abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2009 @ 09:49:18 #126
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69046584
Ik ga al lang niet meer uit van t CB
mevrouw doet alles anders..ritme? neuh. om de 3/4 uur drinken haha not. alleen als ik haar een dag mee draag in de doek doet ze dat..anders om de 2 uur en tegen de avond om t uur

en doorslapen heeft ze 4 keer gedaan in totaal
meestal komt ze nu 2 a 3 keer
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_69046588
hier ook zo'n "overdagwiliknieslapen". elke dag er eventjes opuitgaan helpt, en ik heb selene vrij vaak in een draagdoek
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69046608
Waar is je man dan als ik vragen mag? Wel fijn dat hij dan een weekje thuis is. Kan je even opladen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69046667
Seb wil ook vaak niet slapen maar het is goed hoor, hij gaat gewoon resoluut zijn bed in en dan moet ik hem echt even laten huilen, anders blijft hij aan het jengelen in de box. Het gaat steeds beter en die prikjes werkte ook goed moet ik zeggen. Maar dan slaapt hij en kan ik zelf heel veel doen, doe ik natuurlijk geen ene flikker
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 mei 2009 @ 09:52:32 #130
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69046679
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:49 schreef simmu het volgende:
hier ook zo'n "overdagwiliknieslapen". elke dag er eventjes opuitgaan helpt, en ik heb selene vrij vaak in een draagdoek
jah, dat heb ik idd ook wel, al moet ik vier keer per week er verplicht op uit. de overige dagen ga ik ook wel, zelfs al heb ik echt niets nodig, ga ik toch even naar de albert heijn, al is het maar om een beetje beweging en frisse lucht .. en meestal kom ik dan toch wel weer met boodschappen thuis
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_69046731
Kinderdagverblijf werkt ook Afschuiven dus
  vrijdag 15 mei 2009 @ 09:55:01 #132
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69046765
elin slaapt overdag ook niet langer dan een halfuur bij elkaar..
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 15 mei 2009 @ 09:55:36 #133
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69046782
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:53 schreef Estrys het volgende:
NOEEEEEEES
wanna rub mah puppeh?!
pi_69047044
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 09:53 schreef Estrys het volgende:
Raad eens waar ze nu is Alhoewel ik pas om half twee moet beginnen breng ik haar vrijdags toch 's ochtends al weg, dan kan ik tenminste íets doen of net als vandaag alleen maar koffie drinken en dom achter de computer zitten. Soms voel ik me schuldig maar ik heb het écht nodig!

Mijn vriend zit tot ergens in het najaar in Portugal voor zijn opleiding. Hij doet opleiding tot piloot en daar leren ze zeg maar het praktijkgedeelte, het vliegen zelf dus. Hij is weggegaan toen zij 2.5 maand was dus hij heeft het in dat opzicht ook wel zwaar, kind missen en zulks
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_69047229
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:05 schreef geppie het volgende:

Mijn vriend zit tot ergens in het najaar in Portugal voor zijn opleiding. Hij doet opleiding tot piloot en daar leren ze zeg maar het praktijkgedeelte, het vliegen zelf dus. Hij is weggegaan toen zij 2.5 maand was dus hij heeft het in dat opzicht ook wel zwaar, kind missen en zulks
Kan ik me voorstellen ja. En voor jou is het vast ook niet altijd even makkelijk.
Moet er niet aan denken dat m'n vriend zo lang weg is. Zou 'm erg missen, en ook dat je de momenten met je kindje niet samen kunt delen.
Maar ja, als ie straks piloot is zal ie ook wel vaak van huis zijn, niet?
pi_69047464
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:11 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Maar ja, als ie straks piloot is zal ie ook wel vaak van huis zijn, niet?
Gelukkig wel (en ik werk ook onregelmatig) Als wij beiden van negen tot vijf zouden werken hadden we elkaar allang al de hersenen in geslagen
Is voor allebei pittig momenteel maar het is voor een goed doel zeg maar
pi_69047468
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:05 schreef geppie het volgende:

[..]

Raad eens waar ze nu is Alhoewel ik pas om half twee moet beginnen breng ik haar vrijdags toch 's ochtends al weg, dan kan ik tenminste íets doen of net als vandaag alleen maar koffie drinken en dom achter de computer zitten. Soms voel ik me schuldig maar ik heb het écht nodig!

Is toch niet erg, ik was 5 mei de hele dag vrij maar heb Seb toch naar het KDV gebracht. Als je helemaal alleen bent kan ik het me nog beter voorstellen. Niet schuldig voelen, even tot jezelf komen, dat heb jij nodig en dat heeft je kind nodig dat jij dat doet.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 10:42:12 #138
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69048213
Ik heb niet alles teruggelezen ben nu aan het werk , jullie hebben zoveel gekletst
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:32 schreef peterfan het volgende:
Wat een leuke foto's van Lennon Diaan! Mijn zoontje heeft ook die knuffel, ook in het oranje en slaapt er precies zo mee! Zo lief. Als we hem naar bed brengen begint ie breed te lachen als ie hem ziet, grijpt hem en legt hem over zijn gezichtje voordat ie in slaap valt. Heerlijk.
Heb er voor de zekerheid al een extra exemplaar van gehaald...
Wij hebben er 2, 1 voor in zn bed, die blijft ook boven en een 1 beneden en die gaat mee naar kdv/oma&opa/in de kinderwagen enz. Hij vindt hem super... ook de knisperuil en het snoozedoekje is favoriet,d e laatst heeft trouwens een verschrikkelijke kleur.

Ow enne, wij hebben helemaal geen schema gekregen van het cb... zij laten het voedingsschema aan ons over, ze willen alleen maar weten hoeveel hij per dag drinkt en geven evt. advies. Zij zeggen: de ouder weet het het best als het om zijn/haar kind gaat.
Make love, not war ☮
pi_69048411
Hier is het 2x oer dag een uurtje slapen. Meestal
Wakkere baby's hebben we hier zeg

Verder wel echt een ritme hier
pi_69048514
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:42 schreef Diaan73 het volgende:

Ow enne, wij hebben helemaal geen schema gekregen van het cb... zij laten het voedingsschema aan ons over, ze willen alleen maar weten hoeveel hij per dag drinkt en geven evt. advies. Zij zeggen: de ouder weet het het best als het om zijn/haar kind gaat.
Ik ook niet, dus ik doe ook maar wat mij het beste lijkt. Ik had wel wat meer advies verwacht dus ik vraag geregeld wat. Als ik het hier af en toe lees... papflessen, rijstebloem, pyamapapjes. Daar doen wij helemaal niet aan en dan ga ik weer twijfelen of het allemaal goed gaat. Nou ja ze ziet er gezond uit en lijkt niks tekort te komen.
pi_69048521
Bij ons doet dat ook alleen de vervangster van de wijkverpleegkundige. Dat is een aardige vrouw op zich maar wel een van de oude stempel geloof ik. Ik vind ook dat ze het advies niet toespitsen op het kind, want sommige dingen werken gewoon niet omdat hij naar het KDV gaat. Maar ze liet al twee weken na de geboorte een beetje doorschemeren dat ze niet zo van de werkende moeders is. "Vind je dat wel leuk weer gaan werken?" En dan op zo'n toontje van dat kan je NIET fijn vinden. Tenminste dat gevoel heb ik.
pi_69048656
Hoeveel dagen gaat Seb naar het kdv? Ik heb ook weleens commentaar gekregen van mijn naaste omgeving maar ik ben er ook van overtuigd dat ik een (heel veel) leukere moeder ben als ik werk. An besides that...moet ik anders een uitkering nemen als ik niet werk??
pi_69048727
3 dagen
pi_69048849
Ik zou soms ook wel willen werken hoor Heeft best voordelen! Ik heb het nu drukker dan ik had toen ik 40 uur werkte!

Hier op het CB is de arts heel erg pro-borstvoeding! En hij is zo happy dat ik thuisblijfmoeder ben Dat is dat wel weer grappig.
pi_69048923
Ah ok, Mavie gaat vanaf november 2 dagen (en als het kdv in het weekend open was geweest ook 3 dagen )
pi_69049028
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 10:58 schreef freecell het volgende:
Ik zou soms ook wel willen werken hoor Heeft best voordelen! Ik heb het nu drukker dan ik had toen ik 40 uur werkte!
Dat geloof ik graag!
Vroegah, in het pre-kind tijdperk deed ik nogal denigrerend over huismoeders nu kan ik er alleen maar diep respect voor hebben
Ik kom echt bij op mijn werk
pi_69049046
Onze CB arts heeft veel Lego volgens mijn man dan. Verder laat de arts zich niet ergens over uit, wat ook wel fijn is.

Seb zijn piemeltje wordt in de gaten gehouden (klinkt dat raar zo ) want die staat uit het lood zeg maar, naar links. Geen idee of dat nou kwaad kan, volgens mij is het alleen lastig met mikken in de pot. Maar dan gaat hij maar zitten dat doet papa ook. zei ja later wordt ie uitgelachen door zijn vriendinnetje
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:05:39 #148
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69049146
Ow vervelend is dat Estrys, dat moet je toch gewoon zelf weten en daar heeft zij niets mee te maken. Stomme mensen vind ik dat.

Geppie, rijstebloem enz. komen aan de orde na 4 maanden... en niets aantrekken van dat commentaar hoor. We hebben het er hier ook weleens over gehad, sommige moeders zijn gelukkig thuis, sommige moeders zijn gelukkig om naast huis ook nog te gaan werken, ik ben ook één van de laatste categorie. Ik zou er heel slecht tegen kunnen om altijd thuis te zijn en vond het ook heerlijk om weer te gaan werken na mn verlof. Ik werk 3 dagen per week... Lennon gaat deels naar kdv en deels naar mijn ouders. De ene week 2 dagen kdv en 1 dag ouders en de andere week andersom, werkt prima tot nu toe!!

Ow Lennon slaapt thuis eigenlijk altijd wel goed overdag maar ook 's avonds/'s nachts. Bij mijn ouders slaapt hij ook goed, op kdv iets minder lang maar wel goed op zich. Lennon is ook een best een modelbaby.. is rustig en kan soms ook heerlijk in de box lekker druk doen/spelen.

Estrys, op school moeten ze zelfs zittend plassen, tenminste op Twans school wel.
Make love, not war ☮
  vrijdag 15 mei 2009 @ 11:06:45 #149
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69049198
kan je nagaan..ik werk thuis, met kind
wanna rub mah puppeh?!
pi_69049289
heej ik heb ook een model baby, maar dat is zijn uiterlijk
Hij heeft gewoon mijn karakter: gruwelijk eigenwijs