Nee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:20 schreef Penisbaard het volgende:
Ik ben in de war, is hij nou die Michael of niet.
Ze vond hem te lelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat antwoorde ze op het eind?!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:24 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die geloven dat TS die Michael is
Of TS moet bewijs leveren door een foto met zijn webcam te maken en er Fok! op te schrijven, dan geloof ik het pas.
Fok!kers die zomaar alles geloven
Nu nog één met een blaadje waar FOK! op staatquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef ASroma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo goed? boer met kiespijn jah
dit is gewoon zo kut jahbinnekort afgestudeerd en kan zo wel fluiten naar die topbaan
Ligt dat aan het feit dat je op GS staat of ligt dat aan je optreden in dat programma?quote:
Mooie paintquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef ASroma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is gewoon zo kut jahbinnekort afgestudeerd en kan zo wel fluiten naar die topbaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Guts, No Glory
google + PAINT = slechte photoshop.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:29 schreef ASroma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hoe bedoel je? ik snap je niet....? je doet het er maar mee pfffquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:34 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
google + PAINT = slechte photoshop.
Ff een picture met fok of hallo blaadje erop.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef ASroma het volgende:
[..]
hoe bedoel je? ik snap je niet....? je doet het er maar mee pfff
FA1L:quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:36 schreef ASroma het volgende:
[..]
hoe bedoel je? ik snap je niet....? je doet het er maar mee pfff
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |