Grrrrrrr had ik net een heel verhaal getypt, WEG!
Maar opnieuw dan maar..
DJMO, wat knap van JJ! Super!
Freecell, Dakota, anderen die thuiswerken, mag ik vragen wat jullie doen?

Mag per PM..
Ik heb wel werk, maar dat is dus helaas buitenshuis. Vandaag is officieel de laatste dag van m'n zwangerschapsverlof, en ik heb eigenlijk totaal nog geen zin om weer aan de slag te gaan! Het liefste blijf ik thuis totdat Lianne een jaar is, als dat mogelijk is. Maar dan zal ik dus wel moeten werken.
M'n vriend vaart voor zijn beroep en is net terug van 3 weken Roemenië. Hij is teruggekomen met griep en heeft Lianne ook aangestoken. Nu is ze 2 dagen snotverkouden geweest, moest veel hoesten, en had ze wat verhoging.. Zo zielig! Maar gelukkig is het nu weer wat beter, ze heeft alleen nog wat een volle neus en haar "ritme" is wat weg.
Ze sliep meestal wel ergens tussen 11 en 1 tot een uur of 6 a 7, maar nu is het vaak 2 keer per nacht eruit. Opzich geen probleem, maar hoop dat ze weer op haar oude ritme komt.
Hoe werkt dat eigenlijk, zal ze op den duur eerder gaan slapen en dan 's ochtends weer vroeg wakker zijn? Of langer doorslapen? Meestal is het toch 's avonds vroeg naar bed en 's ochtends vroeg eruit?
Het langste qua slapen dat Lianne ooit heeft gedaan was van half 11 tot half 8. Maar toen was ze zowat de hele dag wakker. Ze is sowieso erg veel wakker, ze slaapt meestal maar een uur of 3 a 4 overdag.