Daar ging m'n bierquote:
Nah, ik heb hier nog geen tekenen gezien dat de stemmen gebundeld worden om nog langer van Peter te kunnen "genieten" dus ik ben bang dat het zijn achterban isquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:53 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Is het niet de Renate-treatment?
[..]
Laat maar, Pim staat alweer bovenaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:50 schreef Maanvis het volgende:
Stemmen op Eline + Jeroen aub, zodat PIM eruit gaat!
Ik zal vanavond hetzelfde doen met mijn 3000 credits. Plan is gewijzigd, Marielin is niet meer te achterhalen namelijk.
Ik dacht meteen: een ruggengraatquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:00 schreef BobbyRond het volgende:
Bart: wat zou hij echt nodig hebben?
Bobby hoopt dat Marielin zegt: Ballen!
Misschien Johan Flemix of hoe die vent ook heetquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:48 schreef Leandra het volgende:
Wel GVD, wie heeft Peter nou weer naar de 2de plaats zitten stemmen?
Een kogel verspillen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zat meer aan een neqschot te denken
Polletje dan maar?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:02 schreef Danny het volgende:
[..]
ik zat meer aan een neqschot te denken
CAVIA.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Anders snap ik het nut van die steen niet helemaal...
Hij heeft weer eens zijn chantage 12 uurtje aangevraagd... Meneeertje wilde een douchegordijn (zelf gejat??) , Tandpasta en schoon ondergoed...quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:01 schreef Danny het volgende:
Heb ik wat gemist qua tandpasta e.d. mbt Peuter?
En vanwaar die interesse voor wat Peuter nodig heeft om erin te blijven?
Ik stel juist voor dat we 'm nog even het laatste zetje geven
Ze kenne ook zijn sjaaltje iets harder strakker trekkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |