Ja, zeker jammer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:30 schreef Nalbandian het volgende:Roland Garros
![]()
Jammer dat Nalbandian niet mee kan doen![]()
![]()
Dan weet ik nog wel iemand, die staat nog veel hoger op de ranglijst, bereikte ook de finale en is inmiddels kampioen telefoons in fonteinen gooien.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:49 schreef Federer-fan het volgende:
En Gaudio heeft een wild card gekregen: http://www.tennis.com/news/news.aspx?id=173646
Puertaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel iemand, die staat nog veel hoger op de ranglijst, bereikte ook de finale en is inmiddels kampioen telefoons in fonteinen gooien.
En ik heb twee weken vrij genomen om ernaar te kunnen kijken.quote:
Ik wou het eigenlijk laten gaan tussen Roddick en Nadal, maar ik gaf Nadal toch iets meer kans..quote:
Bedankt.quote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Ambrosius het volgende:
Om 19.00 is er op Sporza is vooruitblik te zien op RG.
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik wou het eigenlijk laten gaan tussen Roddick en Nadal, maar ik gaf Nadal toch iets meer kans..
quote:Op zondag 17 mei 2009 14:00 schreef Ambrosius het volgende:
Om 19.00 is er op Sporza is vooruitblik te zien op RG.
Wel competitievervalsing die daken over het centre court, het gat tussen de top en de rest wordt zo nóg groter.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En ik heb twee weken vrij genomen om ernaar te kunnen kijken.![]()
Ik dacht trouwens van als RG straks een dak heeft hebben alle centre courts van de GS'en een dak. Maar de US Open heeft natuurlijk geen dak.Ja, niet de banen in elk geval.
![]()
Ja, idd.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
Murray geeft net aan dat zijn doel is om de tweede week te halen, beetje een laf doel imo, dat is gewoon een verplichting voor hem.
Dat is zeker lafjes. Maar als hij nu vroegtijdig uitgeschakeld wordt, wat toch een mogelijkheid is, dan kan hij het relativeren. En wat minder druk leggen op zichzelf.quote:Op zondag 17 mei 2009 17:34 schreef Ambrosius het volgende:
Murray geeft net aan dat zijn doel is om de tweede week te halen, beetje een laf doel imo, dat is gewoon een verplichting voor hem.
Ik zie hem ook niet zo snel winnen maar zou leuk zijn als Fed het toch nog spannend weet te maken.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:24 schreef TheGeneral het volgende:
Mwah, Nadal is nog steeds de torenhoge favoriet voor dit toernooi. Het geeft mij alleen wat meer verwachtingen dat hij meekan met Nadal, maar winnen zie ik niet gebeuren.
Roland Garros staat er toch gewoon tussen de ATP draw challenge of bedoel je dat niet?quote:Op zondag 17 mei 2009 18:24 schreef Chriz2k het volgende:
Voor de mensen die een grote leegte voelen nu ze geen bracket in kunnen vullen: http://www.sportpools.net
Weet iemand de logingegevens van de FOK!subleague nog?
Ja, maar alleen de Masters worden gespeeld.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Roland Garros staat er toch gewoon tussen de ATP draw challenge of bedoel je dat niet?
De GS ook.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, maar alleen de Masters worden gespeeld.
Voor Roland Garros hoef je echt geen Sport 1 te hebben imo.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
Shit ik denk dat ik Roland Garros wel wil zien. Zal ik nog 1 extra maandje Sport1 nemen?![]()
Wordt het niet gewoon op Nederland uitgezonden?quote:Op zondag 17 mei 2009 19:30 schreef wolfrolf het volgende:
Shit ik denk dat ik Roland Garros wel wil zien. Zal ik nog 1 extra maandje Sport1 nemen?![]()
In de op staat dat de NOS, eurosport en belgie uitzenden en RTL7 zend volgens mij ook wel eens uit maar weet niet zeker of dat dit jaar ook zo is.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wordt het niet gewoon op Nederland uitgezonden?
Ooooh dan kan Sport1 fijn het heen en weer genietenquote:Op zondag 17 mei 2009 19:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor Roland Garros hoef je echt geen Sport 1 te hebben imo.
Eurosport, NOS, Sporza en zat streams als alternatief. Wedstrijden Murray misschien nog wel op de BBC.
Voor Wimbledon is het dan wel weer fijn om Sport1 te hebben. Dan hebben ze beelden op 6 kanalen van 6 verschillende banen.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ooooh dan kan Sport1 fijn het heen en weer genieten
Da's wel de leukste week ja. Ik heb er in in. En dat Federer vandaag won, maakt het herentoernooi interessanter.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:09 schreef mutzenbacher het volgende:
Heb ook Sport 1en de tweede week van Roland Garros vrij
mee eens wat betreft Murray. Ben ook benieuwd wat de Fransen laten zien. die zijn dit jaar nog niet in goede doen. Monfils doet waarschijnlijk niet mee dus moet het van Simon en Tsonga komen.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de draw dit jaar. Aangezien Murray ook dit jaar geen potten breakt op gravel, gaat het voornamelijk om de nummer 1,2 en 4. Denk dat Muray ondanks de angstgegner status tegen Federer weinig kans heeft om de finale te halen.
Hoop persoonlijk op een Federer-Djokovic halve finale. Lijkt me wel het eerlijkst (duidelijk de top op gravel na Nadal) in verband met de punten. Aan de andere kant maakt dat het wel heel makkelijk voor Nadal.
Iemand anders voorkeuren?
Doet Monfils waarschijnlijk niet mee? Jammer zeg.quote:Op maandag 18 mei 2009 00:26 schreef Szura het volgende:
[..]
mee eens wat betreft Murray. Ben ook benieuwd wat de Fransen laten zien. die zijn dit jaar nog niet in goede doen. Monfils doet waarschijnlijk niet mee dus moet het van Simon en Tsonga komen.
Of het zou juist goed kunnen zijn om een wat zwaardere partij te hebben, omdat hij dan wat extra zelfvertrouwen krijgt, dat hij tegen Nadal goed kan gebruiken.quote:Ik hoop juist niet op een halve finale tegen Djokovic Dat zal een lastige klus zijn voor Fed. Zie hem liever een wat makkelijkere partij spelen om meer kans te hebben in de finale tegen Nadal.
Inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2009 21:28 schreef wimderon het volgende:
Ik vind de eerste week van een GS juist veel leuker. Overal tegelijk actie, scoreboard, streams, tv in de gaten houden. Tweede week krijg je meestal weer de standaardpotjes die je zo vaak ziet, alleen dan op een groter podium.
+1quote:Op zondag 17 mei 2009 21:28 schreef wimderon het volgende:
Ik vind de eerste week van een GS juist veel leuker. Overal tegelijk actie, scoreboard, streams, tv in de gaten houden. Tweede week krijg je meestal weer de standaardpotjes die je zo vaak ziet, alleen dan op een groter podium.
Ja hij heeft al een tijd last van een ontsteking aan z'n kniequote:Op maandag 18 mei 2009 08:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Doet Monfils waarschijnlijk niet mee? Jammer zeg.![]()
[..]
Jammer, er stond nog zo'n leuk artikel over hem in het Amerikaanse blad Tennis van deze maand.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja hij heeft al een tijd last van een ontsteking aan z'n knie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |