quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:26 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zou Peuter niet naakt willen douchen omdat hij bang is dat we zijn tatoeage van Gerard Joling op zijn billen zien?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:27 schreef Maanvis het volgende:
elientje gaat er nu uit als het zo doorgaat
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Of een vol pakje sigaretten voor haar neerleggen en dan erbij zeggen: Rook zoveel je wilt, maar iedere cigaret die je opsteekt is 100 euro UIT de groepspot...
Ben benieuwd...
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze moeten eens van de golfcourse komen daar in Heemstede/Aerdenhout, en hun mascotte gaan steunen!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:40 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hebben ze daar sprinklers?
Zou leuk zijn... voor verboden woord...
Iedere keer als iemand "IK" zegt.... 30 seconden de sprinklers aan....
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:45 schreef Pek het volgende:
[..]
Sprinkler zet je niet zomaar aan, dan moet je eerst zo'n glaasje in de kop breken.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:01 schreef Pek het volgende:
Wat is dat voor een gat?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is jammer dat Peter zelf weg wil, want je kunt van alles van hem zeggen, maar saai is hij niet. En Pim wel.
Maar inderdaad beter 4 dan 3 in de Bunker.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, laat die zuiger maar lekker zitten
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:16 schreef Leandra het volgende:
Met de huidige stand kan Eline nog vrij makkelijk omhoog gezet worden ten koste van Peter...
Pim: 1986
Marielin: 1735
Jeroen: 1672
Peter: 1568
Eline: 1514
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:19 schreef Pek het volgende:
[..]
Die achterban van Pim is niet te verslaan
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoop dat de achterban van Eline nog even hun best doet, en de achterban van Peter begrijpt dat hij echt weg wil.
Peter mag wat mij betreft vertrekken
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Qua Eline er in houden is dit nog wel te behappen. Dat trek ik desnoods in m'n eentje nog wel recht indien nodig.
Maar de eindoverwinning gaat ze sowieso niet binnenhalen denk ik. Daarvoor is de achterban van Pim en Marielin veel te groot en/of bereid er flink geld in te steken
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef BobbyRond het volgende:
Beetje late reactie hoor, maar ik spoelde de stream ff stukkie terug en Peter stond dat
Peter loves Eline door te krassen
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:26 schreef Danny het volgende:
Bart breekt in... (en als bart het kan??)
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:31 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik heb zo gelachen toen hij de luchtruimte bekeek
Zat bijna klem bij het naar buiten gaan.
De toren vordert gestaag:quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:34 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat de omgeving met camera's beveiligd is en dat wij een geldelijke sanctie zouden krijgen als we de locatie zouden verklappen, omdat de beveiliging dan verhoogd moest worden.
Aangezien de locatie door de FOK!kers ontdekt was, is de beveiliging standaard al opgehoogd om gedonder te voorkomen.
En ik denk niet dat je ruzie wil met B&B, zijn allebei best kranige lui
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:39 schreef BobbyRond het volgende:
Of zou de steen zijn voor de eerste die em vindt?
Lijkt me niet logisch, want de missie is voor Marielin (was op gestemd, toch?)
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De GEHEIME missie is voor Marielin.
Je kunt dit toch niet geheim noemen als iemand anders 'm vindt
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:42 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook op een telefoontje voor Marielin of een 'Marielin, luchten!'
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Haha deze opdracht is wel weer leuk...
Eindelijk tandpasta en dan alle tandenborstels verstoppen....
Eens kijken of Marilin groepsgevoel en hygiëne verkiest boven het winnen van een pakje peuke.........
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:01 schreef Danny het volgende:
Heb ik wat gemist qua tandpasta e.d. mbt Peuter?
En vanwaar die interesse voor wat Peuter nodig heeft om erin te blijven?
Ik stel juist voor dat we 'm nog even het laatste zetje geven
De stand van 16.00 uur:quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:04 schreef Pek het volgende:
[..]
Polletje dan maar?
Wat heeft Peter nodig?
1. ballen
2. een ruggengraat
3. een nekschot
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline vind het niet erg dat Peutertje eventueel weg gaat...
Ze is te aardig... maar eigenlijk is ze hem gewoon zat!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bart : Blijf je erbij?
Peuter... eehm...tja.... blablabla
Duurt te lang... hij krabbelt alweer terug!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Danny het volgende:
Pff, peuter krabbelt ALWEER terug.
vanavond als hij blijft fase 3
Het was geen mening waarmee je het eens of oneens kunt zijn. Zo zijn de regels van het programma!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. En moeten er dan echt meteen twee beloningen naar binnen? Dan was je je tanden maar met Persil. Of je ondergoed met Prodent.
2 minquote:
Er is ook nog afwasmiddel, daar hadden de onderbroeken ook wel mee gewassen kunnen worden. 't Zijn een stel huilies die meteen getroost worden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. En moeten er dan echt meteen twee beloningen naar binnen? Dan was je je tanden maar met Persil. Of je ondergoed met Prodent.
Met nog 12 posts te gaan in het oude deel. Weet je wat, ik maar 201 tot 300 alvast. En.....quote:
Ik denk dat anders TBO ten einde was.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:21 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk gewoon om peter erin te houden hoor
Er had natuurlijk gewoon een poll moeten komen. Dat die er niet is geweest is, voor mij, een teken dat ze Peter proberen te paaien. Vanuit TB begrijpelijk, maar vanuit de kijker natuurlijk erg unfair. Een poll met de vraag of het de bunker weer uit moet zou dan ook wenselijk zijn imo.
Bart kan helemaal geen creativiteit belonen of afstraffen. Dat moet de kijker doen dmv polls, dus het ligt buiten zijn invloedssfeer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Klopt, maar het is een beloning voor Eline en de rest, ze willen misschien dus (volgens Bart) op deze manier creativiteit bij de groep belonen.
Dat is ivm d'r gezondheid, dus moet naar mijn mening kunnen. Ik vind medicijnen een basisvoorwaarde.quote:Overigens heeft Eline ook keeltabletten gekregen. (by the way)
Ja, dat kan heel goed met afwasmiddel.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er is ook nog afwasmiddel, daar hadden de onderbroeken ook wel mee gewassen kunnen worden. 't Zijn een stel huilies die meteen getroost worden.
Het ligt er blijkbaar binnen, maar dat zou imo niet moetenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef Maanvis het volgende:
Bart kan helemaal geen creativiteit belonen of afstraffen. Dat moet de kijker doen dmv polls, dus het ligt buiten zijn invloedssfeer.
Ik denk niet dat er daarom die laatste week nog meer mensen uit zullen gaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk dat anders TBO ten einde was.
Peter eruit is een pot van 6100 euro, dan misschien nog meer exits...
Dan is dat de keuze van de kijker geweest.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik denk dat anders TBO ten einde was.
Peuter was nooit van plan om weg te gaan. Ben je werkelijk zo naief? Besef je dan niet dat Peuter zijn rol ontiegelijk goed speelt en telkens 12 uurtjes aanvraagt om luxe te bemachtigen?quote:Peter eruit is een pot van 6100 euro, dan misschien nog meer exits...
Ben het ook met jou en Danny eens, maar ik blijf feitelijk!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bart kan helemaal geen creativiteit belonen of afstraffen. Dat moet de kijker doen dmv polls, dus het ligt buiten zijn invloedssfeer.
[..]
Dat is ivm d'r gezondheid, dus moet naar mijn mening kunnen. Ik vind medicijnen een basisvoorwaarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |