abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69058146
Ik zou dat nog even gewoon in de opvolgmelk doen
pi_69058225
Dank! En gefeli met de tandjes
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_69058616
Seb is heel erg op mij gericht, als hij mij kan zien kijkt hij naar mij en niet naar papa, opa, oma noem maar op. Nou snap ik dat wel dat hij naar mij wil kijken, ik kijk ook het liefst de hele dag naar mijzelf
Mijn schoonmoeder zei laatst tegen hem: Sebje! ( aaargh ik haat het als ze dat zegt ) kijk eens naar mij want je ziet mama al elke dag (Mens spoort echt niet)
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:36:54 #179
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69058905
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:29 schreef Estrys het volgende:
Seb is heel erg op mij gericht, als hij mij kan zien kijkt hij naar mij en niet naar papa, opa, oma noem maar op. Nou snap ik dat wel dat hij naar mij wil kijken, ik kijk ook het liefst de hele dag naar mijzelf
Mijn schoonmoeder zei laatst tegen hem: Sebje! ( aaargh ik haat het als ze dat zegt ) kijk eens naar mij want je ziet mama al elke dag (Mens spoort echt niet)

mijn schoonmoeder liep in de dierentuin alleen naar elin te staren
wel lief
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:40:14 #180
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69059047
heel leuk enzo..maar nu ze aan 1 stuk doorrolt moet ik r steeds uit de hoeken van de kamer vandaan halen
wanna rub mah puppeh?!
pi_69059124
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:40 schreef Dakota het volgende:
heel leuk enzo..maar nu ze aan 1 stuk doorrolt moet ik r steeds uit de hoeken van de kamer vandaan halen
Haha, fijn he. Ik kan Seb de hele tijd omdraaien omdat hij begint te brullen als het nog niet lukt om terug te draaien. Draai ik hem op zijn rug en hup weer op zijn buik en zo 30 keer in een uur
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 15 mei 2009 @ 15:44:55 #182
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69059240
dat heb ik nu gelukkig gehad..ik moet nu gewoon wachten tot ze niet verder kan..

vloer is nog nooit zo schoon geweest
wanna rub mah puppeh?!
pi_69059265
X is helemaal weg van mijn vader..
Als we op visite zijn en hij komt de kamer binnen heeft ze alleen nog oog voor hem.
En zwaaien en lief kijken dat ze doet naar hem. Hij is ook een hele lieve opa

Ik zit net even wat topics te lezen en X die kruipt rond zoals altijd en speelt lief.
tot ik ineens BOEM, plof KLETTER en geknisper hoor.
Ze had de koektrommel van tafel gegooid, in haar hand en op haar schoot lagen 6 pakjes koekjes.
En ze keek me aan en ging lachen, op haar manier zoals ze altijd doet als ze iets doet wat niet mag.
Gelukkig zat de trommel vol met koekjes die verpakt zijn. en was er maar 1 pakje open.
Dus haar buit was alsnog maar 1 koekje. Maar die smaakte haar goed zo te zien
pi_69060334
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef geppie het volgende:

[..]

Mag dat gewone melk zijn of moet dat haar melk (dus dat Nutrilon) zijn??
Ik zou ook Nutrilon doen aangezien ze volgens mij pas vanaf 1 jr gewone melk mogen hebben
pi_69060633
Ik geef geen rijstebloem maar als ik het zou geven dan zou ik dat met nutrilon doen.
Maar als ze al 7 maanden is zou een een ander papje kiezen dan de normale rijstebloem
En met 7 maanden at ze hier ook al een heel broodje met korstjes

Vanaf 8 maanden gaf het cb mij aan dat ik wel een keertje magere yoghurt etc. mocht geven.
of een yoghurt toetje/kwark toetje (geen babytjesdanone meer)
En melk vind ik zelf inderdaad ook beter om mee te wachten tot 1 jaar i.v.m niertjes
pi_69061643
Ik ga eens navragen of je van pepti jr ook pap kunt maken. Zal vast wel trouwens. Maar dinsdag controle kinderarts. Kan ik het meteen vragen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 mei 2009 @ 16:52:49 #187
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69061655
*binnenvalt*

JUNIOR HEEFT ZICHZELF ZOJUIST ZELF OP ZIJN BUIK GEDRAAID ZONDER HULP!!!!!

johan schrok zich lam van mij
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_69061742
Goedzo Junior!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 mei 2009 @ 17:00:23 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69061907
hehe thnx ing, ik zit er al dagen op te wachten, steeds met camera in de aanslag, en uitgerekend nu zat ik niet te kijken én zat mijn camera nog in mijn tas ik schrok er trouwens zelf ook van .. van junior die ineens op zijn buik lag, en van mijn eigen uitroep
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_69062163
goedzo JJ!!!!
Hier vermaakt Koen zich met de ballentent van sander maar nu moet ik weer stoppen, hij ziet mij met me mobieltje en die vind hij toch best interessant.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 17:11:15 #191
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69062213
En elin lag net onder de bank rolrol
argh
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 mei 2009 @ 17:13:15 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69062270
de bank is hier volgens mij te laag om onder te kunnen .. gelukkig jr. lag vanmiddag met duwen en pogingen tot rollen wel onder de salontafel

pi_69062991
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:11 schreef Dakota het volgende:
En elin lag net onder de bank rolrol
argh

Dat gaat nog wel een tijdje zo door
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 mei 2009 @ 17:41:07 #194
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69062994
en ik merk gewoon aan junior dat zes keer per dag iets krijgen niet lekker gaat met zijn slaapritme .. of hij slaapt nét een een half uurtje voor zijn nieuwe fles/hapje, of hij is er eigenlijk te moe voor .. en om zeven uur eten vind ik geen prettige tijd als hij om half negen al weer zijn fles moet hebben, nou kan ik dat wel rekken tot een uur of negen, maar dan nog zit hij vol van zijn groente hap ...

pi_69063391
Grrrrrrr had ik net een heel verhaal getypt, WEG!
Maar opnieuw dan maar..

DJMO, wat knap van JJ! Super!

Freecell, Dakota, anderen die thuiswerken, mag ik vragen wat jullie doen? Mag per PM..
Ik heb wel werk, maar dat is dus helaas buitenshuis. Vandaag is officieel de laatste dag van m'n zwangerschapsverlof, en ik heb eigenlijk totaal nog geen zin om weer aan de slag te gaan! Het liefste blijf ik thuis totdat Lianne een jaar is, als dat mogelijk is. Maar dan zal ik dus wel moeten werken.

M'n vriend vaart voor zijn beroep en is net terug van 3 weken Roemenië. Hij is teruggekomen met griep en heeft Lianne ook aangestoken. Nu is ze 2 dagen snotverkouden geweest, moest veel hoesten, en had ze wat verhoging.. Zo zielig! Maar gelukkig is het nu weer wat beter, ze heeft alleen nog wat een volle neus en haar "ritme" is wat weg.
Ze sliep meestal wel ergens tussen 11 en 1 tot een uur of 6 a 7, maar nu is het vaak 2 keer per nacht eruit. Opzich geen probleem, maar hoop dat ze weer op haar oude ritme komt.
Hoe werkt dat eigenlijk, zal ze op den duur eerder gaan slapen en dan 's ochtends weer vroeg wakker zijn? Of langer doorslapen? Meestal is het toch 's avonds vroeg naar bed en 's ochtends vroeg eruit?
Het langste qua slapen dat Lianne ooit heeft gedaan was van half 11 tot half 8. Maar toen was ze zowat de hele dag wakker. Ze is sowieso erg veel wakker, ze slaapt meestal maar een uur of 3 a 4 overdag.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 mei 2009 @ 18:02:35 #196
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69063537
beterschap voor lianne!!

pi_69064967
Beterschap voor Lianne! En dat verschuiven gaat min of meer automatisch, in ieder geval hier. Lieuwe gaat meestal rond half negen/negen uur naar bed, dat heb ik niet zo gestuurd maar kwam gewoon zo uit. Gister sliep hij al om half acht en toen heb ik hem nog wakker gemaakt voor een voeding, normaal doe ik dat niet. Hij komt dan nog één keer 's nachts of heel vroeg in de ochtend (vijf/zes uur) en is dan definitief wakker rond zeven/acht uur (eerder zeven dan acht). Op termijn zal hij wel rond acht uur of nog eerder naar bed gaan, en dan ga ik hem als hij goed blijft groeien ook niet wakker maken voor een voeding rond elf uur.

DJMO, kan je hem dan niet wat minder of geen groente geven? Ik vind zes voedingsmomenten niet zo veel maar hier hanteren we dan ook geen schema. Mja, vol is vol zou ik zeggen, maar ik denk (weet, er zijn richtlijnen voor minimale melkinname) dat JJ zijn melk echt nog wel nodig heeft i.v.m. vitamen & mineralen, dus ik zou dat voor laten gaan. Het is nog maar een kleintje hè, vergeet dat niet. Ik weet dat je overleg moet/wil plegen maar ik zou die groenten voorlopig lekker laten voor wat ze zijn, of 's ochtends fruit en groenten afwisselen ofzo.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 mei 2009 @ 19:07:52 #198
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69065400
het gaat om het aantal voedingsmomenten... toen ik nog alleen melk gaf was zes ook te veel, vijf vond hij prettiger. met vier momenten ging het nog beter, tot de laatste inentingen, daarna wilde gewoon alleen zijn papflessen nog, en zijn twee melkflessen gingen maar voor 100cc op.. nu geef ik zijn tweede fles al later ivm fruithapje (wat ook vaak niet helemaal opgaat) en die drinkt hij nu wel weer redelijk. Zijn derde fles zit er gewoon te dicht op, hij moet die fles gewoon niet.. ik kan hem wel geven, maar hij gaat zelden voor meer dan de helft op. als ik dan zijn potje niet geef komt hij wel om half zeven voor zijn laatste fles, dus hij heeft die groentehap tussendoor wel nodig om die tijd tot zijn laatste fles (9 uur ong) te halen. die derde fles, om vier uur, gaat straks als eerste vervallen, en hij is daar nu al naar aan het toewerken heb ik het idee.. net zoals hij al een kilo te vroeg zeg maar, naar dat schema van zes kilo wilde.. ik zeg dit echt niet omdat ik zo graag potjes wil geven, maar omdat hij het zelf zo aangeeft ...

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 mei 2009 @ 19:09:13 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69065452
en hij zit overigens nog wel op ca. 700 cc melk in totaal .. en dat wil ik ook wel zo behouden, maar dan verdeeld over bijvoorbeeld drie flessen van 235 cc melk.

pi_69065781
O ga lekker je gang met je potjes hoor
Het is alleen dat een baby echt die melk nog nodig heeft. En mij lijken zes voedingsmomenten overdag ook wel erg veel als er fruit & groenten & een verplichte vochtinname & een schema bij komen kijken. Je geeft hem dan m.i. ook niet de kans om honger te krijgen, er zit nooit ergens drie uur tussen.

Nog één ideetje: als je die derde fles nou opschuift, het groentehapje laat vervallen en de laatste fles dus wat later geeft? Zou dat helpen? En dus niet om het potje maar om het belang van de melk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')