En dan te bedenken dat er ooit volgens mij zeven of acht Nederlandse mannen in de top 100 stonden (Krajicek, Eltingh, Haarhuis, Sluiter, Siemerink, Van Lottum, Verkerk).quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:28 schreef tennisboy het volgende:
[..]
haha, maarja de Nederlanders zijn er al uit, dus hoop ik dat in elk geval Rus het haalt, zodat we in elk geval een Nederlander hebben in RG. Geen Nederlanders is weer zo zuur.
Met een beetje een goede loting zal Rus de 2de ronde kunen halen, en zal ze al wel rond de 120 punten krijgen bijgeschreven, dat zal wel leuk zijn. Dan is ze aardig op weg naar de top 100.
okequote:Op donderdag 21 mei 2009 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er ooit volgens mij zeven of acht Nederlandse mannen in de top 100 stonden (Krajicek, Eltingh, Haarhuis, Sluiter, Siemerink, Van Lottum, Verkerk).
Jesse nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:54 schreef tennisboy het volgende:
[..]
oke. Die tijd zal wel even duren voordat het weer zo komt
. Nederlands tennis is op dit moment gewoon helaas flink gedaald. Bij de mannen denk ik dat alleen Jesse en Thiemo op korte termijn de top 100 halen.
Haase is al afgeschreven?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:54 schreef tennisboy het volgende:
[..]
oke. Die tijd zal wel even duren voordat het weer zo komt
. Nederlands tennis is op dit moment gewoon helaas flink gedaald. Bij de mannen denk ik dat alleen Jesse en Thiemo op korte termijn de top 100 halen.
hangt vd definitie van korte termijn af I guessquote:
Tja, kloptquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hangt vd definitie van korte termijn af I guess
Nog niet afgeschreven, Hij is helaas al lang geblesseert,en het zal zeker nog een aantaal maaden duren. Als hij weer blessurevrij is zal hij snel weer in de top 100 komen: Hij bij 8 ATP toernooien binnenkomen en krijgt een ranking van net boven de 100. Dus als hij weer speelt kan hij zo weer in de top 100 komen.quote:
Wat een onzin. Tuurlijk zal het ooit wel weer anders worden, alleen nu even. Wat een drama wordt hiervan gemaakt zeg. Ja, het beleid heeft absoluut gigantisch gefaald. Maar dat betekent niet direct dat het nooit meer beter wordt. Echt de grootste onzin die ik hier al gelezen heb.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Knltb heeft gefaald met hun beleid, doen ze trouwens nog steeds.
Het NL-herentennis ligt al jaren op zijn gat en dat zal ook nooit anders worden.
Ja, ik wil de loting graag zien. Ik krijg alleen een foutmelding als ik klik op de link. Is die pagina pas beschikbaar vanaf 11.30 uur?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:17 schreef tennisboy het volgende:
voor de mensen die om 11.30 de loting willen zien:
http://tirage-rg-ref.fft.fr/web/tab.htm.
Ik krijg een scherm dat de loting om 11.30 begint, het is nog niet begonnen. Nogmaals link:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik wil de loting graag zien. Ik krijg alleen een foutmelding als ik klik op de link. Is die pagina pas beschikbaar vanaf 11.30 uur?
Oké, bedankt. En klopt, als er een punt achter een link staat, werkt hij niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:42 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ik krijg een scherm dat de loting om 11.30 begint, het is nog niet begonnen. Nogmaals link:
http://tirage-rg-ref.fft.fr/web/tab.htm
Bij die ene zat er een puntje achter, vandaar dat hij hem denk ik niet pakte, de loting is in elk geval nog niet begonnen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:48 schreef TheVulture het volgende:
5-4 voor Rus in de eerste set... O'Brien serveert!
edit: eerste set binnen met 6-4
quote:
Jep. En mogelijke tegenstandsters voor Aran als ze zich kwalificeert, zijn:quote:
Dat is dus fifty-fifty qua mogelijkhedenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep. En mogelijke tegenstandsters voor Aran als ze zich kwalificeert, zijn:
Mathilde JOHANSSON, Alisa KLEYBANOVA, Melanie SOUTH, Lucie HRADECKA, Agnes SZAVAY, Olivia SANCHEZ, Kaia KANEPI, Anna CHAKVETADZE, Sorana CIRSTEA, Elena DEMENTIEVA, Melinda CZINK, Mara SANTANGELO, Viktoriya KUTUZOVA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |