Drinken achterafquote:
volgens mij zonder te drinken...quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:10 schreef beequeen het volgende:
Mogen ze tussendoor water drinken of is daar niks over gezegd?
de meisjes zijn liev voor zequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Het staat er zo naast alsof ze niet zelf meer op zullen kunnen staan na deze battle
Ik ook maar dan wel met roomboter en jamquote:
En toch is het goed gekomen. Nou ja, goed.quote:
of verse aardbeienquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar dan wel met roomboter en jam
dit lijkt me meer dan 1 rolquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:13 schreef D. het volgende:
Met water erbij heb je zo'n rol binnen een minuut op
Kleine hapjes? jemig met zo'n mond vol ben je maar bezig... de ruimte geven om speeksel te verzamelen om het weg te krijgen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
wat is slimmer? Kleine hapjes en snel doorslikken...of volproppen?
Ik denk zelf kleine hapjes...
met pindakaas en suiker is veel lekkerderquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar dan wel met roomboter en jam
Daar verschillen idd de meningen overquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
En toch is het goed gekomen. Nou ja, goed.
Hoe maakt men een beschuit nog droger?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:14 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
met pindakaas en suiker is veel lekkerder
Heeft ze al twee keer gedaan.... met als toevoeging:quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:13 schreef blomst het volgende:
En Marielin straks zeuren over dat ze deze uitdaging ook liever had gehad dan het zingen
o gemistquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Heeft ze al twee keer gedaan.... met als toevoeging:
" Dan had ik peuken gehad"
Denk het ook!quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kleine hapjes? jemig met zo'n mond vol ben je maar bezig... de ruimte geven om speeksel te verzamelen om het weg te krijgen.
wellusquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:15 schreef Jimbo het volgende:
euhhmmm waarom nemen ze niet wat water erbij, t staat dr en bart heeft imho niet gezegt datt niet mocht
Dat heeft ze al gezegd. Om gek van te worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:13 schreef blomst het volgende:
En Marielin straks zeuren over dat ze deze uitdaging ook liever had gehad dan het zingen
Welllllllllllllll Lezenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:15 schreef Jimbo het volgende:
euhhmmm waarom nemen ze niet wat water erbij, t staat dr en bart heeft imho niet gezegt datt niet mocht
Geen ideequote:
Wel nnadien mogen ze water.quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:15 schreef Jimbo het volgende:
Zouden ze dat bij de BO wel weten?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:14 schreef lies1958 het volgende:
Pim vertelde de 1e week al dat hij een breuk in zijn middenrif heeft en daardoor langzaam moet eten,
Als hij dat inderdaad heeft is het beter dat hij rustig blijft eten want anders heeft hij kans op een giga pijn aanval. Spreek uit ervaring dus verstandig wat hij doet.
Zooww voorspelbaarquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:14 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Heeft ze al twee keer gedaan.... met als toevoeging:
" Dan had ik peuken gehad"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |