Ja weet ik, maar dit monstertje is al bijna 7 maanden. Ik geef vier flessen, fruit (50 gr ongeveer, meer wil ze niet) en groenten (150 á 200 gram). Ze wilt niks tussendoor en ook geen water, thee of diksap.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:05 schreef Diaan73 het volgende:
Geppie, rijstebloem enz. komen aan de orde na 4 maanden...
Okay, ik wist niet meer precies hoe oud/jong ze was... maar ze hebben het dus nooit over rijstebloem oid gehad, wel vreemd...roosvicee al geprobeerd? Trouwens als ze het daar goed op doet, is het toch ook prima.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:09 schreef geppie het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dit monstertje is al bijna 7 maanden. Ik geef vier flessen, fruit (50 gr ongeveer, meer wil ze niet) en groenten (150 á 200 gram). Ze wilt niks tussendoor en ook geen water, thee of diksap.
aardappel door de groente?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:09 schreef geppie het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dit monstertje is al bijna 7 maanden. Ik geef vier flessen, fruit (50 gr ongeveer, meer wil ze niet) en groenten (150 á 200 gram). Ze wilt niks tussendoor en ook geen water, thee of diksap.
Nou nou het zijn maar ribbeltjes hoor, echt tandjes kan je het nog niet noemenquote:
ik ben de huisvrouw hierquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
Wie is het meeste thuis Simmu en dus bij Selene? Ik merk dat Koen ook meer naar mij trekt dan naar J. simpelweg omdat J. werkt en ik altijd thuis is.
[..]
Nou nou het zijn maar ribbeltjes hoor, echt tandjes kan je het nog niet noemen![]()
Mag dat gewone melk zijn of moet dat haar melk (dus dat Nutrilon) zijn??quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
En anders kun je mischien proberen hele kleine stukjes brood en die in melk dompelen zodat ze makkelijk "doorglijen"
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:29 schreef Estrys het volgende:
Seb is heel erg op mij gericht, als hij mij kan zien kijkt hij naar mij en niet naar papa, opa, oma noem maar op. Nou snap ik dat wel dat hij naar mij wil kijken, ik kijk ook het liefst de hele dag naar mijzelf![]()
Mijn schoonmoeder zei laatst tegen hem: Sebje! (aaargh ik haat het als ze dat zegt ) kijk eens naar mij want je ziet mama al elke dag
(Mens spoort echt niet)
Haha, fijn he. Ik kan Seb de hele tijd omdraaien omdat hij begint te brullen als het nog niet lukt om terug te draaien. Draai ik hem op zijn rug en hup weer op zijn buik en zo 30 keer in een uurquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:40 schreef Dakota het volgende:
heel leuk enzo..maar nu ze aan 1 stuk doorrolt moet ik r steeds uit de hoeken van de kamer vandaan halen
Ik zou ook Nutrilon doen aangezien ze volgens mij pas vanaf 1 jr gewone melk mogen hebbenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef geppie het volgende:
[..]
Mag dat gewone melk zijn of moet dat haar melk (dus dat Nutrilon) zijn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |