quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef donroyco het volgende:
Daten in het Donker
Michael
Acteur
RTL 5![]()
TS
dit alles maakt ts een faalhaasquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef donroyco het volgende:
Daten in het Donker
Michael
Acteur
RTL 5![]()
TS
Daar staat juist dat hij het wel is.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:16 schreef Penisbaard het volgende:
ASroma90 (13 minuten geleden) Toon Verbergen
0
Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
hahaha idd das een beste kutsmoes. En een stijve kan je al helemaal niet acteren lutser. Zodra ze haar hand op jouw been had gelegd was je waarschijnlijk klaargekomen maagdje. In ieder geval veel plezier de komende tijd en wellicht loop ik je nog tegen het lijf! Groetjes kansloze rukker!
TS is Michael helemaal niet en doet zelf mee met uitlachen!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:16 schreef Penisbaard het volgende:
ASroma90 (13 minuten geleden) Toon Verbergen
0
Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
hahaha idd das een beste kutsmoes. En een stijve kan je al helemaal niet acteren lutser. Zodra ze haar hand op jouw been had gelegd was je waarschijnlijk klaargekomen maagdje. In ieder geval veel plezier de komende tijd en wellicht loop ik je nog tegen het lijf! Groetjes kansloze rukker!
TS is Michael helemaal niet en doet zelf mee met uitlachen!
En TS is een geenstijlflikker²!
Vergeet dit, TS faalt wel echt hard!³
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:18 schreef Biels het volgende:
[..]
Helaas, niet meer als je verder leest. Mijn fout.
Nee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben in de war, is hij nou die Michael of niet.
Ze vond hem te lelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat antwoorde ze op het eind?!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:24 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die geloven dat TS die Michael is
Of TS moet bewijs leveren door een foto met zijn webcam te maken en er Fok! op te schrijven, dan geloof ik het pas.
Fok!kers die zomaar alles geloven
Nu nog één met een blaadje waar FOK! op staatquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef ASroma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo goed? boer met kiespijn jah
dit is gewoon zo kut jahbinnekort afgestudeerd en kan zo wel fluiten naar die topbaan
Ligt dat aan het feit dat je op GS staat of ligt dat aan je optreden in dat programma?quote:
Mooie paintquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef ASroma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is gewoon zo kut jahbinnekort afgestudeerd en kan zo wel fluiten naar die topbaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Guts, No Glory
google + PAINT = slechte photoshop.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef ASroma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe bedoel je? ik snap je niet....? je doet het er maar mee pfffquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:34 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
google + PAINT = slechte photoshop.
Ff een picture met fok of hallo blaadje erop.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef ASroma het volgende:
[..]
hoe bedoel je? ik snap je niet....? je doet het er maar mee pfff
FA1L:quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef ASroma het volgende:
[..]
hoe bedoel je? ik snap je niet....? je doet het er maar mee pfff
Ja zo kan ik het ook :/quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef ASroma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WTF, Hello Steven.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook :/
Ik ben Steven Seagal
[ afbeelding ]
Achja boeie alsof nooit iemand een stijve heeft
Jij hebt jezelf goed op de kaart gezet makker...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:44 schreef ASroma het volgende:
goedgelovige naieve lui hier zeg zonder enig redenatie vermogen, niveautje klaagbaak hoor fuckin hell
I'm fine how are you ?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:44 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
WTF, Hello Steven.
Nice to know that there are famous ninja's here @ Fok!![]()
Wist ik veel dat Segal hier rondhing!
I'm sorry that i can't help you, my brother was killed during a kickbox fight. And my trainer in the forrest needs me to break palm trees for him with my legs! If i can't break 3 within 2 minutes i may not fuck his cousin Mai-Lee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
I'm fine how are you ?
-They just kidnapped my daughter and they're on their way to colorado ... do you have a very fast car for me ?
Well no, but i have a horse in the shed you can give him some drugs to catch up with that train.
-Hmmm drugs are forbidden but oke i need to get to my daughter, and i also need a bamboo stick to fight with armed guys, they have 20 mitrailleurs but still i kill them all with my bamboo stick
Good luck pal
-Salut!
i have a video of vijf ferraries may be u kan used dat?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
I'm fine how are you ?
-They just kidnapped my daughter and they're on their way to colorado ... do you have a very fast car for me ?
Well no, but i have a horse in the shed you can give him some drugs to catch up with that train.
-Hmmm drugs are forbidden but oke i need to get to my daughter, and i also need a bamboo stick to fight with armed guys, they have 20 mitrailleurs but still i kill them all with my bamboo stick
Good luck pal
-Salut!
Was meer een afspraak van de drie boys die de dames toch niets vonden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:44 schreef bchicano het volgende:
Ik heb me kapot gelachen om die gast, hoe fout kan je zijn..
Vlot vooralquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:57 schreef troellie het volgende:
Ze heeft wel een pittig kort kapsel....
Dat dus. Voor het eerst dat ik Maikuuul een slimme post zie maken..quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:24 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die geloven dat TS die Michael is
Of TS moet bewijs leveren door een foto met zijn webcam te maken en er Fok! op te schrijven, dan geloof ik het pas.
Fok!kers die zomaar alles geloven
AHHH wat een schattig poesje!!! Mag ik hem aaien????quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:13 schreef Armageddon het volgende:
lutsers van geenstijll? Hahaha! Smile, je staat op GeenStijl!
POWNED!
Wie is hier nu de lutser?
Dit gaat een stormlooptopic worden.!!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:16 schreef Biels het volgende:
"Ben je, euh, ben je een beetje geil nu of niet?"
Episch.
Maar loop dan achteraf niet als een klein meisje te huilen....quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:54 schreef ASroma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yup deze jongen is potentand proud of it. Zoals eva jinek zegt, if you have it, flaunt it
Nee, een pittig kort kapsel. En daar wordt TS geil van.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:33 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Godver ik kan het niet zo goed zien maar heeft dat mokkel daar nou een mat?
homoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:20 schreef Dzy het volgende:
Jammer dat je het niet echt bentwel mooie gozer
scheten laten onie danquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:54 schreef ASroma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yup deze jongen is potentand proud of it. Zoals eva jinek zegt, if you have it, flaunt it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
MY WORDS EXACTLYquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:16 schreef Biels het volgende:
"Ben je, euh, ben je een beetje geil nu of niet?"
Episch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |