Houd je dan nog wel iets over om te horen van Marielin?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik hoor dat niet eens meer, ik blok het peuken gezeur nu automatisch
ja lekker met boter en kaas graagquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wilde je net een beschuitje op je grote bed komen brengen...
De lulquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
Jeroen blij, want die kan nu in het grote bed slapen
Drammenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:28 schreef K_L het volgende:
Gaat Marielin weer zitten drammen dat ze liever mannendingen/opdrachten wil
Wanneer heeft ze niets om over te zeikenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:27 schreef Espabilado het volgende:
Marielin heeft weeral wat nieuws gevonden om over te zeiken
daar kan je wel is gelijk in hebben, hopelijk groeit ze er wel overheenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:19 schreef Maanvis het volgende:
Eline is het beste te vergelijken met een Furby. De eerste week denk je 'koetsjie koetsjie wat een schattig dingetje' .. en na een maand gaat het ding kapot tegen de muur zodra 't z'n bekkie open trekt
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:30 schreef mooiiiiii het volgende:
Waarom dit liedje van Peter tekens.wordt er niet goed van.Denk serieus dat Peter alleen maar voor dat doel in de bunker zat.Nu heeft ie langer de tijd om z'n haar te laten groeien.
Jijj zeikt.. ze kan niks zeggen of het is zeiken of drammen. Ik kijk ook streams hoor. Ze staat haar mannetjequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wanneer heeft ze niets om over te zeiken
Gelijk doen, kan ze later weer zeiken wat daar weer verkeerd aan was, mevrouw van de excussesquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:28 schreef K_L het volgende:
Gaat Marielin weer zitten drammen dat ze liever mannendingen/opdrachten wil
hij zat er natuurlijk gewoon om zichzelf te promoten. ik denk alleen niet dat het hem geholpen heeftquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:30 schreef mooiiiiii het volgende:
Waarom dit liedje van Peter tekens.wordt er niet goed van.Denk serieus dat Peter alleen maar voor dat doel in de bunker zat.Nu heeft ie langer de tijd om z'n haar te laten groeien.
Dat zou best wel eens kunnen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:31 schreef mooiiiiii het volgende:
Waarom dit liedje van Peter tekens.wordt er niet goed van.Denk serieus dat Peter alleen maar voor dat doel in de bunker zat.Nu heeft ie langer de tijd om z'n haar te laten groeien. voordat z'n"optredens eraan komen pff
In het voorprogramma van K2 ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
hij zat er natuurlijk gewoon om zichzelf te promoten. ik denk alleen niet dat het hem geholpen heeft
Van mij mag die bovenop de K2 gaan zittenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
In het voorprogramma van K2 ?
Ja ,dat was allang duidelijk,van mij krijgt ie geen cent.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
hij zat er natuurlijk gewoon om zichzelf te promoten. ik denk alleen niet dat het hem geholpen heeft
En dan noemen ze het weer gewoon K3quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
In het voorprogramma van K2 ?
K ½ (Doordenkertje)quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van mij mag die bovenop de K2 gaan zitten
het is voor jullie wel moeilijk te begrijpen dat het een simpele gimmick is he... geweldigquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze is voor alle elientjeh fans (voornamelijk oude kerels die dr varder hadden kunnen zijn en lesbos gok ik zo) de voornaamste concurrent.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Jijj zeikt.. ze kan niks zeggen of het is zeiken of drammen. Ik kijk ook streams hoor. Ze staat haar mannetje
Ze kan alleen maar de duels winnen die anderen krijgen he... daar ligt het allemaal aan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:34 schreef NrTH het volgende:
Dat is de 5e keer al dat Marielin zegt dat ze graag ook dit duel had gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |