Ze is zo voorspelbaar....quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:34 schreef NrTH het volgende:
Dat is de 5e keer al dat Marielin zegt dat ze graag ook dit duel had gehad
Ik denk dat ik 1 van de jongste op dit TBO forum ben hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze is voor alle elientjeh fans (voornamelijk oude kerels die dr varder hadden kunnen zijn en lesbos gok ik zo) de voornaamste concurrent.
En de smaakmakers maken altijd de meeste tongen los.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze is voor alle elientjeh fans (voornamelijk oude kerels die dr varder hadden kunnen zijn en lesbos gok ik zo) de voornaamste concurrent.
En de smaakmakers maken altijd de meeste tongen los.
Jij hebt gewoon je geluid uit staanquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Jijj zeikt.. ze kan niks zeggen of het is zeiken of drammen. Ik kijk ook streams hoor. Ze staat haar mannetje
de monotone stem van haar wordt steeds moeilijker voor mij te volgen, dus als jullie mij nou een beetje op de hoogte houden van wat zij zegt, dat graagquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Houd je dan nog wel iets over om te horen van Marielin?
Jimbo is 15 toch???quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 1 van de jongste op dit TBO forum ben hoor
Ze heeft genoeg doorstaan en geredquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze kan alleen maar de duels winnen die anderen krijgen he... daar ligt het allemaal aan.
Hij zei zelf net dat hij niet mocht delen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Jeroen vraagt een flesje wijn!
Laat de Regie er dan wel bij zeggen of hij het WEL of NIET mag delen...
Anders moeten we weer 5 cossen vol spammen met SANCTIE!!
Is ze inmiddels persoonlijk door Bart nog eens zeer duidelijk verteldquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
weet hij al.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik wil roken, ik had dit duel ook willen hebben dat had ik wel gewonnen, ik mis m'n vriendje, ik wil roken.. x 20.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
de monotone stem van haar wordt steeds moeilijker voor mij te volgen, dus als jullie mij nou een beetje op de hoogte houden van wat zij zegt, dat graag
Ik vermoed nu al, dat Marielin dan helemaal uit haar dak gaat! Alleen daarom hoop ik al dat die fles (doe maar een goede dan ook) er komtquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:41 schreef Rica het volgende:
Pim zat idd wel met zijn slokdarm in zijn achterhoofd. Leerpuntje voor de regie voor de volgende keer. Goed doorvragen over lichamelijk hebbelijkheden ed. en daar rekening mee houden. Peter acht uur met zijn brakke knieen laten staan was ook zo-zo.
Juist!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:41 schreef Rica het volgende:
Pim zat idd wel met zijn slokdarm in zijn achterhoofd. Leerpuntje voor de regie voor de volgende keer. Goed doorvragen over lichamelijk hebbelijkheden ed. en daar rekening mee houden. Peter acht uur met zijn brakke knieen laten staan was ook zo-zo.
daarom ben ik blij dat hij weg is, en dat gevoel had ik ook daarom vind ik dat hij daar niks had te zoeken. het enige wat hij deed was dreigen en piepen dat hij niet zonder peuken kan en van hygiëne houdt. ga dan niet in zo'n spel zittenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
hij zat er natuurlijk gewoon om zichzelf te promoten. ik denk alleen niet dat het hem geholpen heeft
niks voor iedereen, jeroen heeft het gewonnen zijn ding dusquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Spoed Polletje voor de Wijn van Jeroen
Regie!Jullie leren snel!
Opties:
Ja- alleen voor Jeroen
Ja- Drank voor iedereen
Nee, geen drank
Vind je dat echt?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan blijf je maar lekker bij moeders thuis
Nou he...hij gaat echt weer helemaal los! Hadden we toch niet willen missen al zijn grappen en grollen. Het had echt een dooie boel geworden zonder Pim....quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:45 schreef rooie3 het volgende:
Zo ben er weer en ja hoor Peter net op het allerlaatste moment onderaan.
Jammer dat Peter weg is,heb om hem heel veel moeten lachen.
Maar jullie vieren natuurlijk feest.
daar heeft hij nu niks meer aan, want je mag je item wat je wint niet meer delen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:33 schreef Chanel5 het volgende:
Jeroen moet ff nadenken wat hij wil voor de ovrwinning.....laat me raden..sigarettten![]()
![]()
Ja natuurlijkquote:
Dan stem je toch Neequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks voor iedereen, jeroen heeft het gewonnen zijn ding dus
Zie hem er nog wel voor aan sigaretten te nemen om ze voor de neus van Marielin zelf op te gaan rokenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
daar heeft hij nu niks meer aan, want je mag je item wat je wint niet meer delen.
morgen in Stretto misschien!!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:45 schreef rooie3 het volgende:
Nee ik vind het jammer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:45 schreef rooie3 het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:47 schreef Espabilado het volgende:
Wijntje voor Jeroen?
Hij heeft een fles verdiend!
Een glaasje wijn, that's it.
Nee, hij verandert water maar in wijn!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:47 schreef Espabilado het volgende:
Wijntje voor Jeroen?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:45 schreef rooie3 het volgende:
één glas is genoeg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:48 schreef NrTH het volgende:
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Hij heeft een fles verdiend!
»Hij heeft een fles verdiend! 4 Votes
»Een glaasje wijn, that's it. 0 Votes
»Nee, hij verandert water maar in wijn! 0 Votes
»Poll sluit 14-05-09 om 22.45 uur
Van mij krijgt hij een fles! Lekker in z'n 1tje dronken zijn
laat maar ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:45 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nou he...hij gaat echt weer helemaal los! Hadden we toch niet willen missen al zijn grappen en grollen. Het had echt een dooie boel geworden zonder Pim....
dat is toch geen spoedpollquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
Wijntje voor Jeroen?
»Hij heeft een fles verdiend!
4 Votes
»Een glaasje wijn, that's it.
0 Votes
»Nee, hij verandert water maar in wijn!
0 Votes
0 Votes
Heb je dat van mij gekopieerd of heb je daarop gestemd?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
Wijntje voor Jeroen?
»Hij heeft een fles verdiend!
4 Votes
»Een glaasje wijn, that's it.
0 Votes
»Nee, hij verandert water maar in wijn!
0 Votes
0 Votes
Voor jeroen misschien wel, maar niet voor het optimale effect op Marielin, die straks ook nog eens haar opdracht niet haalt en dus geen peukenquote:
oja, had ik nog niet aan gedacht, Doe dan maar een flesquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Voor jeroen misschien wel, maar niet voor het optimale effect op Marielin, die straks ook nog eens haar opdracht niet haalt en dus geen peuken
Thanx babe, ik maak geen geintje ik hoor niet meer wat zei zegt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:40 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik wil roken, ik had dit duel ook willen hebben dat had ik wel gewonnen, ik mis m'n vriendje, ik wil roken.. x 20.
Zo, nu kan je haar voor de rest v/d dag blijven muten
Het zal een stuk saaier zonder Peter worden,nu Marilien er nog uit .quote:
uurtje is prima hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:49 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
dat is toch geen spoedpoll![]()
Zucht....
Nu even volhouden.....zeikmutsquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:52 schreef NrTH het volgende:
Marielin: Ik hou m'n ook gewoon m'n hoofd..
Eindelijk
Hele zaakje VOL gieten.... die mis ik...quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:51 schreef blomst het volgende:
[..]
oja, had ik nog niet aan gedacht, Doe dan maar een fles
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:52 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Thanx babe, ik maak geen geintje ik hoor niet meer wat zei zegt.
Ik hoor hhhheeueeuee en dan hoor ik Eline wel zeggen maar Peter kan het wel , hij zit lekker te douchen...haahhaahaha
Dat andere wijf mag wel ff mutequote:
Ja maar Pim mankeert verder niks alleen blijkt hij een probleem met zijn middenrif te hebben. Er zijn heel veel mensen die van die kleine probleemjes hebben. Iemand met lactose-intoleratie ga je ook geen melkdrinkwedstrijd laten doen bijv. Maar misschien denk ik wel heel raar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja natuurlijkOntbering in de bunker !! Ga dan niet lopen zieken na een week ofzo.
Naah... uurtje kan nog net...quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:52 schreef Dottey het volgende:
* Dottey wijst iedereen er even op.
Jeroen vroeg aan de telefoon of hij als item een fles wijn mocht kiezen.
Er is razendsnel een poll geplaatst! Hij blijft open tot kwart voor elf!
Het is kei grappig denk ik als hij een fles krijgt. Hij mag hem toch niet delen!
Stemmen waard denk ik.. Jeroen kan dan gelijk zijn beloofde chaos laten zien. En blijft er wat te streamen voor ons allemaal!
Wijntje voor Jeroen?
laatste keuze is niet om te stemmen.. geeft aan wanneer het gesloten gaat worden.
...quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja maar Pim mankeert verder niks alleen blijkt hij een probleem met zijn middenrif te hebben. Er zijn heel veel mensen die van die kleine probleemjes hebben. Iemand met lactose-intoleratie ga je ook geen melkdrinkwedstrijd laten doen bijv. Maar misschien denk ik wel heel raar.
Meestal wel, maar in deze ben ik het met je eens!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja maar Pim mankeert verder niks alleen blijkt hij een probleem met zijn middenrif te hebben. Er zijn heel veel mensen die van die kleine probleemjes hebben. Iemand met lactose-intoleratie ga je ook geen melkdrinkwedstrijd laten doen bijv. Maar misschien denk ik wel heel raar.
Ja je denkt raar. Dan doe je niet mee aan dit soort dingenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Wijntje voor Jeroen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:44 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Spoed Polletje voor de Wijn van Jeroen
Regie!Jullie leren snel!
Opties:
Ja- alleen voor Jeroen
Ja- Drank voor iedereen
Nee, geen drank
Ik zie de lol nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:52 schreef Dottey het volgende:
Het is kei grappig denk ik als hij een fles krijgt. Hij mag hem toch niet delen!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wijntje voor Jeroen?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Hij heeft een fles verdiend!»Hij heeft een fles verdiend! 10 Votes»Een glaasje wijn, that's it. 0 Votes»Nee, hij verandert water maar in wijn! 7 Votes»Poll sluit 14-05-09 om 22.45 uur 0 Votes
Ja, liefst een hele flesquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hele zaakje VOL gieten.... die mis ik...
Ook dat is afzien na zoveel vermoeidheid.. en morgenvroeg om 8 uur weer er uit.,.. met een kater... prima afzien toch?
Vanacht nog even een gasoefening met je dronken kop in een gasmasker... Vermoet dat sommige ruitjes dan wel beslagen raken met klontjes
Danny heeft Jeroen omhoog gestemd om hem erin te houden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het zal een stuk saaier zonder Peter worden,nu Marilien er nog uit .
En zijn de leukste allemaal weg.
Raar dat net Peter op het laatste moment onderaan stond.
Hele tijd Eline en Jeroen,was bij BB ook altijd zo.
En de onderste gingen dan niet,dat noemen ze dan stemmentrekkers.
ik vind het veel kei-grappiger als hij 'm NIET krijgt eigenlijk. De 'hij verandert water maar in wijn' optie is VELE malen leuker.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:52 schreef Dottey het volgende:
* Dottey wijst iedereen er even op.
Jeroen vroeg aan de telefoon of hij als item een fles wijn mocht kiezen.
Er is razendsnel een poll geplaatst! Hij blijft open tot kwart voor elf!
Stemmen waard denk ik.. Jeroen kan dan gelijk zijn beloofde chaos laten zien. En blijft er wat te streamen voor ons allemaal!
Wijntje voor Jeroen?
laatste keuze is niet om te stemmen.. geeft aan wanneer het gesloten gaat worden.
ja dat wil ik ook, dus heb gestemd, alleen de poll zegt nu alleen voor Jeroen wat ik jammer vindquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:46 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dan stem je toch Nee![]()
Ik zeg drank in die zooi!
Hebben we straks de toren van Pisa
heb er iets van 50 stemmen aan uitgegeven hoor. er was niet heel veel voor nodigquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Danny heeft Jeroen omhoog gestemd om hem erin te houden.
Maar wel mee treiteren, hij steekt ook wel eens een sigaret opquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
daar heeft hij nu niks meer aan, want je mag je item wat je wint niet meer delen.
Neequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:57 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind het veel kei-grappiger als hij 'm NIET krijgt eigenlijk. De 'hij verandert water maar in wijn' optie is VELE malen leuker.
Dus als iedereen even daarop wil stemmen graag
Had ik al gedaan:quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:57 schreef Danny het volgende:
[..]
ik vind het veel kei-grappiger als hij 'm NIET krijgt eigenlijk. De 'hij verandert water maar in wijn' optie is VELE malen leuker.
Dus als iedereen even daarop wil stemmen graag
Ik weet het wel zeker dat hij deze week gewoon gaat roken en eist dat Marielin de sigaretten moet gaan delen zodat zij minder heeft en over de zeik gaatquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:47 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zie hem er nog wel voor aan sigaretten te nemen om ze voor de neus van Marielin zelf op te gaan roken
volgende keer hoop ik dat je internetverbinding uitvalt, tijdelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:58 schreef Danny het volgende:
[..]
heb er iets van 50 stemmen aan uitgegeven hoor. er was niet heel veel voor nodig
Ik hoop hetquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker dat hij deze week gewoon gaat roken en eist dat Marielin de sigaretten moet gaan delen zodat zij minder heeft en over de zeik gaat
En nu vond iedereen dat wel okequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Danny heeft Jeroen omhoog gestemd om hem erin te houden.
Sowieso belachelijk dat de rokers een peuken rantsoen krijgen... Kun je de alcoholisten ook een alcohol rantsoen geven...en eline de wehkkamp.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker dat hij deze week gewoon gaat roken en eist dat Marielin de sigaretten moet gaan delen zodat zij minder heeft en over de zeik gaat
Danny heeft maar 50 votes gebruikt voor hem staat hier iets boven, verder hebben een heleboel mensen hier al aangegeven nog net voor het einde even Jeroen omhoog gestemd te hebbenquote:
Toch meer dan de meeste Fokkers eraan uit kunnen geven vermoed ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:58 schreef Danny het volgende:
[..]
heb er iets van 50 stemmen aan uitgegeven hoor. er was niet heel veel voor nodig
De drinkers hebben toch zeker ook een rantsoen? Er wordt iig niet dagelijks bier of wijn geschonken in de bunker.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat de rokers een peuken rantsoen krijgen... Kun je de alcoholisten ook een alcohol rantsoen geven...en eline de wehkkamp.
blijkbaar. maar ik heb er geen duizenden stemmen tegenaan gegooid hoor.quote:
Daar zou ik ook vrede mee hebben ja, maar een peukje voor Jeroen zou ook tof zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:02 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik hoop dat er geen sigaret in komt komende dagen
dat wordt toch bepaald door de boodschappenlijst?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Sowieso belachelijk dat de rokers een peuken rantsoen krijgen... Kun je de alcoholisten ook een alcohol rantsoen geven...en eline de wehkkamp.
Neequote:Op donderdag 14 mei 2009 22:03 schreef Danny het volgende:
[..]
Hebben ze hun tandenborstels alweer uitgepakt trouwens?
Jammer nu is alleen Marilien er nog.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:03 schreef Danny het volgende:
[..]
blijkbaar. maar ik heb er geen duizenden stemmen tegenaan gegooid hoor.
Hebben ze hun tandenborstels alweer uitgepakt trouwens? Tijd begint te dringen voor marielin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |