Gelukkig maakte die laatste goal van Zlatan veel goedquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die maakten elkaar vooral kapot.
Het was de voorzitter van Juve die Zlatan had ingefluisterd ruzie te maken, toch?
Goed punt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:48 schreef Radegast het volgende:
Ik heb al eens in een ander topic gezegd: Koeman is geen slechte trainer, maar wel een ramp als het aankomt op transferzaken. Het ging dan ook bijvoorbeeld goed fout toen Beenhakker wegging bij Ajax in 2003.
Aangezien ik Blind niet hoog heb zitten als TD, ben ik tegen de komst van Koeman als trainer.
Benfica is sportief gezien geen haar beter. Ook zij lopen CL mis.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:11 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat gebeurt nooit. Die komt gewoon bij een club als Benfica terecht.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als dit gebeurt kom ik persoonlijk je dijen talkpoederen. Ik ben een groot fan van deze entiteit, wat een speler. Zelfde categorie als Quincy én Zaïri.²
Nog een medestander. Dank je wel. Ik word misselijk van die Co verheerlijking hier. Daarnaast krijgt Koeman te weinig krediet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eén klein puntje, Ajax werd niet twee jaar achter elkaar kampioen. In 2003 werden we tweede door de salonremiste van psv uit bij Groningen dat toen nog tegen degradatie vocht
2003 was wel het jaar van de Kwartfinale CL in Milaan. Daar baal ik nog steeds van, dat jaar hadden we de CL echt kunnen winnen. Daar ben ik van overtuigt.
Het is toch zo? Hij mag dan vaak geblesseerd zijn, maar het is echt wel een gewilde speler hoor...quote:
Kom mij a.u.b. niet lastig vallen in dat geval.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als dit gebeurt kom ik persoonlijk je dijen talkpoederen. Ik ben een groot fan van deze entiteit, wat een speler. Zelfde categorie als Quincy én Zaïri.²
Wat snap je niet aan sarcasme? (En dan doel ik op die post over Robben..)quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:43 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Het is toch zo? Hij mag dan vaak geblesseerd zijn, maar het is echt wel een gewilde speler hoor...
Koeman heeft VDV niet kapot gemaakt hoor het was gewoon een lastig ventje toen samen met Sneijder, die 2 liepen notabene Litmanen op de training belachelijk te maken alsof het een of andere achterlijke ouwe gek was. Ik denk dat ze voor iedere trainer toen lastig waren...quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In mijn herinnering lag Zlatan - Koeman ook nooit helemaal goed, maar hij begon wel beter te spelen, dat wel. Van der Vaart heeft hij echt kapot gemaakt in zijn laatste Ajax-seizoen.
Maar goed, ik heb er gewoon geen lekker gevoel bij. Bij PSV was het ook allemaal niet jofel met Koeman, bij Valencia was het ook weer een hoop hommeles. De trein richting Barcelona loert ook altijd elk moment van het seizoen om de hoek. Maar ja, kwaliteiten heeft ie dan wel weer en hij heeft inderdaad naar behoren gepresteerd bij Ajax.
Er zal sowieso bij geen enkele aanstelling een enorme jubelstemming zijn lijkt me.
HOAX! Niemand maakt Litmanen belachelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:08 schreef soppa het volgende:
[..]
Koeman heeft VDV niet kapot gemaakt hoor het was gewoon een lastig ventje toen samen met Sneijder, die 2 liepen notabene Litmanen op de training belachelijk te maken alsof het een of andere achterlijke ouwe gek was. Ik denk dat ze voor iedere trainer toen lastig waren...
http://www.sportweek.nl/v(...)uwe_trainer_AC_Milanquote:Galliani: 'Van Basten geen nieuwe trainer AC Milan'
Marco van Basten (foto) wordt komend seizoen geen trainer van AC Milan. Dat laat vice-president Adriano Galliani donderdag weten aan SkySport 24. Hij reageert daarmee op de uitspraak van Johan Cruijff, die Van Basten eerder deze week had aanbevolen bij de rossoneri.
'Hoewel hij goede papieren heeft, hebben we nooit over Van Basten nagedacht,' zei Galliani. 'De volgende coach zal ook niet Leonardo zijn. Met Carlo Ancelotti (de huidige trainer, YK) is er een uitstekende band. Hij zou volgend seizoen ook nog de trainer van Milan kunnen zijn.' De positie van Ancelotti zou volgens Italiaanse media ter discussie staan nu Milan de scudetto opnieuw mis lijkt te lopen.
Dat is meestal zo bij Ajax. Alleen als God aangesteld word is iedereen tevreden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
Wie de trainer ook wordt, hij is al kansloos bij de supporters he
Hoezo? De meeste waren toch blij met de komst van Henk en Marco hoor. Het liep alleen anders dan gehoopt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:31 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat is meestal zo bij Ajax. Alleen als God aangesteld word is iedereen tevreden.
Toch zijn er ook altijd heel veel tegenstanders. Met HtC was dat zo en met MvB helemaal!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:34 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Hoezo? De meeste waren toch blij met de komst van Henk en Marco hoor. Het liep alleen anders dan gehoopt.
Daar maakte Cruijff zich ook wel even belachelijk meequote:Op donderdag 14 mei 2009 23:31 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
http://www.sportweek.nl/v(...)uwe_trainer_AC_Milan
Spuit 11.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:42 schreef Skelp het volgende:
De nieuwe trainer van Ajax is bekend! De nieuwe trainer word Koos Alberts, die kan tenminste niet opstappen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:42 schreef Skelp het volgende:
De nieuwe trainer van Ajax is bekend! De nieuwe trainer word Koos Alberts, die kan tenminste niet opstappen
Ik kreeg bij Henk meer het gevoel dat ie meer ruzie aan het maken was met sommige spelers dan dat ie streng was.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die harde hand van HtC hielp trouwens ook niet echt.
Klopt, scherp dat je dit nog weet. Je zit op hetzelfde hoge niveau als ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:08 schreef soppa het volgende:
[..]
Koeman heeft VDV niet kapot gemaakt hoor het was gewoon een lastig ventje toen samen met Sneijder, die 2 liepen notabene Litmanen op de training belachelijk te maken alsof het een of andere achterlijke ouwe gek was. Ik denk dat ze voor iedere trainer toen lastig waren...
WTF?! Tegen de muur met die twee dan!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:08 schreef soppa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt, scherp dat je dit nog weet. Je zit op hetzelfde hoge niveau als ik.²
Arie mag blijven waar hij is..quote:
Lampard en Terry konden het ook niet bepaald met hem vinden. En dat is een understatement.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:46 schreef toma het volgende:
[..]
Ik kreeg bij Henk meer het gevoel dat ie meer ruzie aan het maken was met sommige spelers dan dat ie streng was.
Wat denk je? Dat ik het echt serieus nam?quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan sarcasme? (En dan doel ik op die post over Robben..)
jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:24 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Wat denk je? Dat ik het echt serieus nam?
Toen was Ajax oppermachtig. Alleen ging held Koeman toen een verdedigende wissel toepassen. Achteruit voetballen tegen italianen die maar 1 goal nodig hebben is vragen om uitgeschakeld te worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]2003 was wel het jaar van de Kwartfinale CL in Milaan. Daar baal ik nog steeds van, dat jaar hadden we de CL echt kunnen winnen. Daar ben ik van overtuigt.
Chivu gleed uit bij die laatste goal van AC Milan. Anders was er niks aan de hand geweest en stond Ajax met R. Koeman aan het roer in de halve finale.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:29 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Toen was Ajax oppermachtig. Alleen ging held Koeman toen een verdedigende wissel toepassen. Achteruit voetballen tegen italianen die maar 1 goal nodig hebben is vragen om uitgeschakeld te worden.
Dus ik heb juist slechte herinneringen aan Koeman van 2003.
Met een laf laatste deel van de wedstrijd toch het deksel op de neus krijgen. Dat hoort niet bij Ajax, die horen te sterven in schoonheid.
Gelukkig doet Co dat niet. Oh wachtquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:46 schreef toma het volgende:
[..]
Ik kreeg bij Henk meer het gevoel dat ie meer ruzie aan het maken was met sommige spelers dan dat ie streng was.
Co(nfrontatie)quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelukkig doet Co dat niet. Oh wacht.
Volgens mij zijn er heel weinig spelers die negatief over Co praten. Streng zijn is wat anders dan ruzie maken. Iedereen loopt ook weg met Van Gaal, terwijl hij je bij elke foute pass als een ziedende loopt uit te schelden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelukkig doet Co dat niet. Oh wacht.
En toch gaat Co meestal met een hoop kabaal ergens weg.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:19 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er heel weinig spelers die negatief over Co praten. Streng zijn is wat anders dan ruzie maken. Iedereen loopt ook weg met Van Gaal, terwijl hij je bij elke foute pass als een ziedende loopt uit te schelden.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
Wie de trainer ook wordt, hij is al kansloos bij de supporters he
Vergeet niet dat de 2 coaches die de meeste mensen hier voor ogen hadden niet willen. Ik heb liever Olsen dan Koeman, maar Koeman is ook geschiktquote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:46 schreef Chadi het volgende:
De eisen van de Ajacieden worden steeds lager.
Nu wordt zelfs koeman geopperd. Mensen vergeten op den duur het totaal plaatje en kijken slechts naar de resultaten.
Ah precies de goede wedstrijd uitgekozen. Na die wedstrijd zullen ze toch hoofdschuddend zijn weggelopen.quote:Louis van Gaal heeft volgens verschillende mediaberichten de wens bij de clubleiding van Bayern München neergelegd om vier spelers uit de Eredivisie mee te nemen naar Duitsland. Het zou om de spelers Sergio Romero, Stijn Schaars, Luis Suaréz en Urby Emanuelson gaan.
Sportweek meldt dat er in het duel Sparta Rotterdam - Ajax (4-0) al een scout van de Duitse club op de tribune zat om beide Ajacieden te bekijken. Suaréz heeft in Amsterdam nog een contract tot 2012 en Emanuelson zijn contract loopt nog één jaar door
Dus het falen van de coaches van de afgelopen jaren is de schuld van Koeman?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:15 schreef navigator het volgende:
Dat er echt mensen zijn die Koeman zien zitten![]()
Misschien pakken we danwel een titel de komende 2 jaar maar daarna is het weer 5 jaar prut door al zijn dramatische aankopen en andere ellende veroorzaakt door Koetje.
Waar zeg ik dat dan? Feit blijft wel dat Koeman een kortetermijn trainer is die het volkomen worst zal zijn hoe de club er voorstaat als er weer eens een niet te missen trein langskomtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dus het falen van de coaches van de afgelopen jaren is de schuld van Koeman?
Inderdaad. Noodgedwongen omdat we gewoon geen aantrekkelijke club (meer) zijn om te trainen.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:37 schreef DemonDEFO het volgende:
Ik heb het idee dat een heleboel mensen hier een enkeling met waanbeelden aan het napraten zijn.
Koeman zou ook mijn eerste keus niet zijn, maar ik denk dat het een prima trainer kan zijn voor Ajax. Zeker beter dan pak em beet een Verbeek (:')) of een of andere buitenlander die geen Nederlands spreekt.
Al dat gezeik over "afbraakbeleid" en "geen inzicht in talent van spelers" begint me een beetje te irriteren. Alsof elke coach niet eens een miskoop doet. Een goede argumentatie van dat afbreken heb ik ook nog niet gezien.
dat is ook nergens op gebasseerd. Koeman is ook door schade en schande wijs geworden. Bij PSV deed hij het ook niet slecht. En bij Valencia liet hij duidelijk zien aan het team wie de baas was (vraag Canizares maar). Dus hij heeft nog ballen ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:26 schreef navigator het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan? Feit blijft wel dat Koeman een kortetermijn trainer is die het volkomen worst zal zijn hoe de club er voorstaat als er weer eens een niet te missen trein langskomt![]()
En vanwaar zie jij het nu ineens wel in Koeman zitten? Als ik mij niet vergis zag jij het ook niet zitten in Koeman.
We leggen de lat steeds lager
Koeman is niet geschikt. Bij PSV heeft hij ook geen goede klus gedaan. Bij valencia ook niet. Bij Ajax in feite ook niet. Als je zulke kwaliteiten had zoals toen zou zelfs ja Marco van basten kampioen zijn geworden. Zlatan/trabelsi/ Mido/ Maxwell/ en een hele bak jeugd die op springen stond van het talent .quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dat is ook nergens op gebasseerd. Koeman is ook door schade en schande wijs geworden. Bij PSV deed hij het ook niet slecht. En bij Valencia liet hij duidelijk zien aan het team wie de baas was (vraag Cassilas maar). Dus hij heeft nog ballen ook.
