Ze is zo voorspelbaar....quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:34 schreef NrTH het volgende:
Dat is de 5e keer al dat Marielin zegt dat ze graag ook dit duel had gehad

Ik denk dat ik 1 van de jongste op dit TBO forum ben hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze is voor alle elientjeh fans (voornamelijk oude kerels die dr varder hadden kunnen zijn en lesbos gok ik zo) de voornaamste concurrent.
En de smaakmakers maken altijd de meeste tongen los.

quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze is voor alle elientjeh fans (voornamelijk oude kerels die dr varder hadden kunnen zijn en lesbos gok ik zo) de voornaamste concurrent.
En de smaakmakers maken altijd de meeste tongen los.

Jij hebt gewoon je geluid uit staanquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Jijj zeikt.. ze kan niks zeggen of het is zeiken of drammen. Ik kijk ook streams hoor. Ze staat haar mannetje

de monotone stem van haar wordt steeds moeilijker voor mij te volgen, dus als jullie mij nou een beetje op de hoogte houden van wat zij zegt, dat graagquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Houd je dan nog wel iets over om te horen van Marielin?

Jimbo is 15 toch???quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 1 van de jongste op dit TBO forum ben hoor

Ze heeft genoeg doorstaan en geredquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze kan alleen maar de duels winnen die anderen krijgen he... daar ligt het allemaal aan.
 Oh ja dat was een week geleden. Korte termijn geheugen is hier wel aan de orde. Ouwe azijnpissers
  Oh ja dat was een week geleden. Korte termijn geheugen is hier wel aan de orde. Ouwe azijnpissers  

Hij zei zelf net dat hij niet mocht delen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Jeroen vraagt een flesje wijn!
Laat de Regie er dan wel bij zeggen of hij het WEL of NIET mag delen...
Anders moeten we weer 5 cossen vol spammen met SANCTIE!!

Is ze inmiddels persoonlijk door Bart nog eens zeer duidelijk verteldquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:

quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:

weet hij al.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:

Ik wil roken, ik had dit duel ook willen hebben dat had ik wel gewonnen, ik mis m'n vriendje, ik wil roken.. x 20.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
de monotone stem van haar wordt steeds moeilijker voor mij te volgen, dus als jullie mij nou een beetje op de hoogte houden van wat zij zegt, dat graag

Ik vermoed nu al, dat Marielin dan helemaal uit haar dak gaat! Alleen daarom hoop ik al dat die fles (doe maar een goede dan ook) er komtquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:

quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:41 schreef Rica het volgende:
Pim zat idd wel met zijn slokdarm in zijn achterhoofd. Leerpuntje voor de regie voor de volgende keer. Goed doorvragen over lichamelijk hebbelijkheden ed. en daar rekening mee houden. Peter acht uur met zijn brakke knieen laten staan was ook zo-zo.
 Dan blijf je maar lekker bij moeders thuis

Juist!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:41 schreef Rica het volgende:
Pim zat idd wel met zijn slokdarm in zijn achterhoofd. Leerpuntje voor de regie voor de volgende keer. Goed doorvragen over lichamelijk hebbelijkheden ed. en daar rekening mee houden. Peter acht uur met zijn brakke knieen laten staan was ook zo-zo.

daarom ben ik blij dat hij weg is, en dat gevoel had ik ook daarom vind ik dat hij daar niks had te zoeken. het enige wat hij deed was dreigen en piepen dat hij niet zonder peuken kan en van hygiëne houdt. ga dan niet in zo'n spel zittenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
hij zat er natuurlijk gewoon om zichzelf te promoten. ik denk alleen niet dat het hem geholpen heeft

Jullie leren snel!
    Jullie leren snel! 

niks voor iedereen, jeroen heeft het gewonnen zijn ding dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Spoed Polletje voor de Wijn van Jeroen
Regie!Jullie leren snel!
Opties:
Ja- alleen voor Jeroen
Ja- Drank voor iedereen
Nee, geen drank

Vind je dat echt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]

Nou he...hij gaat echt weer helemaal los! Hadden we toch niet willen missen al zijn grappen en grollen. Het had echt een dooie boel geworden zonder Pim....quote:

quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:45 schreef rooie3 het volgende:
Zo ben er weer en ja hoor Peter net op het allerlaatste moment onderaan.
Jammer dat Peter weg is,heb om hem heel veel moeten lachen.
Maar jullie vieren natuurlijk feest.

daar heeft hij nu niks meer aan, want je mag je item wat je wint niet meer delen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
Jeroen moet ff nadenken wat hij wil voor de ovrwinning.....laat me raden..sigarettten

Ja natuurlijkquote:
 Ontbering in de bunker !! Ga dan niet lopen zieken na een week ofzo.
  Ontbering in de bunker !! Ga dan niet lopen zieken na een week ofzo.   

Dan stem je toch Neequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks voor iedereen, jeroen heeft het gewonnen zijn ding dus

Zie hem er nog wel voor aan sigaretten te nemen om ze voor de neus van Marielin zelf op te gaan rokenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
daar heeft hij nu niks meer aan, want je mag je item wat je wint niet meer delen.

morgen in Stretto misschien!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:45 schreef rooie3 het volgende:

Nee ik vind het jammer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:45 schreef rooie3 het volgende:

quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:47 schreef Espabilado het volgende:
Wijntje voor Jeroen?
Hij heeft een fles verdiend!
Een glaasje wijn, that's it.
Nee, hij verandert water maar in wijn!

quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:47 schreef Espabilado het volgende:
Wijntje voor Jeroen?
Hij heeft een fles verdiend!
Een glaasje wijn, that's it.
Nee, hij verandert water maar in wijn!

quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:45 schreef rooie3 het volgende:

één glas is genoeg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:48 schreef NrTH het volgende:
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Hij heeft een fles verdiend!
»Hij heeft een fles verdiend! 4 Votes
»Een glaasje wijn, that's it. 0 Votes
»Nee, hij verandert water maar in wijn! 0 Votes
»Poll sluit 14-05-09 om 22.45 uur
Van mij krijgt hij een fles! Lekker in z'n 1tje dronken zijn

laat maar ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:45 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nou he...hij gaat echt weer helemaal los! Hadden we toch niet willen missen al zijn grappen en grollen. Het had echt een dooie boel geworden zonder Pim....

dat is toch geen spoedpollquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
Wijntje voor Jeroen?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Hij heeft een fles verdiend!
»Hij heeft een fles verdiend!
4 Votes
»Een glaasje wijn, that's it.
0 Votes
»Nee, hij verandert water maar in wijn!
0 Votes
»Poll sluit 14-05-09 om 22.45 uur
0 Votes

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |