Kan hij niks aan doen imo, hij heeft het talent gewoon niet. Thiemo daarentegen..quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:01 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Wat FF aangeeft.
Ik vind het toch wel echt eens tijd worden dat mannen als Huta Galung bijvoorbeeld nu eens progressie maken.
Rus en Thiemo zitten er dan nog in, en Koning is er dan uit (al zie ik hem toch meer als een amateur). Maar Huta Galung blijft al jaren kwakkelen.
Nee, maar waarom stopt hij niet gewoon? Dit heeft toch geen enkele zin meer. Hoe kan je als speler nog voldoening krijgen uit een plek van 100-300 op de ranking.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan hij niks aan doen imo, hij heeft het talent gewoon niet. Thiemo daarentegen..
Hij is nu 23 dacht ik, en als je dan al 4 jaar bezig bent en altijd tussen de 300-150 staat dan heb je het dus blijkbaar niet en moet je daar vrede mee hebben.quote:De club van Jesse bestaat uit een groep enthousiaste bedrijven en particulieren uit de regio Hillegom, die Jesse enige financiele ondersteuning geven zodat hij over de noodzakelijke middelen kan beschikken om zijn doel te kunnen bereiken. Jesse zijn ambitie is de top honderd .
De aktie "Steun Jesse naar de top 100 " startte in september 2005 en eindigde in december 2005. De bedrijven en particulieren ondersteunen hem voor een vast gekozen bedrag gedurende twee jaar. Indien Jesse de top honderd binnen vijf jaar haalt, zal hij de in hem geïnvesteerde bedragen aan de desbetreffende personen/bedrijven terug betalen met een aanzienlijk rendement.
Deze aktie was nodig, omdat zonder financiële aanvulling, ondanks de ondersteuning van de KNLTB en Jesse zijn sponsors, het niet mogelijk is om alles te kunnen bekostigen om zijn doel te kunnen bereiken.
Omdat Koning er dus wel het plezier in heeft. Wie ben jij om te bepalen of hij moet stoppen of niet? Als hij het niet meer leuk vindt en hij heeft de centen er niet meer voor, zal hij heus wel stoppen. Ik vind het altijd zo belachelijk dat andere mensen achter hun computer moeten gaan bepalen of iemand moet stoppen als die gewoon plezier in zijn sport heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:10 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nee, maar waarom stopt hij niet gewoon? Dit heeft toch geen enkele zin meer. Hoe kan je als speler nog voldoening krijgen uit een plek van 100-300 op de ranking.
[..]
Hij is nu 23 dacht ik, en als je dan al 4 jaar bezig bent en altijd tussen de 300-150 staat dan heb je het dus blijkbaar niet en moet je daar vrede mee hebben.
KNLTB mag wat betreft wel extra geld investeren bij de echte jeugd. Jongens als Koning en Huta Galung mogen best gaan werken.
Je bent nu wel heel erg negatief denk ik. Hij staat in de top 150 van de wereld en zo slecht is dat nou ook niet op je 23e. Gat naar het bereiken van de top 100 is echt niet zo groot, maar of hij er dan in kan blijven is weer iets anders. Hij is pas 4 jaar prof..quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:10 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nee, maar waarom stopt hij niet gewoon? Dit heeft toch geen enkele zin meer. Hoe kan je als speler nog voldoening krijgen uit een plek van 100-300 op de ranking.
[..]
Hij is nu 23 dacht ik, en als je dan al 4 jaar bezig bent en altijd tussen de 300-150 staat dan heb je het dus blijkbaar niet en moet je daar vrede mee hebben.
KNLTB mag wat betreft wel extra geld investeren bij de echte jeugd. Jongens als Koning en Huta Galung mogen best gaan werken.
Wopper had het over Huta Galung toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat Koning er dus wel het plezier in heeft. Wie ben jij om te bepalen of hij moet stoppen of niet? Als hij het niet meer leuk vindt en hij heeft de centen er niet meer voor, zal hij heus wel stoppen. Ik vind het altijd zo belachelijk dat andere mensen achter hun computer moeten gaan bepalen of iemand moet stoppen als die gewoon plezier in zijn sport heeft.
Daarnaast is Koning absoluut geen gravelspeler en is het al knap dat hij een rondje door is gekomen. Gras past meer bij hem, maar het is natuurlijk de vraag of hij kwalificaties van Wimbledon gaat spelen met de Ordina Open ervoor.
Dat zeg ik toch ook niet. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat je hier plezier in hebt. Als men heel eerlijk is dan is de top 100 niet meer haalbaar (of er moet een wonder gebeurenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Omdat Koning er dus wel het plezier in heeft. Wie ben jij om te bepalen of hij moet stoppen of niet? Als hij het niet meer leuk vindt en hij heeft de centen er niet meer voor, zal hij heus wel stoppen. Ik vind het altijd zo belachelijk dat andere mensen achter hun computer moeten gaan bepalen of iemand moet stoppen als die gewoon plezier in zijn sport heeft.
Daarnaast is Koning absoluut geen gravelspeler en is het al knap dat hij een rondje door is gekomen. Gras past meer bij hem, maar het is natuurlijk de vraag of hij kwalificaties van Wimbledon gaat spelen met de Ordina Open ervoor.
Je had het pas in tweede instantie over sponsorgeld. In dat eerste deel ging het puur om het feit dat jij denkt dat hij er 'geen voldoening' meer uit kan halen en daarom maar moet stoppen. Nou daar ga ik dus flink tegenin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:23 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat je hier plezier in hebt. Als men heel eerlijk is dan is de top 100 niet meer haalbaar (of er moet een wonder gebeuren). Waar doe je het dan nog voor?
Ik ben dan van mening dat je beter je tijd, energie en geld in een jong talent kan steken, en zo kijken of dat wel een topper kan worden.
Uiteindelijk doe je het daar toch ook als sponsor en tennisbond voor.
Martin koos daar zelf voor, bij Huta is dat toch anders. Maargoed, wie weet..als Martin het wil..quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:48 schreef Norrage het volgende:
Kijk maar naar Verkerk. Tot zijn 25e was hij maar een niemendalletje, daarna werd hij de beste spelers allertijden.
De hele wereld over reizen en dat bekostigen door middel van de sport waarvan je houdt, mwah, ik zou het wel weten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:10 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
In de Quali's niet, maar die hebben toch al (wat) deelnemer(s) aan het hoofdtoernooi? Zag dat Wickmayer bij de dames in de top 60 stond.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:44 schreef Szura het volgende:
Matig dat Huta alsnog verloren heeft.
Slechts Thiemo en Arantxa als troeven over.
De Belgen doen het trouwens niet veel beter in de quali's. Alleen Rochus zit er nog in
Live op Eurosport dus mensen!quote:Murray loses French warm-up
Eurosport - Wed, 20 May 15:50:00 2009
British number one Andy Murray suffered a narrow defeat to Frenchman Paul-Henri Mathieu in the Guinot-Mary Cohr exhibition event in Paris.
TENNIS Andrew Murray is annoyed during match against Rafael Nadal at Monte Carlo Masters. Murray lost to France's Paul-Henri Mathieu in a Paris warm-up tournament ahead of the French Open - 0
More Stories
* Bogdanovic wins opening qualifier
* Reed: Nadal may be vulnerable
Murray, recently named world number three, lost 4-6 7-6(5) 8-10 (champions tie-break) at the Golf and Country Club as he prepares for next week's French Open at Roland Garros, also in the nation's capital.
In the opening set, play went with serve until Mathieu broke at 4-5.
Mathieu overcame two break points in the second before earning a match point of his own with Murray serving at 4-5.
But Murray survived and won the subsequent tie-break 7-5, which took the match to a champions tie-break.
"I arrived yesterday at 12 at night so the body was a bit stiff, but it was good to get some points on the clay and to get used to the weather, which is a bit better than at home," Scotland's Murray said on his website.
"It's just a bit stiff - I had a little problem the last couple of days so I didn't want to chase down every ball because I want to make sure I'm okay for next week."
Guinot Mary Cohr Masters: Rafael Nadal and Roger Federer play in a French Open warm-up event: From 12.30pm on May 20-22 LIVE on British Eurosport 2 (Sky 412, Virgin Media 525); Also available on your PC via the Eurosport Player - click on the link under the picture to subscribe
Leuk, bedankt.quote:
Ik heb gisteren een stukje van Monfils - Baghdatis zitten kijken op de Nederlandse Eurosport 1. Dus ze zenden er in elk geval iets van uit op het open net...quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuk, bedankt.
Er staat alleen "British Eurosport 2"; is dat hetzelfde als ons digitale Eurosport 2?
Vandaag niet volgens hun gids.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:31 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een stukje van Monfils - Baghdatis zitten kijken op de Nederlandse Eurosport 1. Dus ze zenden er in elk geval iets van uit op het open net...
Tweede inmiddels ook, ze gaan nu aan set 3 beginnenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:29 schreef Szura het volgende:
Eerste set is afgelopen op baan 15, waar Rus dadelijk dus moet
Oké, bedankt. Op de Eurosportwebsite zelf kan ik geen streams vinden. Zouden ze daar iets moeten uitzenden?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vandaag niet volgens hun gids.
edit: ik zie nu dat ze het rond 17.45 gaan uitzenden (niet live).
Daar hebben ze een eurosport player voor. Kost wel zo'n 5 euro per maand, maar dan heb je alles.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt. Op de Eurosportwebsite zelf kan ik geen streams vinden. Zouden ze daar iets moeten uitzenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |