Ben ik ook bang voor iddquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:20 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Morgen zal dat nog erger zijn, want de peuken die ze hád kunnen winnen met de geheime opdracht, die gaat ze niet krijgen. Maar dat was natuurlijk ook een veeeeeeeeeeeeel moeilijker opdracht dan de anderen hebben gekregen.
Ja stoer was dat met die kaneelquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat dus. Eline is hoe iedereen zelf zou willen zijn, terwijl ze zich meer in zeikende Marielin herkennen (me too).
Zoek nog maar eens een youtube filmpje van iemand die al giechelend de cinnamon test doet en haalt. Ik heb zo maar het vermoeden dat Eline daar een primeur te pakken heeft
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij die nog eentje in z'n koffer heeft
hij wil natuurlijk dat grote bed hebbenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:19 schreef blomst het volgende:
Jeroen trilt als een rietje.
Dat heb ik gemistquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat dus. Eline is hoe iedereen zelf zou willen zijn, terwijl ze zich meer in zeikende Marielin herkennen (me too).
Zoek nog maar eens een youtube filmpje van iemand die al giechelend de cinnamon test doet en haalt. Ik heb zo maar het vermoeden dat Eline daar een primeur te pakken heeft
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:19 schreef Maanvis het volgende:
Eline is het beste te vergelijken met een Furby. De eerste week denk je 'koetsjie koetsjie wat een schattig dingetje' .. en na een maand gaat het ding kapot tegen de muur zodra 't z'n bekkie open trekt
quote:
ik hoor dat niet eens meer, ik blok het peuken gezeur nu automatischquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Heeft ze al twee keer gedaan.... met als toevoeging:
" Dan had ik peuken gehad"
Geen idee, maar iemand zal er vast een opname van hebben gemaakt. En anders hebben bart en huub er vast wel één.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:21 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat heb ik gemistwaar kan ik daar een video van vinden?
En een hoop hier zouden zonder tekst zitten idd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:21 schreef akveor het volgende:
Te hopen is dat Marielin goed door blijft zeuren.... veel meer zal er niet meer te zien zijn...
Zetten we het vergrootglas gewoon op een ander... Wie zoek ..zal vinden!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:22 schreef Rica het volgende:
[..]
En een hoop hier zouden zonder tekst zitten idd.
Houd je dan nog wel iets over om te horen van Marielin?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik hoor dat niet eens meer, ik blok het peuken gezeur nu automatisch
ja lekker met boter en kaas graagquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik wilde je net een beschuitje op je grote bed komen brengen...
De lulquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
Jeroen blij, want die kan nu in het grote bed slapen
Drammenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:28 schreef K_L het volgende:
Gaat Marielin weer zitten drammen dat ze liever mannendingen/opdrachten wil
Wanneer heeft ze niets om over te zeikenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:27 schreef Espabilado het volgende:
Marielin heeft weeral wat nieuws gevonden om over te zeiken
daar kan je wel is gelijk in hebben, hopelijk groeit ze er wel overheenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:19 schreef Maanvis het volgende:
Eline is het beste te vergelijken met een Furby. De eerste week denk je 'koetsjie koetsjie wat een schattig dingetje' .. en na een maand gaat het ding kapot tegen de muur zodra 't z'n bekkie open trekt
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:30 schreef mooiiiiii het volgende:
Waarom dit liedje van Peter tekens.wordt er niet goed van.Denk serieus dat Peter alleen maar voor dat doel in de bunker zat.Nu heeft ie langer de tijd om z'n haar te laten groeien.
Jijj zeikt.. ze kan niks zeggen of het is zeiken of drammen. Ik kijk ook streams hoor. Ze staat haar mannetjequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wanneer heeft ze niets om over te zeiken
Gelijk doen, kan ze later weer zeiken wat daar weer verkeerd aan was, mevrouw van de excussesquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:28 schreef K_L het volgende:
Gaat Marielin weer zitten drammen dat ze liever mannendingen/opdrachten wil
hij zat er natuurlijk gewoon om zichzelf te promoten. ik denk alleen niet dat het hem geholpen heeftquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:30 schreef mooiiiiii het volgende:
Waarom dit liedje van Peter tekens.wordt er niet goed van.Denk serieus dat Peter alleen maar voor dat doel in de bunker zat.Nu heeft ie langer de tijd om z'n haar te laten groeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |