abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 mei 2009 @ 17:27:09 #51
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_69195324
Op zich meng ik me ieder jaar graag in het hele Sensation al dan niet tof geneuzel. Ik ben het altijd roerend eens met Tomaz (hij wellicht ook met mij ) dus zo ook nu weer. Prima dat mensen zeiken op de line-up en het niks vinden, dat is ieder jaar hetzelfde.

Daan / smurf (?) heeft het Sensation gevoel proberen te pakken maar is niet gelukt, prima niks mis mee maar ventileer je mening dan wat anders. Het afschuiven op een line-up die natuurlijk gewoon prima is, lijkt me wat matig en goedkoop. Immers brabbelen zoveel mensen dat, dat dit wat bekrompen blijft ook gezien het concept waar Sensation voor staat.
quote:
Op maandag 18 mei 2009 21:03 schreef Veersesmurf het volgende:

Natuurlijk gaat het om de show etc. maar zo'n line-up zie je de hele zomer lang op alle festivals. Kom nu is een keer met iets spectaculairs
Dus als ik niet naar een festival ga deze zomer mag ik wel naar Sensation, of hoe zie je het precies? Iets spectaculairs als een oost-duitse techno held die niemand kent? Wat Xantra zegt, dat is heel leuk maar niet voor op Sensation. Wat betreft Erick E wil ik de mensen nog wel gelijk geven, die staat op 5 feesten in een voor hem rustig weekend. En ja, die staat ook aankomende vrijdag weer in een tentje in Tiel waarvan je denkt: "Gast, sla die gigs over". Neemt niet weg dat Sander van Doorn en Fedde niet veel in Nederland te zien zijn, eveneens als Ingrosso op wat grote events na.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 mei 2009 @ 17:30:07 #52
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_69195435
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 15:04 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Tuurlijk kun je kritiek hebben op een line-up, maar na al die jaren van Sensation weet je toch inmiddels wat je kunt verwachten
ja elk jaar dezelfde DJ's
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 19 mei 2009 @ 18:05:07 #53
105311 Xantra
Cinematographer
pi_69196513
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:30 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja elk jaar dezelfde DJ's
en ieder jaar overheersen de positieve de negatieve reacties
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:24:53 #54
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_69199370
quote:
Op zondag 17 mei 2009 05:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik zoek dit nummer, AvB draaide het tijdens zijn ASOT400 set in Rotterdam. Ik heb al een tijdje naar de tracklist gezocht maar bij alle lijsten is dit nummer onbekend.

Nummer
?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:36:42 #55
105311 Xantra
Cinematographer
pi_69202108
dat zijn de betere clips
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:09:40 #56
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_69203504
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:10:15 #57
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_69203535
Eric Prydz is er trouwens ook flink op vooruit gegaan na call on me
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:14:02 #58
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_69203701
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef honda1990 het volgende:
Eric Prydz is er trouwens ook flink op vooruit gegaan na call on me
Geen slecht woord over 'Call on me' .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:17:58 #59
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_69203880
Ik ga me hier ff melden, wil op de hoogte gehouden worden van de nieuwste plaatjes
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_69204484
Jeuj, het is weer gelukt, voor het 3de jaar op rij geloof ik

Even inhoudelijk:
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Hm, veerse, van jou had ik toch juist een minder bekrompen opmerking verwacht... Dacht dat jij wel verstand had van evenementen... Je weet toch dat je Sensation onmogelijk kunt vergelijken met een willekeurig festival.
Uiteraard kun je Sensation onmogelijk vergelijken. Dit probeer ik dan ook zo weinig mogelijk. Feit is alleen wel dat 9 van de 10 (ow nee, het zijn er maar 4) dj's deze zomer op andere festivals te zien zijn.
Voordeel is wel dat als je maar 4 dj's hebt dat je een hele vette opbouw kunt hebben. Hopelijk snappen de beste heren dit dan ook, en wordt het niet 1 groot hitjes-festijn zoals Laidback dat zo goed kan...
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 13:57 schreef Tomaz het volgende:

Pas als er een editie bezuinigt zou worden op de complete show mag je zeuren, maar line-up is al jaren niet meer doorslaggevend voor een Sensation bezoek.
En dat vind ik nou juist zo jammer! Het is niet zozeer de dj waar je naar toe gaat, als wel het hele spektakel! Daarnaast mag ik denk ik zeuren wanneer ik wil, maar omdat het deze keer over Sensation gaat zou het even niet mogen
het ligt gevoelig, dat weet ik wel...
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:02 schreef Xantra het volgende:

[..]

+ dat het 1 ruimte is en dat je dus onmogelijk wat dubstep gasten en wat diepe progressive gasten zou neerzetten, je weet gewoon dat het met deze djs een feest word.

Tuurlijk had ik ook wel een naam zoals bijv Sasha graag willen zien, maar je weet niet hoe het publiek erop reageert... geen reactie van het publiek op de muziek op dit feest is dodelijk
Haha dubstep had ik ook totaal niet verwacht, en niet gehoopt Je hebt wel een punt door te zeggen hoe het publiek erop zou reageren. Aan de andere kant kun je ook gewoon even wachten met het kopen van een kaartje totdat de line-up bekend is...?
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:27 schreef jackson het volgende:
Op zich meng ik me ieder jaar graag in het hele Sensation al dan niet tof geneuzel. Ik ben het altijd roerend eens met Tomaz (hij wellicht ook met mij ) dus zo ook nu weer. Prima dat mensen zeiken op de line-up en het niks vinden, dat is ieder jaar hetzelfde.

Daan / smurf (?) heeft het Sensation gevoel proberen te pakken maar is niet gelukt, prima niks mis mee maar ventileer je mening dan wat anders. Het afschuiven op een line-up die natuurlijk gewoon prima is, lijkt me wat matig en goedkoop. Immers brabbelen zoveel mensen dat, dat dit wat bekrompen blijft ook gezien het concept waar Sensation voor staat.
Om eerlijk te zijn ben ik nog nooit op Sensation geweest nu gaat het er dit jaar waarschijnlijk wel van komen, tenzij ik m'n kaartjes nog voor een normale prijs kan verkopen (plus een kratje jupiler voor de moeite)
Eigenlijk mag ik dus ook niet klagen/zeiken/mijn mening geven, maar omdat ik weet dat er zo lekker op gereageerd wordt doe ik het toch

Ik vind dat je voor 70 euro een degelijke line-up mag presenteren, ongeacht de hoeveelheid show o.i.d. Dat is mijn mening en die zal ik niet snel veranderen denk ik
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:27 schreef jackson het volgende:

Dus als ik niet naar een festival ga deze zomer mag ik wel naar Sensation, of hoe zie je het precies? Iets spectaculairs als een oost-duitse techno held die niemand kent? Wat Xantra zegt, dat is heel leuk maar niet voor op Sensation. Wat betreft Erick E wil ik de mensen nog wel gelijk geven, die staat op 5 feesten in een voor hem rustig weekend. En ja, die staat ook aankomende vrijdag weer in een tentje in Tiel waarvan je denkt: "Gast, sla die gigs over". Neemt niet weg dat Sander van Doorn en Fedde niet veel in Nederland te zien zijn, eveneens als Ingrosso op wat grote events na.
Dan mag je wel naar Sensation idd, andersom geld het trouwens ook: ga je naar Sensation dan mag je eigenlijk niet naar een festival als Dance Valley, Mysteryland of Extrema

SvD: Nature One, Mysteryland
Fedde: Loveland, Mysteryland
Ingrosso: Mysteryland
Eric: Wat je zelf al zei, behoorlijk vaak te zien
Het valt idd aardig mee, behalve dat je op Mysteryland iedereen ook kan zien + een heleboel anderen. (Line-up is ook wel gaaf, maar niet spectaculair te noemen...)


Ik ga er verder niet meer over zeuren ofzo, maar graag had ik nog even mijn droom line-up gedeeld:

21:00 - 22:30 Patch Park
22:30 - 24:00 Matthew Dekay
24:00 - 01:30 Deadmau5
01:30 - 03:00 Tiësto
03:00 - 04:30 Beat vs. Tom S (Above & Beyond zou ook mogen...)
04:30 - 06:00 Marco V

nou, nog 1 klein puntje van kritiek: jammer dat het al om 6 uur is afgelopen ik weet de reden en die snap ik ook wel enzo, maar het lijkt me toch vet om het lekker licht te zien worden in de Arena
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 22:41:27 #61
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_69207640
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef Veersesmurf het volgende:
Jeuj, het is weer gelukt, voor het 3de jaar op rij geloof ik
Dat lukt inderdaad, sterker nog, dat gaat de aankomende 3 jaar ook nog lukken
quote:
Om eerlijk te zijn ben ik nog nooit op Sensation geweest nu gaat het er dit jaar waarschijnlijk wel van komen, tenzij ik m'n kaartjes nog voor een normale prijs kan verkopen (plus een kratje jupiler voor de moeite)
Eigenlijk mag ik dus ook niet klagen/zeiken/mijn mening geven, maar omdat ik weet dat er zo lekker op gereageerd wordt doe ik het toch
Iedereen mag klagen en zeiken, dat kan ik prima waarderen. Dat men zeikt over Sensation is ook niet vreemd en misschien heb je op sommigen punten wel gelijk voor vele. Ik snap prima de manier waarop je er tegenaan kijkt maar het concept staat je gewoon niet aan dunkt mij. Wat overigens ook prima is
quote:
Dan mag je wel naar Sensation idd, andersom geld het trouwens ook: ga je naar Sensation dan mag je eigenlijk niet naar een festival als Dance Valley, Mysteryland of Extrema
Gelukkig
quote:
SvD: Nature One, Mysteryland
Fedde: Loveland, Mysteryland
Ingrosso: Mysteryland
Eric: Wat je zelf al zei, behoorlijk vaak te zien
Het valt idd aardig mee, behalve dat je op Mysteryland iedereen ook kan zien + een heleboel anderen. (Line-up is ook wel gaaf, maar niet spectaculair te noemen...)
Op de festivals ja, maar in de clubs niet veel in Nederland. Op erick e na dus . Overigens zijn het wat mij betreft allemaal DJ's die weten wat te doen op een Sensation.
quote:
Ik ga er verder niet meer over zeuren ofzo, maar graag had ik nog even mijn droom line-up gedeeld:

21:00 - 22:30 Patch Park
22:30 - 24:00 Matthew Dekay
24:00 - 01:30 Deadmau5
01:30 - 03:00 Tiësto
03:00 - 04:30 Beat vs. Tom S (Above & Beyond zou ook mogen...)
04:30 - 06:00 Marco V
Dat zou de tent natuurlijk helemaal rocken, dit ben ik met je eens... Die line-up spreekt mij ook meer aan. Had Deadmau5 zeer graag gezien dit jaar, maar wellicht tot te gewaagd voor dit publiek.

Tom S en Beat .... Nu hou ik weer helemaal van je Smurf
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:01:02 #62
105311 Xantra
Cinematographer
pi_69208542
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef Veersesmurf het volgende:

[..]
j..
[..]


03:00 - 04:30 Beat vs. Tom S (Above & Beyond zou ook mogen...)
vond het best een sterke post, totdat dit kwam, nu kan ik je niet meer serieus nemen
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_69213425
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef Veersesmurf het volgende:

Uiteraard kun je Sensation onmogelijk vergelijken. Dit probeer ik dan ook zo weinig mogelijk. Feit is alleen wel dat 9 van de 10 (ow nee, het zijn er maar 4) dj's deze zomer op andere festivals te zien zijn.
Ach, inclusief mijn 10 jaar feestervaring zijn er sowieso weinig namen voor me die ik niet zou zien in 't jaar, dus dat maakt voor mij niet uit
quote:
het ligt gevoelig, dat weet ik wel...
Zeker zeker, hier is 't voor mij allemaal begonnen
quote:
Om eerlijk te zijn ben ik nog nooit op Sensation geweest nu gaat het er dit jaar waarschijnlijk wel van komen, tenzij ik m'n kaartjes nog voor een normale prijs kan verkopen (plus een kratje jupiler voor de moeite)
Eigenlijk mag ik dus ook niet klagen/zeiken/mijn mening geven, maar omdat ik weet dat er zo lekker op gereageerd wordt doe ik het toch
Ik weet zeker dat het een feestje is voor jou smurf! Echt, probeer het, we gaan meeten en bier drinken
quote:
Ik vind dat je voor 70 euro een degelijke line-up mag presenteren, ongeacht de hoeveelheid show o.i.d. Dat is mijn mening en die zal ik niet snel veranderen denk ik
Je complete avond moet gewoon het geld waard zijn, zo simpel is het in principe. Dus ga gewoon en bepaal achteraf of je het 70 euro waard vond.
quote:
Ik ga er verder niet meer over zeuren ofzo, maar graag had ik nog even mijn droom line-up gedeeld:

21:00 - 22:30 Patch Park
22:30 - 24:00 Matthew Dekay
24:00 - 01:30 Deadmau5
01:30 - 03:00 Tiësto
03:00 - 04:30 Beat vs. Tom S (Above & Beyond zou ook mogen...)
04:30 - 06:00 Marco V
Op Tiësto na zou deze line-up net zoveel kritiek te verduren krijgen als ieder jaar, dus tja. Minimal past niet in het showelement, dus dit zou gewoon niet werken op Sensation, ongeacht of liefhebbers zoals ons aanwezig zijn.
quote:
nou, nog 1 klein puntje van kritiek: jammer dat het al om 6 uur is afgelopen ik weet de reden en die snap ik ook wel enzo, maar het lijkt me toch vet om het lekker licht te zien worden in de Arena
Wees niet bang, je ziet het nu al om 5u licht worden, dus 4 juli is 't laatste uurtje gewoon in een lichte arena En NEE, dat is totaal niet leuk omdat je dan weet dat je aan 't einde zit
pi_69213454
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 23:01 schreef Xantra het volgende:

[..]

vond het best een sterke post, totdat dit kwam, nu kan ik je niet meer serieus nemen
Sammy, hou je erbuiten!

Check m'n aankomende gig:



  woensdag 20 mei 2009 @ 10:59:07 #65
105311 Xantra
Cinematographer
pi_69218862
nice

bingo players zijn regulars van de rodenburg trouwens
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:29:14 #66
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_69220147
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 03:04 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Sammy, hou je erbuiten!

Check m'n aankomende gig:

[ afbeelding ]

Ha! Goeie shit weer... Zal eens kijken of ik er dit jaar bij kan zijn
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 20 mei 2009 @ 11:35:39 #67
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_69220427
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:27 schreef jackson het volgende:
Daan / smurf (?) heeft het Sensation gevoel proberen te pakken maar is niet gelukt, prima niks mis mee maar ventileer je mening dan wat anders. Het afschuiven op een line-up die natuurlijk gewoon prima is, lijkt me wat matig en goedkoop. Immers brabbelen zoveel mensen dat, dat dit wat bekrompen blijft ook gezien het concept waar Sensation voor staat.
[..]
Ik heb dat sensation gevoel heus wel te pakken hoor ben er niet voor niets 3 keer geweest.
maar ik hoef er niet persé ieder jaar bij te zijn. Ik zou het voor de show met een paar goede namen prima vinden om er 65 euri voor te dokken, maar als 3 van de 4 mensen die mee zouden gaan dat liever niet doen, houdt het voor mij ook op. Fedde, Ingrosso en Sander ga ik op mysteryland wel checken. Of niet.
Fijn, klaar nu met die discussie. Ik ga me er niet meer in mengen, tis 'maar' een van de zoveelste feestje in t jaar...al betekend ie voor de één nou eenmaal meer dan voor de ander!

Stelletje Sensation ridders
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 20 mei 2009 @ 14:23:47 #68
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_69226059
Mijn Sensation... wat doe je
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_69227989
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 03:04 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Sammy, hou je erbuiten!

Check m'n aankomende gig:

[ afbeelding ]

Goed bezig
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  donderdag 21 mei 2009 @ 11:52:42 #70
105311 Xantra
Cinematographer
pi_69255611
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef honda1990 het volgende:
Eric Prydz is er trouwens ook flink op vooruit gegaan na call on me
Call on me is meesterlijk!

word tijd dat deze meneer eens even met een nieuwe plaat komt
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  donderdag 21 mei 2009 @ 12:13:56 #71
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_69256281
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:52 schreef Xantra het volgende:

[..]

Call on me is meesterlijk!

word tijd dat deze meneer eens even met een nieuwe plaat komt
Ik vond Call on me de clip wel leuk, het nummer wat minder. Pjanoo vind ik echt geniaal

lijkt wel een vervolg op pjanoo, maar is niet minder lekker daardoor
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_69258081
Ik vind Melo echt een van z'n vetste producties ooit:

  donderdag 21 mei 2009 @ 13:18:37 #73
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_69258208
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:14 schreef Tomaz het volgende:
Ik vind Melo echt een van z'n vetste producties ooit:


Dat bedoel ik, daar kan call on me toch nooit aan tippen
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:30:09 #74
105311 Xantra
Cinematographer
pi_69260333
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:13 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Ik vond Call on me de clip wel leuk, het nummer wat minder. Pjanoo vind ik echt geniaal

lijkt wel een vervolg op pjanoo, maar is niet minder lekker daardoor
en toch hoor ik liever call on me, pjanoo is kapotgedraaid
+ leuke herinnering aan MysteryLand bij call on me
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:31:58 #75
105311 Xantra
Cinematographer
pi_69260382
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:14 schreef Tomaz het volgende:
Ik vind Melo echt een van z'n vetste producties ooit:

lijkt heel veel op Greece 2000
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')