Casillas is de keeper van Real Madrid.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dat is ook nergens op gebasseerd. Koeman is ook door schade en schande wijs geworden. Bij PSV deed hij het ook niet slecht. En bij Valencia liet hij duidelijk zien aan het team wie de baas was (vraag Cassilas maar). Dus hij heeft nog ballen ook.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:02 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Casillas is de keeper van Real Madrid.
Daarnaast pakte die rigoureuze ingreep niet echt lekker uit. Ajax heeft juist net een trainer ontslagen die niet met vedettes kan omgaan. Koeman kan dat ook niet.
Wat is er mis met het altijd willen gaan voor de drie punten? Mensen zijn ook weer aan het klagen als Sulejmani opgesteld wordt en hier lobby je weer voor precies het tegenovergestelde. Het is gewoon nooit goed bij sommige mensen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:43 schreef navigator het volgende:
[..]
Koeman kijkt alleen naar de eerstvolgende wedstrijd en past daar zijn opstelling op aan. Het zal m jeuken hoe als er maar 3 punten in de pocket komen.
Ook is ie niet zo van het jonge spelers inpassen (ja op het laatst met Maduro en Urby, terwijl hij al wist dat ie de handdoek ging gooien nog ff snel laten debuteren)´
En zal ik ff een lijstje posten met al zijn miskopen of is dit genoeg argumentatie?
Tja, toen waren het ook nou nog niet bepaald wereldtoppers, op Zlatan na natuurlijk. Zulke spelers zijn ontzettend zeldzaam. De meesten moeten gewoon net als iedereen keihard werken en hun carriere goed plannen om in de top te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Koeman is niet geschikt. Bij PSV heeft hij ook geen goede klus gedaan. Bij valencia ook niet. Bij Ajax in feite ook niet. Als je zulke kwaliteiten had zoals toen zou zelfs ja Marco van basten kampioen zijn geworden. Zlatan/trabelsi/ Mido/ Maxwell/ en een hele bak jeugd die op springen stond van het talent .
Bij benfica heeft ie ook een kut klus gedaan behave in de CL.
nee Marco was met die selectie geen kampioen geworden. Zoveel beter was dat elfta bovendien l niet....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Koeman is niet geschikt. Bij PSV heeft hij ook geen goede klus gedaan. Bij valencia ook niet. Bij Ajax in feite ook niet. Als je zulke kwaliteiten had zoals toen zou zelfs ja Marco van basten kampioen zijn geworden. Zlatan/trabelsi/ Mido/ Maxwell/ en een hele bak jeugd die op springen stond van het talent .
Bij benfica heeft ie ook een kut klus gedaan behave in de CL.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:56 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ah precies de goede wedstrijd uitgekozen. Na die wedstrijd zullen ze toch hoofdschuddend zijn weggelopen.
De selectie was VEEEEEEEEEEEEL beter toen! En wat heb je er nu in lopen wat een topper ïs? Suarez daar stopt het! De rest moet zich nog maar bewijzen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:21 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
nee Marco was met die selectie geen kampioen geworden. Zoveel beter was dat elfta bovendien l niet....
Maar voor de de duidelijkheid: ik hoef Koeman ook niet nog een keer, ik deel de kritieken deels, alleen als je prijzen pakt ben je gewoon geen slechte trainer.
Daarom is Van Basten toch weg... We willen die ster... geduld genoeg gehad..... We zijn er de club niet naar om geduld te hebben...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:48 schreef navigator het volgende:
Hij heeft het inderdaad geweldig gedaan bij Valencia!![]()
Jammer dat blijkbaar veel Ajacieden geen eer meer hebben, iedereen wil zo graag die 3e ster dat alles er maar voor moet wijken blijkbaar, erg treurig word ik ervan.
Die ster komt er alleen als Ajax gewoon goed omgaat met het spul wat in huis is. We hebben geen ervaring we gaan nog op onze smoel en we zijn zeke rniet het beste team. Zoek er een trainer bij met een lange termijn visie ..dat is Koeman absoluut niet!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:28 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Daarom is Van Basten toch weg... We willen die ster... geduld genoeg gehad..... We zijn er de club niet naar om geduld te hebben...
Wat is er zoveel beter aan, behalve een paar hele grote talenten van toen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
De selectie was VEEEEEEEEEEEEL beter toen! En wat heb je er nu in lopen wat een topper ïs? Suarez daar stopt het! De rest moet zich nog maar bewijzen.
Selectie
# NAAM
KEEPERS:
12 Joe Didulica
1 Fred Grim
12 Bogdan Lobont
VERDEDIGERS:
3 André Bergdølmo
5 Cristian Chivu
15 Tim de Cler
? Jelle van Damme
21 John Heitinga
13 Maxwell
16 Petri Pasanen
24 Mitchell Piqué
Ole Tobiasen
6 Hatem Trabelsi
2 Ferdi Vierklau
MIDDENVELDERS:
26 Daniel Cruz
4 TomᨠGalásek
20 Cedric van der Gun
8 Jan van Halst
10 Richard Knopper
18 John O'Brien
27 Steven Pienaar
23 Rafael van der Vaart
22 Yakubu Abubakari
AANVALLERS:
14 Sjota Arveladze
Kiran Bechan
9 Zlatan Ibrahimovic
25 Pius Ikedia
19 Nikos Machlas
7 Andy van der Meyde
11 Mido
Kwame Quansah
17 Wamberto
Achteraf lullen is altijd makkelijk. Als over 8 jaar blijkt dat Sulejmani en Suarez topscorers zijn in Spanje, dat Cvitanich er per seizoen 30 in legt voor Ajax, dat Alderweireld en Vertonghen een onpasseerbaar blok zijn bij Liverpool en dat Aisatti al drie keer achter elkaar tot wereldspeler van het jaar is uitgeroepen dan krijg je precies hetzelfde argument als dat je nu gebruikt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Lijst
De selectie was VEEEEEEEEEEEEL beter toen!
Wie ben jij nou om te bepalen of ik wat moet lerenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:18 schreef DemonDEFO het volgende:
[..]
Wat is er mis met het altijd willen gaan voor de drie punten? Mensen zijn ook weer aan het klagen als Sulejmani opgesteld wordt en hier lobby je weer voor precies het tegenovergestelde. Het is gewoon nooit goed bij sommige mensen.
Jonge spelers moet je rekening mee houden, maar alleen als het kan. Tegen ADO kan je ze inpassen, tegen PSV speel ik liever met het sterkste team. Als dat toevallig met jeugdspelers is, prima, zo niet, de routine is ook belangrijk.
Post dat lijstje maar. Het is goed om eens te leren je argumenten te onderbouwen. Misschien blijkt het mee te vallen. Misschien ook niet, Uiteindelijk weet je niet hoe iemand gaat presteren tot hij daadwerkelijk op het veld staat.
[..]
Tja, toen waren het ook nou nog niet bepaald wereldtoppers, op Zlatan na natuurlijk. Zulke spelers zijn ontzettend zeldzaam. De meesten moeten gewoon net als iedereen keihard werken en hun carriere goed plannen om in de top te kunnen spelen.
Wij ook niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef kevin6188 het volgende:
Volgens mij is die niet echt op een lekkere manier vertrokken bij Ajax en ziet hij een terugkeer ook niet echt zitten.
Detail.quote:
Tja, het hoeft niet natuurlijk. Als jij iets vindt dan is dat natuurlijk prima. Het kunnen verdedigen van een standpunt is een tweede en tot nu toe ben ik weinig sterke argumenten tegengekomen. Je vraagt of je een lijst moet posten, ik zeg ja graag en opeens ben ik niet meer duidelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:39 schreef navigator het volgende:
[..]
Wie ben jij nou om te bepalen of ik wat moet leren![]()
Of bedoel je dit soms weer algemeen? Ene zin is het ´mensen´en de volgende zin lobby ´ik´ weer voor wat anders. Je bent nu niet bepaald duidelijk.
Anyway, ik heb bepaalde wensen aan waar een Ajax trainer aan moet voldoen. En Koeman voldoet daar in de verste verte niet aan.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:57 schreef Parttimeboterham het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)e_club_niet_uit.html
Ik zeg... Foppe, kom dr maar in
Dit noem ik gewoon een open sollicitatie Foppequote:De Haan sluit nieuwe club niet uit
Foppe de Haan keert in de toekomst mogelijk terug op de voetbalvelden. De trainer sluit niet uit dat hij bij een nieuwe club aan de slag gaat.
Dan moet het wel een mooie uitdaging zijn, meent de voormalig bondscoach van Jong Oranje. "Een club sluit ik niet op voorhand uit, maar dan moet het wel iets heel moois zijn", aldus De Haan op de website van de KNVB.
In de Eredivisie zijn onder meer Ajax en AZ naarstig op zoek naar een nieuwe trainer. De Haan doet niet aan open sollicitaties aan die verenigingen. "Ajax of AZ? Kijk, AZ is een prachtige club en Ajax is een fantastische uitdaging. Alleen vind ik dat het weinig zin heeft om de filosoferen over iets wat niet aan de orde is. Dus doe ik dat ook niet."
"Pas als ze je vragen is er reden om erover na te denken", vervolgt hij. "In dat geval zal ik eerst met mezelf moeten overleggen. En daarna ook met mijn vrouw."
Daar hebben jullie met z'n allen over vergaderd?quote:
Opvoeder pur sang ook. En we zijn Sno meteen kwijt denk ikquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:03 schreef Kopbal het volgende:
Foppe de Haan zou een uitstekende zet zijn, puur omdat hij totaal niet bij Ajax past.
Feiten kunnen altijd aangetoond worden, jouw opsomming lijkt me onmogelijk te bewijzen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:26 schreef navigator het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dan? Feit blijft wel dat Koeman een kortetermijn trainer is die het volkomen worst zal zijn hoe de club er voorstaat als er weer eens een niet te missen trein langskomt![]()
Als je tot drie keer toe ergens ruzie over krijgt, zit er meestal wel structureel iets mis tussen speler en trainer. Dan is het wachten op nummer vier, vijf en zes.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:07 schreef jna het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik. Dat stelde niet zo veel voor
Dat was allemaal werk van Co onder andere en beenhakker.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:45 schreef BertMaalderink het volgende:
Nouja, zolang Koetje wegblijft is er niemand meer binnen Ajax die er toen wel zat. Vrees alleen voor jullie dat hij niet wegblijft
En Pasanen? Zit even die selectie van Chadi te bekijken
Ik zou het bijna beschamend vinden als Ajax het überhaupt zou durven vragen. De kleine concurrent is weer slim geweest en de rijke ongeïnspireerde godenzonen gaan op de knietjes om het speeltje te mogen hebben. Wees zelf eens creatief, in plaats van het continu loeren naar de succesjes van de ander.quote:
Al stond hij nog niet in de schaduw van de legendarische John Veldman, en niet te vergeten; Tom Sier. Om je tengels bij af te likken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:20 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Toen hadden we nog wereld verdedigers. Ferdi Vierklau lijkt wel een eeuwigheid geleden zeg.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:24 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Al stond hij nog niet in de schaduw van de legendarische John Veldman, en niet te vergeten; Tom Sier. Om je tengels bij af te likken.
Er zijn volgens mij geen geruchten dat Ajax hem wilt hebben. Hij heeft alleen gezegd dat hij weer aan de slag wilt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag toch hopen dat dat Foppe gerucht de grootste onzin is...
Nou Zandman, daar kun je je in vergissen. Kijk: ook ik zie het niet zitten in de gespeelde onnozelheid van Foppe, maar hij zal ongetwijfeld knowhow hebben. Gevoelsmatig vind ik hem echter niet bij Ajax passen. Echt niet? Nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag toch hopen dat dat Foppe gerucht de grootste onzin is...
Goeie genade. Tom Sier, zoon van een palingboer uit Volendam. Wat een klasbak was dat zeg hohohoho. Nou Bert die spijkerharde verdediger kennen we nog wel he? Op de vleugel leek het wel of hij de bal aan een touwtje had. Dat was genieten hoor, daar kreeg je toch een brok van in je keel? De messen zijn geslepen hoor!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:24 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Al stond hij nog niet in de schaduw van de legendarische John Veldman, en niet te vergeten; Tom Sier. Om je tengels bij af te likken.
Heeft Sno weer kans op een basisplaats in de spits.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:57 schreef Parttimeboterham het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)e_club_niet_uit.html
Ik zeg... Foppe, kom dr maar in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |