Gaat als vanouds rap!quote:
Lijkt me niet haalbaar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Cavalier1 het volgende:
Zou Ricardo Quaresma niet een goede speler zijn voor Ajax? Misschien wat te duur in salaris, maar Inter wil hem kwijt en Chelsea hoeft hem ook niet. Verder denk ik ook niet dat de topclubs voor hem in de rij zullen staan.
Dat gebeurt nooit. Die komt gewoon bij een club als Benfica terecht.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Cavalier1 het volgende:
Zou Ricardo Quaresma niet een goede speler zijn voor Ajax? Misschien wat te duur in salaris, maar Inter wil hem kwijt en Chelsea hoeft hem ook niet. Verder denk ik ook niet dat de topclubs voor hem in de rij zullen staan.
Zullen we voor #2000 een nieuwe trainer hebben?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:10 schreef Silenus het volgende:
Nummer 1300 alweer.
Je kunt beter vragen hoeveelquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zullen we voor #2000 een nieuwe trainer hebben?
dat soort opmerkingen dus....quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Cavalier1 het volgende:
helaas makker, die gaat al met Eto'o in de spits bij AZ.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:19 schreef Kopbal het volgende:
Zou Robben niet een goede speler zijn voor Ajax? Misschien wat te duur in salaris, maar Real wil hem kwijt en Barca hoeft hem ook niet. Verder denk ik ook niet dat de topclubs voor hem in de rij zullen staan.
Sneijder, van der Vaart en Seedorf komen ook al, dus lijkt me overbodig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:19 schreef Kopbal het volgende:
Zou Robben niet een goede speler zijn voor Ajax? Misschien wat te duur in salaris, maar Real wil hem kwijt en Barca hoeft hem ook niet. Verder denk ik ook niet dat de topclubs voor hem in de rij zullen staan.
Ik heb liever dat Ajax die miljoen boete gaat betalen, dan dat ze met Koeman op de proppen komenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:18 schreef Black-Death het volgende:
Wat mij betreft mag Co wegblijven als hij wil dat Ajax die miljoen boete gaat betalen
Dat is waar ook, en Hiddink als TD met Mourinho als coach toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Sneijder, van der Vaart en Seedorf komen ook al, dus lijkt me overbodig.
idd, en Mourinho neemt als extra C. Ronaldo mee, vond Fergusson prima namelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is waar ook, en Hiddink als TD met Mourinho als coach toch?
Sterren team langs het veld: Guus, Frenkie, Mourihno, Laudrup en Co'tje! Moet toch wel werken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is waar ook, en Hiddink als TD met Mourinho als coach toch?
what's up?!quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:34 schreef Nashje het volgende:
kampioenen
Idd, Ajax moet er alles aan doen om de meest geschikte kandidaat te halen. Misschien zijn andere opties dan iets goedkoper, maar dan zitten we weer met een jaar zoals de voorgaande 5...quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:39 schreef Frankz0rz het volgende:
Ajax moet gewoon die 1 miljoen betalen. Die miljoen betaalt zich hopelijk vroeg of laat uit in 1 of meerdere schalen.
hehehehequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:19 schreef Kopbal het volgende:
Eens, al twijfel ik over Jans.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:38 schreef Nashje het volgende:
Adriaanse, Olsen of Jans.
Ik pak even een tissuequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:31 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Sterren team langs het veld: Guus, Frenkie, Mourihno, Laudrup en Co'tje! Moet toch wel werken.
Ik denk dat er genoeg topclubs in de rij staan voor Robben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:19 schreef Kopbal het volgende:
Waat doel je precies op?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind die opmerking over jeugd een beetje eng van Olsen.
Ik ook! Daarom Jans of Co!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind die opmerking over jeugd een beetje eng van Olsen.
Je gaat er nog serieus op in ookquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:10 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg topclubs in de rij staan voor Robben.
Onzin natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:22 schreef TUFKAL het volgende:
Co naar Herta volgens: Transfergeruchten #103 ????
Hij zei dat je de kwaliteit moest halen als je het niet in huis had (de jeugd dus).quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Inderdaad, is ook langs mij geschoten denk ik.
Wat is daar zo eng aan dan, dat is toch gewoon waar?quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:31 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Hij zei dat je de kwaliteit moest halen als je het niet in huis had (de jeugd dus).
Dat dus. Jeugd is belangrijk en moet doorstromen, maar als de jeugd kwalitatief niet goed genoeg is moeten er gewoon aankopen gedaan worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:33 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat is daar zo eng aan dan, dat is toch gewoon waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |