Gaat als vanouds rap!quote:
Lijkt me niet haalbaar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Cavalier1 het volgende:
Zou Ricardo Quaresma niet een goede speler zijn voor Ajax? Misschien wat te duur in salaris, maar Inter wil hem kwijt en Chelsea hoeft hem ook niet. Verder denk ik ook niet dat de topclubs voor hem in de rij zullen staan.
Dat gebeurt nooit. Die komt gewoon bij een club als Benfica terecht.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Cavalier1 het volgende:
Zou Ricardo Quaresma niet een goede speler zijn voor Ajax? Misschien wat te duur in salaris, maar Inter wil hem kwijt en Chelsea hoeft hem ook niet. Verder denk ik ook niet dat de topclubs voor hem in de rij zullen staan.
Zullen we voor #2000 een nieuwe trainer hebben?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:10 schreef Silenus het volgende:
Nummer 1300 alweer.
Je kunt beter vragen hoeveelquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zullen we voor #2000 een nieuwe trainer hebben?
dat soort opmerkingen dus....quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:09 schreef Cavalier1 het volgende:
helaas makker, die gaat al met Eto'o in de spits bij AZ.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:19 schreef Kopbal het volgende:
Zou Robben niet een goede speler zijn voor Ajax? Misschien wat te duur in salaris, maar Real wil hem kwijt en Barca hoeft hem ook niet. Verder denk ik ook niet dat de topclubs voor hem in de rij zullen staan.
Sneijder, van der Vaart en Seedorf komen ook al, dus lijkt me overbodig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:19 schreef Kopbal het volgende:
Zou Robben niet een goede speler zijn voor Ajax? Misschien wat te duur in salaris, maar Real wil hem kwijt en Barca hoeft hem ook niet. Verder denk ik ook niet dat de topclubs voor hem in de rij zullen staan.
Ik heb liever dat Ajax die miljoen boete gaat betalen, dan dat ze met Koeman op de proppen komenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:18 schreef Black-Death het volgende:
Wat mij betreft mag Co wegblijven als hij wil dat Ajax die miljoen boete gaat betalen
Dat is waar ook, en Hiddink als TD met Mourinho als coach toch?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:21 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Sneijder, van der Vaart en Seedorf komen ook al, dus lijkt me overbodig.
idd, en Mourinho neemt als extra C. Ronaldo mee, vond Fergusson prima namelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is waar ook, en Hiddink als TD met Mourinho als coach toch?
Sterren team langs het veld: Guus, Frenkie, Mourihno, Laudrup en Co'tje! Moet toch wel werken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is waar ook, en Hiddink als TD met Mourinho als coach toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |