bedoeling van haar zijn. Ik ben zelf geen kunstproject, maar slechts een vermoeide Fokker.
Waar maken mensen zich toch weer druk om, waarom die drang ter bevestiging over de psychische gesteldheid van iemand? Wat bereik je er mee? Geruststelling voor jezelf?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:12 schreef Magere_Gein het volgende:
Sorry, maar dat mens is echt zwaar psychisch gestoord, laat de DSM IV er maar op los. De redenatie ook: "ik geef zoveel om dieren dat ik ze vermoord" snijdt niet echt hout.
Wat valt daar te modden dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik mod AEX, daar komen alleen maar hele brave beurshandelaren, economiestudenten en wat accountants.![]()
Modden is meer dan enkel handhavingquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:22 schreef Lkw het volgende:
Wat valt daar te modden dan?
Volgens mij heb je een luizenleventje
Daar blijkt maar weer uit dat je openstaat voor het meest voor de hand liggende zaken: je schaamt je dus zelfs niet voor dingen die ik zelf al heb aangegeven in te koppenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Akkoord. Tot op zekere hoogte is dat waar, maar als dat onder manipulatie valt kun je zeggen dat Nederland twee weken geleden door Karst T. is gemanipuleerd, lijkt me niet helemaal het juiste woord, maar dat terzijde.
Dat niemand iets verwardt komt omdat dat woord niet bestaat.![]()
Tot zover het taalnazi-gedeelte.![]()
Dat kan zijn, dat wil niet zeggen dat die ergernis er een desnoods (maar onwaarschijnlijk) onbewust amusant gevolg zijn. Dat zou er ook zijn als ze het ter meerder eer en glorie van Michiel de Ruyter had gedaan. Maar je bent wel de doelgroep, niet eens zozeer de rest van de idioten hier die haar dood willen rijden.quote:Het zal mij worst wezen of zij erin slaagt de emotie bij het publiek of mijzelf op te roepen die zij voor ogen heeft. Ik ontzeg mijzelf de ergernis niet omdat ik haar dat misgun. Dat gezegd hebbende moet ik zeggen dat ik mij net zo hard erger aan de aandacht die het programma P&W hier aan geeft.
Ik vind het curieus als mensen haar actie daar om waarderen. Ik vind provocaties niet per definitie kut, soms zijn ze wel vermakelijk, misschien nodig, maar deze gaat mij te ver en alles duidt er imo op dat ze het ter meerdere glorie van zichzelf heeft gedaan
Wie is datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |